niedziela, 7 maja 2023

"Holenderska grabież ziemi: Co skłania naród holenderski do ataku na siebie i zniszczenia fundamentów swojego społeczeństwa?"(video)

 Pomimo protestów holenderskich rolników, Komisja Europejska ("KE") zatwierdziła dwa holenderskie plany wykupu hodowców zwierząt. Plany redukcji emisji azotu na wyznaczonych przez Unię Europejską ("UE") obszarach wrażliwej przyrody wywołały gorącą debatę i powszechne protesty rolników.

Holenderska koalicja rządząca chce ograniczyć emisje głównie tlenku azotu i amoniaku o 50% w całym kraju do 2030 roku. Nie było od razu jasne, jaka część tego celu może zostać osiągnięta dzięki funduszom zatwierdzonym przez UE. Oczekuje się, że kwalifikuje się około 3 gospodarstw.



Holenderski rząd zaproponował dwa plany o łącznej wartości 1,47 miliarda euro (lub 1,30 miliarda funtów) w celu zmniejszenia emisji azotu i osiągnięcia celów środowiskowych UE. KE twierdzi, że środki przyczynią się do realizacji strategicznych celów UE związanych z Europejskim Zielonym Ładem. Program skierowany jest do hodowców zwierząt.

Zgodnie z planami rolnicy otrzymają rekompensatę finansową za zaprzestanie działalności rolniczej. Jednak umowa nie jest umową "chętny kupujący chętny sprzedawca", termin rolników, którym grozi "przymusowy wykup gospodarstwa". Jak donosił The Telegraph pod koniec marca, "Bruksela ostrzegła wściekłych holenderskich rolników, że przymusowe wykupy rolne są jedynym sposobem na osiągnięcie przez Holandię celów klimatycznych UE". Eva Vlaardingerbroek napisała w The Spectator, że holenderscy rolnicy będą zmuszeni albo sprzedać swoją ziemię państwu teraz, albo później zostaną wywłaszczeni.

Program został przewidziany na luty 2028 r., ale zatwierdzenie UE trwa tylko tak długo, jak holenderscy rolnicy zgodzą się na całkowite zamknięcie swojej działalności, a rolnicy nie będą mogli zakładać gospodarstw zarówno w Holandii, jak i w innych częściach Europy.

Według danych holenderskiego urzędu statystycznego w 2021 r. w Holandii istniało około 52 000 gospodarstw hodowlanych. W ubiegłym roku holenderski eksport produktów rolnych wyniósł 122,3 mld euro. Gospodarstwa te łącznie posiadały około 97 milionów zwierząt gospodarskich, w tym bydło, świnie, drób i owce.

Dalsze czytanie: Jedzenie mięsa jest niezbędne dla naszego zdrowia i dobrego samopoczucia, mówią czołowi naukowcy

Jeśli zniszczenie holenderskiego przemysłu rolnego zostanie przeprowadzone w sposób planowany przez rząd, będzie to również miało konsekwencje dla światowego zaopatrzenia w żywność. Mimo że naród jest mały, Holandia jest jednym z największych producentów rolnych na świecie, ustępując jedynie Stanom Zjednoczonym jako producent żywności i eksporter rolny.

"Atak na rolników jest częścią większego konfliktu między autorytarną zieloną agendą forsowaną przez nasz rząd a milczącą większością płacącą za to wszystko, ale której opinia nigdy nie jest pytana" – napisał Vlaardingerbroek.

"Nasi władcy w Brukseli [...] właśnie dał holenderskiemu rządowi zielone światło, aby zaoferować 3 rolników, a to są rolnicy, których chcą wywłaszczyć, 000% wartości rynkowej dla swoich gospodarstw ... Oferują tym rolnikom łapówkę, tak bym to nazwał "- powiedział Vlaardingerbroek byłemu prezenterowi GB News, Markowi Steynowi.











Mark Steyn: Unia Europejska depcze holenderskich rolników, 3 maja 2023 r. (2 min)

Dlaczego więc Holandia zmierza ku zielonemu samobójstwu?

Źródła tej sekcji obejmują:

Komisja Europejska priorytetowo traktuje przymusowe wykupy

Według The European Conservative, media spekulowały wcześniej na temat ukrytej roli odgrywanej przez UE w lobbingu na rzecz redukcji emisji, a urzędnicy Komisji ujawnili, że lobbowali za przymusowym wykupem rolników za zamkniętymi drzwiami.

Zgodnie z dokumentami, do których dotarła NOS i platforma badawcza Follow the Money, wysoki rangą urzędnik KE Diederik Samson doradził holenderskiemu Ministerstwu Rolnictwa, aby priorytetowo potraktowało przymusowe wykupy gospodarstw rolnych, aby złamać kręgosłupy protestujących w listopadzie 2022 r.

Przymusowy wykup rolników jest w Hadze politycznie drażliwy. NOS poinformował, że "w polityce zainicjowanej przez [holenderską] minister azotu [Christianne] Van der Wal, przymusowy wykup jest postrzegany tylko jako ostatnia opcja. Ale według Komisji Europejskiej przymusowy wykup jest receptą na wyjście z kryzysu. Samsom przekazał stanowisko Komisji Europejskiej w listopadzie ubiegłego roku w rozmowie z najwyższymi holenderskimi urzędnikami.

Oficjalnie KE nie dyktuje, w jaki sposób Holandia ma osiągnąć swoje cele azotowe. Chociaż Bruksela sprawdza, czy państwa członkowskie przestrzegają wszystkich europejskich przepisów, to w dużej mierze do nich należy samodzielne określenie, w jaki sposób realizują cele UE, ale KE może doradzać, jak to zrobić.

Dalsze czytanie: Raport szczegółowo opisuje, jak garstka korporacji przejmuje kontrolę nad światowym zaopatrzeniem w żywność

Europejski Zielony Nowy Ład

11 grudnia 2019 r. przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen przedstawiła Europejski Zielony Ład. W grudniu 2020 r. wszystkie 27 państw członkowskich UE zatwierdziło Fit-for-55; cele dotyczące ograniczenia emisji gazów cieplarnianych netto o co najmniej 55 % do 2030 r. 14 lipca 2021 r. KE przedstawiła pierwsze propozycje swojego Fit-for-55.

Holenderskie cele w UE, rząd Holandii

29 lipca 2021 r. weszło w życie europejskie prawo o klimacie, wpisując w życie cel określony w Europejskim Zielonym Ładzie dla europejskiej "gospodarki i społeczeństwa", aby stać się "neutralnymi klimatycznie" do 2050 r. oraz bezpośrednie cele Fit-for-55.

"Neutralny klimatycznie" brzmi jak marketingowy bełkot. W jeszcze bardziej marketingowym bełkocie jednym z punktów sprzedaży Europejskiego Zielonego Ładu jest to, że jest to "nasza linia ratunkowa z pandemii covid-19", stwierdza KE. Samo stwierdzenie jest ciekawe. Ale czas jest również ciekawy. Von der Leyen przedstawiła Europejski Zielony Ład 11 grudnia 2019 r. Trzy miesiące później, co do dnia, 11 marca 2020 r., ogłoszono "pandemię covid". Jakie to szczęście dla Europejczyków, że von der Leyen pomyślała o wprowadzeniu Zielonego Ładu na wypadek pandemii, lub alternatywnie, jakie szczęście dla Europejskiego Zielonego Ładu miało to, że "pandemia covid" się wydarzyła.

Strategia "od pola do stołu" jest centralnym elementem Europejskiego Zielonego Ładu, podobnie jak globalne ramy różnorodności biologicznej w ramach Konwencji Narodów Zjednoczonych o różnorodności biologicznej. "Wkładem" UE w globalne ramy różnorodności biologicznej na okres po 2020 r., przyjęte na COP15, była "unijna strategia ochrony różnorodności biologicznej na 2030 r.".

Więcej informacji: Na COP15 dominują szkodliwe instrumenty, fałszywe rozwiązania i prywatne interesy

Strategia UE koncentruje się na ustanowieniu większej ogólnounijnej sieci obszarów chronionych na lądzie i na morzu poprzez rozszerzenie istniejących obszarów Natura 2000. W tym celu w czerwcu 2022 r. KE zaproponowała nową ustawę o odbudowie przyrody. Nowe prawo proponuje, aby do 30 r. 2030% obszarów lądowych i morskich UE było "prawnie chronionych".

Parlament Europejski i Rada nalegały również na wzmożenie wysiłków na rzecz odbudowy ekosystemów, co wyrażono w konkluzjach Rady z grudnia 2019 r. i rezolucji Parlamentu Europejskiego ze stycznia 2020 r. W rezolucji Parlamentu wezwano Komisję do "odejścia od dobrowolnych zobowiązań i zaproponowania ambitnej i pluralistycznej strategii, która wyznaczy prawnie (a w konsekwencji możliwe do wyegzekwowania) wiążące cele dla UE i jej państw członkowskich". W rezolucji z dnia 9 czerwca 2021 r. Parlament Europejski z dużym zadowoleniem przyjął zobowiązanie Komisji do sporządzenia wniosku ustawodawczego w sprawie odtwarzania przyrody, w tym wiążących celów w zakresie odbudowy przyrody.

Odbudowa ekosystemów jest również wysoko na liście priorytetów międzynarodowych. Wizja na 2050 r. w ramach Konwencji o różnorodności biologicznej, Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zwalczania pustynnienia (UNCCD), Agendy na rzecz zrównoważonego rozwoju 2030 (cele zrównoważonego rozwoju) oraz Dekady odbudowy ONZ19 wzywa do ochrony i odbudowy ekosystemów. Odbudowa będzie również konieczna, aby UE mogła wypełnić swoje zobowiązania wynikające z Ramowej konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu i porozumienia paryskiego. [str. 3]

(10) Unijna strategia ochrony różnorodności biologicznej na 2030 r. zobowiązuje się do prawnej ochrony co najmniej 30 % lądów, w tym wód śródlądowych, i 30 % morza w Unii, z których co najmniej jedna trzecia powinna być objęta ścisłą ochroną [str. 16] [podkreślenie własne].

Wniosek dotyczący ustawy o odbudowie przyrody, Komisja Europejska, czerwiec 2022 r.

Chociaż ustawa o odbudowie przyrody wyraźnie opisuje plan 30 na 30, odnosząc się do "przywracania ekosystemów" jako "również wysoko na liście międzynarodowych agendy", sugeruje, że UE wdraża własne, dobrze przemyślane prawo, a nie usuwa je z celów zrównoważonego rozwoju Agendy 2030 "(SDGs"). Jest to mylące.

Linki zewnętrzne:

Aby udowodnić, że ustawa o przywróceniu przyrody wpisuje SDG do prawa europejskiego, zwróciliśmy uwagę na to, co stwierdzono w dokumencie, na który powołuje się proponowane prawo dla obszarów chronionych:

[Unijna strategia ochrony różnorodności biologicznej do 2030 r. – przywracanie przyrody do naszego życia] wyznacza cel polegający na utworzeniu prawdziwie spójnej transeuropejskiej sieci przyrodniczej, aby prawnie chronić co najmniej 30 % lądów, w tym wód śródlądowych, i 30 % mórz w UE, z czego co najmniej jedna trzecia (10 % lądów i 10 % morza) ma być objęta ścisłą ochroną. Cele te zostały z zadowoleniem przyjęte przez Radę Ministrów UE w konkluzjach z października 2020 r. [Ich podkreślenie]

Te cele UE są spójne z globalnymi celami zaproponowanymi na 15. konferencji stron (COP15) Konwencji ONZ o różnorodności biologicznej oraz z celami konwencji berneńskiej. [str. 1]

... Obszary ściśle chronione definiuje się w następujący sposób: "Obszary ściśle chronione to obszary w pełni i prawnie chronione wyznaczone w celu zachowania i/lub przywrócenia integralności obszarów przyrodniczych o bogatej różnorodności biologicznej wraz z ich strukturą ekologiczną i wspieraniem naturalnych procesów środowiskowych. Naturalne procesy pozostają zatem zasadniczo niezakłócone przez ludzkie naciski ... [str. 19] [Podkreślenie własne.]

Kryteria i wytyczne dotyczące wyznaczania obszarów chronionych, dokument roboczy służb Komisji, styczeń 2022 r.

Te same cele sięgają projektu Wildlands z 1992 r., który był głównym planem zarówno Agendy 21, jak i Konwencji o różnorodności biologicznej. Wszystkie cele określone w Agendzie 21 zostały potwierdzone w celach zrównoważonego rozwoju Agendy 2030. A teraz są one egzekwowane przez europejskie prawo o klimacie i zostaną wzmocnione w ustawie o odbudowie przyrody.

Możemy zatem stwierdzić, że grabież ziemi przez rząd holenderski jest konsekwencją dyktowania Holandii przez Komisję Europejską. Komisja Europejska jest dyktowana przez Organizację Narodów Zjednoczonych. I, jak wielu z nas zdaje sobie sprawę, Organizacja Narodów Zjednoczonych jest kontrolowana przez oligarchów.

Krótko mówiąc, Holandia popełnia zielone samobójstwo zgodnie z dyktatem oligarchów. Ci sami oligarchowie, którzy kontrolują Światowe Forum Ekonomiczne i wiele innych organizacji pozarządowych. Te organizacje i instytucje robią to, co jest dobre dla oligarchów, tylko oligarchów, a oligarchowie nie są dobrzy.

Linki zewnętrzne:



Przetlumaczono przez translator Google
zrodlo:https://expose-news.com/

Brak komentarzy:

"Premier państwa UE oskarża Zełenskiego o próbę przekupstwa Premier Słowacji Robert Fico powiedział, że „nigdy” nie przyjmie pieniędzy z Kijowa"

  Ukraiński przywódca Władimir Zełenski rozmawia z mediami pod koniec szczytu UE w Brukseli. © Getty Images / Thierry Monasse Słowacki pre...