Minął miesiąc, odkąd Apple uruchomił nową usługę konta oszczędnościowego w Goldman Sachs, a klienci na całym świecie zgłaszają, że mają problemy z dostępem do gotówki.
Po przyciągnięciu depozytów o wartości ponad 1 miliarda dolarów w ciągu pierwszych czterech dni od premiery, Apple najwyraźniej ograniczył wypłaty i transfery. Jeden mężczyzna o nazwisku Nathan Thacker, który mieszka poza Atlantą, powiedział The Wall Street Journal, że ciągle próbował, ale nie udało mu się przelać 1 700 USD ze swojego konta Apple na konto JPMorgan Chase.
Thacker wielokrotnie próbował skontaktować się z Goldman Sachs w tej sprawie, ale powiedziano mu, aby poczekał kilka dni, aż wszystko się wyjaśni. Dopiero gdy The Wall Street Journal interweniował w imieniu Thackera, w końcu mógł uzyskać dostęp do własnej gotówki na żądanie.
Inny mężczyzna, Kevin Smyth z Minnesoty, wyraził podobne skargi, ale bezpośrednio do dyrektora generalnego Apple Tima Cooka za pośrednictwem Twittera. Zapytał: "Czy planowałeś współpracować z bankiem, który trzyma oszczędności życia ludzi jako zakładników?"
W przypadku Smytha, od 10 maja próbował przelać 000 16 USD ze swojego konta Apple do U.S. Bank. Kiedy w końcu odniósł sukces po długiej walce z Apple i Goldman Sachs, Smyth wydrenował całe swoje oszczędności życia w wysokości 200 000 USD z Apple i przeniósł je z powrotem do American Express.
(Powiązane: Podczas covid Apple ogłosił, że przekaże darowiznę w wysokości 100 milionów dolarów na rzecz anty-białych terrorystów.)
Goldman Sachs twierdzi, że trzymanie Apple jako zakładników pieniędzy klientów "było doskonałe i przekroczyło nasze oczekiwania"
W mediach społecznościowych klienci oszczędzający Apple wściekają się na podobne problemy z wypłatami i transferami. Wspólnym wątkiem wydaje się być to, że Apple i Goldman Sachs są w stanie zabrać twoją gotówkę, ale z jakiegoś powodu nie są w stanie jej oddać, gdy o nią poprosisz.
"Nie zakładaj bezpośredniego depozytu za pomocą konta oszczędnościowego Apple" - napisał jeden z rozgniewanych klientów. "Możesz nie widzieć tych pieniędzy przez 3-4 tygodnie w oparciu o moje doświadczenie. Niech mają nikle i grosze i nic więcej".
The Wall Street Journal poinformował, że niektórzy klienci oszczędzający Apple widzą, że ich pieniądze znikają po zainicjowaniu przelewu, ale nigdy nie trafiają na skierowane konto bankowe.
Według Goldman Sachs, tylko "ograniczona" liczba klientów Apple doświadcza tych "usterek", które jak zwykle szkodzą klientowi, przynosząc korzyści wielkim bankom i Big Tech.
Apple zwabił ludzi w oszustwo, obiecując im roczną rentowność w wysokości 4,15 procent, która jest znacznie wyższa niż standardowa stopa procentowa oferowana przez banki głównego nurtu. Zwisał również twierdzenia o bezpłatnej bankowości i nieograniczonych wypłatach jako przynęcie.
Gdy klienci dają się nabrać na sztuczkę, staje się to grą bitwy i czekania, aby odzyskać pieniądze od tych lichwiarskich drapieżników. Okazuje się, że Apple i Goldman Sachs to dwie najbardziej złe, chciwe korporacje na świecie.
W oświadczeniu rzecznik Goldman Sachs zagazował opinię publiczną, twierdząc, że wszystko idzie nie tylko gładko, ale znacznie lepiej, niż dyrektorzy korporacji mogliby się spodziewać.
"Reakcja klientów na nowe konto oszczędnościowe dla użytkowników Apple Card była doskonała i przekroczyła nasze oczekiwania" - powiedział rzecznik. "Podczas gdy zdecydowana większość klientów nie widzi opóźnień w przekazywaniu swoich środków, w ograniczonej liczbie przypadków użytkownik może doświadczyć opóźnionego transferu z powodu procesów mających na celu ochronę jego kont."
"Chociaż nie będziemy komentować konkretnych interakcji z klientami, bardzo poważnie traktujemy nasz obowiązek ochrony depozytów naszych klientów i pracujemy nad stworzeniem równowagi między bezproblemową obsługą klienta a tą ochroną".
Najnowsze informacje o Apple można znaleźć na stronie Evil.news.
Przetlumaczono przez translator Google
zrodlo:https://www.naturalnews.com/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz