sobota, 29 stycznia 2022

"Zaplanowany upadek Bidena postępuje, gdy reżimowy zakaz dla nieszc.....nych zagranicznych kierowców ciężarówek pogorszy kryzys łańcucha dostaw!!!!!!"

 Pomimo faktu, że nasz kraj doświadcza obecnie kryzysu łańcucha dostaw związanego z pandemią, reżim Bidena, wraz z zachodnimi "demokracjami" na naszej półkuli, nadal wdraża politykę mającą na celu pogorszenie sytuacji.

Zdjęcie: Zaplanowany upadek Bidena postępuje, gdy reżim zakazuje nieszczepionym zagranicznym kierowcom ciężarówek, co pogorszy kryzys łańcucha dostaw

Najnowsza polityka: Zabronić kierowcom ciężarówek z Kanady i Meksyku, którzy nie zostali zaszczepieni na COVID-19, wjazdu do naszego kraju, decyzja, o której eksperci już mówią, że tylko pogorszy istniejące problemy z łańcuchem dostaw.

Oficjalnie oczekuje się, że kierowcy okażą dowód szczepienia przed wpuszczeniem do USA, a to będzie działać dobrze - żaden kierowca nie będzie próbował wjechać do punktu wjazdu bez dowodu.

Problem polega jednak na tym, że dziesiątki tysięcy kierowców nie są szczepione, co oznacza, że ich ładunki w ogóle nie będą wjeżdżać do kraju – co oznacza, że kryzys łańcucha dostaw wkrótce się pogorszy, nawet jeśli półki sklepowe w całej Ameryce Północnej nadal opustoszeją.

Departament Bezpieczeństwa Wewnętrznego – ta sama agencja Bidena, która odmawia zrobienia czegokolwiek, aby powstrzymać hordy migrantów przed nielegalnym przedostaniem się do USA każdego miesiąca, nie zadając sobie trudu sprawdzenia ich statusu szczepionki – wydała oświadczenie w sprawie polityki w zeszłym tygodniu.

"Departament Bezpieczeństwa Wewnętrznego będzie wymagał tego, że nie jest USA? Osoby wjeżdżające do Stanów Zjednoczonych przez lądowe porty wejścia lub terminale promowe wzdłuż naszych północnych i południowych granic są w pełni zaszczepione przeciwko COVID-19 i są przygotowane do okazania powiązanego dowodu szczepienia " - ogłosił sekretarz DHS Alejandro Mayokas.


"Te nowe ograniczenia będą miały zastosowanie do krajów spoza USA? osoby, które podróżują zarówno z istotnych, jak i nieistotnych powodów. Nie będą one miały zastosowania do obywateli USA, legalnych stałych rezydentów ani obywateli USA" - dodała agencja.

Agencja podała szczegóły dotyczące tego, w jaki sposób wszystkie "nie-AMERYKAŃSKIE. osoby podróżujące do Stanów Zjednoczonych przez porty lądowe lub terminale promowe, czy to z istotnych, czy nieistotnych powodów? musi" być w stanie wykonać lub pokazać następujące czynności, zgodnie z National Pulse:

— ustne potwierdzenie ich statusu szczepień przeciwko COVID-19;

— dostarczyć dowód? Zatwierdzone przez CDC szczepienie przeciwko COVID-19, zgodnie z opisem na stronie internetowej CDC;

— przedstawić a?ważne? Inicjatywa podróżnicza na półkuli zachodniej? Dokument zgodny z (WHTI), taki jak ważny paszport, karta Trusted Traveler Program lub Enhanced Tribal Card; i

— być przygotowanym do przedstawienia wszelkich innych,istotnych dokumentów wymaganych przez funkcjonariusza amerykańskiego urzędu celnego i ochrony granic (CBP) podczas kontroli granicznej.

Decyzja o zakazie szczepień nieszczepionych kierowców ciężarówek (ale nie nieszczepionych nielegalnych cudzoziemców) pojawia się w związku z najgorszym kryzysem łańcucha dostaw, jakiego Stany Zjednoczone doświadczyły w niedawnej pamięci. I choć kryzys mógł się rozpocząć po związanych z pandemią przestojach w pracy na całym świecie, kryzys zdecydowanie się teraz zaostrza wraz z polityką, która wydaje się mieć na celu pogorszenie problemu.

Ale nie chodzi tylko o to, że Amerykanie nie mogą znaleźć wystarczającej liczby wyborów w przejściu latte: kryzys łańcucha dostaw w sklepach spożywczych (który jest prawdziwy, nawiasem mówiąc, jak informowaliśmy od miesięcy) zaprzecza znacznie większemu problemowi bezpieczeństwa narodowego, według emerytowanego admirała marynarki wojennej USA Jamesa Foggo, obecnie dziekana Centrum Strategii Morskiej w Lidze Marynarki Wojennej Stanów Zjednoczonych.

"Jeśli dojdzie do przedłużającego się konfliktu na Pacyfiku, jednym z kluczowych elementów zwycięstwa będzie utrzymanie i zaopatrzenie sił walczących naprzód. Nie jest to nic nowego, ale często ignorowane, gdy naród przygotowuje się do obrony swoich suwerennych interesów" – pisze w tym tygodniu w The Hill.

Po omówieniu znaczenia ataku na linie zaopatrzeniowe wroga podczas konfliktów, strategii, która działała wielokrotnie przez 200 lat, Foggo zauważa, że Chiny zbudowały flotę handlową składającą się z prawie 1 500 statków, podczas gdy flota amerykańskiej marynarki handlowej przez dziesięciolecia zmniejszyła się do mniej niż 200 statków.

"Konsekwencje nadmiernego polegania na zagranicznych statkach falują teraz w naszym kraju, ponieważ amerykański eksport rolny i produkcyjny jest utrudniony w porcie, podczas gdy zagraniczne statki zabierają puste kontenery z powrotem do Azji na następny zaciąg", pisze Foggo, podsumowując:

Tylko na statkach pływających pod banderą USA można polegać, że w takich sytuacjach wkroczą i podejmą działania. Jest to jeszcze bardziej niepokojące w czasie wojny, kiedy zagraniczne statki raczej nie pomogą USA, transportując paliwo, zaopatrzenie i personel przez sporne szlaki morskie. W przypadku poważnego konfliktu jest prawdopodobne, że Ameryka będzie mogła polegać tylko na własnej flocie pod banderą USA w zakresie transportu zaopatrzenia wojskowego. Stwarza to ogromną podatność na wszelkie wysiłki wojenne USA.

Krótko mówiąc, nie tylko Stany Zjednoczone i Ameryka Północna doświadczają problemów z łańcuchem dostaw teraz, w czasie pokoju, problemy te będą się tylko mnożyć w scenariuszu wojennym, który wydaje się coraz bardziej prawdopodobny pod rządami słabego Bidena.

A jednak, w odpowiedzi, jego opiekunowie zabronili tysiącom kierowców ciężarówek wjazdu do kraju.

Nikt nie jest taki głupi – prawda?


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/

Brak komentarzy:

"Amerykański kanał informacyjny zwalnia meteorologa po tym, jak nazwała Muska nazistą – media Filia CBS w Milwaukee podobno zwolniła prezenterkę po tym, jak skrytykowała gest sojusznika Trumpa na wiecu"

  Elon Musk gestykuluje podczas wydarzenia inauguracyjnego w Capital One Arena 20 stycznia 2025 r. © Justin Sullivan / Getty Images Filia C...