środa, 6 lipca 2022

""TruckPOCALYPSE" rozpoczyna się w Kalifornii w tym tygodniu, gdy 70 000 kierowców ciężarówek zostało zmuszonych do opuszczenia dróg z powodu demokratycznej idiokracji"

  Kalifornijskie Stowarzyszenie Truckerów ostrzega, że 70 000 niezależnych właścicieli ciężarówek-operatorów zostanie usuniętych z dróg Kalifornii jeszcze w tym tygodniu, gdy drakońskie nowe prawo, "AB-5" wejdzie w życie: (podkreślenie nasze)

Zdjęcie: "TruckPOCALYPSE" rozpoczyna się w Kalifornii w tym tygodniu, gdy 70 000 kierowców ciężarówek zostało zmuszonych do opuszczenia dróg z powodu demokratycznej idiokracji

Oprócz bezpośredniego wpływu na 70 000 właścicieli-operatorów w Kalifornii, którzy mają siedem dni na zaprzestanie długotrwałej niezależnej działalności, wpływ usunięcia dziesiątek tysięcy kierowców ciężarówek z dróg będzie miał druzgocące reperkusje dla i tak już kruchego łańcucha dostaw, rosnących kosztów i pogarszającej się inflacji.

Nowe prawo, uchwalone i podpisane przez Demokratów, zasadniczo zakazuje niezależnym wykonawcom obsługi ciężarówek transportowych w stanie Kalifornia. Kiedy wejdzie w życie jeszcze w tym tygodniu - po tym, jak Sąd Najwyższy USA odmówił interwencji w zeszłym tygodniu - Kalifornia zostanie dotknięta "ciężarówkąpocalypse" zamknięciem zdolności transportowych.

Podczas gdy niektóre firmy transportowe utrzymują pełnoetatowych pracowników do obsługi platform długodystansowych, wielu kierowców to "właściciele-operatorzy", którzy posiadają własne ciężarówki i którzy odbierają pracę kontraktową od setek firm spedycyjnych i transportowych działających w Kalifornii. Ci właściciele-operatorzy płacą własne podatki, kupują własne ubezpieczenie zdrowotne i pokrywają własne koszty paliwa. Kalifornijscy Demokraci uważają jednak, że niezależna wolność dla kierowców ciężarówek powinna być kryminalizowana, ponieważ chcą, aby wszyscy kierowcy byli pracownikami związkowymi w skorumpowanych organizacjach związkowych, które Demokraci rutynowo wykorzystują do operacji prania pieniędzy (demokraci głosują za przyznaniem publicznych pieniędzy związkom zawodowym, a związki zgadzają się na wycofanie darowizn na kampanię dla Demokratów).

Dlatego zakazali niezależnych wykonawców w branży transportowej. Nowe prawo wejdzie w życie w tym tygodniu i oczekuje się, że spowoduje powszechne zatory, wzrost kosztów i opóźnienia w transporcie w całej Ameryce. Przywitaj się z przyspieszoną inflacją żywności...

Katastrofalny upadek transportu ciężarowego i transportowego w Kalifornii

Jak donosi FreightWaves.com, implikacje tego prawa będą katastrofalne dla infrastruktury transportowej w Kalifornii i poza nią:

Matt Schrap, dyrektor generalny Harbor Trucking Association, które reprezentuje firmy drayage, wydał krótkie, ale surowe oświadczenie w odpowiedzi na decyzję Sądu Najwyższego.

"To bardzo niefortunne, że ten Trybunał nie mógł przejrzeć własnego programu politycznego, aby zidentyfikować oczywiste pierwszeństwo, które istnieje w ramach F4A" - napisał w e-mailu do FreightWaves. "To orzeczenie będzie miało daleko idące skutki, które wywrócą do góry nogami branżę, jaką znamy. Dziesiątki tysięcy kierowców ciężarówek zostanie w ciągu tygodnia wypędzonych z nawiązanych relacji biznesowych. Bez wątpienia jeszcze bardziej obciąży to łańcuch dostaw".

Ciężarówki transportowe nie tylko przewożą żywność i towary konsumpcyjne do i z Kalifornii, ale rutynowo dystrybuują kontenery frachtu morskiego z portów w Kalifornii do miejsc docelowych w głębi lądu. Kontenery przemieszczają się ze statków na ciężarówki, a te ciężarówki zabierają je do centrów dystrybucji detalicznej lub krajowych producentów w celu rozładunku.

Zgodnie z nowym kalifornijskim prawem AB5, wyzwanie logistyczne związane z otrzymywaniem towarów przewożonych drogą będzie koszmarem. Do tego dochodzi fakt, że kolej Union Pacific już zmniejsza liczbę wagonów kolejowych, które przewozi dla obecnych klientów (takich jak CF Industries, producent nawozów), co oznacza, że koleje nie mają nadmiernej zdolności produkcyjnej, aby odebrać luz z transportu ciężarowego.

Amerykańska infrastruktura logistyczna rozpada się. A ponieważ brakuje dodatków do oleju napędowego i oczekuje się, że wyczerpią się w ciągu około 7 tygodni, nad Ameryką pojawia się ogromne pytanie: w jaki sposób żywność, węgiel, części zamienne i towary konsumpcyjne zostaną dostarczone gdziekolwiek? Jeśli kierowcy ciężarówek są zablokowani na kalifornijskich autostradach, a olej napędowy się kończy, a koleje tną wagony kolejowe, a sam olej napędowy kończy się w niektórych obszarach, scenariusz na drugą połowę 2022 r. nie wygląda w tym momencie zbyt różowo.

Skradzione wybory mają katastrofalne konsekwencje.

A preppersi to nowi geniusze.

Uzyskaj więcej szczegółów na ten temat i wiele więcej w dzisiejszym podcaście Situation Update:

Brighteon.com/5b129bb4-9a37-4451-868f-a8453d16dd10

 

Odkryj więcej podcastów zawierających informacje, surowych raportów wywiadowczych i wywiadów każdego dnia:

https://www.brighteon.com/channels/HRreport

Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/

Brak komentarzy:

"Kreml potwierdza rozmowę z Scholzem z Niemiec Dwaj liderzy rozmawiali o kryzysie na Ukrainie, a prezydent Rosji powiedział, że konflikt był wynikiem agresywnej polityki NATO"

  FILE PHOTO: Russian President Vladimir Putin. ©  Sputnik / Gavriil Grigorov Prezydent Rosji Władimir Putin i kanclerz Niem...