AUTOR: TYLER DURDEN
W tym tygodniu Amsterdam rozpocznie kampanię cyfrową, aby zniechęcić młodych Brytyjczyków do organizowania imprez skupionych wokół nadmiernego spożycia alkoholu i narkotyków.
Nowa kampania o nazwie "Stay Away" będzie skierowana do brytyjskich mężczyzn w wieku od 18 do 35 lat, którzy wyszukują w Internecie "wieczór kawalerski Amsterdam", "tani hotel Amsterdam" lub "pub crawl Amsterdam", a reklamy zniechęcają ich do konsekwencji nadmiernego picia, zażywania narkotyków lub wywoływania chaosu w stolicy Holandii.
"Reklamy te będą pokazywać ryzyko i konsekwencje zachowań antyspołecznych oraz nadmiernego (nadużywania) narkotyków i alkoholu, takie jak grzywna, aresztowanie przez policję, uzyskanie rejestru karnego, hospitalizacja i uszczerbek na zdrowiu.
"Ostrzeżenia o ryzyku i możliwych konsekwencjach zniechęcą niektórych odwiedzających do przyjścia. Kampania zostanie oceniona i być może będzie dalej rozwijana w nadchodzących miesiącach" - czytamy w oświadczeniu gminy.
Oczekuje się, że kampania rozszerzy się na "potencjalnie uciążliwych gości z Holandii i innych krajów UE", kontynuowała gmina.
Pijani Brytyjczycy potykający się o dzielnicę czerwonych latarni, niektórzy wymiotujący w kanałach, oddając publiczne mocz, a nawet angażujący się w pijackie burdy, nie są nowym zjawiskiem.
Zastępca burmistrza Sofyan Mbarki (sprawy gospodarcze i podejście do śródmieścia) stwierdził: "Odwiedzający pozostaną mile widziani, ale nie wtedy, gdy źle się zachowują i powodują uciążliwości".
Amsterdam jest jednym z najczęściej odwiedzanych miast na świecie. Około 20 milionów turystów - w tym milion Brytyjczyków - odwiedza miasto rocznie. Jednak BBC zauważyło, że "ukierunkowane kampanie reklamowe są dyskryminujące i oparte na niesprawiedliwych stereotypach".
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz