Nadchodzący film dokumentalny skupiający się na założycielu Infowars, Alexie Jonesie, zatytułowany "Alex's War", został już ocenzurowany przez kilka platform Big Tech.
(Artykuł Cindy Harper ponownie opublikowany z ReclaimTheNet.org)
Producent dokumentu Alex Lee Moyer rozmawiał z Florence Reed z UnHerd News o cenzurze. Powiedziała, że Google odmówił jej zespołowi wyświetlania reklam promujących film. Firma zignorowała wezwania i na stałe zakazała producentowi kupowania przestrzeni reklamowych.
Zrzut ekranu udostępniony UnHeard News ujawnił, że TikTok usunął zwiastun filmu, ponieważ naruszył zasady dotyczące "nienawistnego zachowania".
Należący do Meta Facebook powiedział ekipie filmu, że zwiastun nie może być reklamowany, ponieważ zawiera "nieautentyczne zachowanie lub naruszenie naszych Zasad reklamowych i Wytycznych dla społeczności".
Instagram zakazał firmie produkcyjnej Play Nice reklamowania dokumentu.
"Jedną rzeczą jest deplatformowanie Alexa Jonesa, ale czy powinniśmy pozbawić kogokolwiek możliwości dyskutowania o Alexie Jonesie?" Lee Moyer zapytał Reeda.
Producent zauważył jednak, że pomimo cenzury, film jest #2 w kategorii pre-order filmu na iTunes (ustępuje tylko przebojowemu filmowi Top Gun: Maverick).
"Pomimo tych wszystkich wysiłków, istnieje oczywiście ogromne zapotrzebowanie na ludzi, którzy chcą zobaczyć treści, które są istotne kulturowo i autentyczne" - powiedziała.
Film zadebiutuje 23 lipca.
Czytaj więcej na: ReclaimTheNet.org
Przetlumaczono przez translator Google
zrodlo:https://www.naturalnews.com/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz