Prawie 800 barek utknęło w dolnej rzece Mississippi od pęknięcia mostu
ZeroHedge.com
Wcześniej w tym tygodniu, podczas rutynowej inspekcji mostu, inżynier wspiął się na odcinek mostu międzystanowego nr 40 na rzece Missisipi i zauważył masywne pęknięcie ramy, które spowodowało natychmiastowe zamknięcie mostu w środę. Ruch jest przekierowywany na Interstate 55 Memphis & Arkansas Bridge, powodując korki w rejonie Memphis. Na rzece Missisipi sytuacja jest znacznie gorsza. Setki zapór piętrzą się po obu stronach mostu, gdy amerykańska straż przybrzeżna zamknęła krytyczną drogę wodną.
Po rutynowej kontroli urzędnicy Departamentu Transportu Tennessee (TDOT) ogłosili, że most Hernando de Soto zostanie zamknięty z powodu pęknięcia w dolnej części kratownicy mostu.
Oto schemat mostu i miejsce pęknięcia belki.
Zdjęcie masywnej pękniętej belki. Naprawa może zająć tygodnie, jeśli nie miesiące.
Podczas gdy ruch drogowy w obszarze metra Memphis jest chaotyczny, znacznie szerszą i prawdopodobnie nieudokumentowaną historią jest zamknięcie dolnej rzeki Missisipi, która jest krytycznym szlakiem wodnym dla transportu towarów rolnych.
Reuters donosi, że w czwartek zator zapór wzrósł do 771. Funkcjonariusze straży przybrzeżnej zamknęli drogę wodną w środę, uniemożliwiając jakiemukolwiek statkowi przepłynięcie pod mostem.
„W miejscu, w którym rzeka jest zamknięta, 26 statków z 430 barek czeka na przepłynięcie na północ, a 21 statków z 341 barek czeka w kolejce na południe” - powiedział podoficer Carlos Galarza, rzecznik straży przybrzeżnej w rozmowie z Reuterem .
Mike Steenhoek, dyrektor wykonawczy Koalicji Transportu Sojowego, powołując się na dane USDA, powiedział Bloombergowi, że dostawy rolne na barki na północ od Memphis to w 84% kukurydza i około 13% soja.
Galarza powiedział, że decyzja o ponownym otwarciu drogi wodnej zapadnie, gdy TDOT zakończy badanie pękniętego mostu.
Urzędnicy TDOT mogą „podjąć decyzję w sprawie ruchu rzecznego” dzisiaj lub w najbliższych dniach.
Na znakach milowych 736 i 737 na dolnym Mississippi zamknięcie tworzy logistyczny koszmar dla statków załadowanych towarami rolnymi i przeznaczonych do obiektów eksportowych Zatoki Meksykańskiej, które mają być ładowane na duże masowce lub inne duże statki do transportu na całym świecie.
Przetlumaczyla GR przez translator google
https://www.zerohedge.com/commodities/nearly-800-barges-stuck-lower-mississippi-river-bridge-crack
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz