piątek, 19 stycznia 2024

"Ciche zło: zniszczenie świadomej zgody."

 

"Świadoma zgoda to zasada etyki lekarskiej, prawa medycznego i badań nad mediami, że pacjent musi mieć wystarczające informacje i zrozumienie przed podjęciem decyzji dotyczących jego opieki medycznej. Istotne informacje mogą obejmować ryzyko i korzyści związane z leczeniem, alternatywne metody leczenia, rolę pacjenta w leczeniu oraz jego prawo do odmowy leczenia" – czytamy w wciąż używanej definicji Wikipedii. Jednak "świadoma zgoda" jako prawdziwa fundamentalna zasada medycyny została podważona w wyniku podążania za agendą, która nas gnębi, według psychiatry, dr Emanuela Garcii, który mówi, że ten program również "niszczy żywotną i przyzwoitą medycynę w tym procesie".

Dr Garcia przeszedł na emeryturę z praktyki psychiatrycznej w 2021 roku, odmawiając zaszczepienia się, po pracy w sektorze publicznym w Nowej Zelandii i mówi, że jeśli inni lekarze, którzy wiedzieli o skorumpowanej i autorytarnej radzie medycznej Nowej Zelandii, "nie wyjdą z ukrycia", nie będzie już żadnego zawodu medycznego.

Poniższy artykuł został napisany przez dr Garcię, który dzieli się swoimi doświadczeniami na temat tego, co nazywa "Cichym złem: zniszczeniem świadomej zgody. Wspólne podejmowanie decyzji, w ramach którego lekarze pomagają swoim pacjentom w zakresie opcji i leczenia".

Kuszące jest myślenie o złu w apokaliptycznych obrazach: rozległe i nagłe zburzenie, paląca ciemność lub oślepiająca pożoga, dzieło zaaranżowanego katastrofalnego chaosu, w którym następuje całkowity tlący się upadek. Jednak dzieło zła jest często fragmentaryczne, stałe, metodyczne, a dokonanie wielkiego zła może być wynikiem stopniowego kumulowania ciężaru małych decyzji, których postęp jest tym pewniejszy, że jest wystudiowany i nieubłagany.

Myślę o dużym batalionie piechoty, który mozolnie porusza się po terenie i zdobywa go cal po calu, aż pokona wszystkich. A jednak, w rzeczywistości, zło jest różnorodne, a jego przejawów jest tak wiele, jak wiele jest żywych istot ludzkich, które w obliczu pozornie drobnych lub przypadkowych wyborów często stają po stronie własnego interesu, samouwielbienia i oszustwa. A zło, jakkolwiek zamaskowane, pojawia się w języku.

Wybaczcie mi tę przedmowę, gdy zajmę się sprawą, która z prostą jasnością pokazuje aspekt zła, które spadło na nas podczas wojny koronowej przez instytucję, która rzekomo ma za swój obowiązek ochronę dobra publicznego w swoich regulacjach dotyczących lekarzy: niesławną Radę Medyczną Nowej Zelandii.

W dniu 5 grudnia 2019 r., kiedy byłem zatrudniony jako psychiatra w jednej z nowozelandzkich Okręgowych Komisji Zdrowia (od tego czasu połączonej w nadrzędną jednostkę biurokratyczną znaną obecnie jako Te Whatu Ora), otrzymałem wiadomość e-mail o świadomej zgodzie. Z dokumentem można zapoznać się w całości tutaj:

"Zaktualizowane oświadczenie w sprawie świadomej zgody", podpisane przez dyrektora generalnego Joana Simeona – obecnie, dość przypadkowo, przewodniczącego międzynarodowego ramienia Federacji Państwowej Rady Lekarskiej, Międzynarodowego Stowarzyszenia Medycznych Agencji Regulacyjnych – stwierdza, co następuje:

"Kluczowe punkty dotyczące świadomej zgody to:

Za każdym razem, gdy prowadzone jest leczenie, lekarz musi mieć zgodę na jego udzielenie. Proces uzyskiwania tego zezwolenia nazywa się "zgodą świadomą". Bez świadomej zgody przetwarzanie może być niezgodne z prawem. Aby pomóc pacjentowi w podjęciu decyzji, czy chce leczenia, należy najpierw przekazać mu informacje, takie jak ryzyko i korzyści związane z opcjami leczenia.

Uzyskanie zgody to proces wspólnego podejmowania decyzji, w którym lekarz pomaga pacjentowi zrozumieć jego stan zdrowia i możliwości leczenia (lub nieleczenia) tego schorzenia. To coś więcej niż podpisywanie formularzy i wypełnianie dokumentów. Jako lekarz musisz poświęcić czas na zadawanie pytań, aby zrozumieć, co jest ważne dla Twojego pacjenta i jakie są jego obawy, życzenia, cele i wartości.

"Należy pamiętać, że to stwierdzenie, które miało być standardem dobrej praktyki medycznej i służyć jako miara postępowania zawodowego, pojawiło się w momencie, gdy covid został rozpętany na świecie.

Następnie, 28 kwietnia 2021 r., ta sama Rada Lekarska, we współpracy z Radą Stomatologiczną, wydała wytyczne dotyczące odpowiedzialności zawodowej i szczepionki Covid-19 (tzw.), które można znaleźć tutaj. Został wycofany bez fanfar 13 września 2023 roku. Jest to arcydzieło zaciemniania i odwrócenia prawdziwej świadomej zgody. Jako taki, stanowi jeden z tych niezapowiedzianych, ale bardzo skutecznych aktów zła.

Nie tylko oczekuje się, że sami pracownicy służby zdrowia zostaną zaszczepieni, ale organy regulacyjne piszą, że

"Uważamy, że w profesjonalnej praktyce zdrowotnej nie ma miejsca na przekazy antyszczepionkowe ani na promocję twierdzeń antyszczepionkowych, w tym w mediach społecznościowych i reklamach przez pracowników służby zdrowia", jednocześnie doradzając, że "Jako pracownik służby zdrowia masz rolę w dostarczaniu innym porad i informacji opartych na dowodach na temat szczepień przeciwko COVID-19. Powinieneś być przygotowany do omówienia opartych na dowodach informacji na temat szczepień i korzyści z nich płynących, aby pomóc w podejmowaniu świadomych decyzji."

Kiedy jednak jeden z moich kolegów podjął się udzielenia porady kobiecie w ciąży w kwestiach medycznych związanych ze stosowaniem szczepionki Pfizera, jego licencja została zawieszona. Ponadto, biorąc pod uwagę tymczasowe zatwierdzenie szczepionki w tamtym czasie i brak długoterminowych danych dotyczących bezpieczeństwa, tak bardzo osławiony proces świadomej zgody i współpraca partnerska z pacjentami wymagały szczerej dyskusji na temat poważnego ryzyka – ryzyka, które, niestety, zostało potwierdzone nie tylko w Nowej Zelandii, ale na całym świecie, z niezwykłym wachlarzem zdarzeń niepożądanych. w tym śmierć, równająca się ludobójstwu.

Każdego dnia każdy z nas staje przed wyborem, w sprawach małych lub dużych. Bez względu na to, jak bardzo możemy być poturbowani przez białka kolców, szczepionki, zmiany w hipokampie lub ciężar ogromnej operacji psychologicznej przeciwko nam z covidem, zachowujemy wolność wyboru. Podczas Holokaustu popełnionego przez nazistowskie Niemcy – w epoce na długo przed pojawieniem się broni biologicznej za pośrednictwem wirusów lub szczepionek – zwykli ludzie dokonywali wyborów, biurokraci dokonywali wyborów, sąsiedzi dokonywali wyborów, a ogromne zło mogło urosnąć do przerażającego ogromu.

Podważanie prawdziwej, prawdziwej, autentycznej fundamentalnej zasady medycyny – świadomej zgody – w służbie ... podążanie za programem, który nas uciskał i nadal gnębi, niszcząc przy tym żywotną i przyzwoitą medycynę, jest tylko jednym z tych przykładów tego, jak zło zdobywa swoją drogę w naszym świecie. Rada Medyczna Nowej Zelandii, rzekomy obrońca zdrowia publicznego, na swój kręty i przebiegły sposób pokazała nam, że jest równie destrukcyjna, co obłudna i tak skorumpowana, jak autorytarna.

A ci lekarze, którzy wiedzieli wtedy i teraz wiedzą jeszcze lepiej o swoim zawodzie, muszą wyjść z ukrycia, bez względu na to, jak bardzo czują się nieswojo lub strach przed "władzami".

Jeśli tego nie zrobią, nie będzie już zawodu lekarza.

Źródło – dr Emanuel Garcia,


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.youtube.com/

"ZIELONA PORAŻKA: Właściciele pojazdów elektrycznych zmagają się z rozładowanymi akumulatorami i długimi kolejkami do stacji ładowania w warunkach mrozu w Chicago"(video)

 Właściciele pojazdów elektrycznych (EV) zmagają się teraz z rozładowanymi akumulatorami i długimi kolejkami na stacjach ładowania, ponieważ ujemna temperatura w Chicago wyczerpuje akumulatory i zmniejsza zasięg.

Javed Spencer, 27-letni kierowca Ubera, podzielił się wpływem ekstremalnych warunków pogodowych na funkcjonalność pojazdów elektrycznych. "Kiedy jest tak zimno, samochody nie funkcjonują dobrze, ładowarki nie działają dobrze, a ludzie też nie funkcjonują tak dobrze" – powiedział, opowiadając, jak musiał holować swojego Chevroleta Bolta do stacji ładowania po tym, jak niespodziewanie umarł z powodu zimnej pogody. "Kiedy w końcu go podłączyłem, nie ładował się".

Ładowanie pojazdu elektrycznego, które zwykle trwa godzinę, zajęło Spencerowi około pięciu godzin.

W innym incydencie na mroźnym parkingu w Chicago, który miał miejsce 15 stycznia, kierowcy Tesli znosili mrozy, czekając w długiej kolejce na swoją kolej na stacji ładowania. Nick Sethi, 35-letni inżynier, miał nawet problemy z otwarciem swojej zamarzniętej Tesli Model Y, spędzając godzinę w temperaturze minus 5 stopni na wykuwaniu osadzonego uchwytu bagażnika.

"To była przejażdżka kolejką górską. Przejdę przez zimę, a potem zdecyduję, czy ją zatrzymać" – powiedział Sethi.

Joshalin Rivera, właścicielka Tesli Model 3, wyraziła swoje obawy dotyczące długich kolejek: "Jeśli czekasz w tej kolejce i masz tylko 50 mil, nie dasz rady". Wspomniała, że była świadkiem, jak Tesla próbowała przeciąć linię i ostatecznie zginąć.

Niedawny wir polarny, który uderzył w Chicago, wraz z innymi częściami Stanów Zjednoczonych i Kanady, przyniósł 16 stycznia dreszcze wiatru bliskie -30 stopni, powodując dalsze obciążenie pojazdów elektrycznych. Ta trudna pogoda obnażyła podatność pojazdów elektrycznych na mróz. Tesla, jeden z głównych producentów pojazdów elektrycznych, potwierdził zwiększone zużycie energii w chłodne dni na swojej stronie internetowej i oferuje wskazówki, jak złagodzić ten wpływ, w tym utrzymanie poziomu naładowania powyżej 20 procent i korzystanie z funkcji "zaplanowanego wyjazdu".

Co więcej, ekstremalnie niska temperatura źle wpływa na akumulatory niskonapięciowe i wysokonapięciowe pojazdów elektrycznych. Albert Gore III, dyrektor wykonawczy Zero Emission Transportation Association, sugeruje, że infrastruktura ładowania w Chicago mogła zostać przytłoczona przez bezprecedensową zimną pogodę. Jack Brouwer, dyrektor Instytutu Czystej Energii i profesor inżynierii mechanicznej i lotniczej na Uniwersytecie Kalifornijskim w Irvinepopiera twierdzenia Gore'a III.

"Bardzo trudno jest sprawić, by pojazdy elektryczne z napędem akumulatorowym działały w bardzo niskich temperaturach. Nie można tak szybko ładować baterii ani tak szybko rozładowywać baterii, jeśli jest zimna. Nie ma fizycznego sposobu na poruszanie się" – powiedział Brouwer.

Pojazdy elektryczne nie spełniły oczekiwań

Przez lata pojazdy elektryczne nie spełniały oczekiwań nabywców ze względu na manipulacyjną i przesadzoną reklamę możliwości pojazdów elektrycznych na rynku.

Rozbieżność między reklamowanymi wynikami a rzeczywistymi warunkami, zwłaszcza w okresie zimowym, doprowadziła do znacznego rozdźwięku między oczekiwaniami a rzeczywistością. W rzeczywistości kierowcy muszą skrócić ten zakres o połowę w okresie zimowym, aby uzyskać dokładniejszy odczyt.

Eric Peters Autos, wybitny głos w tej krytyce, zwraca uwagę na wprowadzające w błąd informacje dotyczące łatwości i szybkości ładowania pojazdów elektrycznych. Chociaż prawdą jest, że ładowanie można wykonać w domu, czas, jaki to zajmuje, został zbagatelizowany. Nabywcy byli przekonani, że mogą szybko wznowić podróż w ciągu 30-45 minut, bez odpowiedniego poinformowania, że takie urządzenia do szybkiego ładowania nie są zwykle dostępne w domu.

Początkowy wzrost popytu na pojazdy elektryczne, w dużej mierze napędzany przez wczesnych użytkowników korzystających z nowych technologii i związanych z nimi zmian stylu życia, wydaje się obecnie słabnąć. Konsumenci, doświadczywszy trudnych realiów ekonomicznych związanych z posiadaniem pojazdów elektrycznych, zastanawiają się nad swoimi decyzjami. Ta zmiana nastrojów znajduje odzwierciedlenie w rosnących zaległościach niesprzedanych pojazdów elektrycznych w salonach dealerskich.

Ponieważ niskie temperatury nadal panują w Chicago, właściciele pojazdów elektrycznych, tacy jak Spencer, kwestionują opłacalność ekonomiczną jazdy pojazdami elektrycznymi w celu korzystania z usług współdzielenia przejazdów w surowe zimy.

"Wypłata jest taka sama, ale koszty dla kierowców, z tymi wszystkimi dodatkowymi opłatami, są znacznie wyższe" – powiedział. 

(Powiązane: Kanadyjski właściciel ciężarówki elektrycznej opisuje swoje doświadczenie z pojazdem elektrycznym jako frustrujące oszustwo.)

Najnowsze wiadomości na temat EV push i kłamstw, które często mu towarzyszą, można znaleźć na stronie GreenNewDeal.news.

Obejrzyj ten klip z Newsmax, w którym senator z Iowa Joni Ernst mówi o tym, jak nierealistyczne jest dążenie prezydenta Joe Bidena do pojazdów elektrycznych.

Ten film pochodzi z kanału News Clips na Brighteon.com.


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/

"Aby zakończyć wojnę na Ukrainie, ujawnić jej podstawowe kłamstwo"

 AUTOR: TYLER DURDEN

PIĄTEK, STY 19, 2024 - 08:00 AM

Autorami są Ted Snider i Nicolai N. Petro za pośrednictwem The Libertarian Institute,

Zasadniczy argument używany do unikania negocjacji i dalszego wspierania wojny w Ukrainie opiera się na kłamstwie. To kłamstwo, powtarzane przez prezydenta Joe Bidena, polega na tym, że kiedy Władimir Putin zdecydował się na inwazję, zamierzał podbić całą Ukrainę i "unicestwić" ją.

Getty Images

""Wydaje się, że coś poszło nie tak" – 5 szwedzkich policjantów zmuszonych do zapłacenia grzywny skazanemu syryjskiemu imigrantowi, który brutalnie ich zaatakował"(video)

 AUTOR: TYLER DURDEN

PIĄTEK, STY 19, 2024 - 09:30

Autor: John Cody za pośrednictwem ReMix News,

Szokującym zrządzeniem losu jest to, że pięciu policjantów zostało zmuszonych do zapłacenia grzywny syryjskiemu migrantowi, który został skazany za poważne zranienie jednego z nich podczas zamieszek związanych z paleniem Koranu podczas Wielkanocy 2022 roku.

"Przerażające nagranie pokazuje pożar silnika Boeinga 747 nad Miami"

 AUTOR: TYLER DURDEN

PIĄTEK, STY 19, 2024 - 01:45 PM

Nagranie udostępnione na platformie mediów społecznościowych X pokazuje coś, co wydaje się być Boeingiem 747-8 Atlas Air z płomieniami wystrzeliwującymi jeden z czterech silników wkrótce po starcie.

Rzecznik Atlas Air potwierdził agencji Reuters, że w samolocie wystąpiła awaria silnika"

"Załoga postępowała zgodnie ze wszystkimi standardowymi procedurami i bezpiecznie wróciła na [międzynarodowe lotnisko w Miami]".

Według strony internetowej FlightAware, Boeing 747-8, napędzany czterema silnikami General Electric GEnx, wystartował z MIA w czwartek wieczorem, około 2232 ET, i zmierzał do Portoryko, gdy został przekierowany

Boeing znalazł się pod intensywną obserwacją po incydencie na początku tego miesiąca, kiedy to drzwi 737 MAX 9 linii Alaska Airlines wyrwały się podczas lotu nad Portland w stanie Oregon. Kilka dni temu Boeing 737 nie mógł przewieźć sekretarza stanu USA Antony'ego Blinkena i jego pracowników z Davos po tym, jak wykryto usterkę mechaniczną.



Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.zerohedge.com/

""Bunkier końca świata" wymieniony na Zillow: 10 000 stóp kwadratowych, drzwi przeciwwybuchowe i ekranowanie EMP"

 AUTOR: TYLER DURDEN

PIĄTEK, STY 19, 2024 - 02:40

Elity spędziły ostatnią dekadę na budowaniu i/lub kupowaniu podziemnych bunkrów zagłady. Niezależnie od tego, czy chodzi o przetrwanie kolejnego globalnego konfliktu, wojny domowej w Ameryce, tyrańskiego rządu, który blokuje gospodarkę z powodu wirusa, wymykających się spod kontroli zamieszek BLM, czy też burzy słonecznej, która niszczy krajową sieć energetyczną i komunikacyjną, popyt na bunkry jest gorący.

Konto X "Zillow Gone Wild" opublikowało w czwartek informacje o bunkrze o powierzchni 10 000 stóp kwadratowych ukrytym w Polo w stanie Missouri, który został niedawno wystawiony na sprzedaż.



"Zełenski kopie sobie grób atakami na Rosję w stylu „11 września” – amerykański analityk wojskowy Ukraińskie ataki dronów na cele cywilne w Rosji rozgniewają Moskwę, ale nie zmienią biegu wojny, powiedział Daniel Davis"

  Wysoki budynek mieszkalny widoczny w rosyjskim mieście Kazań po uderzeniu ukraińskiego drona 21 grudnia 2024 r. © Sputnik Kijów strzela s...