poniedziałek, 8 listopada 2021

"Przygotuj się na więcej niedoborów: Brak kierowców ciężarówek jest coraz większy i nie ma wystarczającej liczby kierowców, aby rozwiązać problem!!!!!!"

 Natural News) Kryzys łańcucha dostaw pod rządami Joe Bidena przechodzi od złego do gorszego i nie jest to nawet najbardziej niepokojąca wiadomość: w tym momencie po prostu nie ma nic, co mogłoby powstrzymać masowe niedobory, które nadchodzą.

Od tygodni mówimy, że nie brakuje towarów i towarów; Amerykańskie i zagraniczne fabryki nadal produkują produkty pomimo braku siły roboczej i tak dalej. Problem spowodowany rocznymi zamknięciami COVID-19 polega na tym, że obecnie nie ma możliwości szybkiego wprowadzenia towarów na rynek lub w ogóle w niektórych przypadkach.

Image: Get ready for more shortages: Truck driver shortage is getting worse and there aren’t enough drivers to fix the problem

(Natural News)

Dysponujemy transportem lotniczym, kolejowym i morskim, ale zdecydowanie największą pojedynczą częścią łańcucha dostaw jest transport samochodowy; stanowią zdecydowaną większość aspektu dostaw w łańcuchu dostaw. I chociaż prawdziwe ciężarówki są w dużych ilościach, ludzie, którzy wiedzą, jak je prowadzić i mają uprawnienia do ich prowadzenia, nie są.


I oczywiście są też zaległości biurokratyczne, co jest typowe w obecnym środowisku rządowym z półgłówkiem na czele.


Według FreightWaves:


Branża transportu ciężarowego desperacko dąży do zajęcia miejsc przez kierowców w czasie, gdy łańcuch dostaw ich najbardziej potrzebuje, ale wiele czynników hamuje zdolność branży do zdobywania przyczepności.


Najważniejszym z tych czynników jest Drug and Alcohol Clearinghouse. Od stycznia 2020 r., kiedy Federalna Administracja Bezpieczeństwa Przewoźników Samochodowych rozpoczęła rejestrowanie naruszeń nadużywania substancji w bazie danych biura informacyjnego, ponad 91 000 kierowców zostało zdjętych z dróg za pozytywny wynik testu lub odmowę poddania się testowi. Oczekuje się, że liczba ta osiągnie 100 000 przed końcem roku.


Chociaż jest to uważane za dowód na to, że izba rozrachunkowa wykonuje swoje zadanie – utrzymując niebezpiecznych kierowców z dala od dróg – zwiększa to również presję na przewoźników próbujących poradzić sobie z bezprecedensowym popytem na fracht.


„W 2021 r. straciliśmy, przynajmniej tymczasowo, 44 ​​000 kierowców z powodu naruszeń narkotyków lub alkoholu, co naprawdę boli, gdy towar czeka na odbiór w doku”, powiedział P. Sean Garney, współpracownik Scopelitis Transportation Consulting. -reżyser, w rozmowie z FreightWaves.


„Ponieważ tylko 21% kierowców zdyskwalifikowanych z prowadzenia [komercyjnego pojazdu silnikowego] podejmuje kroki niezbędne do powrotu za kierownicę, branża musi nadal znajdować kreatywne sposoby na zapełnienie miejsc”.


Zrozumiałeś? Tylko jedna piąta kierowców, którzy zostali zdyskwalifikowani, stara się wrócić do branży; to pozostawia 80-procentowy deficyt.


A dlaczego mieliby? Zastanów się, czego potrzeba tylko do kierowania ciężarówką:


— Wymagania zdrowotne (ważne na pewno)


— Mnogość drogich licencji (nieistotne z wyjątkiem dużych biurokracji rządowych)


— Stała kontrola


— Niekończące się kwalifikacje


— Mnóstwo papierkowej roboty


- Długie godziny


— Stosunkowo niska płaca


— Dużo czasu z dala od bliskich


A co rząd (i rządy) robi, aby poprawić tę sytuację, złagodzić niektóre lub większość wymogów tej wyjątkowej sytuacji? W końcu niektórzy z tych samych funkcjonariuszy powiedzieli nam, że muszą zmienić przepisy dotyczące głosowania, aby „chronić nas” przed COVID (w wyniku skradzionych wyborów); nie mogą zrobić nic, aby złagodzić zaległości zdyskwalifikowanych kierowców, aby mogli ponownie wyruszyć w trasę?


Oto kolejny problem stworzony przez lewicowych Demokratów, który uniemożliwia kierowcom powrót na drogę: narkotyki, a w szczególności marihuana.


„Niektórzy twierdzą, że niezdolność większej liczby przyszłych i obecnych kierowców do zdania testu narkotykowego jest pogarszana przez coraz większą liczbę stanów legalizujących marihuanę. Izba informacyjna konsekwentnie wykazywała, że ​​marihuana jest najczęstszą substancją zidentyfikowaną w pozytywnych testach narkotykowych” – donosi Freightwaves.


I zanim się tym zdenerwujesz, pamiętaj, że firmy nie chcą, aby ich kierowcy za kierownicą byli pijani.


„Ale jest wiele innych rzeczy, które również mają negatywny wpływ. Brakuje części do naprawy ciężarówek, co oznacza, że ​​ciężarówki muszą być zaparkowane” – powiedziała Karen Goodpaster, kierownik Apollo Express z siedzibą w St. Louis, dodając, że wielu kierowców z powodu zmian zwyczaje zakupowe spedytorów i konsumentów.


W sumie chodzi o to, że kryzys w łańcuchu dostaw, pogłębiony przez niedostatek kierowców ciężarówek i części do ciężarówek, nie poprawia się. Zgromadź teraz.

Przetlumaczyla GR przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/2021-11-08-truck-driver-shortage-is-getting-worse.html

Brak komentarzy:

"Putin zapowiada odwet za ukraiński atak dronów Organizatorzy ataku na Kazań „pożałują” tego, co zrobili, powiedział prezydent Rosji"

  Russian President Vladimir Putin. ©  Sputnik.Alexander Kazakov Prezydent Rosji Władimir Putin ostrzegł, że organizatorzy s...