Kierowcy ciężarówek z małymi firmami, którzy polegają na CoreFund Capital w zakresie faktoringu swoich należności, walczą teraz o utrzymanie się w biznesie po nagłym zamknięciu firmy.
Firmy faktoringowe kupują zaległe faktury od firm z wolniej płacącymi klientami, aby zapewnić im natychmiastowy przepływ gotówki. CoreFund oferuje faktoring tego samego dnia firmom transportowym w całym kraju, aby pomóc klientom, którzy potrzebują dostępu do funduszy, aby sporządzić listę płac, kupić paliwo lub zapasy lub zrealizować zamówienia. Setki małych kierowców ciężarówek polegają na swoich usługach, aby utrzymać się na powierzchni.
CoreFund Capital, który ma siedzibę w Teksasie, nagle zamknął swoje podwoje pod koniec zeszłego miesiąca i zwolnił wszystkich swoich pracowników w związku ze sporem prawnym między dwoma braćmi zaangażowanymi w własność firmy. To sprawiło, że ich klienci starają się pokryć koszty.
Konkurencyjne firmy faktoringowe zgłosiły otrzymywanie niezliczonych telefonów od klientów coreFund zajmujących się transportem ciężarowym, z których wielu obawia się, że będą musieli przestać prowadzić działalność, ponieważ nie będą w stanie zapłacić swoim kierowcom ani kupić paliwa.
Sprawę komplikuje brak komunikacji ze strony kierownictwa CoreFund i nieprzestrzeganie procedur, które umożliwiłyby innym domom maklerskim i firmom faktoringowym pomoc poszkodowanym kierowcom ciężarówek.
Dyrektor operacyjny John J. Jerue Truck Broker, Tony Ginevra, wyjaśnił Freight Waves, że nie może płacić przewoźnikom, którzy uwzględniają należności za pośrednictwem CoreFund.
"Miałem przewoźnika, który próbował nakłonić nas do zapłaty bezpośrednio - dzwonił do mnie dziś kilkanaście razy - ale nic nie możemy zrobić, dopóki nie otrzymamy powiadomienia o cesji od CoreFund, że ta firma transportowa poszła do nich po finansowanie, a CoreFund wyśle nam fakturę, którą zapłacimy tego samego dnia, " powiedział.
"Współczuję tym facetom, ponieważ wielu z nich jest teraz żywym ładunkiem do załadowania, ale zgodnie z prawem nie możemy zapłacić przewoźnikom bezpośrednio, ponieważ musimy najpierw zapłacić CoreFund."
Dopóki CoreFund nie wyda zastawów Jednolitego Kodeksu Handlowego, które zostały złożone przez firmę faktoringową przeciwko aktywom przewoźników, kierowcy ciężarówek nie będą mogli uzyskać ulgi. Ponadto wymagane jest odwołanie zawiadomienia o cesji, które zostało wysłane do klientów tych kierowców ciężarówek, nakazując im dokonanie płatności na rzecz CoreFund, który następnie płaci kierowcom ciężarówek.
Sąd wykonuje ruch, który może pomóc kierowcom ciężarówek w dostępie do funduszy
W zeszłym tygodniu sędzia okręgowy w hrabstwie Parker w Teksasie, Graham Quisenberry, wyznaczył syndyka działającego w imieniu CoreFund w nadziei na pomoc kierowcom ciężarówek w szybszym dostępie do ich funduszy. Jest to postrzegane jako pozytywny krok, ponieważ syndyk może działać w imieniu CoreFund, aby dokonać niezbędnych ustaleń dotyczących wypłaty, ale wypłata środków zajmie jeszcze trochę czasu.
Sercem zamknięcia CoreFund Capital jest spór między założycielem CoreFund Capital Meirem Sacksem a jego bratem, Yaakovem, i jest związany z rodzinnym trustem.
Chociaż kierownictwo firmy nie wydało żadnych oświadczeń na temat jej przyszłości, niektórzy byli pracownicy, którzy mają dostęp do konta CoreFund na Facebooku, aktualizowali je w odpowiedzi na komentarze spanikowanych klientów ciężarówek. Utrzymują jednak, że są prawnie i fizycznie niezdolni do uwolnienia funduszy lub wysłania listów zwalniających.
Były specjalista ds. Rozwoju biznesu CoreFund Capital, Todd Waller, który był jednym z zwolnionych pracowników, wydał oświadczenie na LinkedIn na temat pozwu i jego skutków dla małych kierowców ciężarówek.
"Nasz personel cierpi i zmaga się z tym, ponieważ byliśmy całkowicie oślepieni" - napisał. "Ponadto jesteśmy zasmuceni i obrzydzeni tym, jak wpływa to na naszych klientów, których uważamy za rodzinę, i nie jesteśmy w stanie zrobić nic, aby pomóc, ponieważ walczą o pozostanie w biznesie."
Przetlumaczono przez translator Google
zrodlo:https://www.naturalnews.com/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz