środa, 9 marca 2022

PAYOLA PROPAGANDA:" Rząd płaci setkom firm medialnych za reklamowanie C...D vax, ponieważ te same punkty sprzedaży zapewniają całkowicie pozytywne relacje z jabs!!!!!"

 Kapitalizm jest uważany przez wielu za najlepszy system gospodarczy na świecie, ale moralność jest kluczem do tego, aby działał na rzecz poprawy ogółu społeczeństwa.

Zdjęcie: PAYOLA PROPAGANDA: Rząd płaci setkom firm medialnych za reklamowanie COVID vax, ponieważ te same placówki zapewniają całkowicie pozytywne relacje z jabs

W przypadku klęski żywiołowej właściciele firm nie powinni podnosić cen towarów takich jak woda i żywność, których ludzie najbardziej potrzebują. Firmy powinny płacić swoim pracownikom najlepiej jak potrafią, jednocześnie osiągając zyski, a nie wyzyskując ich dla maksymalnych korzyści ekonomicznych. Jeżeli istnieją konflikty interesów wynikające z ustaleń biznesowych, przedsiębiorstwa powinny to stwierdzić.

I tak dalej.

Jeśli chodzi o ten ostatni punkt, rząd federalny zapłacił setkom firm medialnych za reklamowanie szczepionek przeciwko koronawirusowi Wuhan (COVID-19), podczas gdy w tym samym czasie dostarczały tylko bardzo pozytywnych historii i recenzji wspomnianych szczepionek - ani razu nie zadając sobie trudu, aby ujawnić swój ogromny interes finansowy w tym zakresie, jak po raz pierwszy poinformował The Blaze w zeszłym tygodniu:

HHS ujawnił, że kupił reklamy od głównych sieci informacyjnych, w tym ABC, CBS i NBC, a także stacji informacyjnych telewizji kablowej Fox News, CNN i MSNBC, starszych publikacji medialnych, w tym New York Post, Los Angeles Times i Washington Post, firm mediów cyfrowych, takich jak BuzzFeed News i Newsmax, oraz setek lokalnych gazet i stacji telewizyjnych. Placówki te były wspólnie odpowiedzialne za publikowanie niezliczonych artykułów i segmentów wideo dotyczących szczepionki, które były prawie jednolicie pozytywne na temat szczepionki zarówno pod względem jej skuteczności, jak i bezpieczeństwa "- donosi TheBlaze.

Setki organizacji informacyjnych zostały opłacone przez rząd federalny za reklamowanie szczepionek w ramach "kompleksowej kampanii medialnej", zgodnie z dokumentami theBlaze uzyskanymi z Departamentu Zdrowia i Opieki Społecznej. Administracja Bidena kupiła reklamy w telewizji, radiu, w druku i mediach społecznościowych, aby zbudować zaufanie do szczepionek, dostosowując ten wysiłek do rosnącej dostępności szczepionek. Rząd polegał również na zarobionych mediach z udziałem "wpływowych" ze "społeczności mocno dotkniętych COVID-19" i "ekspertów", takich jak główny doradca medyczny Białego Domu dr Anthony Fauci i inni naukowcy, którzy udzielali wywiadów i promowali szczepienia w wiadomościach.

Media głównego nurtu zamieniają się w machinę propagandową

TheBlaze zauważył ponadto, że pomimo faktu, że prawie wszystkie z tych serwisów informacyjnych publikowały historie, które obejmowały i wyjaśniały szczepionki przeciwko COVID-19, fakt, że pieniądze podatników wpływały do nich, nigdy nie został ujawniony w tych raportach.

Jest to niepokojące, ponieważ od stulecia powszechną praktyką jest, że redakcje i działy produkcji treści redakcyjnych działają niezależnie od działów reklamy. "Zespoły informacyjne nie czuły potrzeby ujawniania informacji, jak wyjaśniły niektóre publikacje, które sięgały po komentarz" - donosi TheBlaze.

Podczas gdy szczepionki zostały opracowane w ramach "Operacji Warp Speed" ówczesnego prezydenta Donalda Trumpa, to administracja Bidena i kontrolowany przez Demokratów Kongres zaangażowały się i sfinansowały masową kampanię reklamową mającą na celu "edukację społeczeństwa" i przeforsowanie szczepionek jako jedynej drogi naprzód przez pandemię.

W szczególności Kongres przywłaszczył sobie 1 miliard dolarów w ostatnim roku podatkowym (2021) dla sekretarza HHS, aby wydać na środki mające na celu "wzmocnienie zaufania do szczepionek w Stanach Zjednoczonych". Prawo federalne upoważniło departament do działania za pośrednictwem Centrów Kontroli i Zapobiegania Chorobom oraz dla innych departamentów federalnych do udzielania kontraktów zarówno podmiotom publicznym, jak i prywatnym, aby mogły "przeprowadzić krajową, opartą na dowodach kampanię w celu zwiększenia świadomości i wiedzy na temat bezpieczeństwa i skuteczności szczepionek w zapobieganiu i kontroli chorób, zwalczać dezinformację na temat szczepionek i rozpowszechniać naukowe i oparte na dowodach informacje związane ze szczepionkami, w celu zwiększenia liczby szczepień we wszystkich grupach wiekowych, aby zmniejszyć i wyeliminować choroby, którym można zapobiegać dzięki szczepieniom" – czytamy w prawie.

"Reklamodawcy płacą za miejsce do dzielenia się swoimi wiadomościami, jak miało to miejsce w tym przypadku, a te reklamy są wyraźnie oznaczone jako takie" - wyjaśnił Shani George, wiceprezes ds. Komunikacji w Washington Post, w oświadczeniu.

"Newsroom jest całkowicie niezależny od działu reklamy", twierdziła niewiarygodnie.

Ditto dla Los Angeles Times.

Faktem jest, że WaPoLA TimesNew York Times i inne główne lewicowe sieci informacyjne były wiodącymi propagandystami szczepionek. I wszyscy albo cenzurowali, albo atakowali każdego, kto podzielał różne poglądy na temat skuteczności szczepionek lub reklamował różne, skuteczne metody leczenia.

Kapitalizm jest najlepszym systemem gospodarczym na świecie, ponieważ republikanizm w stylu amerykańskim jest najlepszą formą rządu. Oba jednak wymagają moralnego działania ludzi.

Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/

Brak komentarzy:

"Premier państwa UE oskarża Zełenskiego o próbę przekupstwa Premier Słowacji Robert Fico powiedział, że „nigdy” nie przyjmie pieniędzy z Kijowa"

  Ukraiński przywódca Władimir Zełenski rozmawia z mediami pod koniec szczytu UE w Brukseli. © Getty Images / Thierry Monasse Słowacki pre...