AUTOR: TYLER DURDEN
Ford zbliża się do zaprezentowania planu elektrycznej nowej generacji pickupa w mega-kampusie miejskim BlueOval w zachodnim Tennessee.
Aktualizacja firmy w tym tygodniu mówi, że nowa fabryka - która ma być radykalnie wydajna i neutralna pod względem emisji dwutlenku węgla - "nabiera kształtu i przygotowuje się do budowy elektrycznej ciężarówki nowej generacji Forda, o nazwie kodowej Project T3, w 2025 roku".
Projekt T3 jest nazywany przez firmę "jedyną w życiu okazją do zrewolucjonizowania amerykańskiej ciężarówki", ponieważ Ford, wraz z innymi starszymi producentami samochodów, nadal zmienia swoje modele biznesowe z bazy ICE na bazę EV.
Fabryka, której produkcja ma się rozpocząć w 2025 r., będzie w stanie produkować 500 000 samochodów ciężarowych EV rocznie przy pełnej produkcji - w szczególności następną generację elektrycznych ciężarówek Forda. Oto zapowiedź tego, jak będzie wyglądał pickup drugiej generacji:
Bill Ford, prezes wykonawczy Forda, powiedział: "BlueOval City to plan dla elektrycznej przyszłości Forda na całym świecie. Będziemy budować rewolucyjne pojazdy elektryczne w zaawansowanym zakładzie produkcyjnym, który działa w harmonii z planetą, dostosowując rozwój biznesu i innowacje do postępu środowiskowego.
"Projekt T3 to jedyna w swoim rodzaju okazja do zrewolucjonizowania amerykańskiej ciężarówki. Łączymy 100 lat know-how Forda w zakresie ciężarówek ze światowej klasy talentem w dziedzinie pojazdów elektrycznych, oprogramowania i aerodynamiki. Będzie to platforma dla niekończących się innowacji i możliwości "- powiedział Jim Farley, prezes i dyrektor generalny Forda.
PR Forda brzmi:
Projekt T3 to skrót od "Trust The Truck" – nazwa kodowa, która utknęła po tym, jak zespół programistów uczynił go swoim okrzykiem bojowym. Jedyną zasadą przewodnią zespołu było stworzenie ciężarówki, której ludzie mogą zaufać w erze cyfrowej – takiej, która jest w pełni aktualizowana, stale ulepszana i obsługuje holowanie, transport, moc eksportową i niekończące się nowe innowacje, których właściciele będą potrzebować.
Zakład montażowy będzie korzystał z bezemisyjnej energii elektrycznej od dnia otwarcia. Po raz pierwszy od 120 lat Ford wykorzystuje również odzyskaną energię z infrastruktury użytkowej i systemu geotermalnego, aby zapewnić bezemisyjne ciepło dla zakładu montażowego - oszczędzając około 300 milionów stóp sześciennych gazu ziemnego zwykle potrzebnego każdego roku do ogrzewania zakładów montażu pojazdów o podobnej wielkości.
Oto transmisja wideo z aktualizacji Forda na kampusie:
https://youtu.be/9s2-xDrv60k
Przetlumaczono przez translator Google
zrodlo:https://www.zerohedge.com/