(Natural News) Nowe badania przeprowadzone na Brown University wykazały, że ukrywanie dzieci w domu z dala od przyjaciół spowodowało 23-procentowy spadek ich zdolności poznawczych.
Te i inne ograniczenia dotyczące koronawirusa Wuhan (Covid-19) były tak destrukcyjne dla zdrowia dzieci, że wiele z nich nie jest już w stanie komunikować się werbalnie lub niewerbalnie.
W ramach swoich badań naukowcy z Brown przeanalizowali 1070 ocen, które otrzymało 605 dzieci w marcu 2020 r., kiedy po raz pierwszy rozpoczęły się blokady i nakładanie masek. Między marcem 2020 a lipcem 2021 wykonano kolejne 154 oceny od 118 dzieci.
W ramach badania przeanalizowano również kolejne 39 dzieci urodzonych w 2018 i 2019 roku, które przeżyły plandemię. Wzięto pod uwagę trzy najbardziej akceptowane wskaźniki rozwoju dziecka – złożony składnik wczesnego uczenia się (ELC), iloraz rozwoju werbalnego (VDQ) i iloraz rozwoju niewerbalnego (NVDQ).
„Komponenty wczesnego uczenia się dziecka odpowiadają jego subtelnej motoryce, odbiorowi wzrokowemu, receptywnemu i ekspresyjnemu językowi” — donosi Great Game India (GGI). „Ta skala może być uważana za skalę odpowiadającą wynikowi IQ dla wczesnych uszu”.
Z tego zestawienia nauczyli się, że średnio poziom IQ dzieci spadł o prawie jedną czwartą w wyniku faszyzmu rządu „ratowania życia”. (ZWIĄZANE: Maski powodują również utratę poboru tlenu, co dodatkowo uszkadza mózgi dzieci.)
„Wyniki pokazują, że wczesne średnie wyniki spadły o 23% ze 100% w 2019 r. do 80% w 2020 r. i ostatecznie 77% w 2021 r.” – wyjaśnia dalej GGI.
„Jednocześnie znacznie spadł również poziom rozwoju werbalnego, ze średniej 100 w 2018 r. do 90 w 2020 r. i w 2021 r. do około 70… Podobnie obniżył się iloraz rozwoju niewerbalnego: ze 105 w 2019 r. do 100 w 2020 r. i około 80 w 2021 r.”
Nakazy masek bardzo zaszkodziły normalnemu rozwojowi dzieci
Badanie wykazało, że dzieci urodzone podczas plandemii mają teraz „znacznie zmniejszoną sprawność werbalną, motoryczną i ogólną zdolności poznawczych w porównaniu z dziećmi urodzonymi przed pandemią”.
Jednym z najbardziej szkodliwych aspektów plandemii dla dzieci są nakazy masek, zwłaszcza w szkole. Dzieci mają nawiązywać kontakty towarzyskie i być blisko swoich przyjaciół i rówieśników, a nie „dystansować” i kazać traktować innych jak chodzącą zarazę.
W badaniu wyjaśniono to szczegółowo, ostrzegając, że „maski noszone w miejscach publicznych oraz w szkołach lub przedszkolach mogą wpływać na szereg wcześnie rozwijających się umiejętności, takich jak przywiązanie, przetwarzanie twarzy i przetwarzanie społeczno-emocjonalne”.
Według autorów najgorszą grupą demograficzną dzieciństwa są młodzi chłopcy i dzieci z biedniejszych rodzin, które w wyniku tyranii plandemicznej odnotowały najniższe wyniki w testach poznawczych.
„Zamożni rodzice mogą znacznie skuteczniej redukować skutki pandemii” – wyjaśnił GGI.
„Porównując roczne średnie wyniki od 2011 r., kontrolując wiek, płeć, wskaźniki demograficzne i społeczno-ekonomiczne, znajdujemy uderzające dowody na pogorszenie ogólnego funkcjonowania poznawczego u dzieci, począwszy od 2020 roku i trwającego do 2021 roku” – wyjaśnia badanie.
„Odkryliśmy, że mężczyźni wydają się mieć znacznie większy wpływ niż kobiety, a wyższy status społeczno-ekonomiczny (SES mierzony na podstawie wykształcenia matki) pomaga zabezpieczyć się przed tym negatywnym wpływem”.
Na bardziej indywidualnym poziomie, wykorzystując podłużne trendy przed i podczas pandemii u tych samych dzieci w latach 2018–2021, naukowcy zaobserwowali wyraźny i zauważalny spadek średnich po uruchomieniu plandemii.
„Istnieją delikatne okresy rozwoju we wczesnym dzieciństwie, w których rozwój języka i rozwój emocjonalny rozwijają się naprawdę szybko przez pierwsze kilka lat życia”, ostrzega Ashley Ruba, badacz z tytułem doktora z University of Wisconsin – Madison's Child Emotion Lab. CNN z powrotem w sierpniu.
Jeśli chodzi o składnik deprywacji tlenu, maski hamują normalną wymianę tlenu i dwutlenku węgla (CO2), co powoduje dalsze uszkodzenia mózgu.
Więcej najnowszych wiadomości na temat chińskiej plandemii wirusów można znaleźć na stronie Fascism.news.
Przetlumaczyla GR przez translator Google
zrodlo:https://www.naturalnews.com/2021-12-12-covid-tyranny-decline-children-cognitive-abilities-study.html
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz