CDC naruszyło prawo, aby zwiększyć liczbę przypadków i ofiar śmiertelnych COVID
Analiza przeprowadzona przez dr. Josepha Mercoli
HISTORIA W SKRÓCIE
- Dr Henry Ealy i jego zespół zaczęli przeglądać dane CDC dotyczące przypadków COVID-19 i zgonów w połowie marca 2020 r., Szybko zdając sobie sprawę, że agencja znacznie wyolbrzymia liczbę ofiar śmiertelnych
- Zawyżenie liczby ofiar śmiertelnych umożliwiła zmiana w marcu 2020 r. Dotycząca sposobu zgłaszania przyczyny zgonu w aktach zgonu. Zamiast wymieniać COVID-19 jako przyczynę przyczynową w przypadkach, w których ludzie zmarli z powodu innych podstawowych chorób, należało to wymienić jako główną przyczynę
- Według stanu na 23 sierpnia 2020 r. CDC zgłosiło 161392 zgonów spowodowanych przez COVID-19. Gdyby zastosowano od dawna oryginalne wytyczne dotyczące zgłaszania zgonów, liczba zgonów z powodu COVID-19 wyniosłaby tylko 9684
- CDC naruszyło prawo federalne, ponieważ ustawa o ograniczaniu pracy papierkowej wymaga, aby gromadzenie i publikacja danych były nadzorowane przez Biuro Zarządzania i Budżetu. Proponowane zmiany należy opublikować w Rejestrze Federalnym i udostępniać do publicznego komentowania. Żadna z tych zasad przejrzystości nie była przestrzegana
- Nie wiemy jeszcze, kto był odpowiedzialny za zmianę zasad zgłaszania z naruszeniem prawa federalnego. Aby zidentyfikować winowajców, do wszystkich prawników USA i Departamentu Sprawiedliwości Stanów Zjednoczonych wysłano formalne petycje dochodzeniowe z prośbą o przeprowadzenie dokładnego, niezależnego i przejrzystego śledztwa; bezpośrednia publiczna próba zebrania podpisów rozpoczęła się również w rocznicę zmiany w sprawozdawczości CDC
Dr Mercola przeprowadza wywiady z ekspertami
Ten artykuł jest częścią cotygodniowej serii, w której dr Mercola przeprowadza wywiady z różnymi ekspertami na temat różnych problemów zdrowotnych. Aby zobaczyć więcej wywiadów z ekspertami, kliknij tutaj .
W tym wywiadzie dr Henry Ealy, ND, BCHN, lepiej znany jako dr Henele, certyfikowany holistyczny dietetyk i założyciel / dyrektor wykonawczy ds. Społeczności Energetic Health Institute 1 omawia, w jaki sposób amerykańskie federalne agencje regulacyjne manipulowały statystykami COVID-19 w celu kontrolować narrację o pandemii.
Uzyskał doktorat z medycyny naturalnej na SCNM. Po ukończeniu UCLA z tytułem licencjata w dziedzinie inżynierii mechanicznej, pracował dla dużej firmy lotniczej jako główny programista baz danych w programie Międzynarodowej Stacji Kosmicznej.
Ma ponad 20 lat nauczania i doświadczenia klinicznego i był pierwszym lekarzem medycyny naturalnej, który regularnie wykładał na dużym uniwersytecie w USA, kiedy kierował programem na Arizona State University dotyczącym zarządzania bioanxiety.
Jak podkreśla, jest zapalonym zbieraczem danych. W październiku 2020 r. Henele i zespół innych badaczy opublikowali artykuł 2 w Science, Public Health Policy and the Law, zatytułowany „COVID-19 Data Collection, Comorbidity & Federal Law: A Historical Retrospective”, w którym szczegółowo opisano, w jaki sposób centra USA for Disease Control and Prevention umożliwiło korupcję danych dotyczących przypadków i ofiar śmiertelnych z naruszeniem prawa federalnego.
Dokładność danych ma kluczowe znaczenie dla polityk dotyczących zdrowia publicznego
Zespół zaczął analizować dane CDC dotyczące przypadków COVID-19 i ofiar śmiertelnych w połowie marca 2020 r. Wyjaśnia:
„To, co zacząłem robić 12 marca, to przeglądanie wszystkich danych, jakie udało nam się znaleźć z włoskiego Ministerstwa Zdrowia i Korei Południowej. Nie mogliśmy zweryfikować żadnych danych pochodzących z Chin. Po prostu nie było na to żadnego niezależnego sposobu. To, co widzieliśmy we Włoszech i Korei Południowej, to fakt, że będziemy martwić się o ludzi w wieku powyżej 60 lat, powyżej 70 lat, z wcześniej istniejącymi chorobami.
To była główna rzecz wynikająca z tych danych. Tak więc spodziewaliśmy się tutaj tego samego rodzaju trendów… Zacząłem codziennie śledzić dane z każdego stanowego wydziału zdrowia, a następnie upewniając się, że raport CDC pasuje do siebie.
To, co zaczęliśmy dostrzegać, bardzo wcześnie, to pewne znaczące anomalie między tym, co zgłaszały stany, a tym, co mówi CDC. To było niepokojące, bo z każdym dniem rozbieżność rosła. Mamy stare powiedzenie: „Śmieci na wejściu to śmieci na zewnątrz”. I to było problemem, ponieważ wiedzieliśmy, że polityka zdrowia publicznego będzie oparta na danych, więc dokładność ma ogromne znaczenie.
Potem zaczęliśmy zagłębiać się nieco w to, w jaki sposób CDC rzekomo zbierało ich dane. Tam zobaczyliśmy wytyczne National Vital Statistics Systems (NVSS) z 24 marca, które były bardzo niepokojące, i widzieliśmy, jak CDC przyjęło dokument Rady ds.Epidemiologów Stanowych i Terytorialnych 14 kwietnia.
Niezwykle niepokojące było to, że wszystko zostało zrobione bez nadzoru federalnego i bez jakiegokolwiek publicznego komentarza, zwłaszcza naukowego. To stawało się coraz bardziej problematyczne. Zaczęliśmy dostrzegać rozbieżności w samym stanie Nowy Jork, w tysiącach ofiar śmiertelnych ”.
Wdrożono specjalne zasady dotyczące ofiar śmiertelnych COVID-19
Co ważne, w marcu 2020 roku nastąpiła znacząca zmiana w definicji śmiertelności spowodowanej COVID-19. Jak wyjaśniła Henele, istnieje podręcznik dotyczący zgłaszania zgonów, który jest używany od 2003 roku. Akt zgonu zawiera dwie kluczowe sekcje. W pierwszej części szczegółowo omówiono przyczynę śmierci. W drugiej części wymieniono czynniki przyczyniające się do tego.
Czynniki wpływające niekoniecznie są rejestrowane statystycznie. To pierwsza część, rzeczywista przyczyna śmierci, jest najważniejsza dla rachunkowości statystycznej. 24 marca 2020 r.NVSS zaktualizował swoje wytyczne dotyczące zgłaszania i śledzenia zgonów związanych z COVID-19.
„Mówili, że COVID-19 powinien być wymieniony w części 1 w celu śledzenia statystycznego, ale [tylko] w przypadkach, w których udowodniono, że spowodował śmierć lub przypuszczano, że spowodował śmierć” - wyjaśnia Henele.
„To, co naprawdę było niepokojące w tym dokumencie, to fakt, że wyraźnie stwierdzono, że wszelkie istniejące wcześniej warunki powinny zostać przeniesione z części 1, w której był on umieszczany przez 17 lat, do części 2.
Tak więc, po prostu biorąc to i mówiąc: „Stworzymy ekskluzywne zasady dotyczące COVID-19 i zrobimy 180 dla tej pojedynczej choroby…”. Duży problem polega na tym, że teraz usuwasz tę zdolność dla lekarza orzecznika, koronera, lekarza w celu zinterpretowania [przyczyny śmierci] na podstawie zbiorowej historii zdrowia tego pacjenta…
Usuwasz ich wiedzę i mówisz: „Musisz to policzyć jako COVID-19”. To wymaga dodatkowego środka, gdy motywujesz go finansowo i właśnie to widzieliśmy w przypadku niektórych wypłat Medicare i Medicaid… ”
Kto jest odpowiedzialny?
Kto ma do tego uprawnienia? Odpowiedź brzmi: „nikt”. Agencja federalna ma możliwość zaproponowania zmiany danych, po czym zostałaby zarejestrowana w Rejestrze Federalnym. W tym momencie rozpoczyna się federalny nadzór ze strony Urzędu Zarządzania i Budżetu, a proponowana zmiana jest otwarta na publiczny komentarz.
Ponieważ nie zarejestrowali proponowanej zmiany, nie było przeoczenia ani możliwości komentowania zmiany przez opinię publiczną. Zasadniczo stało się tak, że zmiany te zostały po prostu wprowadzone bez przestrzegania żadnej z zalecanych zasad. „Działali jednostronnie, a nie tak to powinno działać” - mówi Henele.
Nie wiemy, kto podjął się zmiany zasad raportowania. Aby zidentyfikować winowajców, Henele i jego zespół wysłali formalne petycje o dochodzenie od wielkiej ławy przysięgłych do każdego amerykańskiego prokuratora i Departamentu Sprawiedliwości (Departament Sprawiedliwości), prosząc o dokładne, niezależne i przejrzyste śledztwo.
„Zrobiliśmy to zarówno na poziomie stanowym, jak i federalnym. Wysłaliśmy fizyczne kopie do wszystkich prawników w USA i ich pomocników. W październiku [2020 r.] Wysłaliśmy ponad 247 mailingów ”- wyjaśnia Henele. „Rozesłaliśmy dodatkowe 20–30 osób do różnych osób z Departamentu Sprawiedliwości…
Mieliby możliwość powołania ławy przysięgłych, a ta ława przysięgłych miałaby możliwość wezwania do sądu wszystkich tych akt, aby ustalić, kto był winny… Wszystko, czego potrzebujemy, to jeden prawnik ze Stanów Zjednoczonych. Potrzebujemy tylko jednej osoby z Departamentu Sprawiedliwości, która podejmie sprawę ”.
Dramatyczne implikacje
Konsekwencje tej zmiany w definicji przyczyny śmierci, w której uczestniczy COVID-19, były dramatyczne. Aby poznać pełne implikacje, polecam przeczytanie recenzowanego artykułu Henele „COVID-19: CDC narusza prawo federalne, aby umożliwić korupcję danych raportowania ofiar śmiertelnych”. 3
„Zebraliśmy około 10 000 godzin zbiorowych badań zespołowych nad tym [artykułem]. Został sprawdzony przez dziewięciu prawników i sędziego pod kątem dokładności. Przed opublikowaniem przeszedł proces recenzowania. Czujemy, że jest ciasny.
Na stronie 20 artykułu mamy dużą grafikę pokazującą, jaka powinna być szacunkowa rzeczywista liczba ofiar śmiertelnych na 23 sierpnia 2020 r. To, co zgłoszono 23 sierpnia, to 161 392 zgonów spowodowanych przez COVID-19…
Gdybyśmy skorzystali z wytycznych z 2003 r., Według naszych szacunków mielibyśmy około 9684 wszystkich ofiar śmiertelnych z powodu COVID-19. To znacząca różnica. To różnica w skali aż 96%. Przedział, który obliczyliśmy, wynosił od 88,9% do 96% inflacji ”.
Rzeczywiście, zgadza się to z przyjęciem przez CDC pod koniec sierpnia 2020 r., Kiedy przyznał, że tylko 6% całkowitej liczby zgonów miało COVID-19 wymieniony jako jedyna przyczyna śmierci. Pozostałe 94% miało średnio 2,6 chorób współistniejących lub wcześniej istniejących schorzeń, które przyczyniły się do ich śmierci. 4
„Aby uzyskać absolutną 100% dokładność, musielibyśmy zrobić coś takiego, o czym właśnie poinformował nas informator z Florydy, gdzie faktycznie weszli i ponownie zbadali każdy pojedynczy akt zgonu i dokumentację medyczną. Okazało się, że około 80% ofiar śmiertelnych zostało błędnie sklasyfikowanych jako ofiary COVID-19 ”- mówi Henele.
Naruszono podstawy naukowe
Media głównego nurtu uzasadniły pandemię „opartą na nauce”, jednak naruszono samą podstawę nauki. Konsekwencje są ogromne, od zniszczenia lokalnych gospodarek i gwałtownie rosnącej liczby samobójstw po zmuszanie ludzi do umierania w samotności, a członkom ich rodzin zakazuje się przebywania przy ich łóżku w ostatnich chwilach.
„Straciłam matkę w 2002 roku” - mówi Henele. „Łaska tego wszystkiego polegała na tym, że udało nam się wyprowadzić ją ze szpitala i spełnić jej ostatnią prośbę, która polegała na odejściu w jej łóżku z rodziną wokół niej. Żałuję każdej osoby, która straciła [podczas tej pandemii] kogoś, kto nie mógł tam być.
Amerykanie nie powinni umierać samotnie, ponieważ martwimy się jakimś wirusem, o którym mówią nam, że jest problemem, gdy dane, nawet te, o których wiemy, że są zawyżone i oszukańcze, nadal nie wskazują na ich męskość chcą, żebyśmy uwierzyli ”.
Oś czasu COVID-19
W swoim artykule Henele i jego zespół szczegółowo opisali harmonogram pandemii COVID-19 i prawa federalne, które mają wpływ na przetwarzanie danych. Oto podsumowanie:
W 1946 r. Wprowadzono pewne procedury administracyjne. Ustawa o procedurach administracyjnych nakłada na agentów i agencje federalne obowiązek przestrzegania pewnych zasad w celu załatwienia spraw. Zasady te mają zapewnić przejrzystość w rządzie.
W 1980 r. Wprowadzono ustawę o zmniejszaniu liczby dokumentów papierowych. W 1995 r. Ustawa została znowelizowana, wyznaczając Biuro Zarządzania i Budżetu (OMB) jako organ nadzorujący dane wszystkich agencji federalnych. W październiku 2002 r. Wdrożono ustawę o jakości informacji, która jeszcze bardziej podwaja dokładność i integralność oraz gromadzenie danych. Ustawa ta wymaga, aby agencje federalne spełniały wyraźne kryteria, aby ich dane mogły być publikowane i analizowane. |
W 2005 roku Virology Journal opublikował badania wykazujące, że hydroksychlorochina ma silne działanie przeciwwirusowe na komórki naczelnych SARS-CoV (wirus odpowiedzialny za SARS). Henele zauważa, że odkrycie to zostało uznane przez dr Anthony'ego Fauci. Innymi słowy, 15 lat temu Fauci przyznał, że hydroksychlorochina działa przeciwko koronawirusom. To jest rejestr publiczny. Jak podano w „ The Lancet Gets Lanced With Hydroxychloroquine Fraud ” i „ How a False Hydroxychloroquine Narrative was created”, mit, że ten lek był w najlepszym przypadku bezużyteczny, aw najgorszym niebezpieczny, został celowo stworzony przy użyciu sfałszowanych badań i prób, w których podawano lek w toksycznych dawkach. Te oszukańcze badania zostały następnie wykorzystane do zniechęcenia, aw niektórych przypadkach do zablokowania stosowania hydroksychlorochiny na całym świecie. Jak zauważyła Henele: „To nie jest nauka. Jesteśmy w tym bardzo dziwnym, opartym na wierze modelu nauki, który w tym momencie nie jest nauką ”. |
W 2014 roku Fauci upoważnił 3,7 miliona dolarów do Wuhan Institute of Virology (WIV). W 2019 roku WIV otrzymał kolejne 3,7 miliona dolarów. W obu przypadkach finansowanie to przeznaczono na badania nad zwiększeniem funkcji koronawirusów nietoperzy. |
18 października 2019 r. Johns Hopkins Center for Health Security było gospodarzem wydarzenia 201 we współpracy z Fundacją Billa i Melindy Gatesów, Światowym Forum Ekonomicznym i kilkoma innymi partnerami finansowymi. 17 listopada 2019 r.Chiny odnotowały pierwszy znany przypadek COVID-19.
|
29 stycznia 2020 r.Biały Dom powołał grupę zadaniową ds. Koronawirusa, w skład której wchodzili Fauci i ówczesny dyrektor CDC dr Robert Redfield, a także Derek Kan, ówczesny zastępca dyrektora OMB.
