Tucker Carlson, który poradzi sobie z uszkodzonym aparatem wywiadowczym, a FBI nie zadziała, oto dlaczego
The Last Refuge
Zeszłej nocy i dzisiejszej nocy gospodarz Fox News, Tucker Carlson, poprowadził program dyskusją na temat narracji „Powstanie 6 stycznia”.
We wtorek wieczorem Carlson i Darren Beattie zasugerowali, że należy zainicjować jakąś formę senackiego Komitetu Kościelnego 2.0, aby zbadać społeczność wywiadowczą USA, a konkretnie FBI za ich rolę w koordynowaniu lub ułatwianiu wydarzeń z 6 stycznia. W środę wieczorem Carlson ponownie zalecił Kongresowi amerykańskiemu rozpoczęcie dochodzenia.
Odkładając na bok motywy tła Tuckera Carlsona; i akceptując, że czyni te zalecenia w dobrej wierze; w jego sugestii jest fatalna wada – i wsparcie każdego innego, kto zasugerowałby to samo lub podobne podejście. Fatalna wada jest oczywista, której niestety zbyt wielu ludzi po prostu nie chce i nie może zaakceptować….
Wydział Legislacyjny rządu federalnego jest częścią korupcji Wspólnoty Wywiadowczej. Nadzorcza „ganga ośmiu” (na zdjęciu powyżej) to aktywiści i uczestnicy korupcyjnych przedsięwzięć, które Carlson chce, aby zbadali.
Stała komisja ds. wywiadu Izby Reprezentantów (HPSCI) kierowana przez przewodniczącego Adama Schiffa oraz senacka komisja ds. wywiadu (SSCI) kierowana przez przewodniczącego Marka Warnera są częścią korupcji instytucjonalnej. To jest problem, kluczowy problem w tle, który zbyt mało ludzi dostrzega, gdy zaczynają dostrzegać korupcję w środowisku wywiadowczym. Władza ustawodawcza i władza wykonawcza współpracują ze sobą; nie ma nadzoru nad funkcjonowaniem. {CLIFF NOTES}
Amerykanie nie mogą obecnie oczekiwać, że kongres zbada społeczność wywiadowczą (Komitet Kościelny 2.0) w taki sam sposób, jak mogą sugerować odniesienia historyczne, ponieważ Senat (SSCI) pracuje w koordynacji z dokładnie skorumpowanym systemem wywiadowczym, który ma nadzorować. W istocie *sprawdzenie* w systemie ułatwia uszkodzenie danych wywiadowczych.
Mogę podać przykłady, rzeczywiste przykłady empiryczne, jak to jest obecnie skonstruowane. Mamy ostatnie referencje, kilka z nich, aby udowodnić, że Senacka Komisja ds. Intela (SSCI) ściśle współpracuje z agencjami, które mają nadzorować. Jednak CPK nie jest osamotniony w tej głębi zrozumienia; władza wykonawcza rządu Stanów Zjednoczonych również o tym wie, a ich zachowanie faktycznie podkreśla ich zamiar zatuszowania tej kwestii.
Właśnie ten problem jest powodem, dla którego amerykański Departament Sprawiedliwości, prokurator generalny Merrick Garland, ogłosił niedawno, że nie zezwoli na żadne dochodzenie członków komitetu ds. wywiadu w sprawie przecieków (tj. kompromisów w bezpieczeństwie narodowym). „Garland w poniedziałek spotkał się również z dyrektorami mediów informacyjnych w sprawie ograniczenia możliwości poszukiwaczy wycieków, po ujawnieniu, że Departament Sprawiedliwości Trumpa potajemnie przejął zapisy rozmów telefonicznych reporterów. Prawnik „New York Timesa” nazwał spotkanie pozytywnym”. [POŁĄCZYĆ]
Przedstawiona narracja uzasadniająca blokowanie przez DOJ wszelkich śledztw dotyczących przecieków otacza fałszywy obraz wolności prasy i wskazuje na wcześniejsze działania Departamentu Sprawiedliwości z czasów Trumpa w celu „polowania” na przecieki pochodzące z komitetów wywiadowczych oddziałów ustawodawczych (HPSCI i SSCI). Jednak to uzasadnienie jest podstępem. AG Garland i zastępczyni AG Lisa Monaco nie są głupi. Wiedzą, że Adam Schiff (HPSCI) i Mark Warner (SSCI) ułatwiają korupcję istniejącą w agencjach wywiadowczych. W rezultacie „łowcom przecieków” w administracji Bidena zabrania się ujawniania skorumpowanej koordynacji legislacyjnej.
To właśnie podkreślałem przez dwa lata, w tym kiedy napisałem TO na długo przed tym, jak Garland wydała to ochronne oświadczenie. Źródła w aparacie DC dostarczyły mi szczegółowych informacji o tym, jak władza ustawodawcza (komitety wywiadu), władza sądownicza (FISA i sądy federalne) i władza wykonawcza (FBI, DOJ-NSD, DNI, DIA, CIA itp.) współpracują ze sobą, aby nadal umożliwiać aparat wywiadowczy, aby uniknąć przeoczenia.
Naruszono nadzór Kongresu. System wywiadowczy jest samoświadomy i ustrukturyzował obecny system (poprzez gałąź ustawodawczą), aby się chronić. Po prostu pracują razem. Dlatego propozycja (Komitet Kościelny) @DarrenJBeattie niestety nie działa. SSCI i HPSCI są częścią korupcji Intel. Innymi słowy, nadzór „gang ośmiu” jest w to zamieszany.
Stworzony przez nich system jest teraz samoobronny, samoświadomy, a każdy członek zarówno agencji wykonawczych, jak i komisji nadzoru legislacyjnego jest od niego zależny. Przykładem jest proces „doradzania i wyrażania zgody” w ramach procesu potwierdzania przez Senat dla liderów firmy Intel. .
SSCI nie zezwoli żadnej (nieskorumpowanej) osobie wywiadowczej, która mogłaby zakłócić działanie kontrolowanego systemu. To dlatego nominowani przez Trumpa do ODNI (przykład) zostali zablokowani przez SSCI *chociaż* republikanie sprawowali przewodnictwo (Richard Burr). Ochrona skorumpowanego systemu nie jest kwestią specyficzną dla partii.
Z tego też powodu SSCI ułatwiło posadę Michaela Atkinsona jako Generalnego Inspektora Społeczności Wywiadu (ICIG). Atkinson był głównym doradcą prawnym DOJ-NSD Johna Carlina, a później Mary McCord; obaj byli w centrum spraw Carter Page FISA.
Michael Atkinson miał żywotny interes w ochronie systemu korupcyjnego (w tym Sądu FISA). Kiedy Atkinson opuścił DOJ-NSD został nominowany na stanowisko ICIG (rekomendacja Earworm Pence), potwierdzone przez SSCI, a następnie Atkinson natychmiast zabrał się do pracy nad ułatwieniem zmiany regulaminu Biura Dyrektora Wywiadu Narodowego (ODNI) na modyfikację co było dozwolone w przypadku skarg sygnalistów. Zmiany te ułatwiły pierwszą próbę impeachmentu anonimowej osoby z CIA. {Schodzić glębiej}
Jednocześnie była szefowa Departamentu Sprawiedliwości-NSD, Mary McCord [sojuszniczka Lawfare], opuściła Departament Sprawiedliwości i objęła stanowisko głównego prawnika w komitecie sądowniczym przewodniczącego Jerry'ego Nadlera, gdzie stworzono artykuły o impeachmencie. McCord czekał na skargę, którą ułatwił Atkinson. To był skoordynowany wysiłek.
Dzielę się tym konkretnym przykładem jako dowodem na to, jak koordynowana jest korupcja między wieloma agencjami w strukturach wywiadu. Władza ustawodawcza, władza wykonawcza i władza sądownicza działały na polecenie większych sił kontrolnych ze Wspólnotą Wywiadowczą. Motywem była zunifikowana ideologia, usuń Trumpa.
