niedziela, 17 lipca 2022

""Zas.....ieni" piloci i bezpieczeństwo lotu – zmierzamy ku katastrofie"(video)

 W kwietniu dr Lee Merrit i dr Kevin Stillwagon omówili "szczepionki", maski na twarz używane na wysokości podczas lotów oraz ich wpływ na bezpieczeństwo pilotów i pasażerów.

Dr Stillwagon jest byłym kręgarzem i kapitanem linii lotniczych. Był pilotem linii lotniczych przez 33 lata. Przez 26 lat był zatrudniony w Delta Airlines, z czego przez 21 lat był kapitanem. Został zmuszony do odejścia z Delta Airlines z powodu odmowy noszenia maski na twarz jako "części munduru". Został zmuszony do przejścia na emeryturę, mimo że linia lotnicza przyznała, że noszenie maski na twarz nie powstrzymało transmisji Covida i było to wyłącznie dla "optyki".



Piloci z obrażeniami poszczepiennymi

Każdy pilot, który miał zastrzyk Covid i ma niekorzystny wpływ - nawet efekt bez objawów, na przykład mikro krzepnięcie - "ci mężczyźni i kobiety tykają bomby zegarowe" - powiedział dr Stillwagon.

Mamy teraz pilotów latających dookoła z mikrokrzepnięciem jako bezpośrednim wynikiem szczepionek. Mają również zapalenie mięśnia sercowego i zapalenie osierdzia, wyjaśnił.

Miliony ludzi mają licencje pilota, ale tylko nieliczni mogą dostać się do kariery w dużych liniach lotniczych. Piloci ci są dobrze wyszkoleni i cieszą się zaufaniem swojej firmy, aby prowadzić całkowicie bezpieczny lot. Do pilota należy ustalenie, czy sprosta zadaniu dowodzenia samolotem przewożącym kilkaset osób.

"Oto problem. Jeśli pilot doświadcza drobnych bólów w klatce piersiowej, jeśli ona lub on zgłosi się i wspomni o tym egzaminatorowi aeromedycznemu, umieści go pod mikroskopem i dosłownie zagrozi jego karierze. Wiem, że to się dzieje z niektórymi z tych pilotów. Niestety, nie zgłaszają się i nie mówią nic, ponieważ wiedzą, że może to całkowicie zrujnować ich karierę. "

Istnieje więc zachęta, aby nie być otwartym i przejrzystym lub nie postrzegać objawów jako oznak potencjalnie poważnego stanu. "Mogą myśleć, że to tylko problem żołądkowy, zgaga, a może coś, co jedli" - powiedział dr Stillwagon.

Piloci mają dwa razy w roku badania lekarskie. Chociaż jest kilku pilotów wykazujących nieprawidłowości na elektrokardiogramie ("EKG" lub "EKG") podczas tych badań, prawdziwym problemem jest zapalenie mięśnia sercowego, które przez większość czasu nie pojawiłoby się w EKG, chyba że EKG jest noszone przez dłuższy czas.

"Oto, co musi się wydarzyć - i to jest dla bezpieczeństwa latającej publiczności - każdy pilot, który dostał ten zastrzyk, że nazywają "szczepionką", nie obchodzi mnie, ile ma lat, każdy pilot musi mieć wykonane pełne badanie serca. Obejmowałoby to nie tylko EKG, ale także MRI serca. Musisz także sprawdzić poziomy D-dimerów, które wskazywałyby, że ma miejsce mikrokrzepnięcie. Również poziomy troponiny, które wskazywałyby, że mieli pewne uszkodzenie serca. Istnieją również pewne wskaźniki zapalne, które można wykorzystać jak test PULS ".

Wszystkie te testy są bardzo drogie. Tak więc te same firmy, które zmusiły tych pilotów do wstrzyknięcia, będą musiały za to zapłacić, a każdy pilot, który wykaże oznaki uszkodzenia poszczepiennego, będzie musiał zostać uziemiony. Piloci poszkodowani poszczepieniu będą musieli otrzymać leczenie, dopóki nie udowodnią, że są zdrowi i wystarczająco bezpieczni, aby ponownie latać.

"Zmierzamy ku katastrofie – mówię wam teraz. Szanse na to, że obaj piloci doznają zawału serca w tym samym czasie lub stracą przytomność w kokpicie w tym samym czasie, są bardzo odległe. Myślę jednak, że możemy zmierzać do sytuacji, w której obaj piloci mogą zostać ubezwłasnowolnieni w tym samym czasie. Innymi słowy, doświadczą pewnego rodzaju zdarzenia, które wpłynie na nich fizycznie lub psychicznie, które będzie wymagało jak najszybszego umieszczenia samolotu na ziemi dla bezpieczeństwa lotu. "

Posiadanie jednego pilota niezdolnego do pracy to wielka sprawa. Jeden pilot odpowiedzialny za lot to ogromna odpowiedzialność.

"Jeśli jesteś wystarczająco blisko miejsca docelowego, będziesz kontynuował lot. Ale jeśli lecisz dłuższym lotem i jesteś nad dużym miastem, które poradzi sobie z przekierowaniem konkretnego samolotu, którym lecisz, to tak, zmienisz lot. "

Zamaskowani pasażerowie

Z własnego doświadczenia wynika, że dr Stillwagon utknął wystarczająco długo, aby zobaczyć skutki wymuszania masek na twarz na pasażerach. W tym czasie miał pasażera na jednym z lotów, który wstał, aby skorzystać z toalety i zemdlał w przejściu, uderzając głową w podłokietnik, gdy się zawalili. Nie było poważnych obrażeń, ale pasażer stracił przytomność, powiedział dr Stillwagon.

"Jestem pewien, że przydarzyło się to innym pilotom. Jestem pewien, że gdybyś przeprowadził wywiady z innymi pilotami lub stewardesami, prawdopodobnie mogliby ci powiedzieć, że stało się to w coraz większej liczbie incydentów po maskowaniu.

"Jesteśmy zobowiązani do wypełnienia formularza incydentu, stewardesy wypełniają go - szczególnie jeśli pasażer stracił przytomność - musi on zostać wpisany do dokumentacji".

Więc ktoś zna te informacje, po prostu opinia publiczna nie została o tym poinformowana. Dopóki ktoś nie zażąda tych informacji lub nie złoży wniosku w ramach wolności informacji, prawdopodobnie nie dowiemy się, ilu pasażerów doświadcza incydentu z powodu zmuszania ich do noszenia masek na wysokości.

Niedobór pilotów

Dr Stillwagon powiedział, że obecnie brakuje pilotów, ale tak naprawdę nie zobaczymy tego przez kilka miesięcy, ponieważ harmonogram pilotów jest elastyczny.

"Pilot może pracować tak ciężko, jak chce lub tak mało, jak chce. Tak więc, normalnie, gdy występuje niedobór pilotów, firma wprowadza zachęty dla pilota, aby przyjechał i latał w dni wolne - byłby to wzrost stawki wynagrodzenia. Tak więc firmy mają sposób na pokrycie tych niedoborów. Ale w końcu dojdzie do punktu, w którym piloci będą latać tak ciężko, jak to tylko możliwe. Istnieją pewne ograniczenia godzinowe. FAA rządzi, że możesz latać tylko tyle. A kiedy te limity zostaną osiągnięte, zaczniesz widzieć, że odwołania lotów zaczynają się zdarzać. "

Innym sygnałem, że wielu pilotów zostało negatywnie dotkniętych zastrzykami Covid i nie są w stanie latać, powodując niedobór pilotów, jest podwyższenie limitu wieku emerytalnego dla pilotów.

"Jeśli istnieje prawdziwy niedobór pilotów, być może będą musieli zrezygnować z obowiązkowego wymogu przejścia na emeryturę w wieku 65 lat. Tak długo, jak pilot może nadal przechodzić te "co sześć miesięcy fizyczne" i te "co dziewięć miesięcy kontrole symulatora", aby upewnić się, że poradzisz sobie ze wszystkimi sytuacjami awaryjnymi, pozwolą pilotom latać, dopóki nie będą już chcieli latać. "

Co FAA mówi o wstrzykiwaniu pilotów?

Federalna Administracja Lotnictwa ("FAA") robi coś albo prewencyjnie, albo reakcyjnie. Niestety, większość z nich jest reakcyjna, powiedział dr Stillwagon. "Nie zebrano żadnych danych dotyczących bezpieczeństwa [na temat niekorzystnego wpływu zastrzyków Covid na pilotów]. Zbieramy teraz dane dotyczące bezpieczeństwa. Nadal jesteśmy w fazie próby bezpieczeństwa".

"To wszystko są produkty eksperymentalne. Żaden z nich nie został w pełni zatwierdzony przez FDA do 23 sierpnia 2021 r. Pierwszym, który uzyskał aprobatę, był strzał Pfizera i nazwali go Comirnaty. Ale problem polega na tym, że nie można dostać tego strzału, nie w Stanach Zjednoczonych, to nie istnieje. A powodem, dla którego nie istnieje, jest to, że każdy produkt zatwierdzony przez FDA miałby teraz odpowiedzialność nałożoną z powrotem na producentów szczepionek, chyba że ta szczepionka jest tym, co jest w harmonogramie szczepień dziecięcych. "

Jeśli produkt jest zatwierdzony przez FDA, istnieje również wymóg przejrzystości w odniesieniu do tego, co zawierają zastrzyki. Nie dotyczy to produktów dopuszczonych do użytku w nagłych wypadkach. Są więc piloci, którym wstrzyknięto nieznaną substancję.

Wstrzykiwanie pilotom "szczepionek" na Covid nie jest współmierne do zasad lotu FAA. "W przypadku szczepionki: szczepionka numer 1 musi być zatwierdzona przez FDA" - powiedział dr Stillwagon.

"Żadna z tych szczepionek, które otrzymał jakikolwiek pilot, nie jest zatwierdzona przez FDA. I mówi comirnaty i Spikevax, że pilot musi czekać 48 godzin, aby sprawdzić, czy pojawią się jakiekolwiek działania niepożądane.

"Istnieje kilka innych szczepionek, które piloci mogą otrzymać. Jednym z nich, jak sądzę, jest szczepionka przeciw durowi brzusznemu, a drugą szczepionka przeciwko wściekliźnie. A na te trzeba czekać 72 godziny. Ale w przypadku każdej z innych szczepionek nie ma okresu obserwacji, pilot może wrócić do kokpitu i natychmiast rozpocząć lot.

"Aby pilot mógł wprowadzić lek do swojego ciała - doustnie lub wstrzyknięty lub wcierany w skórę lub w jakikolwiek inny sposób, w jaki chciałbyś wprowadzić lek do swojego ciała - prawo wymaga, aby był okres 12 miesięcy po zatwierdzeniu tego leku, aby sprawdzić, czy mogą wystąpić jakiekolwiek działania niepożądane typu lotniczo-medycznego. Rok, muszą czekać po, po zatwierdzeniu produktu. Dzięki temu mogą sprawdzić, czy jakiekolwiek działania niepożądane typu lotniczo-medycznego, które wystąpiłyby w społeczeństwie, które mogłyby wpłynąć na bezpieczeństwo lotu pilota.

"To dla narkotyku. Ale ten produkt nie jest klasyfikowany jako lek – chociaż moim zdaniem powinien być, ponieważ nie jest szczepionką. Nie działa jak szczepionka, nie ma w sobie niczego, co nawet próbowałoby zrobić to, co powinna zrobić szczepionka. "

Jest to wyraźne naruszenie polityki FAA, aby wstrzykiwać pilotom eksperymentalne leki terapii genowej Covid. Jednak FAA nie powiedziała jeszcze nic, co mogłoby chronić pilotów, pasażerów i ogół społeczeństwa. Jednak dr Stillwagon powiedział: "Istnieje ruch z kilkoma organizacjami, które zostały utworzone, aby skłonić FAA do złożenia oświadczenia. Trzeba się tym zająć, trzeba się tym zająć, zanim znajdziemy się w sytuacji, w której ludzie zostaną zranieni – i nie chcę, aby tak się stało, nie możemy na to pozwolić. "

"FAA powinna natychmiast wyjść i powiedzieć, że nie ma więcej strzałów w pilotów lub stewardesy, skończyliśmy z tym. Nigdy więcej strzałów nie wchodzi i musimy zacząć przyglądać się tym członkom załogi, aby sprawdzić, czy coś aktywnie dzieje się w ich układzie sercowo-naczyniowym. Jeśli to zrobią, będą musieli zostać uziemieni i umieszczeni w pułku [leczenia], aby mogli udowodnić, że nie mają już żadnego z tych warunków. Ponieważ, dosłownie, tykają bomby zegarowe. Zagrażają bezpieczeństwu lotu, a to ostatecznie wpływa na ciebie jako pasażera. "


Kliknij na obrazek poniżej, aby obejrzeć film na Rumble.

Dr Merritt i dr Stillwagon omawiają bezpieczeństwo lotu i Covid Jab, 27 kwietnia 2022 r., (53 min)

Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://expose-news.com/

Brak komentarzy:

"USA tuszujące ukraiński terroryzm – Moskwa Zachód nie chce powstrzymywać swoich ukraińskich „marionetek” od ataków na ludność cywilną, powiedział ambasador Anatolij Antonow"

  Brak reakcji Stanów Zjednoczonych na niedawny śmiertelny ostrzał rosyjskiego miasta Biełgorod pokazuje chęć wybielenia zbrodni Ukrainy na ...