wtorek, 30 marca 2021

"Nic dziwnego, że gubernator Cuomo chce nosić maskę przez całą dobę do końca życia !!!!!!!!!"

 

Nowy oskarżyciel: Cuomo „Manhandled” Me Touring Flooded House




New York Governor Andrew Cuomo looks on at an event amid at the coronavirus (Covid-19) pandemic in the Bronx borough of New York City, New York, March 26, 2021. (Carlo Allegri/AFP via Getty)

Greg Richter | NEWSMAX

Sherry Vill, zamężna, 55-letnia matka trójki dzieci, w poniedziałek oskarżyła gubernatora Nowego Jorku Andrew Cuomo o chwytanie i całowanie jej w nieodpowiedni sposób, gdy zwiedzał jej zniszczony przez powódź dom w 2017 roku.


Vill wraz z dziewięcioma innymi kobietami oskarża 63-letniego gubernatora o niewłaściwe postępowanie. Większość oskarżycieli to obecni lub byli pracownicy. Villowi towarzyszyła w poniedziałek adwokat Gloria Allred.


Powiedziała, że ​​nie wypowiadała się wcześniej z obawy przed represjami ze strony gubernatora lub jego biura.


„Cała ta sprawa była tak dziwna i niewłaściwa, a mimo to denerwuje mnie i boi się jego władzy i pozycji” - powiedział Vill, według New York Post. „Wciąż się go boję, ale nie chcę dłużej milczeć”.


Spotkali się, gdy Cuomo koncertował w Grecji w stanie Nowy Jork w maju 2017 roku, po tym, jak miasto nawiedziła silna powódź. Vill powiedziała, że ​​zaprosiła Cuomo do swojego domu, aby zobaczył szkody.


„Wtedy gubernator spojrzał na mnie, podszedł do mnie, wziął mnie za rękę i przyciągnął do siebie” - powiedziała. „Pochylił się nade mną i pocałował mnie w policzek. Trzymałem w ramionach mojego małego psa i myślałem, że będzie głaskał mojego psa. Ale zamiast tego poszedł przecisnąć się między moim psem a moim i pocałować mnie w drugi policzek w sposób, który wydawało mi się bardzo seksualny.


„Powiedział:„ Tak właśnie robią Włosi, całują w oba policzki ”” - powiedział Vill.


Natychmiast „poczuła się zszokowana i nie zrozumiała, co się właśnie stało” - dodał Vill. „Ale wiedziałem, że czułem się zawstydzony i dziwny z powodu jego pocałunku. Jestem Włochem, aw mojej rodzinie całują się członkowie rodziny. Nieznajomi nie całują się, zwłaszcza przy pierwszym spotkaniu z kimś.


Następnie, wychodząc przez drzwi, Cuomo „zatrzymał się, odwrócił się do mnie i powiedział:„ Jesteś piękna ”: Vill powiedział, dodając:„ To sprawiło, że poczułem się jeszcze bardziej nieswojo. Czułem się, jakby przychodził do mnie w moim własnym domu ”.


Allred pokazał zrzut ekranu przedstawiający Cuomo, który rzekomo chwycił twarz Vill'a po raz drugi przed jej domem i ponownie ją całował. Zdjęcie zostało zrobione przez syna Vill'a, który nagrywał wizytę.


„Czułem się, jakbym był brany pod uwagę, zwłaszcza, że ​​trzymał mnie za twarz i znowu całował mnie w policzek” - powiedział Vill. „Sposób, w jaki na mnie patrzył i jego mowa ciała, sprawiły, że poczułam się nieswojo. Czułem, że zachowuje się w bardzo kokieteryjny i nieodpowiedni sposób, zwłaszcza w obecności mojej rodziny i sąsiadów ”.


- Górował nade mną. Nie mogłem nic zrobić - powiedziała, zauważając, że gubernator jest o stopę wyższy od niej.


„Znam różnicę między niewinnym gestem a seksualnym” - powiedziała. „Nigdy nie czułem się tak nieswojo jak w dniu, w którym gubernator Cuomo przyszedł do mojego domu. Jego działania były bardzo seksualne, wysoce niestosowne i pozbawione szacunku dla mnie i mojej rodziny ”.


Powiedziała, że ​​kilka dni później ktoś z personelu Cuomo zostawił Villowi wiadomość głosową z zaproszeniem na spotkanie z gubernatorem.


„Warto zauważyć, że [pracownik] nie powiedział„ mój mąż i ja ”ani„ moja rodzina i ja ”, tylko konkretnie ja” - powiedział Vill. Powiedziała, że ​​nie odpowiedziała na wezwanie.


Otrzymała również podpisany list od gubernatora z dwoma zdjęciami, na których ściska jej dłoń w jej domu. Było skierowane tylko do niej, mimo że Cuomo poznała męża Vill'a i jej syna.


„To wywarło na mnie długofalowy wpływ” - powiedział Vill, mówiąc, że sąsiedzi zaczęli ją drażnić, nazywając ją „nową dziewczyną gubernatora”.


Allred powiedział, że nie planuje pozwać ani skontaktować się ze Zgromadzeniem Stanu Nowy Jork w sprawie śledztwa w sprawie gubernatora.


Biuro Cuomo nie odpowiedziało na prośbę Postu o komentarz.

przetlumaczono przez GR translator google
https://www.newsmax.com/politics/cuomo-accuser-gloriaallred/2021/03/29/id/1015632/

Brak komentarzy:

"Ukraina zablokuje rachunki bankowe uchylających się od poboru do wojska – poseł Może się to zdarzyć osobom, które nie będą w stanie zapłacić podwyższonych kar za naruszenie zasad mobilizacji, powiedział Andrey Osadchyuk"

  Ukraina może rozpocząć blokowanie rachunków bankowych i nakładanie kar na majątek osób próbujących uchylić się od służby wojskowej w związ...