AUTOR: TYLER DURDEN
Zespół Lockheed Martin Sikorsky-Boeing zakończył testy profilu lotu dla przyszłych samolotów szturmowych dalekiego zasięgu (FLRAA).
Loty były prowadzone za pomocą Defiant X, śmigłowca współosiowego, który czerpie większość swojego ciągu do przodu ze śmigła zamontowanego na ogonie. Na początku tego miesiąca wykonał swój pierwszy profil misji operacji lotniczych niskiego poziomu i lądowań w obszarze zamkniętym.
"W pełni zademonstrowaliśmy zdolność Defiant do wykonywania profilu misji FLRAA, latając 236 węzłów w locie poziomym, a następnie zmniejszając nacisk na pędnik, aby szybko zwolnić, gdy zbliżaliśmy się do zamkniętej i nieulepszonej strefy lądowania" - powiedział Bill Fell, główny pilot testowy Defiant w Sikorsky i emerytowany lotnik US Army Master.
"Ten rodzaj poziomego spowolnienia ciała pozwolił nam utrzymać świadomość sytuacyjną i zobaczyć strefę lądowania podczas podejścia i lądowania bez typowego opóźnienia śmigłowca. Ten ograniczony obszar był niezwykle ciasny, co wymagało od nas opóźnienia zejścia prawie nad miejscem lądowania, po czym nastąpił prawie pionowy spadek. Wylądowaliśmy Defiant dokładnie na celu z niewielkim wysiłkiem, gdy zeszliśmy do tej wąskiej, zachowując prześwit ze wszystkich stron - powiedział Fell.
Film na YouTube opublikowany przez "Team Defiant", datowany na 18 stycznia, pokazuje helikopter lecący na małej wysokości w zalesionym obszarze z niską prędkością. Będzie latać żołnierzami i ładunkami do bitwy z ponad dwukrotnie większą prędkością niż obecne śmigłowce armii.
Defiant konkuruje z samolotem Tiltrotor Bell V-280 Valor w programie FLRAA. Pod koniec dekady jeden z tych zaawansowanych technologicznie śmigłowców może zastąpić śmigłowce konwencyjne armii, takie jak Sikorsky UH-60 Black Hawk.
Przetlumaczono przez translator Google
zrodlo:https://www.zerohedge.com/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz