wtorek, 23 marca 2021

"Łukaszenka: Nie mam „złotego dna”, nie mam nic!!!!!!!"

 

„Uwierzcie mi, ja nigdy żadnych osobistych interesów nie miałem. Nie mam „złotego dna”, nie mam nic – wszystko to , to są tylko obrazki. Zabiegałem tylko o jedno: aby zwykli ludzie mieli coś z naszych projektów. I państwo. Jako państwo odnieśliśmy sukces. Nie mogę tego pogrzebać. To są moje interesy”- powiedział Aleksander  podczas wizyty w jednym z podmińskich przedsiębiorstw, pisze BelTA

fot: belta.by

Aleksander Łukaszenka mówiąc o „złotym dnie” nawiązał do filmu przygotowanego przez ekipę Stepana Putiło  pt: „Łukaszenka. Złote Dno” o majątku Aleksandra Łukaszenki.

Film trwa około 80 minut. NEXTA i jego zespół opowiadają o rezydencjach Aleksandra Łukaszenki, jego flocie samochodowej i lotniczej, drogich zegarkach i innych drogich zabawkach prezydenta. Opowiadane są historie kobiet,   blisko związanych z głowa państwa. Występują w nim świadkowie, min. „pracownik Administracji Prezydenta” i „inżynier”. Pojawiają się na filmie ze zmienionymi głosami.

Film NEXTY, którego premiera miała miejsce 8 marca, przez dwa tygodnie wyświetlono ponad 6 milionów razy – to absolutny rekord białoruskiego ’a.

Według ekspertów, to co pokazał w najnowszym filmie Putiło to fakty znane wcześniej upolitycznionej części białoruskiego społeczeństwa, ale dla osób, które polityką i sytuacją w kraju zainteresowały się dopiero po wyborach prezydenckich na Białorusi w sierpniu 2020 roku, film jest interesujący.

Poprzedni film NEXTY z grudnia 2019 roku białoruskie państwo uznało za „ekstremistyczny”.

zrodlo:kresy24.pl

Brak komentarzy:

"Ukraina zablokuje rachunki bankowe uchylających się od poboru do wojska – poseł Może się to zdarzyć osobom, które nie będą w stanie zapłacić podwyższonych kar za naruszenie zasad mobilizacji, powiedział Andrey Osadchyuk"

  Ukraina może rozpocząć blokowanie rachunków bankowych i nakładanie kar na majątek osób próbujących uchylić się od służby wojskowej w związ...