Odkrycie kontraktu przyznanego przez Departament Obrony USA Labyrinth Global Health na "Badania COVID-19" w listopadzie 2019 r. wzbudziło pytania o wiedzę rządu na temat nowego koronawirusa.
Kontrakt był częścią większego projektu "Programu redukcji zagrożeń biologicznych na Ukrainie", co sugeruje, że rząd USA był co najmniej świadomy wirusa, zanim rozprzestrzenił się w Wuhan w Chinach w grudniu 2019 r. i zanim został oficjalnie nazwany Covid-19 przez Światową Organizację Zdrowia w lutym 2020 r.
Odkrycia te budzą obawy dotyczące postępowania rządu w sprawie pandemii i możliwości tuszowania.
zdjecie z internetu
Strona internetowa rządu USA "Wydatki USA" ujawnia, że wydał oszałamiającą kwotę 4,04 biliona dolarów "w odpowiedzi na COVID-19". Głębsze spojrzenie na funkcję "Wyszukiwanie nagród" na stronie internetowej ujawnia kontrakt przyznany przez Departament Obrony firmie Black & Veatch Special Projects Corp. na "usługi profesjonalne, naukowe i techniczne" w dniu 20 września 2012 r.
Bliższa analiza zakładki "Sub-Awards" umowy ujawnia 115 transakcji z odbiorcami i krótkie opisy, z których większość to przyziemne pozycje, takie jak "sprzęt laboratoryjny dla Kijowa" i "meble biurowe dla Kijowa".
Wśród 115 transakcji wymienionych w zakładce "Sub-Awards" kontraktu przyznanego przez Departament Obrony USA firmie Black & Veatch Special Projects Corp. znajduje się jednak jedna transakcja, która się wyróżnia:
Nagroda dla Labyrinth Global Health INC za "Dokumentację rękopisu MŚP i badania COVID-19".
Chociaż nie jest zaskakujące, że nagroda za badania nad Covid-19 podczas pandemii została przyznana, fakt, że kontrakt został przyznany 12 listopada 2019 r., Co najmniej miesiąc przed domniemanym pojawieniem się nowego koronawirusa i trzy miesiące przed oficjalnym nazwaniem go Covid-19, rodzi pytania o wiedzę rządu na temat wirusa.
Ponadto zlecono, że kontrakt zostanie zrealizowany na Ukrainie, podobnie jak cały kontrakt przyznany Black & Veatch Special Projects Corp. Odkrycia te sugerują potencjalne zaangażowanie rządu USA w tworzenie i rozprzestrzenianie się wirusa.
We wrześniu 2012 r. Agencja Redukcji Zagrożeń Obronnych (DTRA) w ramach Departamentu Obrony USA przyznała kontrakt globalnej firmie inżynieryjnej, zaopatrzeniowej i budowlanej specjalizującej się w rozwoju infrastruktury.
Umowa dotyczyła programu redukcji zagrożeń biologicznych na Ukrainie i została zawarta w październiku 2020 r. Chociaż szczegóły są niejasne, wiadomo, że 21,7 miliona dolarów z kontraktu o wartości 116,6 miliona dolarów wydano na ten program.
Zastanawiające jest, dlaczego Departament Obrony zakontraktował firmę specjalizującą się w rozwoju infrastruktury na program redukcji zagrożeń biologicznych.
Ponadto intrygujące jest to, że zarówno Departament Obrony, jak i firma wykonawcza zapłaciły następnie Labyrinth Global Health INC za przeprowadzenie badań nad COVID-19 na Ukrainie przed pojawieniem się nowego koronawirusa i zanim został oficjalnie nazwany Covid-19.
Wydarzenia te rodzą pytania o charakter programu redukcji zagrożeń biologicznych i jego potencjalny związek z domniemaną pandemią COVID-19. Odkrycie kontraktu przyznanego przez Departament Obrony USA na badania nad Covid-19 w listopadzie 2019 r. sugeruje, że rząd USA albo wiedział, że wirus istnieje naturalnie, albo był zaangażowany w jego budowę w laboratorium.
Teoria ta jest poparta dowodami, że Narodowy Instytut Alergii i Chorób Zakaźnych (NIAID) i Moderna miały kandydata na koronawirusa w grudniu 2019 r.
Umowa o poufności ujawnia, że NIAID i Moderna zgodziły się przenieść "kandydatów na szczepionki na koronawirusa mRNA" na University of North Carolina w Chapel Hill 12 grudnia 2019 r.
Umowa o przekazaniu materiałów została podpisana 12 grudnia 2019 r. przez dr Ralpha Barica z University of North Carolina w Chapel Hill, a następnie podpisana przez Jacqueline Quay, dyrektor ds. Licencjonowania i wspierania innowacji na Uniwersytecie Karoliny Północnej w dniu 16 grudnia 2019 r.
Umowę podpisało również dwóch przedstawicieli NIAID, jednym z nich była dr Amy F. Petrik, specjalistka ds. transferu technologii, która podpisała umowę 12 grudnia 2019 r. o godz. 8:05. Drugim sygnatariuszem był dr Barney Graham, badacz NIAID, jednak podpis ten nie był datowany.
Ostatecznymi sygnatariuszami umowy byli Sunny Himansu, śledczy Moderny i Shaun Ryan, zastępca głównego radcy prawnego Moderny. Oba podpisy zostały złożone 17 grudnia 2019 r.
Wszystkie te podpisy zostały złożone, zanim opinia publiczna miała jakąkolwiek wiedzę o rzekomym pojawieniu się nowego koronawirusa.
Dopiero 31 grudnia 2019 r. Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) dowiedziała się o rzekomym skupisku przypadków wirusowego zapalenia płuc w Wuhan w Chinach.
Ale nawet w tym momencie nie ustalili, że winę ponosi rzekomy nowy koronawirus, zamiast tego stwierdzili, że zapalenie płuc miało "nieznaną przyczynę".
Dopiero 9 stycznia 2020 r. WHO poinformowała, że chińskie władze ustaliły, że wybuch był spowodowany nowym koronawirusem, który później stał się znany jako SARS-CoV-2 z rzekomą chorobą nazwaną COVID-19.
Dlaczego więc kandydat na szczepionkę na koronawirusa mRNA opracowany przez firmę Moderna został przeniesiony na Uniwersytet Karoliny Północnej 12 grudnia 2019 r.?
Ta sama Moderna, która miała szczepionkę przeciwko koronawirusowi mRNA dopuszczoną do użytku w nagłych wypadkach tylko w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych w celu rzekomego zwalczania Covid-19.
Co wiedziała Moderna, czego my nie wiedzieliśmy? W 2019 r. nie było żadnego pojedynczego koronawirusa stanowiącego zagrożenie dla ludzkości, który uzasadniałby szczepionkę.
Podczas gdy świat próbuje odejść od rzekomej pandemii Covid-19, wiele pytań pozostaje bez odpowiedzi.
Co spowodowało rzekomy wybuch epidemii? Czy występowało to naturalnie, czy było wynikiem interwencji człowieka?
Odkrycie kontraktu przyznanego przez Departament Obrony USA na badania nad Covid-19 w listopadzie 2019 r. sugeruje, że rząd USA zna odpowiedź na te pytania.
Przetlumaczono przez translator Google
zrodlo:https://expose-news.com/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz