piątek, 16 września 2022

"Pierwszy związek kolejowy głosuje za STRAJKIEM, gdy zbliża się termin negocjacji"

  Międzynarodowe Stowarzyszenie Mechaników i Pracowników Przemysłu Lotniczego (IAM) głosowało za odrzuceniem wstępnego porozumienia z krajowymi kolejami, ze strajkiem dozwolonym na później w miesiącu.

Zdjęcie: Pierwszy związek kolejowy głosuje za STRAJKIEM, gdy zbliża się termin negocjacji

Gdy okres "karencji" dobiega końca, około 4 900 członków IAM zdecydowało się głosować za brakiem porozumienia w sprawie propozycji. Głosowali również za strajkiem, choć zostało to opóźnione do 29 września, ponieważ trwają negocjacje między wieloma innymi związkami zawodowymi a kolejami.

"Członkowie kolei towarowych IAM to wykwalifikowani specjaliści, którzy pracowali w trudnych warunkach podczas pandemii, aby upewnić się, że niezbędne produkty dotrą do ich miejsc docelowych" - czytamy w oświadczeniu związku.

"Z niecierpliwością czekamy na kontynuację tej ważnej pracy z uczciwym kontraktem, który zapewnia, że nasi członkowie i ich rodziny są traktowani z szacunkiem, na jaki zasługują za utrzymanie amerykańskich towarów i zasobów w ruchu przez pandemię".

IAM jest jednym z dziewięciu związków, które osiągnęły wstępne porozumienia z Komitetem Konferencji Narodowych Przewoźników, który reprezentuje wszystkie koleje towarowe klasy I i wiele małych linii kolejowych w Stanach Zjednoczonych.

Negocjacje kontraktowe między kolejami a związkami zawodowymi reprezentującymi około 115 000 pracowników rozpoczęły się w 2020 r. Od tego czasu poczyniono bardzo niewielkie postępy, co skłoniło reżim Bidena do interwencji.

W sierpniu zarząd, który został zwołany, zalecił zwiększenie płac o 24 procent w ciągu pięciu lat, a także natychmiastowe podniesienie wynagrodzenia pracowników o 14 procent. Zalecił również wydanie pięciu rocznych płatności ryczałtowych w wysokości 1000 USD, między innymi.

Początkowo sądzono, że wszystkie dziewięć związków doszło do wstępnych porozumień. Jednak IAM właśnie się wycofał, a dwa inne związki, Bractwo Inżynierów Lokomotyw i Kolejarzy oraz Międzynarodowe Stowarzyszenie Pracowników Blach, Lotniczych, Kolejowych i Transportowych - Wydział Transportu, podobno nie osiągnęły żadnych porozumień.

Ten ostatni związek wydał oświadczenie wyjaśniające, że "z naszych negocjacji w ciągu ostatnich kilku dni jasno wynika, że koleje nie wykazują zamiaru osiągnięcia porozumienia z naszymi związkami".

Biały Dom błaga pracowników kolei, aby "pozostali przy stole" i sprawili, by to działało

Oficjalnym zakończeniem okresu "ochładzania" jest piątek, 16 września. Już w poniedziałek – choć teraz wygląda na to, że pracownicy odejdą z pracy bardziej pod koniec września – ruch kolejowy może spowolnić lub nawet zatrzymać się w niektórych obszarach.

Mimo że niektóre związki zgodziły się zaakceptować nowe warunki, inne nie. A jeśli wszyscy pracownicy nie pozostaną na kolei, z pewnością pojawią się opóźnienia i inne problemy, które jeszcze bardziej zakłócają łańcuchy dostaw.

Już przed odejściem niektóre linie kolejowe zaczęły ograniczać operacje, a nawet wdrażać embarga na materiały niebezpieczne, aby nie pozostawały w niektórych miejscach zbyt długo.

Sekretarz pracy Marty Walsh otrzymał od Joe Bidena zadanie przewodzenia wysiłkom na rzecz wypracowania umowy, która będzie pracownicza dla wszystkich. W tym tygodniu zorganizował spotkanie w Waszyngtonie, aby omówić tę sprawę.

"Wszystkie strony muszą pozostać przy stole, negocjować w dobrej wierze, aby rozwiązać nierozstrzygnięte kwestie i dojść do porozumienia" - dodała sekretarz prasowa Białego Domu Karine Jean-Pierre w oświadczeniu dla dziennikarzy podczas lotu do Michigan.

"Zamknięcie naszego systemu kolei towarowych jest niedopuszczalnym wynikiem dla naszej gospodarki i narodu amerykańskiego, a wszystkie strony muszą pracować, aby tego uniknąć".

W sekcji komentarzy ktoś napisał:

"National Railway Labor Union (pracownicy fizyczni) walczą z elitarnymi globalistami, którzy kontrolują BlackRock poprzez Vanguard, którzy chcą, aby USA zatrzymały się i upadły w ruinę. To nie jest kwestia TEGO, CZY łańcuch dostaw kolejowych zostanie zamknięty, ale KIEDY. "

Więcej najnowszych wiadomości na temat toczących się sporów pracowniczych można znaleźć na stronie Chaos.news.


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/

Brak komentarzy:

"UE nie przetrwa bez Rosji i BRICS – rosyjski senator Konstantin Kosaczow uważa, że ​​blok w zasadzie sam siebie uwięził w swoich sankcjach"

  UE nie przetrwa bez współpracy z Rosją i państwami BRICS, powiedział wiceprzewodniczący Rady Federacji Rosyjskiej Konstantin Kosaczow w wy...