[DYGRESJA. Zwróć uwagę, gdzie Mary McCord jest teraz w 2021 r. McCord, osoba, która poszła z byłą DAG Sally Yates, aby skonfrontować się z radcą prawnym Białego Domu Donem McGahnem w sprawie Michaela Flynna, nadal pracuje w systemie, aby monitorować, ukrywać i chronić działalność związaną z korupcją wywiadowczą {Idź Głęboki}].
W ten sposób system się chroni. Nie ma możliwości, aby podejście nadzorcze Komitetu Kościelnego zadziałało, ponieważ Izba (HPSCI) i Senat (SSCI) są częścią korupcji wywiadu. Zostało to zrobione (przez lata) zgodnie z projektem. Przeoczenie jest częścią problemu. Uczestniczą; aktywnie uczestniczący. Senat nie zamierza badać ani ujawniać korupcji wywiadu, której sam jest częścią.
Chociaż nie znam dokładnego rozwiązania tego konkretnego problemu, ponieważ nie jesteśmy w punkcie, w którym można nawet dyskutować o rozwiązaniach, wiem, co trzeba zrobić, aby rozwiązać pierwszą część problemu….
PROBLEM? Amerykanie nie znają jeszcze skali problemu, o czym świadczy sugestia Carlsona.
Żyjemy w tym dziwacznym świecie, w którym ludzie debatują nad hipokryzją „podwójnego systemu sprawiedliwości”, nigdy nie akceptując, że nie jest to hipokryzja – jest to zgodne z projektem. Podwójne standardy są cechą, a nie wadą. Pamiętajcie, prawdziwi, prawdziwi ekstremiści z przemocą w rodzinie, nazywani Black Lives Matter & Antifa, próbowali spalić Waszyngton latem 2020 roku. Ani jednego aresztowania. Niejeden. Ani jednego tweeta FBI o „pomóż nam znaleźć tych podpalaczy, którzy próbowali spalić kościół św. Jana”. Nic.
Departament Sprawiedliwości i FBI świadomie i celowo przymykają oczy na dosłowne akty przemocy domowej, strzelaniny, pobicia, podpalenia, morderstwa, zamieszki i chaos – nawet ataki na budynki federalne – i nic nie robią. Federalne organy ścigania NIE BĘDĄ POMOCY w konfrontacji z korupcją. W walce z korupcją nie będzie ŻADNEJ POMOCY z nadzoru legislacyjnego. My, ludzie, to ludzie, na których czekaliśmy; to zależy od nas.
W tle udzielałem rad pewnym solidnym patriotom, jak ustrukturyzować linię bazową dystrybucji informacji, która będzie potrzebna do przełamania zapory mediów. Kluczem jest jednak zaakceptowanie, że jesteśmy teraz powstańcami. Nie możemy oczekiwać, że federalne organy ścigania poprą JAKIEKOLWIEK wysiłki mające na celu wypchnięcie światła słonecznego na powierzchnię.
Jeśli wiesz, że policja aktywnie wspiera dilerów narkotyków, być może nawet ułatwiając samą dystrybucję, nie warto przekazywać informacji o sprzedaży narkotyków w Twojej okolicy tej samej policji. To jest problem z informacją o oszustwach wyborczych w 2020 roku. Jest na to sposób, ale wymaga to nieszablonowego myślenia…. „Prawdomowie” muszą myśleć i, co ważniejsze, działać jak powstańcy; zaakceptowanie faktu, że federalne organy ścigania postrzegają prawdę jako sprzeczną z ich interesami. .
Do tego czasu nie ma sensu oczekiwać, że władza ustawodawcza przeprowadzi dochodzenie w sprawie FBI lub społeczności wywiadowczej, ponieważ komisje nadzorcze władz ustawodawczych pomagają FBI i społeczności wywiadowczej w prowadzeniu ich korupcyjnej działalności. Tymczasem Departament Sprawiedliwości (Garland i Monako) koordynują działania, aby nie ujawnić korupcji{Go Deep}.
Przetlumaczyla GR przez translator google
https://theconservativetreehouse.com/blog/2021/06/16/the-tucker-carlson-solution-to-deal-with-a-corrupt-intelligence-apparatus-and-fbi-will-not-work-heres-why/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz