czwartek, 28 października 2021

"Kalifornijskie przepisy dotyczące ochrony środowiska i ciężarówek obwiniane za kryzys w łańcuchu dostaw – posty w mediach społecznościowych stają się wirusowe"

 (Natural News) Don Helms, właściciel North Idaho RV Rentals, zrobił furorę w mediach społecznościowych, kiedy obwinił zmiany w prawie pracy i surowe przepisy dotyczące ochrony środowiska w Kalifornii za spowodowanie nieszczęść w łańcuchu dostaw.

Image: California’s environmental and truck laws to blame for supply chain crisis – social media posts go viral

(Natural News)

W swoim poście na Facebooku Helms powiedział, że liberalne media obwiniają branżę transportu ciężarowego za kryzys w łańcuchu dostaw, ale prawdziwym winowajcą są liberalne przepisy dotyczące transportu ciężarowego w Kalifornii.


Raporty mówią, że sytuacja w porcie w Kalifornii jest spowodowana brakiem kierowców. Ale nie wspominają o kalifornijskim zakazie dla ciężarówek, który zezwala na operowanie w portach tylko modelami ciężarówek z 2011 roku lub nowszymi. Inne prawo, zwane Assembly Bill 5 (AB5), zakazuje operatorom będącym właścicielami obsługi portów w stanie.


Kierowcy ciężarówek w Kalifornii nie inwestują obecnie w nowe ciężarówki, ponieważ Kalifornia również uchwaliła prawo, które sprawi, że będą one nielegalne w 2035 roku. „Wymaganiem jest kupowanie ciężarówek elektrycznych, które nie istnieją” – napisał Helms.


Helms zasadniczo mówi, że Kalifornia stworzyła własne problemy z tymi przepisami.


Gubernator Kalifornii zawiesza limity wagowe dla ciężarówek

Gubernator Gavin Newsom niedawno podpisał dekret, który zawiesił limity wagowe ciężarówek obsługujących porty Kalifornii. W komunikacie prasowym władza wykonawcza sformalizowała partnerstwo agencji państwowych z administracją Bidena i ich wysiłki na rzecz sprostania wyzwaniom łańcucha dostaw. Newsom polecił również agencjom państwowym opracowanie długoterminowych propozycji wspierających operacje portowe i przepływ towarów. (Powiązane: Koszty wysyłki do USA gwałtownie rosną, ponieważ kryzys w łańcuchu dostaw nadal przyspiesza.)


Zamówienie opiera się na wysiłkach Gubernatora ds. Biznesu i Rozwoju Gospodarczego (GO-Biz) mających na celu złagodzenie problemów związanych z łańcuchem dostaw poprzez zaangażowanie się w zróżnicowaną sieć interesariuszy w całym łańcuchu dostaw w celu omówienia wyzwań i rozwiązań.


„Porty Kalifornii mają kluczowe znaczenie dla naszej lokalnej, stanowej i krajowej gospodarki, a państwo podejmuje działania wspierające przepływ towarów w obliczu globalnych zakłóceń. Moja administracja będzie nadal współpracować z partnerami federalnymi, stanowymi, pracowniczymi i branżowymi nad innowacyjnymi rozwiązaniami, aby sprostać bezpośrednim wyzwaniom, jednocześnie wprowadzając nasze procesy dystrybucji w XXI wiek” – powiedział Newsom.


Rozkaz pojawia się po tym, jak setki statków towarowych utknęły u wybrzeży Kalifornii. Aż 200 000 kontenerów wciąż stoi na morzu.


Zarządzenie Newsom nakazuje państwu zidentyfikowanie obiektów państwowych i niepaństwowych, które mogą być dostępne w celu zaspokojenia krótkoterminowych potrzeb w zakresie przechowywania. Może również tymczasowo znieść ograniczenia dotyczące ilości przewożonych samochodów ciężarowych, co może mieć podobny efekt, jak umożliwienie większej liczbie ciężarówek obsługi portów w stanie. Co więcej, może „zidentyfikować priorytetowe trasy towarowe, które należy wziąć pod uwagę w celu tymczasowego zwolnienia z obecnych limitów masy całkowitej pojazdu”.


Jeśli Newsom trwale anuluje wszystkie ograniczenia i przepisy dotyczące miejsca pracy w Kalifornii, może to wpłynąć na ciężarówki obsługujące główne porty. Chociaż niektóre przepisy nie zostały jeszcze zastosowane, perspektywa większej biurokracji i wyższych kosztów wystarczyłaby, aby wywieźć dużą liczbę kierowców ciężarówek z Kalifornii.


Eksperci twierdzą, że trudno jest określić jeden konkretny powód problemów z ogólnokrajowym łańcuchem dostaw. Uważają jednak, że epidemie koronawirusa z Wuhan (COVID-19) w zakładach produkcyjnych, rosnące koszty pracy i logistyki oraz niedobory zaopatrzenia i personelu przyczyniają się do problemu.


„Ogólnie rzecz biorąc, amerykańskie łańcuchy dostaw są obecnie bardzo zestresowane. Z mojego doświadczenia wynika, że ​​pytanie o pierwotne przyczyny awarii łańcucha dostaw w czasach pandemii jest trochę jak test Rorschacha” – powiedział David Correll, współdyrektor FreightLab w Massachusetts Institute of Technology.


Przeczytaj więcej o trwającym kryzysie łańcucha dostaw na Collapse.news.

Przetlumaczyla GR przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/2021-10-27-california-laws-blamed-for-supply-chain-crisis.html

Brak komentarzy:

"Ukraina zablokuje rachunki bankowe uchylających się od poboru do wojska – poseł Może się to zdarzyć osobom, które nie będą w stanie zapłacić podwyższonych kar za naruszenie zasad mobilizacji, powiedział Andrey Osadchyuk"

  Ukraina może rozpocząć blokowanie rachunków bankowych i nakładanie kar na majątek osób próbujących uchylić się od służby wojskowej w związ...