Brytyjski rządowy komitet doradczy ds. szczepień w piątek zalecił, aby nie podawać czwartej dawki szczepionki przeciwko wirusowi KPCh (Chińska Partia Komunistyczna) mieszkańcom domów opieki i osobom w wieku powyżej 80 lat.
The Joint Committee on Vaccination and Immunization(JCVI) powiedział, że trzy dawki szczepionek nadal zapewniają „bardzo dobrą ochronę przed ciężką chorobą”, a natychmiastowa druga dawka przypominająca dla najbardziej podatnych na niebezpieczeństwo „przyniesie obecnie jedynie ograniczone dodatkowe korzyści w walce z ciężką chorobą”.
Według danych zebranych przez brytyjską Agencję Bezpieczeństwa Zdrowia, w przypadku osób powyżej 65. roku życia ochrona przed hospitalizacją utrzymuje się na poziomie około 90 procent trzy miesiące po trzeciej dawce.
JCVI powiedział również, że jest „ograniczony czas”, aby kolejny booster miał znaczący wpływ na obecną falę infekcji dzięki szybkiemu rozprzestrzenianiu się wariantu Omicron, oraz że czwarta dawka zwiększyłaby presję na NHS, która jest obecnie pod kontrolą. znaczna presja, częściowo ze względu na braki kadrowe i program szczepień przypominających.
W rezultacie JCVI poinformował rząd, że w tym czasie nie ma potrzeby oferowania czwartej dawki lub drugiej dawki przypominającej osobom znajdującym się w trudnej sytuacji. Zamiast tego rząd powinien skoncentrować się na podaniu trzeciej dawki jak największej liczbie osób, aby wzmocnić ochronę przed wysoce zakaźnym wariantem Omicron.
„Obecne dane pokazują, że dawka przypominająca nadal zapewnia wysoki poziom ochrony przed ciężkimi chorobami, nawet najbardziej narażonym starszym grupom wiekowym” – powiedział prof. Wei Shen Lim, przewodniczący podkomitetu COVID-19 w JCVI.
„Z tego powodu komisja doszła do wniosku, że nie ma natychmiastowej potrzeby wprowadzenia drugiej dawki przypominającej, chociaż będzie to nadal przedmiotem przeglądu”.
Oświadczenie JCVI sugerowało również, że alternatywne szczepionki, w tym szczepionki specyficzne dla wariantów, mogą stać się dostępne w 2022 roku i mogą działać lepiej przeciwko wariantowi Omicron lub innym nowym wariantom.
Prezydent Turkmenistanu polecił rządowi znaleźć sposób na ugaszenie ogromnego pożaru gazu płonącego od lat 70. XX wieku.
Nazywany „bramami piekieł”, pożar miał zostać wzniecony celowo w 1971 roku, kiedy miejsce wiercenia gazu zawaliło się w zbiornik gazu, a geolodzy postanowili go podpalić, aby powstrzymać metan przed wydostaniem się do atmosfery – w oczekiwanie, że ogień sam wygaśnie w ciągu kilku tygodni.
Tak się nie stało.
Krater ma obecnie ponad 230 stóp na 65 stóp i jest główną atrakcją turystyczną Turkmenistanu, który ma udokumentowane rezerwy 19,5 biliona metrów sześciennych gazu ziemnego, co czyni go czwartym co do wielkości na świecie.
W 2019 roku produkcja wynosiła nieco ponad 60 miliardów metrów sześciennych rocznie, z czego połowa była eksportowana do Chin.
Oficjalna nazwa krateru "Bramy Piekieł" to "Lśnienie Karakum", ale jest on również znany jako krater Darvaza, nazwany tak na cześć pobliskiej wioski. Witryna znajduje się około 160 mil od stolicy Turken, Aszchabadu.
Według długoletniego prezydenta Gurbanguły Berdymuchamiedowa pożar ma negatywny wpływ na środowisko i zdrowie okolicznych mieszkańców – wynika z raportu AP powołującego się na turkmeńskie media.
Co więcej, kraj, który ma ambitne plany ekspansji eksportu gazu, traci w ogniu cenny towar, „za który moglibyśmy uzyskać znaczne zyski” – powiedział Berdymuhamedow.
Turkmenistan planuje zwiększyć eksport do krajów takich jak Pakistan, Indie, Iran, a nawet Europa Zachodnia w ciągu najbliższych dziewięciu lat.
Nie byłaby to pierwsza próba ugaszenia pożaru, który płonął od pięciu dekad. Jedna poprzednia próba nie powiodła się w czasach sowieckich. Następnie, w 2010 roku, Berdymukhamedov ponownie nakazał ekspertom znalezienie sposobu na ugaszenie pożaru, ale również mu się nie udało.
Podczas gdy demokratyczni prawodawcy naciskają na Amerykę w kierunku paszportów szczepionkowych, aby uczestniczyć w społeczeństwie – naciskają również na osłabienie zabezpieczeń dotyczących głosowania, pod przykrywką „praw do głosowania”, nowa ustawa Senatu zmusiłaby stany do sparowania wymagań dotyczących tożsamości wyborcy z paszportami szczepionek.
Ustawodawstwo jest pomysłem republikańskiego senatora Kevina Cramera z Północnej Dakoty, który mówi, że jeśli stan zmusza ludzi do udowodnienia swojego statusu szczepień, powinni również udowodnić, kim są, kiedy idą do głosowania.
Senator Cramer mówi, że chce zwrócić uwagę na hipokryzję Demokratów, którzy popierają paszporty szczepionkowe, ale sprzeciwiają się ID wyborcy -Fox5
„Wydaje się po prostu logiczne, że gdybym musiał pokazać Billowi Deblasio coś osobistego i prywatnego tylko po to, by zjeść kolację ze stekiem w Nowym Jorku, przynajmniej powinien wymagać od ludzi, aby udowodnili, że są tym, za kogo się podają, zanim zaczną bardzo ważna odpowiedzialność głosowania” – mówi Cramer.
Nowo wybrany prokurator generalny Virginii, Jason Miayes, zgadza się z tym pomysłem.
„Standard powinien być łatwy do głosowania i trudny do oszukania”, mówi Fox5. „Myślę, że wszyscy powinniśmy być zainteresowani upewnieniem się, że ufamy naszemu systemowi wyborczemu, a identyfikator wyborcy jest bardzo prostym, bezpiecznym sposobem, aby to zrobić”.
Tymczasem gubernator Wirginii Glenn Youngkin mówi, że całkowicie zablokuje paszporty szczepionkowe.
Według raportu Cramer przyznaje, że próba powiązania legitymacji wyborcy z paszportami szczepionkowymi będzie trudna, ale ma nadzieję, że przynajmniej podkreśli hipokryzję lewicy.
Senior z dalszej rodziny z objawami grypy i niskim poziomem tlenu został przewieziony karetką do szpitala. Rentgen ujawnił ciężkie zapalenie płuc. U pacjentki, która odmówiła wykonania testu PCR, zdiagnozowano zapalenie płuc.
Drugą dawkę remdesiwiru podano za zgodą pacjenta nieświadomego zagrożenia zdrowia związanego z remdesiwirem. Następnie pacjent doznał niewydolności oddechowej. Rodzina interweniowała, zaprzestała dalszego leczenia remdesiwirem i zapobiegła intubacji, która według doniesień była podstawową przyczyną zgonu u wielu rzekomych pacjentów cierpiących na chorobę wieńcową.
Oto punkt
Gdyby moja dalsza rodzina była nieświadoma i nie interweniowała, pacjenta może nie być dzisiaj z nami. Więc proszę, przekształć strach przed tym, co się dzieje, w odwagę, by spojrzeć na prawdę i wykorzystać ją, by chronić siebie i innych.
Dr Sucharit Bhakdi: Post mortem za namową krewnych
Dr Burkhardt i współpracownicy przeprowadzili ostatnio serię 17 sekcji zwłok na osobach zmarłych w ciągu kilku dni lub miesięcy po szczepieniu. Początkowo żadnemu z tych zgonów nie przypisywano szczepionkom.
Dowiedz się, jak stan zdrowia pogarsza się po każdym strzale. https://www.bitchute.com/video/fHIT55iM4Zv9/
Szczepionka COVID: dlaczego nie mogą pracować i niezbity dowód na ich przyczynową rolę w śmierci po szczepieniu
Podsumowanie prezentacji dr Bhakdiego i dr Burkhardta na sympozjum lekarzy na temat etyki COVID 10 grudnia 2021 r.
Co to jest trometamina i dlaczego znajduje się w szczepionce dla dzieci w wieku 5-11 lat?
Dzięki Judy
Aktualny arkusz informacyjny dotyczący szczepień w wieku od 5 do 11 lat pokazuje, że lek jest rzeczywiście składnikiem i jest wymieniony na stronie 2 Pfizeravaccine fact sheetdystrybuowane przez CDC.
Oto ta sekcja z dodanym podkreśleniem:
„JAKIE SKŁADNIKI ZNAJDUJĄ SIĘ W SZCZEPIONCE?
Szczepionka zawiera następujące składniki: mRNA, lipidy (4-hydroksybutylo)azanodiylo)bis(heksano-6,1-diylo)bis(2-heksylodekanian), 2[(glikol polietylenowy)-2000]-N,N-ditetradecyloacetamid, 1,2-distearoilo-sn-glicero-3-fosfocholina i cholesterol), trometamina, chlorowodorek trometaminy, sacharoza i chlorek sodu.”
Większość z tych książek umieszcza szczepienia w ich szkodliwym miejscu. Autorski Tim O’Shea DC and Neil Miller aktualizować ich informacje, a czas obejmuje teorię chorób, ważną część dekonstrukcji szczepień. http://whale.to/vaccines/books.html
Adwokat Todd Callender, po rozmowie z tysiącami ludzi wnoszących pozwy zbiorowe, mówi, że 99% ludzi, którzy mają rozeznanie, aby zobaczyć prawdę, ma osobistą relację z Boskością.
Nanocząsteczki lipidowe są rzekomo we wszystkich szczepionkach przeciw grypie, kapsułkach i prawdopodobnie są rozpylane z samolotów.
Nie znalazłem nic na temat wprowadzenia 5G w Kanadzie, jednak niezwykła liczba osób z objawami grypopodobnymi, które są podobne do zatrucia promieniowaniem o częstotliwości radiowej, sugeruje, że 5G prawdopodobnie zostało włączone. TY!
Bill złożony w stanie Waszyngton upoważnia „siłę uderzeniową” do „przymusowego przetrzymywania” nieszczepionych rodzin – spotkanie Zoom w sprawie proponowanego programu dnia 21 stycznia ’22 … AKTUALIZACJA: Oświadczenie WA
By Alicia Powe
(Najnowsza aktualizacja na końcu artykułu)
Stanowa Rada Zdrowia Stanu Waszyngton może wkrótce zmienić prawo stanowe, aby zezwolić na przymusowe przetrzymywanie 5-letnich mieszkańców w „obozach internowania” Covid-19 za niezastosowanie się do stanowego mandatu dotyczącego eksperymentalnych szczepień.
WAC 246-100-040, proponowana zmiana, aby uwzględnić protokół Covid w stanowej ustawie o chorobach zakaźnych i niektórych innych chorobach, przedstawia „Procedury izolacji lub kwarantanny”. Środek ten umożliwiłby lokalnym funkcjonariuszom służby zdrowia „według własnego uznania” „wydanie nakazu zatrzymania w nagłych wypadkach, powodującego natychmiastowe zatrzymanie osoby lub grupy osób w celu izolacji lub kwarantanny”.
Funkcjonariusze służby zdrowia są zobowiązani do przedstawienia dokumentacji potwierdzającej, że nieszczepieni mieszkańcy podlegający zatrzymaniu odmówili „wnioskom o badania lekarskie, testy, leczenie, poradnictwo, szczepienia, odkażanie osób lub zwierząt, izolację, kwarantannę oraz inspekcję i zamknięcie obiektów” przed mimowolnym zamknięciem w miejsca kwarantanny, stwierdza rezolucja.
Zmienione prawo pozwoliłoby również funkcjonariuszom służby zdrowia na wysłanie funkcjonariuszy organów ścigania do pomocy w aresztowaniu niezgodnych mieszkańców Waszyngtonu.
Zgodnie z W 246-100-040 „lokalny funkcjonariusz ds. zdrowia może powoływać się na uprawnienia funkcjonariuszy policji, szeryfów, konstablów oraz wszystkich innych funkcjonariuszy i pracowników wszelkich jednostek politycznych podlegających jurysdykcji departamentu zdrowia w celu natychmiastowego wykonania nakazów wydanych w celu wykonania do celów niniejszego ustępu zgodnie z postanowieniami RCW 43.20.050(4) i 70.05.120.”