czwartek, 14 grudnia 2023

"Spontaniczny pożar autobusu w Londynie: jak do tego dopuścić?"(video)

 Dlaczego londyńskie autobusy spontanicznie stają w płomieniach? I dlaczego nasi politycy nie zajmują się tym problemem?

W ciągu ostatnich kilku lat dwa ogromne statki przewożące tysiące samochodów stanęły w płomieniach, prawdopodobnie z powodu akumulatorów w pojazdach elektrycznych. Pożar na pokładzie lotniskowca Felicity Ace w lutym 2022 r. doprowadził do zatonięcia statku na Atlantyku wraz z ładunkiem 4 000 pojazdów. Na Morzu Północnym zapalił się statek towarowy Fremantle Highway.

W Indiach fala skuterów elektrycznych, które zapaliły się na początku 2022 roku, wywołała obawy dotyczące bezpieczeństwa, zmuszając kupujących do zastanowienia się dwa razy. Hulajnogi elektryczne stanęły w płomieniach. Pożary są tak powszechne, że The Times of India ma teraz sekcję poświęconą "Wiadomościom o pożarach skuterów elektrycznych".

Na lotnisku Luton co najmniej 125 lotów zostało odwołanych po ogromnym pożarze, który wybuchł na trzecim poziomie wielopoziomowego parkingu lotniska. Spowodowało to zawalenie się całej konstrukcji wartej 20 milionów funtów. Według ówczesnych szacunków nawet 1500 pojazdów nie nadawało się do uratowania. Władze powiedziały, że pożar "wydawał się być przypadkowy i rozpoczął się w zaparkowanym samochodzie, prawdopodobnie pojeździe z silnikiem Diesla".

Cóż, nie według jednego ze świadków, zauważył The Telegraph. Naocznemu świadkowi udało się zrobić zdjęcie pojazdu podejrzanego o spowodowanie pożaru, który wyglądał bardzo podobnie do Range Rovera Evoque. Nie było gęstego czarnego dymu, którego można by się spodziewać po pożarze z silnikiem Diesla. Zamiast tego ogień skupił się na przednim lewym siedzeniu samochodu, pod którym – no cóż, nigdy! – tak się składa, że akumulator litowo-jonowy znajduje się w niektórych hybrydowych Range Roverach.

Dane Londyńskiej Straży Pożarnej za 2019 r. wykazały wskaźnik incydentów na poziomie 0,04% w przypadku pożarów samochodów z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi, podczas gdy wskaźnik dla pojazdów typu plug-in jest ponad dwukrotnie wyższy i wynosi 0,1%. Ale partykularne interesy wytwarzają jak najwięcej dymu, aby ukryć przyczynę tych pożarów. Dlaczego? Ponieważ osiągnięcie szczególnie szalonego i katastrofalnego ekonomicznie celu zerowej emisji netto do 2050 r. jest uzależnione od rezygnacji Wielkiej Brytanii z paliw kopalnych.

Prawdziwym zagrożeniem związanym z pojazdami elektrycznymi są akumulatory litowo-jonowe, które są podatne na nieoczekiwane zapalenie się lub eksplozję, a wynikające z tego piekło jest bardzo trudne do ugaszenia.

Profesor Peter Edwards, kierownik katedry chemii nieorganicznej na Uniwersytecie Oksfordzkim, powiedział The Telegraph: "Akumulatory litowo-jonowe w pojazdach elektrycznych mogą powodować niepowstrzymane tak zwane pożary "niekontrolowanej temperatury", które płoną w niekontrolowany sposób".

"Oprócz intensywnego ciepła, podczas pożaru akumulatora emitowane są liczne toksyczne gazy, takie jak cyjanowodór i fluorowodór. Emisja tych gazów może być większym zagrożeniem niż wytwarzane ciepło" – powiedział.

Prof. Edwards podnosi również alarm o zbliżającej się "potencjalnej katastrofie", ponieważ wszystkie wielkoskalowe magazyny akumulatorów litowo-jonowych wyrastają w całej Wielkiej Brytanii, zwłaszcza na farmach słonecznych.

Na horyzoncie pojawia się również potencjalna katastrofa w londyńskiej flocie autobusowej Sadiqa Khana.

Na dzień 31 marca 2023 r. około 56% londyńskiej floty autobusowej jest "przyjazne dla środowiska". Z całkowitej floty autobusowej liczącej 8 643 autobusy w Londynie działa 3 835 autobusów hybrydowych, 950 autobusów elektrycznych z akumulatorami i 20 autobusów z wodorowymi ogniwami paliwowymi.

Poniżej zebraliśmy przypadki samoistnego zapalenia się autobusów w latach 2022 i 2023. Aby je znaleźć, przeprowadziliśmy wyszukiwanie w Internecie terminu "pożar autobusu w Londynie", podczas gdy po drodze natknęliśmy się na kilka incydentów w innych miejscach, bardzo wątpimy, aby poniższy zapis był obszernym zapisem incydentów w ciągu ostatnich kilku lat.

Autobusy przewożą jednocześnie wiele osób, w tym dzieci w wieku szkolnym. Jako pilną kwestię bezpieczeństwa publicznego musimy zadać sobie pytanie: Co powoduje, że te autobusy samoistnie stają w płomieniach?

W maju 2022 r. sześć autobusów elektrycznych zostało zniszczonych w garażu autobusowym w Potters Bar w hrabstwie Hertfordshire. W szczytowym momencie pożaru na miejscu było osiem lokomotyw, a sześć autobusów Transport for London ("TfL") – dwa hybrydowe elektryczne i cztery napędzane olejem napędowym – płonęło. Pierwszy autobus zapalił się podczas ładowania, po czym pozostałe pięć zostało pochłoniętych.

Według Hertfordshire Live, anonimowy kierowca autobusu powiedział, że pożar został prawdopodobnie spowodowany przez baterię, która eksplodowała w jednym z autobusów elektrycznych podczas ładowania – ale Daily Mail podał, że nie zostało to jeszcze potwierdzone.

Straż Pożarna i Ratownicza Hertfordshire powiedziała wówczas, że "przyczyna i pochodzenie pożaru są obecnie badane i nie zostały jeszcze ustalone".

Po pożarze w zajezdni Potters Bar, TfL wycofał 90 autobusów elektrycznych. "Podjęto decyzję o podjęciu środków ostrożności, podczas gdy firma bada przyczyny pożaru" – poinformował portal Sustainable Bus.

Również w maju 2022 r. paryski przewoźnik wycofał z eksploatacji 149 autobusów elektrycznych wyprodukowanych przez Bluebus należący do Bolloré Group po tym, jak dwa z nich zapaliły się przy różnych okazjach.

Uszkodzone akumulatory pojazdów elektrycznych stwarzają ryzyko "ucieczki termicznej", w której energia zgromadzona w akumulatorze szybko się uwalnia, tworząc temperaturę do 400 stopnioC.

Dramatyczne zdjęcia w mediach społecznościowych pokazały piętrowy autobus płonący na Brixton Hill w południowym Londynie 17 czerwca 2022 roku. Kierowca i pasażerowie opuścili autobus przed przybyciem strażaków. Na szczęście nikt nie został ranny, a pożar został opanowany w ciągu 30 minut.

Nie pozwalając, aby dobry kryzys poszedł na marne, Mirror dodał klimatyczny akcent do swojego raportu o incydencie: "Incydent ma miejsce w najgorętszy dzień w roku, z temperaturami, które mają osiągnąć szczyt na poziomie 34 stopnioC dziś po południu.

GB News opublikował te same insynuacje, sugerując związek między temperaturą otoczenia a przyczyną pożaru w tytule swojego artykułu: "Londyński autobus staje w płomieniach, gdy fala upałów powoduje chaos w najgorętszy dzień roku".

To nie pierwszy raz, kiedy negacjoniści nauki o klimacie używają sfabrykowanego "kryzysu klimatycznego" do wyjaśnienia samozapłonu. W lipcu 2021 r. IFL Science użyło dramatycznego tytułu "Wielka Brytania jest tak gorąca, że przystanek autobusowy podobno stanął w płomieniach", aby opisać zapalającą się wiatę autobusową w Solihull w West Midlands w Wielkiej Brytanii.

IFL Science dodaje: "Ekstremalne upały prowadzą do nieprawdopodobnych (i katastrofalnych) zdarzeń. 19 lipca [2021 r.] potężne słońce padające na niczego niespodziewający się przystanek autobusowy w Solihull podobno spowodowało, że samoistnie stanął on w płomieniach".

The Guardian zaprzeczył związkowi między temperaturą otoczenia a przyczyną pożaru autobusu 17 czerwca 2022 roku. "The Guardian rozumie, że ekstremalne upały w Londynie nie były uważane za przyczynę pożaru" - napisano.











The Guardian: Londyński autobus stanął w płomieniach w Brixton, 17 czerwca 2022 r.

Pasażerom londyńskiego autobusu udało się uciec przed dużym pożarem, który 10 stycznia 2023 r. ogarnął tył pojazdu na Baker Street w pobliżu Portman Square w Marylebone w Londynie.

Wszyscy pasażerowie uciekli z autobusu przed przybyciem strażaków, poinformowała londyńska straż pożarna i nie było doniesień o obrażeniach. Jednak jeden mężczyzna był leczony z powodu wdychania dymu.

Uważano, że pożar był przypadkowy, ale dokładna przyczyna została zapisana jako nieustalona.

Samochody i domy na drodze osiedlowej w Hackney we wschodnim Londynie zostały uszkodzone po tym, jak autobus szkolny dla uczniów ze specjalnymi potrzebami stanął w płomieniach 20 stycznia 2023 r.

Dzieci znajdowały się w autobusie, gdy ten się zapalił. Autobus wiózł troje dzieci ze szkoły podstawowej i został zmuszony do zatrzymania się po wykryciu dymu z przodu pojazdu. Został szybko ewakuowany, nie odnosząc żadnych obrażeń, donosi The Telegraph.

Daily Mail poinformował, że świadek, który mieszkał w pobliżu, powiedział, że gdy tylko maska się zapaliła, wszyscy zostali ewakuowani z autobusu – i wierzy, że ludzie również zostali ewakuowani ze swoich domów.

Uszkodzonych zostało także sześć innych pojazdów.











The Independent: Pożar autobusu szkolnego w Hackney pozostawia uszkodzone okoliczne samochody i domy, 20 stycznia 2023 r.

Biały dym wydobywał się z londyńskiego piętrowego autobusu po tym, jak zepsuł się w południowym Londynie, donosi The Independent. Autobus stacjonował w pobliżu dworca autobusowego West Croydon, kiedy zaczął emitować dym na ulicę.











The Independent: Kłęby białego dymu unoszące się z londyńskiego autobusu w Croydon, 19 maja 2023 r.

Piętrowy autobus został zniszczony przez ogromny pożar na Bradford Broadway w Londynie 9 października 2023 roku. First Bus poinformował, że w momencie rozpoczęcia incydentu na pokładzie nie było pasażerów.

Rzecznik powiedział: "Jeden z naszych autobusów linii 607 brał udział w pożarze na górnym pokładzie... Nie wiemy, co spowodowało pożar i pomożemy w śledztwie, w tym w przejrzeniu nagrań z kamer monitoringu".

Nie tylko pasażerowie i użytkownicy dróg znajdujących się w pobliżu są narażeni na niebezpieczeństwo wybuchu autobusów.

W październiku 2023 r. "The Telegraph" poinformował, że mieszkańcy walczą o zablokowanie planów budowy garażu dla autobusów elektrycznych w ramach budowy tysięcy nowych mieszkań w obawie, że pożary akumulatorów mogą spowodować "wulkan".

Prowadzona przez Partię Pracy Rada Barnet prowadziła rozmowy z TfL i deweloperem Ballymore na temat wspólnego projektu o wartości 1,7 miliarda funtów, polegającego na budowie 25 wieżowców na szczycie proponowanej podziemnej zajezdni autobusów elektrycznych w centrum miasta Edgware.

Jednak Save Our Edgware, grupa społeczna, ostrzegła, że mieszkańcy będą narażeni na "poważne ryzyko" związane z zapaleniem się akumulatorów pojazdów elektrycznych, co doprowadzi do wybuchowego spalania i pożarów wielu pojazdów.

Inne formy transportu z napędem elektrycznym również stanowią zagrożenie dla domów. W poniedziałek londyńska straż pożarna wydała ostrzeżenie na Boże Narodzenie:

Dlaczego? Ponieważ e-rowery i e-hulajnogi również spontanicznie stają w płomieniach. Londyńska straż pożarna ostrzegła kilka miesięcy temu, że liczba pożarów rowerów elektrycznych wzrosła w tym roku o 60%. Od początku 2023 roku strażacy są wzywani do pożaru e-hulajnogi lub e-roweru co dwa dni. Od 2020 roku co najmniej 12 osób zginęło, a kolejne 190 zostało rannych w Wielkiej Brytanii w podejrzanych pożarach e-rowerów i e-hulajnóg, donosi The Telegraph.

W jednym przypadku uważa się, że ładowany rower elektryczny spowodował pożar domu, który latem zniszczył dwupoziomowy apartament w Cambridge w Wielkiej Brytanii, zabijając matkę i jej dwoje małych dzieci.

Po drugiej stronie stawu strażacy widzą te same problemy. W hrabstwie Montgomery w stanie Maryland 28 października 2022 r. wybuchł pożar na 14. piętrze wieżowca mieszkalnego o nazwie "Twin Towers". Przedstawiciele straży pożarnej stwierdzili, że akumulator e-hulajnogi działał nieprawidłowo podczas ładowania.

Według nowojorskiej straży pożarnej we wrześniu 2022 r. liczba pożarów związanych z akumulatorami elektrycznymi wzrosła aż o 233% w ciągu dwóch lat. W wyniku pożarów 163 osoby zostały ranne, a 10 zginęło, w tym 5-letnia dziewczynka, która zginęła w pożarze budynku mieszkalnego..











Inside Edition: Dlaczego niektóre rowery i hulajnogi elektryczne zapalają się?

Zdjęcie główne: Pozostałości autobusu szkolnego po pożarze w Hackney 20 stycznia 2023 r. Źródło: The Telegraph


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://expose-news.com/

"Jak wykorzystali kłamstwa, aby przerazić miliony"

 W maju 2020 roku BBC twierdziło, że covid zainfekował 4 miliony ludzi na całym świecie. Nie zwrócili jednak uwagi na to, że 25 milionów ludzi w samych Stanach Zjednoczonych może zostać zarażonych grypą w ciągu jednego sezonu.

Dla Covidianów chodzi o to, aby NIE patrzeć na liczby z odpowiedniej perspektywy. Tak więc dr Vernon Coleman zrobił to, czego BBC nie zrobi; Spójrz na kilka liczb z odpowiedniej perspektywy.


Autor: Dr Vernon Coleman

W maju 2020 roku zobaczyłem na stronie BBC, że koronawirus zainfekował cztery miliony ludzi na całym świecie. Dla ignorantów ta liczba prawdopodobnie wydaje się ogromna i przerażająca.

Nikt nie zadał sobie trudu, aby wskazać, że grypa może zarazić 45 milionów ludzi w samej Ameryce w ciągu jednego sezonu. (Pamiętajmy, że te 45 milionów ludzi było na tyle chorych, że musieli zgłosić się do lekarza).

Liczba dla całego świata jest jedną z tych ogromnych liczb z mnóstwem zer, które brzmią jak dług publiczny Ameryki.

To są właściwe fakty i to się nazywa patrzenie na sprawy z odpowiedniej perspektywy.

A oto kolejny dobry fakt.

Między połową marca a połową kwietnia 2019 roku w stanie Nowy Jork odnotowano około 13 000 zgonów z powodu chorób serca, raka, grypy, wypadków, udaru, grypy, morderstw i tak dalej. W tym samym okresie w 2020 r. liczba zgonów z powodu wszystkich tych chorób wyniosła mniej niż 5 000. Ale było kilka zgonów z powodu covid-19.

Jak to możliwe? Czy lekarze w Nowym Jorku nagle znaleźli tajne lekarstwa na raka, choroby serca i wszystko inne? A może byłem przesadnie cyniczny, zastanawiając się, czy to możliwe, że wiele osób, które naprawdę zmarły na coś innego, zostało oficjalnie wymienionych jako zmarłe na koronawirusa?

W gazetach i telewizji widzieliśmy wiele zdjęć ludzi, którzy tragicznie zmarli z powodu koronawirusa i kilku, którzy zmarli z jego powodu, ale nie mieliśmy żadnych zdjęć osób z rakiem lub chorobami serca, które miały umrzeć, ponieważ ich leczenie zostało przerwane z powodu bezsensownych blokad i zamykania oddziałów szpitalnych.

Na początku 2020 roku, po przestudiowaniu statystyk oraz wykorzystaniu doświadczenia i wiedzy, obliczyłem, że co najmniej dziesięć razy więcej osób umrze z powodu wstrzymania badań i leczenia, niż umrze na covid-19.

W Wielkiej Brytanii oddziały szpitalne, które były otwarte, były w połowie puste, a lekarze i pielęgniarki stali i nie mieli nic do roboty.

Nigdy nie wolno nam zapomnieć o tych prawdach, które będą ignorowane przez polityków, dziennikarzy i prawników.

"Nadchodząca apokalipsa", pierwsza książka Vernona Colemana o covid-19 i wielkim oszustwie, została opublikowana w kwietniu 2020 r., po tym, jak dr Coleman przewidział, że fałszywa pandemia zostanie wykorzystana do zabijania starych ludzi, demonizowania gotówki i wprowadzenia masowego, obowiązkowego programu szczepień. Aby kupić egzemplarz "Nadchodzącej Apokalipsy" KLIKNIJ TUTAJ

Zdjęcie główne: Ludzie klaszczą dla pracowników NHS 9 kwietnia 2020 r. Źródło: BBC News


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://expose-news.com/

"Włoski minister zdrowia oskarżony.....!"(video)

 "Wiedział, że strzały zabijają ludzi i wydał rozkazy lokalnym władzom zdrowotnym, aby ukryć zgony i poważne skutki uboczne". Były włoski minister zdrowia Roberto Speranza jest objęty śledztwem w sprawie zabójstwa po tym, jak e-maile ujawniły, że od samego początku szczepień wiedział, że zastrzyki zabijają ludzi i wydał rozkazy lokalnym władzom ds. zdrowia, aby ukryć zgony i poważne skutki uboczne, aby zapewnić obywateli Włoch o ich bezpieczeństwie i nie narażać kampanii szczepień.

Pierwotnie opublikowane w Vigilant News Network

"Były włoski minister zdrowia Roberto Speranza jest objęty śledztwem w sprawie zabójstwa po tym, jak e-maile ujawniły, że od samego początku szczepień wiedział, że zastrzyki zabijają ludzi i wydał rozkazy lokalnym władzom ds. zdrowia, aby ukryć zgony i poważne skutki uboczne, aby zapewnić włoskich obywateli o ich bezpieczeństwie i nie narażać kampanii szczepień, " poinformował współpracownik InfoWars Greg Reese w wirusowym poście X udostępnionym przez Alexa Jonesa.

TRANSKRYPCJA
  • 0:32 Historia została opisana zarówno w niemieckiej, jak i włoskiej sieci informacyjnej.
  • 0:36 Przedstawię teraz tłumaczenie na język angielski.
  • 0:40 Prokuratura w Rzymie prowadzi śledztwo w sprawie Roberto Speranzy, ministra zdrowia włoskiego rządu w czasie obostrzeń związanych z COVID.
  • 0:50 Był odpowiedzialny za akcję szczepień.
  • 0:53 Dochodzenia są wynikiem skarg związanych z tzw. e-mailami AIFA z Włoskiej Agencji Leków.
  • 1:01 Były dyrektor AIFA, Nicola Magrini, również jest objęty śledztwem.
  • 1:07 Publikacja tych wewnętrznych e-maili ujawniła, że od samego początku byli świadomi niebezpieczeństw związanych ze szczepieniami przeciwko COVID.
  • 1:15 Oskarżenie jest takie, że odpowiedzialny minister i szef urzędu ds. narkotyków świadomie i celowo narazili niczego niepodejrzewającą ludność włoską na to ryzyko.
  • 1:27 Tak, zachęcali Włochów do szczepień.
  • 1:31Szczepienia stały się nawet obowiązkowe dla niektórych grup zawodowych.
  • 1:35 W konsekwencji wyszło na jaw wiele skutków ubocznych, w tym śmiertelnych.
  • 1:40 Śledztwo dotyczy morderstwa, poważnego uszkodzenia ciała i nie tylko, ponieważ Speranza i Magrini najwyraźniej wydali instrukcje lokalnym władzom sanitarnym, aby ukryć zgony i poważne skutki uboczne, które wystąpiły natychmiast po
  • 1:56 Po rozpoczęciu szczepień, aby nie narażać na szwank kampanii szczepień i zapewnić obywateli o ich bezpieczeństwie.
  • 2:04 Oczekuje się, że odpowiedzialny minister i szef IEFA odpowiedzą teraz za te działania.
  • 2:10 Według skarg związków zawodowych policjantów i policji finansowej, a także prywatnej organizacji Listen to Me, która reprezentuje 4 osób poszkodowanych przez szczepionki.
  • 2:22 We Włoszech policjanci i nauczyciele zostali poddani obowiązkowym szczepieniom przeciwko COVID.
  • 2:28 Oto były minister zdrowia, Roberto Speranza, z dumą ogłasza statystyki szczepień we Włoszech.
  • 2:36 Osiągnęliśmy już bardzo znaczący odsetek osób zaszczepionych we Włoszech, 89,41%.
  • 2:44 Dlatego obecnie we Włoszech nieco ponad 10% populacji pozostaje niezaszczepionych.
  • 2:52 Cóż, dzisiaj Roberto Speranza jest objęty śledztwem w sprawie kłamstw, które rzekomo powiedział na temat szczepionek.
  • 2:59 Wśród zbrodni, o które jest oskarżony, są kłamstwo ideologiczne i morderstwo.
  • 3:04 Słuchajcie, to jest dokument, który pokazujemy wam dziś wieczorem.
  • 3:08 Stwierdza się, że były minister Roberto Speranza wraz z Nicolą Magrinim, byłym dyrektorem generalnym AIFA, są zarejestrowani w aktach śledczych rzymskiej prokuratury.
  • 3:21 W zeszłym tygodniu Izba Reprezentantów Filipin przyjęła rezolucję w sprawie zbadania ponad 260 000 niewyjaśnionych nadmiarowych zgonów w 2021 r. i 67 000 niewyjaśnionych nadmiarowych zgonów w 2022 r.
  • 3:32 Następnego dnia nawiedziło ich trzęsienie ziemi o sile 7,6 w skali Richtera.
  • 3:35 Reportaż dla InfoWars, to jest Greg Reese.

O tych wstrząsających oskarżeniach informowały zarówno niemieckie, jak i włoskie sieci informacyjne.

Reese dostarczył angielskie tłumaczenie włoskiej audycji na temat tej historii:

Prokuratura w Rzymie prowadzi śledztwo w sprawie Roberto Speranzy, ministra zdrowia włoskiego rządu, w czasie obowiązywania środków COVID. Był odpowiedzialny za akcję szczepień. Dochodzenia są wynikiem skarg związanych z tzw. e-mailami AIFA z Włoskiej Agencji Leków. Śledztwo w sprawie byłego dyrektora AIFA, Nicoli Magrini, również jest objęte.

Roberto Speranza, były włoski minister zdrowia.

Publikacja tych wewnętrznych e-maili ujawniła, że od samego początku byli świadomi niebezpieczeństw związanych ze szczepieniem przeciwko COVID. Oskarżenie polega na tym, że odpowiedzialny minister i szef urzędu ds. narkotyków świadomie i celowo narazili niczego niepodejrzewającą ludność włoską na to ryzyko.

Nicola Magrini, były dyrektor AIFA. Zdjęcie: informatori.it.

Tak, zachęcali Włochów do szczepień. Szczepienia stały się nawet obowiązkowe dla niektórych grup zawodowych. W konsekwencji wyszło na jaw wiele skutków ubocznych, w tym śmiertelnych. Śledztwa dotyczą morderstwa, poważnego uszkodzenia ciała i nie tylko, ponieważ Speranza i Magrini najwyraźniej wydali instrukcje lokalnym władzom zdrowotnym, aby ukryć zgony i poważne skutki uboczne, które wystąpiły natychmiast po rozpoczęciu szczepień, aby nie narażać kampanii szczepień – i zapewnić obywateli o ich bezpieczeństwie.

Oczekuje się, że odpowiedzialny minister i szef AIFA odpowiedzą teraz za te działania. Według skarg związków zawodowych policjantów i policji finansowej, a także prywatnej organizacji "Listen to Me", która reprezentuje 4 osób poszkodowanych przez szczepionki we Włoszech, policjanci i nauczyciele zostali poddani obowiązkowym szczepieniom przeciwko COVID.

Oto były minister zdrowia, Roberto Speranza, z dumą ogłasza statystyki szczepień we Włoszech. "Osiągnęliśmy już bardzo znaczący odsetek zaszczepionych osób we Włoszech, 89,41%. Dlatego obecnie we Włoszech nieco ponad 10% populacji pozostaje niezaszczepionych".

Cóż, dziś Roberto Speranza jest objęty śledztwem w sprawie kłamstw, które rzekomo powiedział na temat szczepionek. Wśród przestępstw, o które się oskarża, są kłamstwo ideologiczne i morderstwo. Słuchajcie, to jest dokument, który pokazujemy wam dziś wieczorem. Stwierdzono w nim, że były minister Roberto Speranza oraz Nicola Magrini, były dyrektor generalny AIFA, są zarejestrowani w aktach śledczych rzymskiej prokuratury.

Reese dodał, że niedawno filipińska Izba Reprezentantów zagłosowała za przeprowadzeniem śledztwa w sprawie tajemniczego wzrostu liczby niewyjaśnionych zgonów, liczących ponad 260 000 w 2021 r. i około 67 000 w 2022 r.

Źródło – Greg Reese Substack


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://expose-news.com/

"Wielka Brytania zatwierdza edycję genów CRISPR w celu stworzenia ludzi GMO"

 Organy regulacyjne w Wielkiej Brytanii zatwierdziły pierwszą na świecie terapię CRISPR do leczenia ludzi – i oczekuje się, że wkrótce dołączą do nich organy regulacyjne w Stanach Zjednoczonych.

Terapia edycji genów, która podobno została zaprojektowana do leczenia chorób krwi, może pojawić się na rynku już w grudniu.

Sposób, w jaki działa CRISPR, polega na tym, że działa jak para "genetycznych nożyczek", tnąc odcinki DNA, aby naukowcy mogli je edytować, "wycinając" określone fragmenty i zastępując je nowymi, sztucznymi segmentami.

Według artykułu z 2012 roku, w którym jako pierwszy ogłoszono tę technologię, CRISPR jest w zasadzie tanim i łatwym sposobem edycji genów i tworzenia nowych organizmów modyfikowanych genetycznie (GMO) – w tym przypadku z ludzi.

Znana jako terapia exa-cel, nowa terapia CRISPR, która wkrótce zostanie wprowadzona na rynek, znana formalnie jako Casgevy, jest pierwszą na świecie terapią CRISPR dla ludzi, która została zatwierdzona na rynku.

Wynalazcy CRISPR zdobyli Nagrodę Nobla w dziedzinie chemii w 2020 roku za odkrycie, które w ostatnich latach zostało wykorzystane do manipulowania roślinami jako możliwe rozwiązanie problemu "zmiany klimatu".

 Dopiero teraz CRISPR ma być stosowany na ludziach, mimo że jest to bardzo ryzykowne.

(Powiązane: Warzywa sałatkowe z edytowanymi genami pojawią się wkrótce w pobliskim sklepie spożywczym – i nie, nie będą oznaczone.)

Czy genetycznie modyfikowane ciało naprawdę jest warte "leczenia"?

Casgevy został zaprojektowany do leczenia dwóch specyficznych chorób krwi: niedokrwistości sierpowatokrwinkowej i beta-talasemii. 

Znana również jako niedokrwistość sierpowatokrwinkowa, ta pierwsza najczęściej występuje u osób pochodzenia afrykańskiego lub karaibskiego i wiadomo, że powoduje wyniszczający ból.

Beta-talasemia, która może powodować łagodną lub ciężką niedokrwistość, jest podobnym stanem, który zwykle wymaga regularnych transfuzji krwi w celu leczenia.

Mówi się, że oba te warunki genetyczne są spowodowane "błędami" w genach regulujących hemoglobinę, białko, które pozwala czerwonym krwinkom transportować tlen w organizmie.

 Oba schorzenia mogą być również śmiertelne, jeśli nie są leczone.

Opracowana przez Vertex Pharmaceuticals i CRISPR Therapeutics technologia została zatwierdzona po zaledwie jednym badaniu, w którym przez 29 miesięcy uczestniczyło tylko 45 z 16 uczestników.

 Dwadzieścia osiem z tych 29 osób rzekomo nie odczuwało bólu po roku, donosi Nature.

W badaniu klinicznym dotyczącym talasemii beta, 39 z 42 uczestników badania nie potrzebowało rutynowej transfuzji czerwonych krwinek przez co najmniej pełne 12 miesięcy – bez Casgevy'ego ci sami pacjenci z beta-talasemią wymagają transfuzji krwi co trzy do pięciu tygodni.

Podczas gdy media i firmy, które wspierają, które produkują tego rodzaju rzeczy, świętują te niesamowite wyzdrowienia, nie mówią ludziom, że CRISPR ma poważne skutki uboczne, z których nie najmniej ważne obejmują nieoczekiwanie duże delecje, które skutkują jeszcze poważniejszymi mutacjami genetycznymi.

"Powszechnie wiadomo, że edycja genów CRISPR / Cas9 jest nie tylko podatna na uszkodzenia genetyczne poza celem, ale także na szeroki zakres niezamierzonych mutacji, nawet w zamierzonym miejscu edycji" – powiedział dr Michael Antoniou, szef Gene Expression & Therapy Group w King's College London. "Może to negatywnie wpłynąć na funkcjonowanie wielu genów, co może prowadzić do raka".

"Dlatego tak ważne jest, aby osoby odpowiedzialne za podawanie terapii edycji genów przeprowadziły bezstronną analizę całego genomu leczonych pacjentów pod kątem potencjalnie szkodliwych dla życia mutacji DNA. 

Jest to niezbędne, ponieważ wystarczy jedna komórka w dużej puli edytowanych komórek, aby się zepsuć i spowodować raka".

W międzyczasie amerykańska firma forsuje inną, ale podobną technologię CRISPR zwaną "edycją bazową", która podobno została zaprojektowana w celu sztucznego obniżenia poziomu cholesterolu u ludzi.

Więcej informacji na temat modyfikacji genetycznych ludzi można znaleźć na stronie GeneticLunacy.com.


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/

"Netanjahu reaguje na ewentualny nakaz aresztowania wydany przez MTK Izrael nigdy nie zaakceptuje prób podważenia jego prawa do samoobrony, powiedział premier"

  Nakazy aresztowania lub jakiekolwiek inne kroki podjęte przez Międzynarodowy Trybunał Karny (MTK) przeciwko izraelskim urzędnikom nie będą...