15-minutowe miasta, czołowy bankier twierdzi, że wdrożenie "super aplikacji" identyfikacji cyfrowej jest nieuniknione. Oba są dystopijnymi narzędziami kontroli i żadne z nich nie jest nieuniknione.
Nie tylko w Wielkiej Brytanii miasta podpisują się pod koncepcją 15-minutowego więzienia. Na przykład Edmonton w Kanadzie planuje również wdrożyć drakońską strukturę kontroli potrzebną do ograniczenia praw mieszkańców i swobody przemieszczania się.
Wyróżniony obraz: Low Traffic Neighborhood, Oxford (główny), Checkpoint Charlie, Berlin (wstawka)
Rząd Wielkiej Brytanii ostatecznie wprowadzi "super aplikację", która mieści połączony ślad ekonomiczny każdego obywatela, od ratingów kredytowych po szczegóły dotyczące klienta, przewiduje czołowy bankier. Ten ekonomiczny identyfikator cyfrowy miałby na celu podążanie śladami szybkiego i powszechnego przyjęcia aplikacji zdrowotnej NHS rządu brytyjskiego.
Aplikacja NHS została po raz pierwszy uruchomiona przez rząd Wielkiej Brytanii w styczniu 2019 r. jako "punkt kompleksowej obsługi danych zdrowotnych dla każdego obywatela Wielkiej Brytanii". Brytyjski sektor finansowy zwrócił uwagę na "popularność" aplikacji NHS, a jeden z czołowych urzędników bankowych przewiduje, że wprowadzenie równoważnego identyfikatora cyfrowego dla danych ekonomicznych obywateli Wielkiej Brytanii jest nieuniknione.
Odnosząc się do tej "super-aplikacji", która może zawierać wszystkie dane finansowe każdego obywatela Wielkiej Brytanii, przewodniczący brytyjskich finansów Bob Wigley powiedział: "To będzie rok, w którym w końcu przekonamy system bankowy, że potrzebujemy ekonomicznego systemu tożsamości cyfrowej, podobnie jak aplikacja NHS. "
Przemawiając na konferencji New Digital Assets and Money Symposium w londyńskim City we wtorek, dodał: "Ta aplikacja finansowa będzie osobista i związana z każdym obywatelem, ponieważ potrzebujemy szerszego, w pełni cyfrowego programu tożsamości gospodarczej".
Wigley nie mówi prawdy. Nie jest to nieuniknione i nie jest nam potrzebne.
W poniższym filmie brytyjska gotowość finansowa przedstawiła podsumowanie dziwacznych i niepokojących wiadomości z całego świata dotyczących dystopijnego i antyludzkiego programu. Zaczyna od powyższego raportu, a następnie raportu o 15-minutowych miastach w Wielkiej Brytanii. Nietrudno sobie wyobrazić, jak ekonomiczny identyfikator cyfrowy i ograniczenie przemieszczania się za pomocą koncepcji 15-minutowych miast płynnie połączą się w jedno.
Jeśli powyższy film zostanie usunięty z YouTube, możesz go obejrzeć na Rumble TUTAJ.
W zeszłym roku opublikowaliśmy artykuł na temat proponowanych planów Rady Hrabstwa Oxfordshire, które obejmowały dzielnice 15-minutowe i dzielnice o niskim natężeniu ruchu w Oksfordzie. Oxford jest jednym z 1 143 miast i samorządów lokalnych na całym świecie, które dołączyły do "Wyścigu miast do zera" C40 – miast, których liderzy "pilnie pracują nad dekarbonizacją gospodarki". C40 to globalna sieć burmistrzów "Podjęcie pilnych działań w celu stawienia czoła kryzysowi klimatycznemu". Oczywiście nie ma kryzysu klimatycznego, a "gospodarka zdekarbonizowana" to psychobełkot, co w przetłumaczeniu na prosty angielski oznacza, że chcą nas bardziej opodatkować i podnieść koszty utrzymania, jednocześnie odbierając nasze prawa i wolności.
Koncepcja miast 15-minutowych nie opiera się na demokratycznych zasadach ludzi decydujących razem lub zgadzających się na pomysł. Rzeczywistość jest taka, jak powiedział James Corbett w ostatnim odcinku The Corbett Report, mówimy o radach miejskich, które zaczynają przejmować kontrolę i zaczynają zapędzać ludzi do starannie kontrolowanych przestrzeni.
Oprócz Oksfordu, inne miasta w Wielkiej Brytanii wskakują na modę. Canterbury opublikowało plany podziału miasta na 5 "stref ruchu". Londyn planuje rozszerzenie stref ultra niskiej emisji ("ULEZ"). Rady Bristolu i Sheffield podpisały się pod planami ograniczenia swobody przemieszczania się w miastach. Rada Swansea potwierdziła również plany stania się miastem 15-minutowym. Lancaster próbuje sprzedać swój dystopijny 15-minutowy plan sąsiedztwa, porównując go do "stawania się jak Amsterdam". Szkocja opublikowała plany wdrożenia 20-minutowych dzielnic w całym kraju.
Ale Brytyjczycy walczą. W środę Echo poinformowało, że Rada Southend wykluczyła kiedykolwiek zapisanie się na 15-minutowy program miejski. 9 lutego w Izbie Gmin Nick Fletcher, członek parlamentu z Don Valley, wezwał do zarezerwowania czasu posłów "na debatę na temat międzynarodowej socjalistycznej koncepcji tak zwanych miast 15-minutowych i 20-minutowych dzielnic".
"Strefy ultra niskiej emisji w ich obecnej formie wyrządzają niewypowiedziane szkody gospodarcze każdemu miastu, jednak drugi krok po tych strefach zabierze również wolności osobiste" - powiedział. Sheffield jest już w tej podróży i nie chcę, aby Doncaster, który jest również socjalistyczną radą kierowaną przez Partię Pracy, zrobił to samo.
Inne zasoby:
- Oficjalna brytyjska "super aplikacja" do wprowadzania danych ekonomicznych obywateli jest nieunikniona, mówi główny bankier, Yahoo Finance, 7 lutego 2023 r
- 15-minutowe plany miasta zostaną odsłonięte dla West Midlands, Stourbridge News, 8 lutego 2023 r
- 15-minutowe miasto: rozwiązanie klimatyczne? Czy tylko "pretekst do większej kontroli"? Obrona zdrowia dzieci (8 lutego 2023)
- Wideo: Witamy w C40 Cities, Richard Vobes, 1 lutego 2023 r. (10 min)
- Wideo: 15 minut Cities - UK Column News Report (zaczerpnięte z UK Column News 10 lutego 2023 r.), Richie Reports UK (8 min)
15-minutowy projekt miejski przygotowuje się, aby pomóc Edmonton dotrzeć do 1,25 miliona ludzi
Poniższy tekst został pierwotnie opublikowany 27 stycznia 2023 r. przez Western Standard's Alberta Report
Wygląda na to, że miasto Edmonton w Kanadzie chce być miastem 15 minut dla mieszkańców.
Planowanie okręgowe to wieloletni projekt mający na celu zbudowanie "społeczności społeczności - małych miast w naszym dużym mieście", w których ludzie mogą zaspokoić wiele codziennych potrzeb w ciągu 15 minut od miejsca zamieszkania w Edmonton.
"Kiedy wyobrażam sobie Edmonton dla wszystkich, wyobrażam sobie miasto, którego forma ułatwia życie mieszkającym w nim ludziom. Wyobrażam sobie dzielnice zaprojektowane w celu zmniejszenia zużycia energii dla wszystkich i myślę o tętniących życiem społecznościach z aktywnymi ulicami i obywatelami "- powiedział burmistrz miasta Edmonton Amarjeet Sohi w swojej kampanii politycznej.
"W ciągu ostatniego półtora roku niektórzy mieszkańcy Edmonton zmienili sposób, w jaki pracują i gdzie pracują. Ponieważ ta zmiana staje się coraz bardziej trwała, wiemy, że więcej osób będzie spędzać więcej czasu we własnych dzielnicach, zamiast dojeżdżać do pracy w mieście. "
Sohi powiedział, że wierzy, że musi stworzyć miasto, które to wspiera i zapewnia lokalne udogodnienia ważne zarówno dla biznesu, jak i wypoczynku. Miasto umieściło kilka map na swojej stronie internetowej.
"Dlatego popieram cel planowania miasta, jakim jest stworzenie 15-minutowych dzielnic, "małych miast w naszych dużych miastach", które pozwolą nam wszystkim żyć lokalnie, mając dostęp do sklepów i udogodnień w ciągu 15 minut" - powiedział Sohi.
Zgodnie z dokumentami miejskimi, 15-minutowy projekt miejski ma pomóc Edmonton dotrzeć do 1,25 miliona ludzi.
Nieakredytowana mapa południowo-wschodniej Anglii została niedawno udostępniona na Twitterze, co wywołało rozmowę, ponieważ zawierała słowo "Edmonton", ponieważ ludzie nie rozpoznali, że jest to mapa Wielkiej Brytanii.
"Ekoalarmiści z #Edmonton poszli na głęboką wodę. Orzechy. Szalony. Irracjonalny. Dziwaczna propozycja" – napisał na Twitterze W. Brett Wilson.
Zgodnie z polityką kampanii burmistrza Edmonton, 15-minutowe miasto dotyczy jakości życia, która obejmuje skrócenie dojazdów do pracy i udogodnień, takich jak artykuły spożywcze, rekreacja i restauracje.
"Wspieranie większej różnorodności lokalnych małych przedsiębiorstw obsługujących własne sąsiedztwo poprzez centra społeczności, rewitalizację centrów handlowych i wspieranie rozwoju na małą skalę. Zmniejszenie naszego wpływu na środowisko poprzez ułatwienie mniejszej liczby jazdy "- powiedział Sohi w kampanii politycznej.
Ale wielu mieszkańców Alberty jest zaniepokojonych 15-minutowym "pomysłem" miasta.
"Niepokojące jest to, że miasto Edmonton aktywnie przygotowuje się do wdrożenia koncepcji miast 15-minutowych. Propagandowe wdrożenie korzyści płynących z tego programu jest w pełni widoczne na stronie internetowej ich miasta "- powiedziała Carmen Kissel-Verrier Western Standard.
Verrier jest opublikowaną autorką w prowincji i powiedziała, że wierzy, że powiadomienia Edmonton o programie są niejasne i nie zapewniają zrównoważonego obrazu tego kontrowersyjnego programu.
Oxford i Canterbury w Anglii mają stać się "dystopijnymi" 15-minutowymi miastami. Kontrowersyjne plany zatrzymania samochodów podróżujących między dzielnicami Canterbury są kontynuowane, mimo że zostały nazwane "drakońskim zakazem swobodnego przemieszczania się".
"Po uważnym obserwowaniu mieszkańców Oksfordu w Wielkiej Brytanii (którzy testują teraz tę koncepcję) dowiadujemy się, że ich władze miejskie szybko przesuwają słupki bramkowe dotyczące wolności opuszczenia 15-minutowego miasta" - powiedział Verrier.
"To, co początkowo było reklamowane jako swoboda opuszczania okolicy samochodem do 100 razy w roku, teraz zmieniło się na mniejszą liczbę nastaw i bez powiadomienia mieszkańców. Często są oni następnie karani grzywną przy opuszczaniu swojej strefy, ponieważ pracują w innej strefie.
W Canterbury może to wynieść "około 100 milionów funtów, aby wprowadzić 15-minutowy plan miasta.
"Rząd z pewnością nie zamierza zbierać pieniędzy i my też nie możemy" - powiedział gabinetowi Rady Miasta Canterbury na spotkaniu, donosi Kent Online.
Projekt powstrzymałby kierowców przed korzystaniem z mniejszych dróg, które łączą pięć dzielnic, a rada zamknęłaby trasy.
Zamiast tego mieszkańcy byliby zachęcani do korzystania z transportu publicznego, chodzenia lub jazdy na rowerze - lub korzystania z dozwolonych tras do jazdy.
"Plan był wzorowany na belgijskim mieście Gandawa, które uruchomiło plan cyrkulacji w 2017 r., Który podzielił miasto na sześć obszarów, aby zmniejszyć liczbę samochodów w centrum miasta" – donosi Daily Mail.
Ponadto w wielu dzielnicach Oksfordu ustawiono cementowe barykady z dżerseju.
"To sprawia, że ci mieszkańcy zastanawiają się, czy punkty barykady będą w przyszłości obsadzone strażnikami, którzy "sprawdzą twoje dokumenty", zanim będą mogli wejść lub wyjść z 15-minutowej strefy miejskiej" - powiedział Verrier.
Korzyści z 15-minutowych miast reklamowanych przez miasto Edmonton obejmują chronione tereny zielone, dostęp do niezbędnych sprzedawców detalicznych i wspieranie znaczących połączeń z 15-minutowymi mieszkańcami miasta - wszystko z odległości spaceru od domu.
"To oczywiście brzmi pięknie i ekologicznie" - powiedział Verrier.
"Jednak miasto Edmonton milczy na temat konsekwencji, których należy się spodziewać, gdy musisz opuścić swoją strefę - być może codziennie, aby uzyskać dostęp do pracy, specjalistów ds. Zdrowia, szkół lub odwiedzić i opiekować się swoimi bliskimi".
Burmistrz Edmonton powiedział, że wierzy, że mieszkańcy muszą współpracować ze społecznościami i, na poziomie dystryktu, identyfikować luki w wielofunkcyjnej sieci szlaków, które ograniczają wybór transportu.
"Może to oznaczać poszerzenie chodników lub szlaków wielofunkcyjnych, które zachęcają do chodzenia, lub zrównoważoną infrastrukturę w społecznościach, w których mają one sens. Zajęcie się lukami i barierami będzie miało zasadnicze znaczenie dla zachęcania do wszystkich rodzajów transportu na poziomie lokalnym "- powiedział Sohi w swojej kampanii politycznej.
Verrier powiedział, że miasto Edmonton potrzebuje większej przejrzystości i definicji warunków użytkowania i opinii publicznej na temat tej inicjatywy przed kontynuowaniem.
"Bez tej dyskusji obawiam się, że zaufanie do burmistrza Sohi, że poradzi sobie z tak radykalną i potencjalnie wolnościową inicjatywą, skończy się źle dla mieszkańców, którzy utknęli w tych strefach" - powiedział Verrier.
"Mieszkańcy mogą zostać tylko z parkiem dla psów i sklepem spożywczym, aby zapewnić im rozrywkę."
Przetlumaczono przez translator Google
zrodlo:https://expose-news.com/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz