Departament Zdrowia i Opieki Społecznej (HHS) opublikował informacje dla TheBlaze w odpowiedzi na wniosek Freedom of Information Act (FOIA). Informacje pokazały, że rząd federalny kupił reklamę w wysokości 1 miliarda dolarów podatników w ramach kampanii medialnej mającej na celu zbudowanie zaufania do szczepionki Covid-19.
HHS określił kampanię jako "krajową inicjatywę mającą na celu zwiększenie zaufania publicznego do szczepionek przeciwko COVID-19 i ich absorpcji, przy jednoczesnym wzmocnieniu podstawowych środków zapobiegawczych, takich jak noszenie masek i dystans społeczny". Dane nie wspierają tych środków, ale kampania medialna prawdopodobnie ukrywała coś bardziej złowieszczego.
Każdy, kto spędził czas na czytaniu wiadomości, oglądaniu wiadomości telewizyjnych lub przeglądaniu mediów społecznościowych w ciągu ostatniego roku, najprawdopodobniej był narażony na reklamy rządowe. Reklamy HHS publikowane na YouTube były oglądane miliony razy, a reklamy z udziałem celebrytów, takich jak piosenkarz Sir Elton John i aktor Sir Michael Caine, były przedmiotem wiadomości, takich jak ta funkcja z NBC News
HHS Płatne media informacyjne budują zaufanie do szczepionek
W dokumentach przesłanych z HHS, TheBlaze3 okazało się, że setki organizacji w mediach informacyjnych otrzymały wynagrodzenie za produkcję reklam telewizyjnych, drukowanych, radiowych i społecznościowych, które zbiegły się w czasie ze wzrostem dostępności ujęć terapii genetycznej.
Rząd współpracował również z influencerami mediów społecznościowych, których odbiorcami były "społeczności mocno dotknięte przez COVID-19", a także zaangażowali "ekspertów" do przeprowadzenia wywiadów i promowania masowej kampanii szczepień w wiadomościach.4 Jednym z tych ekspertów był dyrektor NIAID i główny doradca medyczny Białego Domu, dr Anthony Fauci.
Innymi słowy Fauci, człowiek, który był "twarzą" COVID-19 w 2020 i 2021 roku,5 który publicznie dyskredytował każdego, kto kwestionował dane, których używał do poparcia swoich zaleceń, i który beztrosko nazywał siebie "nauką".6,7 w rzeczywistości był szyldem.
Praktycznie każda z organizacji informacyjnych opłacanych przez HHS, w tym ABC, NBC, CBS, CNN, MSNBC, The Washington Post, Los Angeles Times i New York Post, opisywała historie o szczepionkach i nie ujawniła, że przyjęła pieniądze podatników na wsparcie wysiłków na rzecz szczepionek. Powszechną praktyką jest, że zespoły redakcyjne działają oddzielnie od działów reklamy, więc wydaje się, że organizacje czuły, że nie ma potrzeby ujawniania ich finansowania.
Reklama przybrała kilka form, w tym zabawną kampanię w mediach społecznościowych z udziałem Eltona Johna i Michaela Caine'a, reklamy oparte na strachu, które zawierały historie ocalałych i proste reklamy informacyjne promujące bezpieczeństwo i skuteczność obecnego zastrzyku mRNA na COVID-19.
Shani George, wiceprezes ds. Komunikacji w The Washington Post, wydała oświadczenie na temat funduszy, które otrzymali na reklamę medialną od rządu federalnego, mówiąc:8
Rzecznik Los Angeles Times również odpowiedział theBlaze i udzielił podobnej odpowiedzi. Inne publikacje albo nie odpowiedziały, albo odmówiły komentarza. Należy jednak pamiętać, że reporterzy i redakcja odpowiedzialni za wiadomości prawdopodobnie czytają własną publikację lub oglądają filmy online.
Nietrudno sobie wyobrazić, że duża organizacja informacyjna promująca szczepienia za pośrednictwem swojego działu reklamowego nie spojrzałaby łaskawie na redakcję, która decyduje się relacjonować fakty, które nie są zgodne z dużymi sumami pieniędzy wydanymi przez reklamodawców. Można się domyślać, co redakcja może zostać poproszona o napisanie. TheBlaze podał kilka przykładów słabo zamaskowanych reklam opublikowanych jako "wiadomości", w tym:
- Październikowy BuzzFeed9 Artykuł zawierał "istotne fakty" dotyczące kwalifikowalności do szczepionki i niezrównoważone, proszczepionkowe oświadczenia ekspertów agencji zdrowia, takich jak dyrektor CDC dr Rochelle Walensky, sekretarz HHS Xavier Becerra i epidemiolog dr George Rutherford.
- Artykuły w Los Angeles Times10 "eksperci" doradzający ludziom, jak przekonać swoich wahających się przed szczepieniami przyjaciół i krewnych do zmiany zdania.
- Artykuł w Washington Post dotyczył "proszczepionkowych wiadomości, które ludzie chcą usłyszeć".11
- Artykuł Newsmax w listopadzie zawierał nagłówek "Newsmax sprzeciwia się nakazowi szczepień, oto dlaczego".12 Artykuł, oczywiście opinia, rozpoczął się od stwierdzenia, że mandat był "niebezpiecznym przekroczeniem", a następnie przeszedł do wspierania kampanii szczepień stwierdzeniami takimi jak: "Szczepionka ... wykazano, że jest bezpieczny i skuteczny", a "Newsmax zachęcał obywateli, zwłaszcza tych zagrożonych, do zaszczepienia się".
Obiektywizm dziennikarski prawdopodobnie niemożliwy
Rząd USA nie jest jedynym podmiotem, który uznaje władzę stojącą za kontrolowaniem mediów informacyjnych. Bill Gates jest kolejnym. Korzystając z ponad 30 000 dotacji, Gates przekazał mediom co najmniej 319 milionów dolarów, co ujawnił starszy pisarz MintPress News Alan McLeod.13
Wśród odbiorców znalazły się CNN, NPR, BBC, The Atlantic i PBS. Gates sponsorował również zagraniczne organizacje, w tym The Daily Telegraph, Financial Times i Al Jazeera. Ponad 38 milionów dolarów zostało również przekazanych do centrów dziennikarstwa śledczego.
Wpływ Gatesa w prasie jest dalekosiężny, od dziennikarstwa po szkolenia dziennikarskie. To ostatecznie sprawia, że prawdziwe obiektywne raportowanie o Gatesie lub jego inicjatywach jest praktycznie niemożliwe. MacLeod pisze:14
Ważne jest, aby pamiętać, że Gates ma intensywne zainteresowanie zdrowiem, a zwłaszcza szczepieniami.15 A dzięki tej mocy kontrolowania mediów i jego silnym powiązaniom z organizacjami zdrowotnymi, takimi jak Johns Hopkins, z którym współpracował przy Wydarzeniu 201,16 nietrudno sobie wyobrazić, że jego wpływ widać w wielu historiach, które czytasz lub oglądasz każdego dnia.
Ten rządowy przekroczenie granic w Czwartej Władzy nie jest unikalny dla dokumentów, które wyciekły do USA17 wykazały, że BBC News i Reuters były również zaangażowane w tajną operację, w której Wielka Brytania próbowała przeniknąć do rosyjskich mediów i promować brytyjską narrację za pomocą sieci rosyjskich dziennikarzy.
Do realizacji tych celów wykorzystano wielomilionowe kontrakty, które obejmowały 15 000 dziennikarzy i pracowników. Kampania jest ściśle związana z amerykańską tajną kampanią infiltracji mediów CIA rozpoczętą w 1948 roku pod nazwą Operacja Mockingbird.18,19 Około jedna trzecia budżetu CIA, czyli 1 miliard dolarów rocznie, została wydana na łapówki dla setek amerykańskich dziennikarzy, którzy następnie publikowali fałszywe historie na prośbę CIA.
Chociaż może to brzmieć jak starożytna historia, istnieją dowody sugerujące, że trwa to do dziś. Chociaż przekazy zmieniały się z czasem, podstawowy modus operandi rozpowszechniania pozostaje taki sam. Inne raporty20,21,22 podkreślili również rolę agencji wywiadowczych w globalnych wysiłkach na rzecz wyeliminowania "propagandy antyszczepionkowej" z publicznej dyskusji oraz fakt, że używają do tego wyrafinowanych narzędzi cyberwojny.
Fakty ujawniają powód, dla którego rząd płaci mediom informacyjnym
Śmiertelność z jakiejkolwiek przyczyny i śmiertelność są trudnymi statystykami do zmiany. Ludzie albo nie żyją, albo nie. Jest tylko jeden powód, dla którego dana osoba jest uwzględniona w Krajowej Bazie Indeksu Śmierci: zmarła niezależnie od przyczyny. Coraz więcej dowodów na to, że śmiertelność z jakiejkolwiek przyczyny wzrasta do poziomu większego niż w 2020 r. w szczytowym momencie pandemii COVID-19.
OneAmerica,23 Holding ubezpieczeń wzajemnych, ogłosił, że śmiertelność wśród Amerykanów w wieku produkcyjnym od 18 do 64 lat w trzecim kwartale 2021 r. była o 40% wyższa niż poziom przedpandemiczny. Inne firmy ubezpieczeniowe również znajdują podobne wyniki i powołują się na wyższe wskaźniki śmiertelności.24
Firma ubezpieczeniowa Hartford ogłosiła, że śmiertelność wzrosła o 32% od 2019 r. i o 20% od 2020 r. w 2021 r. Lincoln National poinformował również, że roszczenia wzrosły o 13,7% rok do roku i były o 54% wyższe w czwartym kwartale w porównaniu z 2019 r. Domy pogrzebowe odnotowują wzrost liczby pochówków i kremacji w 2021 r. w stosunku do 2020 r.25
Ogólny wzrost śmiertelności odnotowany po globalnym uwolnieniu szczepionki COVID jest również zgłaszany w innych krajach. Duża niemiecka firma ubezpieczeniowa zgłosiła swoje dane26,27 były prawie 14 razy większe niż liczba zgonów zgłoszonych przez niemiecki rząd. Zakład ubezpieczeń zdrowotnych zebrał dane bezpośrednio od lekarzy, którzy ubiegali się o wypłatę z próby 10,9 mln osób.
Reporter z The Exposé28 Zauważa, że podczas gdy świat został rozproszony przez rosyjską inwazję na Ukrainę, rząd Wielkiej Brytanii po cichu opublikował raport29 co potwierdziło, że 9 na 10 zgonów z powodu COVID-19 w Anglii dotyczyło osób, które zostały w pełni zaszczepione.
Każdego tygodnia brytyjska Agencja Bezpieczeństwa Zdrowia publikuje raport z nadzoru. Raport z 24 lutego 2022 r. pokazuje, że od 85% do 91% dorosłych, którzy są zarażeni, hospitalizowani lub zmarli z powodu COVID-19, zostało w pełni zaszczepionych.
Dokumenty Pfizer pokazują, że szczepionki nie są w pełni bezpieczne
Cztery dni po tym, jak FDA zatwierdziła szczepionkę Pfizer dla osób w wieku 16 lat i starszych, grupa pracowników służby zdrowia, lekarzy, naukowców i dziennikarzy złożyła wniosek FOIA o udostępnienie danych, które Pfizer wykorzystał do zatwierdzenia Comirnaty.30 Grupa profesjonalistów non-profit nazywa się Public Health and Medical Professionals for Transparency (PHMPT).31
Pomimo twierdzenia FDA, że organizacja była zaangażowana w przejrzystość,32 agencja najpierw zażądała 55 lat33 do ujawnienia danych, które poparły zatwierdzenie Comirnaty po złożeniu FOIA, a następnie poprosił o kolejne 20 lat na pełne dostosowanie się.34 Ogólnie rzecz biorąc, FDA chciała 75 lat na wydanie dokumentacji, która potwierdzałaby ich zatwierdzenie terapii genetycznej promowanej do masowych szczepień.
Kiedy FDA nie opublikowała danych, PHMPT pozwała FDA, ponieważ jest to ustawowy obowiązek FDA35 opublikować dokumentację w ciągu 30 dni od zatwierdzenia leku. Chociaż poprosili o 75 lat, 6 stycznia 2022 r., Sąd nakazał FDA publikowanie 55 000 stron dokumentów każdego miesiąca, aby zostały ukończone w ciągu 8 miesięcy.36
1 marca 2022 r. pierwszy z tych dokumentów został opublikowany i został opublikowany do publicznego wglądu na stronie internetowej PMHPT.37 To, co jest zawarte w tych dokumentach, może odpowiedzieć na pytanie, dlaczego rząd uznał, że potrzeba 1 miliarda dolarów, aby zwiększyć zaufanie do szczepionek.
Wstępny przegląd niektórych artykułów przez jednego z reporterów Trial Site News ujawnił wiele błędów i anomalii. W wywiadzie ze Stephenem Bannonem, wynalazca technologii mRNA, dr Robert Malone, mówił o dokumentacji i potrzebie opracowania zespołu, który przeczesałby informacje i skatalogował je w celach informacyjnych. Powiedział:38
Malone opisał problemy, które prawdopodobnie pojawią się w nadchodzących tygodniach i miesiącach dla Pfizera i FDA z informacji, które są teraz swobodnie dostępne publicznie, gdy Bannon zapytał, dlaczego tak ważne jest, aby sądy zażądały ujawnienia informacji teraz?
Źródło i referencje
- 1, 8 TheBlaze, 3 marca 2022 r
- 2 Zdrowie i usługi dla ludzi, możemy to zrobić
- 3, 4 TheBlaze, 3 marca 2022 r., Para 1, 2
- 5 YouTube, 29 kwietnia 2020 r.
- 6 Fox News, 28 listopada 2021 r
- 7 National Review, 29 listopada 2021 r.
- 9 BuzzFeed, 20 października 2021 r.
- 10 Los Angeles Times, 17 maja 2021 r
- 11 Washington Post, 22 kwietnia 2021 r.
- 12 Newsmax, 7 listopada 2021 r
- 13, 14 MintPress Aktualności Listopad 15, 2021
- 15 GatesFoundation, styczeń 2010
- 16 Centrum Bezpieczeństwa Zdrowotnego, Wydarzenie 201
- 17 The GrayZone Luty 20, 2021
- 18 Raport SGT Październik 7, 2019
- 19 ATI Marzec 12, 2018
- 20 The Times Listopad 9, 2020
- 21 UK Defense Journal Listopad 10, 2020
- 22 Wiadomości krajowe Listopad 9, 2020
- 23 The Center Square, 1 stycznia 2022 r.
- 24, 25 Zero Hedge, 5 lutego 2022 r.
- 26 Health Impact News, 23 lutego 2022 r
- 27 Greater Mountain Publishing, 27 lutego 2022 r
- 28 Exposé, 1 marca 2022 r.
- 29 Raport z nadzoru nad szczepionką Covid-19 brytyjskiej Agencji Bezpieczeństwa Zdrowia (UKHSA), 24 lutego 2022 r.
- 30, 31 Zdrowie publiczne i pracownicy służby zdrowia na rzecz przejrzystości
- 32 Agencja ds. Żywności i Leków, 17 listopada 2020 r.
- 33 MSN, 19 listopada 2021 r.
- 34 Euro Weekly Grudzień 9, 2021
- 35 SOPP 8401.7: Pakiet akcji do wysłania 11 grudnia 2020 r., strona 1, III
- 36 Trial Site News, 7 marca 2022 r.
- 37 PMHPT, Pfizer Dokumenty
- 38 Rumble, 5 marca 2022 Minuta 3:19 i 5:20
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz