czwartek, 9 grudnia 2021

"Niemiecki chemik dr Andreas Noack znalaziony martwy po ujawnieniu obecności wodorotlenku grafenu w „szczepionkach” dla krów !!!!!!!!!!"

 (Natural News) 23 listopada światowej sławy niemiecki chemik dr Andreas Noack opublikował nagranie wideo (można je obejrzeć na Daily Exposé) ujawniające obecność wodorotlenku grafenu w koronawirusie z Wuhan (Covid-19). ) "szczepionki." Trzy dni później Noack w tajemniczy sposób zmarł.

Image: German chemist Dr. Andreas Noack found DEAD after exposing presence of graphene hydroxide in covid “vaccines”

(Natural News)

Chociaż konkretne okoliczności śmierci Noacka pozostają nieznane, podobno został „zaatakowany”, co spowodowało jego śmierć. Tak twierdzi ciężarna żona Noacka, która po jego śmierci opublikowała swój własny film, aby zaalarmować.


„W dniu, w którym nagrał film z wodorotlenkiem grafenu, pojawiły się u niego trudności w oddychaniu i zmarł wczesnym rankiem 26 listopada 2021 r.” – ujawniła w filmie żona Noacka.


Żona Noacka dalej zasugerowała, że ​​być może Noack został namierzony za pomocą ukierunkowanej broni energetycznej lub DEW, ponieważ nie został zaatakowany w oczywistym sensie tępym przedmiotem. Zamiast tego Noack rozwinął jakąś dziwną dolegliwość oddechową tego samego dnia, w którym ujawnił jedną z zawartości zastrzyków Fauci Flu.


„To było w dniu, w którym ukazał się film z wodorotlenkiem grafenu i odbył się wywiad z heroldem Thiersem” – wyjaśniła po niemiecku żona Noacka. „Potem poszliśmy na górę na galerię; odpoczywaliśmy, rozmawialiśmy, śmialiśmy się, mówiliśmy sobie, jak bardzo się kochamy.”


„Potem chciał zejść na dół do kuchni, żeby coś przegryźć, i zwykle nie spędza tam więcej niż minutę, więc zszedłem na dół i powiedziałem żartobliwie: „Znowu zjadasz wszystko z dala ode mnie”. moment zaczął się kołysać i pomyślałem, że się ze mnie naśmiewa – wyglądało na to, że grał.”


Czy Noack został zamordowany przez te moce?

W tym momencie żona Noacka wciąż myślała, że ​​udaje i próbowała go pocałować, mówiąc mu, żeby przestał. Ale Noack nie zatrzymał się, a to, co wydarzyło się później, jest jeszcze bardziej szokujące.


„W tym momencie wysiadł prąd i wszystko wydarzyło się 20-30 minut po wywiadzie, a potem Andreas upadł w jego ramiona” – wyjaśniła. „Zaczął jęczeć, miał silny ból”.


„Jego ciało napięło się całkowicie i nagle nie mógł już mówić. Na początku myślałem, że mógł zostać otruty, ponieważ wydawał z siebie odgłosy krztuszenia się. Więc zaszczepiłem mu Sole (jak słoną wodę), a potem zwymiotował to, co zjadł w ciągu dnia, czyli niewiele. Po prostu nie mogłem nic zrobić.


Żona Noacka została z nim, podczas gdy on pozostał „sparaliżowany” w sposób, którego nie potrafiła opisać, i pomogła utrzymać jego ciało w pozycji pionowej, aby nie uderzał się w głowę. Noack w końcu był w stanie samodzielnie wejść na górę, ale nadal miał problemy z oddychaniem, zanim w końcu uległ drugiej rundzie paraliżu.


„Nie mógł już oddychać, a ja zaczęłam krzyczeć” – wspomina. „Wrzeszczałam na niego, żeby wyszedł z tego stanu i wrócił do mnie. Płakałam, a on próbował mnie pocieszyć. Byłem wtedy zajęty, aby upewnić się, że Andreas może dobrze oddychać.


Ratownicy próbowali pomóc żonie Noacka w reanimacji przez telefon przez, jak mówi, godziny. Ostatecznie sześciu z nich pojawiło się osobiście i podłączyło go do maszyn, a także do wentylatora.


Żonie Noacka powiedziano, że jej mąż zostanie uratowany podczas tego procesu, ale to nigdy się nie udało. Został zabrany do szpitala, gdzie nigdy nie wyszedł, a lekarze powiedzieli, że „jego duża zastawka serca całkowicie zawiodła” z powodu zawału serca.

Przetlumaczyla GR przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/2021-12-08-andreas-noack-dead-graphene-hydroxide-covid-vaccines.html

Brak komentarzy:

"Ukraina zablokuje rachunki bankowe uchylających się od poboru do wojska – poseł Może się to zdarzyć osobom, które nie będą w stanie zapłacić podwyższonych kar za naruszenie zasad mobilizacji, powiedział Andrey Osadchyuk"

  Ukraina może rozpocząć blokowanie rachunków bankowych i nakładanie kar na majątek osób próbujących uchylić się od służby wojskowej w związ...