poniedziałek, 5 kwietnia 2021

"Buttigieg, nowy w DC, chce budować mosty zgodnie z planem Bidena!!!!!"

 WASZYNGTON (AP) - Pete Buttigieg przez kilka tygodni pracował jako sekretarz ds. Transportu, pochowany na spotkaniach i przygotowując się do uruchomienia planu robót publicznych prezydenta Joe Bidena o wartości 2,3 biliona dolarów, kiedy nadszedł wieczór i czas na wypróbowanie czegoś nowego w Waszyngtonie.

PLIK - W tym 5 lutego 2021 r., Zdjęcie z pliku Sekretarz transportu Pete Buttigieg przemawia na Union Station w Waszyngtonie. Po dwóch miesiącach swojej pracy Buttigieg wytycza nową ścieżkę dla swojej roli w rządzie iw swoim życiu, która może wypełnić luki z Republikanami, jeśli chodzi o agendę prezydenta Joe Bidena.opis zdjecia przetlumaczyla GR przez translator google (Zdjęcie AP / Carolyn Kaster, plik)

Zamiast wdrapać się na tylne siedzenie czarnego SUV-a, jak większość sekretarzy gabinetu, skierował się do stojaka na rowery. Z założonym hełmem i kilkoma agentami Secret Service, którzy go otoczyli, pedałował długą na milę podróż do swojego domu w dzielnicy Capitol Hill.

To nie był jednorazowy wyczyn. W czwartek Buttigieg przybył do Białego Domu na posiedzenie gabinetu na swoim jednośladzie. I to nie był jedyny moment jego „zwykłego faceta”. Wielbiciele psich parków w Dystrykcie Kolumbii również go tam widzieli, rozmawiając z kimkolwiek, od dzieci po członków Kongresu, takich jak Rep. Alexandria Ocasio-Cortez, D-NY.


Buttigieg najpierw miał oko na pracę człowieka, który jest teraz jego szefem, Bidena. Kampania prezydencka Buttigiega była zaskakująco udana - w zasadzie najpierw zremisował z senatorem Vermont, Berniem Sandersem w klubach Iowa i zajął drugie miejsce za nim w prawyborach w New Hampshire - i wywarł silne wrażenie jako ktoś, kto reprezentuje przyszłość Demokratów. Przyjęcie.


Teraz człowiek znany podczas swojej kampanii jako „burmistrz Pete” - był burmistrzem South Bend w stanie Indiana - przechodzi pierwszy test tego potencjału w swojej pierwszej pracy w Waszyngtonie: kieruje departamentem rządu z rocznym budżetem 75 miliardów dolarów i mandatem aby pomóc w uruchomieniu programu infrastrukturalnego, który Biden porównał do budowy systemu autostrad międzystanowych w latach pięćdziesiątych XX wieku.


Będzie musiał poruszać się po skomplikowanej polityce zarówno okopanej biurokracji w Departamencie Transportu, jak i napiętej polityce mocno podzielonego Waszyngtonu.


Być może znalazł sposób po prostu jeżdżąc na rowerze, co zyskało fanów nawet wśród sceptyków w Kongresie.


„Musisz trzymać głowę w górze” - powiedział Buttigieg The Associated Press, wyjaśniając ścieżkę i potencjalne niebezpieczeństwa stwarzane przez nietypowych kierowców, ale powiedział, że może to być znacznie szybsza podróż z punktu A do B.


W czwartek Biden zlecił Buttigiegowi i czterem innym członkom gabinetu - „gabinetowi pracy” - sprzedaż infrastruktury administracyjnej i planu klimatycznego, zalew pieniędzy na drogi, mosty, lotniska, łączność szerokopasmową, wodociągi i samochody elektryczne.

Ale plan już uderzył w ścianę z przewodniczącym mniejszości senackiej Mitchem McConnellem, R-Ky., Który sprzeciwia się podwyżce podatku od osób prawnych, według Bidena zapłaci za plan i zobowiązuje się sprzeciwić mu „na każdym kroku”. Z drugiej strony, reprezentantka Pramila Jayapal, D-Wash., Przewodnicząca Kongresu Postępowego Klubu, twierdzi, że pakiet powinien być znacznie większy.

PLIK - 4 marca 2021 r., Zdjęcie akt, prezydent Joe Biden i sekre transportu Pete Buttigieg, mają rację, spotykają się z wiceprezydentem Kamalą Harris i członkami Izby Reprezentantów w Owalnym Biurze Białego w Domu w Waszyngtonie w sprzedaży. Po dwóch miesiącach swojej pracy Buttigieg wytycza nową ścieżkę dla swojej roli w rządzie i w swoim życiu, która może zawierać luki z Republikanami, jeśli chodzi o agendę Bidena.opis zdjecia przetlumaczyla GR przez translator google (Zdjęcie AP / Andrew Harnik, plik)

Choć może się to wydawać zniechęcające, wyzwanie, jakim jest pomoc w budowaniu konsensusu, pasuje do ambicji człowieka, który miał czelność kandydować na prezydenta z pozycji burmistrza średniej wielkości miasta w stanie Indiana. Kiedy Biden wybrał gładko mówiącego weterana rezerwy Marynarki Wojennej na stanowisko transportowe, pochwalił go jako „nowego głosu z nowymi pomysłami zdeterminowanymi, by wyjść poza starą politykę”.


W wywiadzie Buttigieg powiedział, że wierzy, że ponadpartyjny konsensus jest możliwy do osiągnięcia.


Do Buttigieg w sprzedaży planu dołączyli sekretarz ds. Energii Jennifer Granholm, sekretarz ds. Mieszkalnictwa i rozwoju miast Marcia Fudge, sekretarz pracy Marty Walsh i sekretarz handlu Gina Raimondo.


„Miałem wystarczająco dużo rozmów, zwłaszcza rozmów jeden na jeden z dala od kamer, z członkami z obu stron przejścia, aby wiedzieć, że naprawdę jest to zainteresowane” - powiedział Buttigieg AP. „Teraz polityka może oczywiście przeszkodzić temu. Ale myślę, że w przeciwieństwie do wielu innych kwestii, w których istnieje po prostu głęboka namiętnie odczuwalna głęboka różnica zdań co do tego, co robić, tutaj mamy do czynienia z naprawdę zdrowym nakładaniem się naszych wyobrażeń na temat tego, co musi się wydarzyć, nawet jeśli jest duża różnica w tym, jak aby tam dotrzeć."


Tłumaczenie? Republikanie również lubią gładkie drogi i szybki internet dla swoich wyborców. Ale jak dotąd nic nie wskazuje na to, by Republikanie podzielali jego stanowisko.

Plakat przedstawiający plany transportu jest widoczny jako sekretarz transportu Pete Buttigieg (po lewej) i przedstawiciel Don Beyer, D-Va., Po prawej, wyjeżdżają po konferencji prasowej, aby ogłosić ekspansję kolei podmiejskiej w Wirginii w pociągach Amtrak and Virginia Railway Express ( VRE) Stacja Alexandria, wtorek, 30 marca 2021 r., W Aleksandrii, Wirginiaopis zdjecia przetlumaczyla GR przez translator google (AP Photo / Andrew Harnik)

Propozycja wiąże się z dużą stawką dla Buttigiega w wydziale, w którym zobowiązuje się on do promowania transportu publicznego i innych ekologicznych alternatyw dla samochodów pochłaniających gaz oraz do stosowania „soczewki kapitałowej” w projektach infrastrukturalnych.


„Czarno-brązowe dzielnice zostały nieproporcjonalnie podzielone przez projekty autostrad lub pozostawione w izolacji z powodu braku odpowiednich środków transportu i transportu” - napisał na Twitterze Buttigieg w grudniu. Pod przewodnictwem Bidena i wiceprezydenta Kamali Harris powiedział: „naprawienie tych krzywd stanie się imperatywem”.


Zaledwie dwa miesiące po rozpoczęciu pracy Buttigieg spotkał się z dwoma tuzinami członków Izby i 13 senatorami, aw ostatnich dniach zwiększył to tempo, codziennie rozmawiając z prawodawcami z obu stron.


Republikanie opisują byłego konsultanta McKinsey jako sympatycznego i otwartego, nawet jeśli czasami zastanawiają się, jaki jest jego faktyczny wpływ na ustawodawstwo.


Reprezentant Illinois Rodney Davis, czołowy republikanin w kluczowym panelu nadzorującym autostrady, powiedział, że dwukrotnie rozmawiał z Buttigiegiem, raz na spotkaniu z Bidenem i ponadpartyjną grupą prawodawców w Białym Domu. Nazywał rozmowy „naprawdę dobrymi”.


„Jestem bardzo podekscytowany, że będę mógł z nim pracować” - powiedział Davis, rowerzysta wracający do domu ze swojej wiejskiej dzielnicy, który uważa, że ​​były burmistrz może wnieść cenną perspektywę z poziomu ulicy do wypełniania dziur i łagodzenia zatłoczonych ulic.


„Jeśli chce pojechać na przejażdżkę, żeby porozmawiać o ścieżkach rowerowych i transporcie publicznym, byłbym z radością” - powiedział.


Choć najmłodszy członek gabinetu w wieku 39 lat, Buttigieg posiada moc gwiazdy dorównującą niewielu innym członkom grupy. Wykazał się umiejętnością przyciągania uwagi mediów i wykorzystywania tych momentów - w tym podczas serii pamiętnych hitów Fox News podczas wyborów - do wpływania na opinię publiczną, w tym na tych, którzy nie zawsze są skłonni głosować na Demokratów.


Przemawiał na popularnej konferencji SXSW w Teksasie, dołączył do gubernatora Ralpha Northama w stanie D-Va., Aby promować rozszerzoną kolej pasażerską i tweetuje z częstotliwością do szerszej publiczności, która jest bliska rywalizacji z Donaldem Trumpem, gdy był prezydentem. Buttigieg promuje politykę tranzytową zarówno na swoim oficjalnym, jak i osobistym koncie, gdzie wyraża również oddanie swojemu mężowi, Chastenowi.

PLIK - W tym 1 kwietnia 2021 r. Zdjęcie z akt Prezydent Joe Biden przemawia podczas posiedzenia Rady Ministrów w pokoju wschodnim Białego Domu w Waszyngtonie. Od lewej Biden, sekretarz obrony Lloyd Austin, sekretarz handlu Gina Raimondo i sekretarz transportu Pete Buttigieg. Po dwóch miesiącach swojej pracy Buttigieg wytycza nową ścieżkę dla swojej roli w rządzie i w swoim życiu, która może wypełnić luki z Republikanami, jeśli chodzi o agendę Bidena.opis zdjecia przetlumaczyla GR przez translator google (Zdjęcie AP / Evan Vucci, plik)

Buttigieg, który jest właścicielem dwóch psów, był nawet widziany w pobliskim parku z Ocasio-Cortezem. - Przypadkowe spotkanie - powiedział.


Nowy sekretarz transportu miał ostatnio jedno potknięcie: musiał szybko wycofać się z planu naliczania kierowcom opłat za przejechaną milę. Jest to propozycja, która cieszy się pewnym poparciem wśród Republikanów, ale mogłaby naruszyć obietnicę Bidena dotyczącą niepodnoszenia podatków od osób zarabiających mniej niż 400 000 USD.


Buttigieg zaimponował współpracownikom West Wing swoją etyką pracy i chęcią do nauki, i szybko uzyskał zgodę na kontynuowanie silnego zaangażowania w media.


Doradcy prezydenta mają również ciepłe uczucia do byłego burmistrza za jego decyzję zeszłej wiosny o szybkim poparciu dla Bidena po porzuceniu własnej kampanii, co pomogło przyspieszyć zakończenie prawyborów Partii Demokratów. A Biden porównał Buttigiega do swojego zmarłego syna Beau, potężna ewokacja, która pomogła umocnić jego znaczenie dla prezydenta.


Teraz związany z programem i wynikami Bidena, Buttigieg rozpoczyna fazę, która może wzmocnić jego portfolio usług publicznych - i doświadczenie życiowe.

Ta faza spełnia to, co niektórzy sojusznicy twierdzili, że Buttigieg potrzebował, kolejny rozdział, wykraczający poza słabą historię cudownego chłopca z małego miasta na Środkowym Zachodzie. Przyjaciele i doradcy od dawna sugerowali, by opuścił South Bend i zobaczył więcej świata, niż pozwalał na to jego siedmiomiesięczny pobyt w Afganistanie w 2014 roku.


Buttigieg był również zajęty podejmowaniem kroków w kierunku kandydowania na prezydenta, kiedy ożenił się w czerwcu 2018 roku, a jego ojciec zmarł sześć miesięcy później. Podczas kampanii powiedział, że on i Chasten mieli nadzieję zostać rodzicami.


Zapytany o jego pragnienie zostania ojcem, Buttigieg powiedział AP: „Nadal nad tym pracujemy”, po czym dodał z uśmiechem: „Bądź na bieżąco”.


Tak szybko, jak wstał, Buttigieg szybko zawiesił swoją kampanię w marcu 2020 roku, zanim wejście Bidena w prawyborach było jasne. Wiedział, kiedy wyjść. Prawdopodobnie też będzie wiedział, kiedy wrócić, jeśli to zrobi.


„Ma niesamowity talent i umiejętności polityczne” - powiedział burmistrz Nan Whaley z Dayton w stanie Ohio, wieloletni przyjaciel i zwolennik kampanii 2020. „Ale częścią tego talentu i umiejętności jest naprawdę świetne wyczucie czasu politycznego”.


Na tym froncie traktuje jego pracę nad infrastrukturą nie jako „część tego wielkiego planu przy następnym posunięciu”, ale raczej jako demonstrację jego zdolności do skupienia się na wykonywanym zadaniu.


Buttigieg i jego mąż zostali zauważeni spacerując po swojej nowej dzielnicy Capitol Hill, gdzie mieszkają w mieszkaniu z jedną sypialnią, wijąc się po straganach rzemieślniczych na Eastern Market, ku uśmiechowi mieszkańców. W ostatni weekend spacerowali po ceglanych domkach szeregowych i kwitnących magnolii, witając sąsiadów falami i pozwalając małym dzieciom głaskać swoje psy. Ich jednooki mops o imieniu „Buddy”, przyjęty pod koniec 2018 roku, stał się kimś w rodzaju gwiazdy na Instagramie.


Buddy zwlekał, gdy jasnowłosa dziewczynka podbiegła i usiadła, żeby go przytulić, podczas gdy inny miks laboratoryjny, Truman, stał w pobliżu.


„Uwielbia uwagę” - wyjaśnił dziewczynie Chasten Buttigieg, cecha, którą Buddy nabrał podczas kampanii.


Pete Buttigieg uśmiechnął się, gdy dziewczyna zadrapała psa na pożegnanie po głowie, a para powoli ruszyła ścieżką w kierunku Kapitolu.


Beaumont donosił z Des Moines w stanie Iowa. Współtworzyli ten raport współpracujący ze sobą pisarze prasowi Colleen Long i Calvin Woodward.

przetlumaczono przez GR translator google

zrodlo:apnews.com

Brak komentarzy:

"Zełenski kopie sobie grób atakami na Rosję w stylu „11 września” – amerykański analityk wojskowy Ukraińskie ataki dronów na cele cywilne w Rosji rozgniewają Moskwę, ale nie zmienią biegu wojny, powiedział Daniel Davis"

  Wysoki budynek mieszkalny widoczny w rosyjskim mieście Kazań po uderzeniu ukraińskiego drona 21 grudnia 2024 r. © Sputnik Kijów strzela s...