AUTOR: TYLER DURDEN
Autor: Thomas Brooke via Remix News,
Setki kamer w strefie ultra niskiej emisji (ULEZ) zostały zdewastowane przez grupę straży obywatelskiej, która sprzeciwia się kontrowersyjnemu programowi, który w tym tygodniu rozszerzył się na szerszy Londyn i pobiera opłaty od użytkowników dróg za podróżowanie w pojazdach niezgodnych z przepisami.
Program jest częścią zielonego programu burmistrza Londynu Sadiqa Khana mającego na celu poprawę jakości powietrza w stolicy Wielkiej Brytanii; Jednak wielu krytyków jego rozszerzenia na przedmieścia Londynu uważa to za regresywne zagarnięcie podatków i gotówki, które najmocniej uderzą w rodziny pracujące.
Grupa straży obywatelskiej znana jako Blade Runners celuje w nowo zainstalowane kamery w całej stolicy, starając się zakłócić wdrożenie ULEZ w jak największym stopniu, a setki kamer zostały już trafione.
Przed wdrożeniem, które weszło w życie we wtorek, około 500 kamer zostało oznaczonych jako niedziałające lub uszkodzone, zgodnie z mapą promowaną przez grupę straży obywatelskiej. Wiele z atakowanych kamer znajdowało się w południowo-wschodniej części Londynu, a 156 ze 185 kamer w dzielnicach Sydenham i Sidcup zostało trafionych, a także 18 z 22 kamer zainstalowanych w Bromley.
Mapa kamery, opublikowana na popularnej stronie anty-ULEZ na Facebooku, pozwala użytkownikom aktualizować ją, gdy kamera została wyrenderowana z akcji. Czarne pinezki reprezentują kamery, których teraz brakuje lub które są uszkodzone.
W południowo-wschodnim mieście Orpington tylko dwie z nowych kamer rozpoznających tablice rejestracyjne działały w dniu ekspansji ULEZ po tym, jak strażnicy rozbili, pomalowali sprayem lub przecięli przewody 14 kamer na jednej drodze.
Nagrania wideo i zdjęcia zakłócaczy niszczących kamery zostały opublikowane w mediach społecznościowych, ku uciesze osób krytycznych wobec programu.
Jedna kamera została nawet zainstalowana zaledwie kilka metrów od krematorium, aby odebrać uczestników pogrzebu, kamerę, którą szybko zajęli się miejscowi.
Pomimo swojej działalności przestępczej, strażnicy otrzymali wsparcie polityczne, w tym od byłego lidera Partii Konserwatywnej i ministra, Sir Iaina Duncana Smitha, który twierdził, że jest "szczęśliwy", że londyńczycy walczą, ponieważ "stoją w obliczu narzucenia, którego nikt nie chce i zostali okłamani w tej sprawie".
"Wiele osób w moim okręgu wyborczym cementuje kamery lub zakłada na nie plastikowe torby" - powiedział.
"Działania, które widzisz, pokazują, jak źli są ludzie na to, co jest im narzucane. Sadiq Khan zgerrymanderował wszystkie informacje – ludzie mają dość".
W listopadzie ubiegłego roku Khan ogłosił rozszerzenie programu, który wcześniej był zarezerwowany dla centrum Londynu, na wszystkie dzielnice Londynu, pomimo przytłaczającego sprzeciwu wobec planu.
BBC poinformowało, że publiczne konsultacje w sprawie planów rozbudowy, które Khan twierdził, że były prawdziwymi konsultacjami i miały wpływ na jego decyzję, wykazały, że 80 procent osób w dotkniętym obszarze sprzeciwiło się temu posunięciu.
Jest to najnowszy ciągły atak Khana na kierowców, po zainstalowaniu dzielnic o niskim natężeniu ruchu (LTN), rozległym zwężeniu dróg i nadmiernej ekspansji stref 20 mil na godzinę.
Kiedy został zaatakowany na publicznym wydarzeniu w marcu w związku z wprowadzeniem ULEZ, Khan zasugerował, że ci, którzy sprzeciwiali się planom, byli "skrajnie prawicowi", uwaga, która spotkała się z drwinami i buczeniem ze strony publiczności Question Time.
Przetlumaczono przez translator Google
zrodlo:https://www.zerohedge.com/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz