piątek, 7 stycznia 2022

"Pilot komercyjny mówi, że jego koledzy „upadają jak muchy z miażdżącymi bólami w klatce piersiowej” po szcze....iach przeciw krukowicom!!!!!!!!!!"

 Amerykański pilot Greg Pearson wypowiada się o fali chorób po wstrzyknięciu leku, która, jak twierdzi, szybko rozprzestrzenia się w przemyśle lotniczym.

Image: Commercial pilot says his colleagues are “dropping like flies with crushing chest pains” following covid vaccinations

(Natural News)

W niedawnym wywiadzie dla „Real America’s Voice” Pearson ujawnił, że wielu jego kolegów pilotów „upada jak muchy” z czymś, co opisuje jako silne bóle w klatce piersiowej.


Sam Pearson musiał zostać przewieziony do szpitala wkrótce po otrzymaniu „szczepienia” na koronawirusa z Wuhan (Covid-19), ponieważ zastrzyk (zastrzyki) spowodował u niego poważne problemy z sercem.


„Poszedłem na izbę przyjęć, gdzie szybko podłączyli mnie do EKG IV, szybko wykonali badania krwi i ustalili, że mam migotanie przedsionków” – powiedział Pearson podczas fragmentu programu. „To główna przyczyna udaru mózgu”.


„Mogłem wyskoczyć na 100 stóp, próbując wylądować samolotem. Mogłem po prostu popchnąć ten patyk, zanim osoba obok mnie zdążyła cokolwiek zrobić. Podczas gdy dla wielu ludzi to już koniec”.


Pearson mówi, że wielu innych pilotów takich jak on doświadcza i obserwuje to samo, ale boją się o tym mówić. Nie chcą ryzykować zwolnienia lub nawet zrujnowania całej kariery w odwecie za powiedzenie prawdy.


„Jest wielu pilotów, którzy boją się wystąpić i mówić… Boją się zemsty. Są faceci, którzy będą pracować z miażdżącymi bólami w klatce piersiowej i głowie. Boją się, że stracą karierę”.


Biden niszczy branżę lotniczą swoimi mandatami do walki

Fałszywy „prezydent” Joe Biden jest w dużej mierze odpowiedzialny za całą tę rzeź, podobnie jak dyrektorzy generalni i dyrektorzy linii lotniczych, którzy wymuszają to ludobójstwo na pilotach i innym personelu samolotów.


Wielu z tych obecnie cierpiących pilotów nie dostałoby zastrzyków, gdyby nie zostali do tego zmuszeni, aby zachować pracę. Teraz, gdy wielu z nich naprawdę zaczyna chorować, nie są pewni, co robić, ani czy mogą nawet spróbować skorzystać z jakiegokolwiek rozwiązania lub środka zaradczego.


Nawiasem mówiąc, pełny wywiad Pearsona z „Real America’s Voice” jest dostępny na Gab.


Jeśli to, co mówi Pearson, jest naprawdę prawdziwe, wygląda na to, że latanie nie jest już bezpieczne. Po prostu nie wiadomo, którzy w pełni zaszczepieni piloci mogą przypadkowo doznać epizodu, co może oznaczać katastrofę dla wszystkich w samolocie.


„Całe to zamieszanie wokół nowej wersji przeziębienia” — napisał jeden z komentatorów Newspunch. „Nasi przywódcy, jak zawsze, nie mają nic dobrego”.


„Wiele lat temu zmarła moja matka, a ja byłem bezrobotny i nieszczęśliwy” — napisał inny. „Prozac właśnie wyszedł i pomyślał, że to dobry pomysł, aby dostać się do lekarza. Nadszedł czas, aby odnowić mój komercyjny lek FAA i odłożyłem, że biorę Prozac. Odmówili mi leczenia”.


„Teraz nakazują pilotom zażywanie eksperymentalnego leku bez kaprysu niepokoju. Całkiem niewiarygodne.”


Inny sugerował, że migotanie przedsionków u pilotów może być wynikiem sygnałów elektrycznych.



Jeszcze inny napisał, że to dopiero początek okropności, które wkrótce dotrą do reszty ciosów.


„Nie chcą, abyś był szczęśliwy” — napisał inny. „Chcą twojej śmierci”.


Przetlumaczyla GR przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/2022-01-06-pilot-dropping-flies-crushing-chest-pains-vaccines.html

Brak komentarzy:

"Czy Francja jest następną Grecją?"

  AUTOR: TYLER DURDEN WTOREK, 02 LIP 2024 - 03:30 Przez SchiffGold.com, Rynki francuskie odetchnęły z ulgą po pierwszej turze ostatnich wybo...