|
9 marca 2020 roku CDC zaalarmowało Amerykanów powyżej 60 roku życia o istniejących warunkach, że mogą być narażeni na długą blokadę ze względów bezpieczeństwa. 24 marca CDC zmieniło sposób rejestrowania COVID-19 w aktach zgonu, zmniejszając nacisk na istniejące wcześniej schorzenia i choroby współistniejące, i zasadniczo nazywając wszystkie zgony, w których pacjent miał pozytywny wynik testu SARS-CoV-2, zgonem z powodu COVID-19.
|
14 kwietnia 2020 r.CDC przyjęło stanowisko organizacji non-profit, Rady Epidemiologów Stanowych i Terytorialnych, w którym określono wszystkie metody zgłaszania prawdopodobnego przypadku COVID-19, potwierdzonego przypadku COVID-19, powiązanego epidemiologicznie lub przypadek COVID na podstawie kontaktu.
|
Zasady przejrzystości zostały rażąco naruszone
Jaki jest więc dokładnie związek między ustawą o ograniczaniu liczby dokumentów papierowych a danymi o śmiertelności COVID-19? Dlaczego to takie ważne?
„Cóż, w ustawie o ograniczaniu papierkowej roboty tak naprawdę chodzi o ustanowienie nadzoru” - wyjaśnia Henele. „Powołała Biuro Zarządzania i Budżetu OMB, które podlega władzy wykonawczej. Ustanowił je jako główną agencję nadzorującą wszystkie dane w całym rządzie federalnym.
Tak więc, kiedy zaczniesz spotykać się z IHME [Institute for Health Metrics and Evaluation] z University of Washington - który jest w znacznym stopniu finansowany przez Fundację Billa i Melindy Gatesów, na kwotę 384 milionów dolarów w dwóch ratach - kiedy zobaczysz, że ich dane są używany na szczeblu federalnym, idziesz i patrzysz na Rejestr Federalny i mówisz: „OK, gdzie jest 30 do 60 dni, przez które mieliśmy komentować wykorzystanie tych danych?”.
Publiczny komentarz jest częścią Ustawy o ograniczaniu papierkowej roboty. O to właśnie chodzi. Zamiast tego zobaczyliśmy po prostu: „Hej, to właśnie wydaje IHME. Zrobimy to. Cóż, nie możesz tego zrobić, jeśli jesteś agencją federalną… IHME jest… technicznie niezależną organizacją, ale nie ma żadnego wyznaczenia rządowego.
Nie są to 501 (c) (3), nie są 501 (c) (4), nie są 501 (c) (6). To po prostu ta amorficzna organizacja pozarządowa w naszym kraju i to trochę niepokojące. Prowadzimy więcej badań na ten temat, ale jest to bardzo, bardzo niepokojące, ponieważ nie mają z kim się rozliczać ”.
Strategia oparta na testach była rażącym oszustwem
Oprócz manipulowania statystykami śmiertelności, manipulowano również statystykami „przypadków”. Tradycyjnie „przypadek” to pacjent, u którego występują objawy; ktoś, kto faktycznie jest chory. Jednak jeśli chodzi o COVID-19, „przypadek” nagle stał się każdym, kto uzyskał pozytywny wynik testu na SARS-CoV-2 za pomocą testu PCR lub, co gorsza, założył pozytywny wynik na podstawie bliskości osoby, która uzyskała wynik pozytywny.
Opisałem to oszustwo w wielu poprzednich artykułach z ostatniego roku, w tym „ Skandal związany z oszustwami związanymi z koronawirusem - właśnie rozpoczęła się największa walka ” i „ Szaleństwo sagi testów PCR ”. „Przypadki” również policzono wielokrotnie, jak wyjaśniono powyżej. Henele wyjaśnia tę kwestię, zwracając uwagę:
„CDC specjalnie wprowadziło tak zwaną strategię opartą na testach, której nigdy wcześniej nie stosowaliśmy w medycynie. Ta strategia oparta na testach oznacza, że jeśli wynik testu jest pozytywny, masz [COVID-19]. Ale to, czego nie zrobili w przypadku testów PCR, to nie zidentyfikowanie uzgodnionej liczby cykli we wszystkich stanach we wszystkich testujących laboratoriach.
Większość ludzi nie wie, że im bliżej zera pod względem czasów cykli, tym większe prawdopodobieństwo, że wynik będzie ujemny. Im bliżej 60, tym większe prawdopodobieństwo, że wynik będzie pozytywny.
Cóż, nigdy nie widzieliśmy dokumentu wychodzącego z FDA, wychodzącego z CDC, wychodzącego z któregokolwiek ze stanowych wydziałów zdrowia, który mówi: „Potrzebujemy, aby wszystkie laboratoria znajdowały się w tym konkretnym cyklu [próg]. A jeśli osoba nie jest pozytywna przy takiej liczbie cykli, to nie są one pozytywne ”. Tak więc jest tylko wada za wadą ”.
Manipulacja danymi spowodowała pandemię COVID-19
Większość laboratoriów stosowała progi cyklu powyżej 40 - zgodnie z zaleceniami CDC i Światowej Organizacji Zdrowia - co wykładniczo zwiększyło prawdopodobieństwo pozytywnego wyniku testu, nawet wśród całkowicie zdrowych i niezakaźnych osób. Jedynym uzasadnieniem tego wszystkiego jest to, że zostało to zrobione w celu utrwalenia narracji, że byliśmy w szalejącej pandemii, która została następnie wykorzystana do uzasadnienia bezprecedensowego zniszczenia wolności osobistej i gospodarki.
„To, co muszę przyznać ludziom, którzy byli zaangażowani w ten projekt, to niesamowita liczba sztuczek rąk” - mówi Henele. „Trochę tutaj, trochę tutaj, trochę tutaj, trochę tutaj.
A kiedy tak się dzieje, prowadzi to do czegoś, co jest bardzo niebezpieczne z naukowego punktu widzenia i bardzo niebezpieczne dla polityki zdrowia publicznego, czyli do kontroli danych - zdolności do manipulowania danymi… a jeśli potrafisz kontrolować dane, możesz kontrolować narrację…
Jeśli nie zamierzamy mieć absolutnego, przejrzystego i weryfikowalnego procesu zbierania danych, który opiera się na dokładności i integralności tych danych, wtedy możesz zmienić ten [alarm pandemiczny] w górę iw dół według własnego uznania. Mam nadzieję, że obiektywny naukowiec w każdym z nas zrozumie, że to coś więcej niż polityka. To jest poza tym. To poważnie zepsuty system, który musimy naprawić i lepiej to zróbmy ”.
Jak omówiono w wielu innych artykułach, wydaje się, że pandemia COVID-19 w rzeczywistości była wcześniej zaplanowanym uzasadnieniem wprowadzenia globalnego systemu kontroli kierowanego przez technokratów , który obejmuje zupełnie nowy system finansowy, który ma zastąpić gospodarkę fiducjarną produkowaną przez bank centralny. to jest teraz pod koniec jego funkcjonalnego życia. Waluta fiat jest wytwarzana poprzez tworzenie długu z dołączonymi odsetkami, a cały świat jest teraz tak obciążony długiem, że nigdy nie można go spłacić.
Gdyby ludzie zrozumieli, w jaki sposób banki centralne świata myją oczy, zażądalibyśmy po prostu zakończenia banków centralnych. Waluta powinna być tworzona i zarządzana na szczeblu krajowym.
Banki centralne oczywiście nie chcą, aby ta rzeczywistość stała się powszechną wiedzą, ponieważ wtedy nie będą już mogły manipulować wszystkimi krajami świata, więc potrzebują, aby załamanie gospodarcze wyglądało na naturalne. W tym celu potrzebują globalnej katastrofy, takiej jak poważna wojna lub przerażająca pandemia, która wymaga zamknięcia gospodarek.
Poprzez tę umyślną manipulację statystykami przypadków i ofiar śmiertelnych, CDC było współwinne umyślnego niewłaściwego postępowania, generując niepotrzebny strach, który następnie został wykorzystany przeciwko tobie, aby okraść cię z twoich osobistych wolności i wolności oraz pomogła zapoczątkować ten masowy transfer bogactwa i globalnego tyrania. Jak zauważyła Henele, „Ludzie będą współwinni własnego niewolnictwa. Ludzie są współwinni nakładania wokół siebie cyfrowych kajdan i rzeczywistego ograniczania swoich swobód obywatelskich ”.
Miejmy nadzieję, że ludzie zaczną rozumieć, w jaki sposób statystyki pandemii były i nadal są manipulowane w celu kontrolowania narracji i generowania nieuzasadnionego strachu tylko po to, aby skłonić cię do zastosowania się do tyrańskich środków, które mają cię zniewolić, nie tylko tymczasowo, ale na stałe.
Więcej informacji
Aby zrozumieć, w jaki sposób doszliśmy do tego punktu, rozważ przeczytanie artykułu Henele „COVID-19: CDC narusza prawo federalne, aby umożliwić korupcję danych raportowania ofiar śmiertelnych ”. Jak zauważył Henele:
„Nie mogę się doczekać dnia, kiedy spojrzymy na to wstecz i powiemy:„ Och, prawie się na to wpadliśmy, ale obudziliśmy się na czas i odkryliśmy to. A teraz mamy dobrą równowagę między technologią, ale technologią, która nie ma prawa nas cenzurować, technologią, która nie ma prawa nas kontrolować; doszliśmy do wniosku, że posiadanie zbyt dużej kontroli w rękach zbyt niewielu nie jest dobrą receptą dla nas jako gatunku na tej planecie ”.
Wiemy, że nie przechodzi testu zapachu, więc ważne jest, aby uzyskać informacje i edukację, a to właśnie takie dokumenty - i to nie jedyne dostępne - które odrobiły pracę domową. Jeśli mamy komuś zaufać, ważne jest dla mnie, abyśmy ufali ludziom, którzy odrobili pracę domową i nie są zainteresowani wynikiem.
Mój zespół to zespół wolontariuszy. Wszyscy robimy to w wolnym czasie. Nie zarabiamy żadnych pieniędzy. Nie będziemy starać się na tym zarabiać. Robimy to, ponieważ wierzymy w ten kraj. Kochamy ten kraj i kochamy jego mieszkańców. Kiedy widzę cierpiących ludzi, muszę pomóc. Muszę wejść i pomóc.
Tak więc, jeśli jesteś Amerykaninem, który chce pomóc, przygotowujemy zasoby, abyś mógł się zaangażować i pomóc nam pchnąć to naprzód, może nasmarować niektóre z tych kół sprawiedliwości, abyśmy mogli przeprowadzić niezależne dochodzenie przez wielką ławę przysięgłych . ”
Aby uzyskać dodatkowe informacje lub jeśli chcesz pomóc, możesz wysłać e-maila do Henele i jego zespołu na adres COVIDResearchTeam@protonmail.com . Możesz również użyć swojego głosu i działań, aby wesprzeć dochodzenie w sprawie działań CDC.
Dwa proste sposoby działania
- Dodaj swój podpis do tej petycji, aby pomóc wywrzeć presję publiczną, aby zwołać formalne jury w celu zbadania zarzutów umyślnego wykroczenia przez agencje federalne podczas COVID-19 za pośrednictwem Stand For Health Freedom , organizacji non-profit, z którą współpracowali Henele i jego zespół
- Wyślij wstępnie przygotowany, dostosowywalny list za pośrednictwem Stand For Health Freedom wzywający kluczowych członków Kongresu do dokładnego zbadania domniemanych naruszeń prawa federalnego przez CDC, które naruszyły dane dotyczące COVID-19
- Źródła i referencje
- 1 Instytut Zdrowia Energetycznego dr Henele
- 2 Nauka, polityka w zakresie zdrowia publicznego i prawo 12 października 2020 r .; 2: 4-22
- 3 Uzdrawianie metaboliczne 12 października 2020 r
- 4 CDC.gov 26 sierpnia 2020 r., Tabela 3 chorób współistniejących, aktualizacja z 14 października 2020
- Przetlumaczyla GR przez translator google
- zrodlo:http://stateofthenation.co/?p=63346
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz