Elon Musk zapewnia Teslas, że „nadal ma zabezpieczenia” po utracie kluczowych oznaczeń branżowych w zeszłym tygodniu
ZeroHedge.com
Zatrzymaj nas, jeśli już to słyszałeś: Elon Musk znów stara się uspokoić NHTSA i Consumer Reports.
Po tym, jak Consumer Reports usunął Tesla Model 3 z listy „top pick” w wyniku usunięcia przez producenta radaru (i związanych z nim zautomatyzowanych funkcji bezpieczeństwa) z pojazdu, Musk podobno powiedział pro-Tesli rag electrek, że „bezpieczeństwo funkcje ” są aktywne w nowych pojazdach Tesli.
Więc po raz kolejny to tylko wielkie nieporozumienie, a Elon Musk może wszystko wyjaśnić.
Electrek powiedział pod koniec zeszłego tygodnia, że „aktywne funkcje bezpieczeństwa są stosowane w nowych samochodach Tesli, a NHTSA przetestuje je w przyszłym tygodniu”.
Elon Musk podobno powiedział blogowi: „Właśnie potwierdziłem z zespołem Autopilota, że te funkcje są teraz aktywne we wszystkich samochodach, w tym tylko w wizji. NHTSA automatycznie usuwa znacznik wyboru dla wszystkich samochodów z nowym sprzętem do czasu ich ponownego przetestowania, co ma miejsce w przyszłym tygodniu, ale funkcjonalność jest faktycznie dostępna. Będzie miał wszystkie funkcje bezpieczeństwa poprzedniej wizji + radar, a także niektóre. Oprogramowanie powinno zostać w pełni wdrożone we wszystkich nowych pojazdach w ciągu dwóch tygodni. ”
Kontynuował, podkreślając, że po raz kolejny NHTSA i Consumer Reports po prostu nie mają pojęcia, o czym mówią: „Prawdopodobieństwo bezpieczeństwa będzie wyższe przy czystym widzeniu niż widzenie + radar, a nie niższe . Widzenie stało się tak dobre, że radar faktycznie redukuje sygnał / szum ”.
Ach, tak, tak jak Autopilot sprawia, że samochody są bezpieczniejsze. Jak mogliśmy zapomnieć?
Przypomnijmy, kilka dni temu zauważyliśmy, że Model 3 stracił status „Top Pick” po tym, jak producent zdecydował się zaprzestać wyposażania pojazdów Model 3 i Model Y w czujniki radarowe. Bez czujników radarowych „pojazdy mogą nie mieć niektórych kluczowych zaawansowanych funkcji bezpieczeństwa, w tym ostrzegania przed kolizją (FCW) i automatycznego hamowania awaryjnego (AEB)”, według Consumer Reports . To spowodowało, że modele te straciły krytyczne oznaczenia wydajności od organizacji testujących, takich jak Insurance Institute for Highway Safety.
David Friedman, wiceprezes ds. Raportów konsumenckich i były pełniący obowiązki administratora National Highway Traffic Safety Administration, skomentował: „Jeśli kierowca uważa, że jego pojazd ma funkcję bezpieczeństwa, a tak nie jest, zasadniczo zmienia to profil bezpieczeństwa pojazdu . Może jej nie być, kiedy myślą, że uratuje im to życie ”.
Pojazdy zbudowane 27 kwietnia 2021 r. Lub później nie będą już otrzymywały „znacznika wyboru” NHTSA dla FCW i AEB, poinformowaliśmy. Agencja cofnęła znaczniki wyboru „po tym, jak Tesla poinformował agencję o zmianach w produkcji w związku z przejściem na Tesla Vision z radaru”.
„Ze względu na zmianę, Consumer Reports nie wymienia już Modelu 3 jako Top Pick , a IIHS planuje usunąć oznaczenie Model 3 Top Safety Pick +” - napisał CR.
Jake Fisher, starszy dyrektor Auto Test Center CR, powiedział: „ Niezwykle rzadko zdarza się, aby producent samochodów usuwał zabezpieczenia z pojazdu podczas cyklu produkcyjnego, nawet tymczasowo, ale nie jest to pierwszy raz, kiedy Tesla to zrobił. ”
Kontynuował: „Dzięki aktualizacjom bezprzewodowym Tesla może z czasem dodawać i usuwać funkcje w swoich pojazdach. Aktualizujemy nasze wyniki po dodaniu lub usunięciu kluczowych funkcji ”.
Przypomnijmy, zauważyliśmy kilka dni temu, kiedy Tesla powiedział, że rezygnuje z radaru na rzecz kamer. Firma zapowiedziała, że zrezygnuje z radaru na rzecz „systemu autopilota zorientowanego na kamerę” i że zmiana będzie miała zastosowanie zarówno do pojazdów Modelu 3, jak i Modelu Y w Ameryce Północnej, począwszy od tego miesiąca.
Przetlumaczyla GR przez translator google
https://www.zerohedge.com/markets/elon-musk-assures-teslas-still-have-safety-features-after-losing-key-industry-designations
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz