piątek, 19 stycznia 2024

"Ciche zło: zniszczenie świadomej zgody."

 

"Świadoma zgoda to zasada etyki lekarskiej, prawa medycznego i badań nad mediami, że pacjent musi mieć wystarczające informacje i zrozumienie przed podjęciem decyzji dotyczących jego opieki medycznej. Istotne informacje mogą obejmować ryzyko i korzyści związane z leczeniem, alternatywne metody leczenia, rolę pacjenta w leczeniu oraz jego prawo do odmowy leczenia" – czytamy w wciąż używanej definicji Wikipedii. Jednak "świadoma zgoda" jako prawdziwa fundamentalna zasada medycyny została podważona w wyniku podążania za agendą, która nas gnębi, według psychiatry, dr Emanuela Garcii, który mówi, że ten program również "niszczy żywotną i przyzwoitą medycynę w tym procesie".

Dr Garcia przeszedł na emeryturę z praktyki psychiatrycznej w 2021 roku, odmawiając zaszczepienia się, po pracy w sektorze publicznym w Nowej Zelandii i mówi, że jeśli inni lekarze, którzy wiedzieli o skorumpowanej i autorytarnej radzie medycznej Nowej Zelandii, "nie wyjdą z ukrycia", nie będzie już żadnego zawodu medycznego.

Poniższy artykuł został napisany przez dr Garcię, który dzieli się swoimi doświadczeniami na temat tego, co nazywa "Cichym złem: zniszczeniem świadomej zgody. Wspólne podejmowanie decyzji, w ramach którego lekarze pomagają swoim pacjentom w zakresie opcji i leczenia".

Kuszące jest myślenie o złu w apokaliptycznych obrazach: rozległe i nagłe zburzenie, paląca ciemność lub oślepiająca pożoga, dzieło zaaranżowanego katastrofalnego chaosu, w którym następuje całkowity tlący się upadek. Jednak dzieło zła jest często fragmentaryczne, stałe, metodyczne, a dokonanie wielkiego zła może być wynikiem stopniowego kumulowania ciężaru małych decyzji, których postęp jest tym pewniejszy, że jest wystudiowany i nieubłagany.

Myślę o dużym batalionie piechoty, który mozolnie porusza się po terenie i zdobywa go cal po calu, aż pokona wszystkich. A jednak, w rzeczywistości, zło jest różnorodne, a jego przejawów jest tak wiele, jak wiele jest żywych istot ludzkich, które w obliczu pozornie drobnych lub przypadkowych wyborów często stają po stronie własnego interesu, samouwielbienia i oszustwa. A zło, jakkolwiek zamaskowane, pojawia się w języku.

Wybaczcie mi tę przedmowę, gdy zajmę się sprawą, która z prostą jasnością pokazuje aspekt zła, które spadło na nas podczas wojny koronowej przez instytucję, która rzekomo ma za swój obowiązek ochronę dobra publicznego w swoich regulacjach dotyczących lekarzy: niesławną Radę Medyczną Nowej Zelandii.

W dniu 5 grudnia 2019 r., kiedy byłem zatrudniony jako psychiatra w jednej z nowozelandzkich Okręgowych Komisji Zdrowia (od tego czasu połączonej w nadrzędną jednostkę biurokratyczną znaną obecnie jako Te Whatu Ora), otrzymałem wiadomość e-mail o świadomej zgodzie. Z dokumentem można zapoznać się w całości tutaj:

"Zaktualizowane oświadczenie w sprawie świadomej zgody", podpisane przez dyrektora generalnego Joana Simeona – obecnie, dość przypadkowo, przewodniczącego międzynarodowego ramienia Federacji Państwowej Rady Lekarskiej, Międzynarodowego Stowarzyszenia Medycznych Agencji Regulacyjnych – stwierdza, co następuje:

"Kluczowe punkty dotyczące świadomej zgody to:

Za każdym razem, gdy prowadzone jest leczenie, lekarz musi mieć zgodę na jego udzielenie. Proces uzyskiwania tego zezwolenia nazywa się "zgodą świadomą". Bez świadomej zgody przetwarzanie może być niezgodne z prawem. Aby pomóc pacjentowi w podjęciu decyzji, czy chce leczenia, należy najpierw przekazać mu informacje, takie jak ryzyko i korzyści związane z opcjami leczenia.

Uzyskanie zgody to proces wspólnego podejmowania decyzji, w którym lekarz pomaga pacjentowi zrozumieć jego stan zdrowia i możliwości leczenia (lub nieleczenia) tego schorzenia. To coś więcej niż podpisywanie formularzy i wypełnianie dokumentów. Jako lekarz musisz poświęcić czas na zadawanie pytań, aby zrozumieć, co jest ważne dla Twojego pacjenta i jakie są jego obawy, życzenia, cele i wartości.

"Należy pamiętać, że to stwierdzenie, które miało być standardem dobrej praktyki medycznej i służyć jako miara postępowania zawodowego, pojawiło się w momencie, gdy covid został rozpętany na świecie.

Następnie, 28 kwietnia 2021 r., ta sama Rada Lekarska, we współpracy z Radą Stomatologiczną, wydała wytyczne dotyczące odpowiedzialności zawodowej i szczepionki Covid-19 (tzw.), które można znaleźć tutaj. Został wycofany bez fanfar 13 września 2023 roku. Jest to arcydzieło zaciemniania i odwrócenia prawdziwej świadomej zgody. Jako taki, stanowi jeden z tych niezapowiedzianych, ale bardzo skutecznych aktów zła.

Nie tylko oczekuje się, że sami pracownicy służby zdrowia zostaną zaszczepieni, ale organy regulacyjne piszą, że

"Uważamy, że w profesjonalnej praktyce zdrowotnej nie ma miejsca na przekazy antyszczepionkowe ani na promocję twierdzeń antyszczepionkowych, w tym w mediach społecznościowych i reklamach przez pracowników służby zdrowia", jednocześnie doradzając, że "Jako pracownik służby zdrowia masz rolę w dostarczaniu innym porad i informacji opartych na dowodach na temat szczepień przeciwko COVID-19. Powinieneś być przygotowany do omówienia opartych na dowodach informacji na temat szczepień i korzyści z nich płynących, aby pomóc w podejmowaniu świadomych decyzji."

Kiedy jednak jeden z moich kolegów podjął się udzielenia porady kobiecie w ciąży w kwestiach medycznych związanych ze stosowaniem szczepionki Pfizera, jego licencja została zawieszona. Ponadto, biorąc pod uwagę tymczasowe zatwierdzenie szczepionki w tamtym czasie i brak długoterminowych danych dotyczących bezpieczeństwa, tak bardzo osławiony proces świadomej zgody i współpraca partnerska z pacjentami wymagały szczerej dyskusji na temat poważnego ryzyka – ryzyka, które, niestety, zostało potwierdzone nie tylko w Nowej Zelandii, ale na całym świecie, z niezwykłym wachlarzem zdarzeń niepożądanych. w tym śmierć, równająca się ludobójstwu.

Każdego dnia każdy z nas staje przed wyborem, w sprawach małych lub dużych. Bez względu na to, jak bardzo możemy być poturbowani przez białka kolców, szczepionki, zmiany w hipokampie lub ciężar ogromnej operacji psychologicznej przeciwko nam z covidem, zachowujemy wolność wyboru. Podczas Holokaustu popełnionego przez nazistowskie Niemcy – w epoce na długo przed pojawieniem się broni biologicznej za pośrednictwem wirusów lub szczepionek – zwykli ludzie dokonywali wyborów, biurokraci dokonywali wyborów, sąsiedzi dokonywali wyborów, a ogromne zło mogło urosnąć do przerażającego ogromu.

Podważanie prawdziwej, prawdziwej, autentycznej fundamentalnej zasady medycyny – świadomej zgody – w służbie ... podążanie za programem, który nas uciskał i nadal gnębi, niszcząc przy tym żywotną i przyzwoitą medycynę, jest tylko jednym z tych przykładów tego, jak zło zdobywa swoją drogę w naszym świecie. Rada Medyczna Nowej Zelandii, rzekomy obrońca zdrowia publicznego, na swój kręty i przebiegły sposób pokazała nam, że jest równie destrukcyjna, co obłudna i tak skorumpowana, jak autorytarna.

A ci lekarze, którzy wiedzieli wtedy i teraz wiedzą jeszcze lepiej o swoim zawodzie, muszą wyjść z ukrycia, bez względu na to, jak bardzo czują się nieswojo lub strach przed "władzami".

Jeśli tego nie zrobią, nie będzie już zawodu lekarza.

Źródło – dr Emanuel Garcia,


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.youtube.com/

"ZIELONA PORAŻKA: Właściciele pojazdów elektrycznych zmagają się z rozładowanymi akumulatorami i długimi kolejkami do stacji ładowania w warunkach mrozu w Chicago"(video)

 Właściciele pojazdów elektrycznych (EV) zmagają się teraz z rozładowanymi akumulatorami i długimi kolejkami na stacjach ładowania, ponieważ ujemna temperatura w Chicago wyczerpuje akumulatory i zmniejsza zasięg.

Javed Spencer, 27-letni kierowca Ubera, podzielił się wpływem ekstremalnych warunków pogodowych na funkcjonalność pojazdów elektrycznych. "Kiedy jest tak zimno, samochody nie funkcjonują dobrze, ładowarki nie działają dobrze, a ludzie też nie funkcjonują tak dobrze" – powiedział, opowiadając, jak musiał holować swojego Chevroleta Bolta do stacji ładowania po tym, jak niespodziewanie umarł z powodu zimnej pogody. "Kiedy w końcu go podłączyłem, nie ładował się".

Ładowanie pojazdu elektrycznego, które zwykle trwa godzinę, zajęło Spencerowi około pięciu godzin.

W innym incydencie na mroźnym parkingu w Chicago, który miał miejsce 15 stycznia, kierowcy Tesli znosili mrozy, czekając w długiej kolejce na swoją kolej na stacji ładowania. Nick Sethi, 35-letni inżynier, miał nawet problemy z otwarciem swojej zamarzniętej Tesli Model Y, spędzając godzinę w temperaturze minus 5 stopni na wykuwaniu osadzonego uchwytu bagażnika.

"To była przejażdżka kolejką górską. Przejdę przez zimę, a potem zdecyduję, czy ją zatrzymać" – powiedział Sethi.

Joshalin Rivera, właścicielka Tesli Model 3, wyraziła swoje obawy dotyczące długich kolejek: "Jeśli czekasz w tej kolejce i masz tylko 50 mil, nie dasz rady". Wspomniała, że była świadkiem, jak Tesla próbowała przeciąć linię i ostatecznie zginąć.

Niedawny wir polarny, który uderzył w Chicago, wraz z innymi częściami Stanów Zjednoczonych i Kanady, przyniósł 16 stycznia dreszcze wiatru bliskie -30 stopni, powodując dalsze obciążenie pojazdów elektrycznych. Ta trudna pogoda obnażyła podatność pojazdów elektrycznych na mróz. Tesla, jeden z głównych producentów pojazdów elektrycznych, potwierdził zwiększone zużycie energii w chłodne dni na swojej stronie internetowej i oferuje wskazówki, jak złagodzić ten wpływ, w tym utrzymanie poziomu naładowania powyżej 20 procent i korzystanie z funkcji "zaplanowanego wyjazdu".

Co więcej, ekstremalnie niska temperatura źle wpływa na akumulatory niskonapięciowe i wysokonapięciowe pojazdów elektrycznych. Albert Gore III, dyrektor wykonawczy Zero Emission Transportation Association, sugeruje, że infrastruktura ładowania w Chicago mogła zostać przytłoczona przez bezprecedensową zimną pogodę. Jack Brouwer, dyrektor Instytutu Czystej Energii i profesor inżynierii mechanicznej i lotniczej na Uniwersytecie Kalifornijskim w Irvinepopiera twierdzenia Gore'a III.

"Bardzo trudno jest sprawić, by pojazdy elektryczne z napędem akumulatorowym działały w bardzo niskich temperaturach. Nie można tak szybko ładować baterii ani tak szybko rozładowywać baterii, jeśli jest zimna. Nie ma fizycznego sposobu na poruszanie się" – powiedział Brouwer.

Pojazdy elektryczne nie spełniły oczekiwań

Przez lata pojazdy elektryczne nie spełniały oczekiwań nabywców ze względu na manipulacyjną i przesadzoną reklamę możliwości pojazdów elektrycznych na rynku.

Rozbieżność między reklamowanymi wynikami a rzeczywistymi warunkami, zwłaszcza w okresie zimowym, doprowadziła do znacznego rozdźwięku między oczekiwaniami a rzeczywistością. W rzeczywistości kierowcy muszą skrócić ten zakres o połowę w okresie zimowym, aby uzyskać dokładniejszy odczyt.

Eric Peters Autos, wybitny głos w tej krytyce, zwraca uwagę na wprowadzające w błąd informacje dotyczące łatwości i szybkości ładowania pojazdów elektrycznych. Chociaż prawdą jest, że ładowanie można wykonać w domu, czas, jaki to zajmuje, został zbagatelizowany. Nabywcy byli przekonani, że mogą szybko wznowić podróż w ciągu 30-45 minut, bez odpowiedniego poinformowania, że takie urządzenia do szybkiego ładowania nie są zwykle dostępne w domu.

Początkowy wzrost popytu na pojazdy elektryczne, w dużej mierze napędzany przez wczesnych użytkowników korzystających z nowych technologii i związanych z nimi zmian stylu życia, wydaje się obecnie słabnąć. Konsumenci, doświadczywszy trudnych realiów ekonomicznych związanych z posiadaniem pojazdów elektrycznych, zastanawiają się nad swoimi decyzjami. Ta zmiana nastrojów znajduje odzwierciedlenie w rosnących zaległościach niesprzedanych pojazdów elektrycznych w salonach dealerskich.

Ponieważ niskie temperatury nadal panują w Chicago, właściciele pojazdów elektrycznych, tacy jak Spencer, kwestionują opłacalność ekonomiczną jazdy pojazdami elektrycznymi w celu korzystania z usług współdzielenia przejazdów w surowe zimy.

"Wypłata jest taka sama, ale koszty dla kierowców, z tymi wszystkimi dodatkowymi opłatami, są znacznie wyższe" – powiedział. 

(Powiązane: Kanadyjski właściciel ciężarówki elektrycznej opisuje swoje doświadczenie z pojazdem elektrycznym jako frustrujące oszustwo.)

Najnowsze wiadomości na temat EV push i kłamstw, które często mu towarzyszą, można znaleźć na stronie GreenNewDeal.news.

Obejrzyj ten klip z Newsmax, w którym senator z Iowa Joni Ernst mówi o tym, jak nierealistyczne jest dążenie prezydenta Joe Bidena do pojazdów elektrycznych.

Ten film pochodzi z kanału News Clips na Brighteon.com.


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/

"Aby zakończyć wojnę na Ukrainie, ujawnić jej podstawowe kłamstwo"

 AUTOR: TYLER DURDEN

PIĄTEK, STY 19, 2024 - 08:00 AM

Autorami są Ted Snider i Nicolai N. Petro za pośrednictwem The Libertarian Institute,

Zasadniczy argument używany do unikania negocjacji i dalszego wspierania wojny w Ukrainie opiera się na kłamstwie. To kłamstwo, powtarzane przez prezydenta Joe Bidena, polega na tym, że kiedy Władimir Putin zdecydował się na inwazję, zamierzał podbić całą Ukrainę i "unicestwić" ją.

Getty Images

""Wydaje się, że coś poszło nie tak" – 5 szwedzkich policjantów zmuszonych do zapłacenia grzywny skazanemu syryjskiemu imigrantowi, który brutalnie ich zaatakował"(video)

 AUTOR: TYLER DURDEN

PIĄTEK, STY 19, 2024 - 09:30

Autor: John Cody za pośrednictwem ReMix News,

Szokującym zrządzeniem losu jest to, że pięciu policjantów zostało zmuszonych do zapłacenia grzywny syryjskiemu migrantowi, który został skazany za poważne zranienie jednego z nich podczas zamieszek związanych z paleniem Koranu podczas Wielkanocy 2022 roku.

"Przerażające nagranie pokazuje pożar silnika Boeinga 747 nad Miami"

 AUTOR: TYLER DURDEN

PIĄTEK, STY 19, 2024 - 01:45 PM

Nagranie udostępnione na platformie mediów społecznościowych X pokazuje coś, co wydaje się być Boeingiem 747-8 Atlas Air z płomieniami wystrzeliwującymi jeden z czterech silników wkrótce po starcie.

Rzecznik Atlas Air potwierdził agencji Reuters, że w samolocie wystąpiła awaria silnika"

"Załoga postępowała zgodnie ze wszystkimi standardowymi procedurami i bezpiecznie wróciła na [międzynarodowe lotnisko w Miami]".

Według strony internetowej FlightAware, Boeing 747-8, napędzany czterema silnikami General Electric GEnx, wystartował z MIA w czwartek wieczorem, około 2232 ET, i zmierzał do Portoryko, gdy został przekierowany

Boeing znalazł się pod intensywną obserwacją po incydencie na początku tego miesiąca, kiedy to drzwi 737 MAX 9 linii Alaska Airlines wyrwały się podczas lotu nad Portland w stanie Oregon. Kilka dni temu Boeing 737 nie mógł przewieźć sekretarza stanu USA Antony'ego Blinkena i jego pracowników z Davos po tym, jak wykryto usterkę mechaniczną.



Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.zerohedge.com/

""Bunkier końca świata" wymieniony na Zillow: 10 000 stóp kwadratowych, drzwi przeciwwybuchowe i ekranowanie EMP"

 AUTOR: TYLER DURDEN

PIĄTEK, STY 19, 2024 - 02:40

Elity spędziły ostatnią dekadę na budowaniu i/lub kupowaniu podziemnych bunkrów zagłady. Niezależnie od tego, czy chodzi o przetrwanie kolejnego globalnego konfliktu, wojny domowej w Ameryce, tyrańskiego rządu, który blokuje gospodarkę z powodu wirusa, wymykających się spod kontroli zamieszek BLM, czy też burzy słonecznej, która niszczy krajową sieć energetyczną i komunikacyjną, popyt na bunkry jest gorący.

Konto X "Zillow Gone Wild" opublikowało w czwartek informacje o bunkrze o powierzchni 10 000 stóp kwadratowych ukrytym w Polo w stanie Missouri, który został niedawno wystawiony na sprzedaż.



"Polski dyplomata namawia Muska do lotu na Marsa po komentarzach UE Radosław Sikorski wyśmiał kosmiczne ambicje potentata technologicznego, po tym jak ten wezwał do zniesienia bloku X."

  FILE PHOTO ©  Global Look Press / Mateusz Bialczyk / Arena Akcji ;  Keystone Press Agency ...