piątek, 5 czerwca 2020

" PROJEKT VERITAS INFILTRUJE ANARCHISTOWĄ GRUPĘ TERROR STANOWIĄCĄ PROTESTERÓW" - (video)

Ujawniono proces rekrutacji, szkolenia bojowe i kontakty międzynarodowe

Expose Antifa: Project Veritas Infiltrates Anarchist Terror Group Posing As Protesters

Najnowszy opublikowany w czwartek expos Project Veritas koncentruje się na Portland, grupie Rose City Antifa w Oregonie i jego brutalnej taktyce.


Tajny informator grupy twierdzi, że jest już prawie w połowie procesu zostania faktycznym członkiem Rose City Antifa.

„Tak więc obecnie jestem kandydatem do Rose City Antifa i jestem w połowie procesu poszukiwania, aby zostać pełnoprawnym członkiem Antifa. Dotarli do mnie za pośrednictwem poczty protonowej. Chodziliśmy tam iz powrotem, a w Portland odbył się wywiad. ”

„Aby więc potwierdzić, że jestem sobą, kazali mi nosić białą koszulę, butelkę z wodą i pokazać się w Starbucks, gdzie ktoś jedzie do I.D. podszedł do mnie i zapytał, kim jestem ”- wyjaśnił tajny dziennikarz.„ I powiedziałem im, że poszedłem za nimi do miejsca, w którym odbędzie się rozmowa ”.

Kontynuując, anonimowa osoba powiedziała: „Tam poszliśmy do miejsca zwanego Imperial. Dostawali ten tradecraft od kogoś innego, kogoś z dużo większym doświadczeniem, kogoś, kto robił to z zarobku. Caroline, która jest założycielką RCA, przeprowadziła się do Szwecji ze swoim mężem, który jest podwójnym obywatelem. A zatem istnieje połączenie w jedną stronę w obie strony ”.

Podczas spotkań członkowie zmuszeni są zostawiać telefony w łazience sąsiedniego budynku, aby nikt nie mógł nagrywać rozmów.

Jeden z członków powiedział, że celem grupy „jest wydostanie się i robienie niebezpiecznych rzeczy tak bezpiecznie, jak to możliwe”, a inny członek powiedział rekrutom, aby „ćwiczyli takie rzeczy, jak wyłupienie oka, wywieranie niewielkiej presji, aby zranić czyjeś oczy”.

„Zastanów się, jak zniszczyć wroga, a nie zapewnić naprawdę niesamowitą prawą rękę, prawe oko, lewe oko, wiesz? To nie jest boks, to nie kickboxing, to tak, jakby zniszczyć wroga ”, rekrutuje się terrorysta domowy.

Tajny dziennikarz zauważył, że grupa jest wyjątkowo biznesowa, mówiąc: „Z RCA wydaje się znacznie bardziej uporządkowana, prawie jak firma lub firma. Mam wrażenie, że istnieje jakiś rodzaj finansowania zewnętrznego, wpływów lub zasobów ”.

Znawca projektu Project Veritas „wycofał się” z grupy po uzyskaniu wystarczającej ilości treści, aby pokazać prawdziwe zamiary Antify.

Alex Jones ujawnia osoby odpowiedzialne za nasilenie przemocy na ulicach Ameryki, w wyniku której zginęli czarni gliniarze.

zrodlo:https://www.infowars.com/;miziaforum.com

Brak komentarzy:

"Załogi planują ugasić pożar w sobotę wieczorem po wykolejeniu pociągu w pobliżu linii Arizona-Nowy Meksyk"

  Zaktualizowano 28 kwietnia 2024 r., godz. 12:35 czasu środkowoeuropejskiego Załogi planują ugasić pożar w sobotę wieczorem z powodu  wykol...