środa, 3 sierpnia 2022

"Mandaty "szczep.....owe" linii lotniczych powodują utratę pracy, obrażenia od szc...ień, chaos na lotnisku i opóźnienia lotów"

 Piloci komercyjnych linii lotniczych mówią więcej niż kiedykolwiek o urazach poszczepiennych i "wrogim" środowisku, które muszą znosić nieszczepieni i zranieni szczepionkami piloci.

Australijski kapitan Glen Waters był zatrudniony w Virgin Australia Airlines. Po 20 latach wzorowej służby Virgin rozwiązał stosunek pracy. Dlaczego? Ponieważ odrzucił "szczepionkę" na Covid.

Największą ironią tego jest to, że australijscy lotnicy, którzy zrobili dokładnie to, co powinni zrobić dobrzy lotnicy – krytycznie myśleć, oceniać ryzyko i podejmować bezpieczne decyzje – byli tymi, których linie lotnicze, regulator i rząd ukarały i zwolniły. Lotnicy ci doszli do wniosku, że w lataniu wprowadzane są nowe zagrożenia, które po prostu nigdy nie powinny być dozwolone, więc stawiali opór. Teraz ich oceny okazują się słuszne wraz ze wzrostem liczby urazów po szczepionkach pilotażowych.

Dalsze czytanie: Panel ekspertów ujawnia śmiertelne porady udzielone przez australijską CASA wspierającą przymusowe szczepienia pilotów

Kpt. Waters latał szybowcami w szkole średniej, a w 1987 roku szkolił się na pilota linii lotniczych. Pracował dla Virgin Australia przez 20 lat, z czego 19 jako kapitan.

16 września 2021 r. Virgin Australia ogłosiła, że będzie wymagać od wszystkich swoich pracowników "zaszczepienia się przeciwko Covid-19", zgodnie z krajowym rywalem Qantas Airways i rosnącą liczbą linii lotniczych w regionie Azji i Pacyfiku. Piloci, personel pokładowy i pracownicy lotniska zostali poinstruowani, że muszą zostać w pełni zaszczepieni do 15 listopada.

W kwietniu 2022 r., na 20Th W rocznicę zatrudnienia w firmie Virgin wysłał kpt. Watersowi e-mail z wypowiedzeniem stosunku pracy za "poważne wykroczenie". Jakie było poważne wykroczenie kpt. Watersa? Ocenił ryzyko i podjął racjonalną, bezpieczną decyzję – nie wstrzykiwać mu "szczepionki" na Covida.

Dzień po tym, jak został zwolniony i wciąż chwieje się z szoku po niesprawiedliwym działaniu Virgin, kpt. Waters rozmawiał z Hoody'm, gospodarzem Hoody's Heroes, o okolicznościach prowadzących do jego zakończenia, a także o jego planach na przyszłość. Możesz obejrzeć ich dyskusję na Rumble, klikając na poniższy obrazek.

Waters Hoody's Heroes, 17 kwietnia 2022 (34 min)

Wspieranie personelu linii lotniczych poszkodowanych przez szczepionki

"Tysiące [] pilotów zostało zmuszonych do szczepień, aby zapewnić byt swoim rodzinom. ... [to] przygotowało grunt pod to, czego jesteśmy teraz świadkami. "List otwarty, Global Aviation Advocacy Coalition

Zapytany przez Hoody'ego, jakie są jego plany na przyszłość, kpt. Waters odpowiedział: "Zamierzam przez jakiś czas opiekować się moimi kolegami z pracy, ponieważ jest tam wiele rozpaczliwych sytuacji. Ktoś powinien się nimi opiekować. To nie miałem być ja, ale zbieramy się, aby sobie pomóc, ponieważ jest tam dość smutnych, smutnych historii. "

Kpt. Waters opowiada się teraz za pilotami, którzy zostali zmuszeni do przyjmowania "szczepionek" i w rezultacie ranni. W wywiadzie dla The Defender w czerwcu, kpt. Waters powiedział, że ranni piloci boją się mówić o swoich obrażeniach, ponieważ zostaną uznani za "antyszczepionkowców" i będą dyskryminowani i / lub ich zatrudnienie zostanie rozwiązane.

Virgin Australia nie pozwala rannym pilotom zabierać głosu, powiedział kpt. Waters, ponieważ "firma aktywnie próbuje zakończyć każdą, kto zgłasza obrażenia poszczepienne". Powiedział The Defender, że 900 pilotów z Virgin Australia nie może już latać, ponieważ cierpią na komplikacje medyczne po zastrzyku Covid. "Bez wątpienia jest o wiele więcej osób, które nadal latają z niepokojącymi objawami" - powiedział.

Jeden kapitan miał udar i oślepł, a inny zdrowy kapitan miał nagły atak serca i spadł ze schodów wejściowych. Dawniej zdrowi piloci zgłaszają teraz bóle głowy, bóle w klatce piersiowej i duszność, powiedział kpt. Waters. "Słyszałem [o przypadkach] szumów usznych, zawrotów głowy i mgły mózgowej, w tym tymczasowej ślepoty, w jakiejś załodze. Zaburzone cykle miesiączkowe są często zgłaszane, być może dotykając dziesiątki [pracowników]". Wiele z tych problemów nie jest nawet uznawanych za zdarzenia niepożądane szczepionki, mimo że problemy zdrowotne pojawiają się falami, po szczepieniu.

Czytaj więcej: Piloci mówią głośno o obrażeniach i zgonach spowodowanych szczepionkami, Natural News, 21 czerwca 2022 r.

Działania prawne pilota przeciwko mandatom Qantasa

Dyrektor generalny Qantas Alan Joyce jest irlandzkim matematykiem wielkości kufla. W sierpniu 2021 r. Qantas podyktował, że wszyscy pracownicy "pierwszej linii" muszą zostać w pełni zaszczepieni do 15 listopada, a pozostali pracownicy do 31 marca 2022 r. Po tym, jak ankieta, na którą odpowiedziało 12 000 pracowników, wykazała, że tylko 4% stwierdziło, że nie chcą dostać szczepionki na Covida, Joyce powiedział: "Dla innych ludzi, którzy po prostu nie chcą przyjmować szczepionki, uważamy, że lotnictwo nie jest dla nich przemysłem".

Wiadomości śniadaniowe na Twitterze

Od tego czasu każda linia lotnicza w Australii nakazała, aby ich piloci i załoga byli w pełni zaszczepieni. Jakie oceny ryzyka przeprowadzono przed objęciem tego mandatu? Jakie są zagrożenia dla załogi linii lotniczych i bezpieczeństwa pasażerów?

W połowie lipca kapitan Alan Dana, były kapitan szkoleniowy Jetstar, który jest częścią Qantas Airlines, kpt. Waters i George Christensen, były członek australijskiego parlamentu, dołączyli do Dave'a Pellowe'a, gospodarza GoodSauce News' Pellowe Talk, aby omówić konsekwencje mandatów "szczepionkowych" linii lotniczych.

Kpt. Dana wraz z 23 innymi pracownikami linii lotniczych utworzyła grupę o nazwie Magnificent Qantas24 i wraz z grupą Kpt. Water z linii lotniczych Virgin połączyła siły, aby stworzyć Aussie Freedom Flyers. Wszyscy walczą o tę samą sprawę wolności medycznej i usunięcia nakazów "szczepionek". Możesz być na bieżąco z Aussie Freedom Flyers, odwiedzając ich stronę internetową TUTAJ lub śledząc ich na Twitterze TUTAJ.

Kpt. Dana prowadzi proces przeciwko Qantasowi za bezprawne zwolnienie. Kpt. Dana została zwolniona za "poważne wykroczenie". Niewłaściwe zachowanie, o które został oskarżony, nie było zgodne z kierunkiem medycznym, mandatem do "zaszczepienia się" na Covid. Innymi słowy, został zwolniony za dokonanie osobistego wyboru medycznego. Niemal identyczne bezprawne zwolnienie przydarzyło się wielu pilotom. Wielu z tych pilotów skorzystało z tego samego prawnika, więc połączyli siły, aby podjąć działania grupowe i powstał Magnificent Qantas24. W styczniu grupa miała pierwszą rozprawę w australijskim sądzie federalnym.

Dalsze czytanie: Piloci: Australia, World Freedom Alliance, 7 lipca 2022

Kpt. Waters koncentruje się na wspieraniu kolegów, którzy stracili zatrudnienie w wyniku mandatów lub zostali poszkodowani przez "szczepionki". Powiedział Pellowe, że początkowo 16 pracowników, którzy bardzo szybko rozrośli się do 100 pracowników, podpisali list do Virgin, kwestionując politykę nakazu "szczepionkowego". Kiedy sygnatariusze zaczęli porównywać notatki, stało się jasne, że było wielu pracowników, którzy mieli poważne obawy dotyczące skutków polityki w zakresie bezpieczeństwa. Inni pracownicy, którzy zgodzili się z polityką i zostali w rezultacie skrzywdzeni, również zwrócili się do nich o pomoc. "W firmie nie było nikogo, kto słuchałby ani obaw, ani obrażeń" - powiedział kpt. Waters.

W grudniu 2020 roku Christensen zwrócił uwagę ówczesnemu premierowi Scottowi Morrisonowi, że nakazy szczepień "nadchodzą". A jeśli oświadczenie australijskiego rządu federalnego, że te zastrzyki nie mają być obowiązkowe, miało być prawdziwe, musiało istnieć ustawodawstwo, które zapewni, że ludzie nie będą ofiarami mandatów korporacyjnych. "Ale zamiast tego pozwolili mu przejść do opiekuna. I mogę tylko pomyśleć, że było to celowe, aby rząd federalny mógł podnieść swoje liliowo-białe ręce i powiedzieć: "Słuchaj, nie jesteśmy winni ... to coś, co robi prywatna firma" - powiedział Pellowe.

Dyskusja Pellowe'a z trzema mężczyznami jest szczerym i pouczającym wglądem w branżę lotniczą w obecnym środowisku. Zalecamy naszym czytelnikom wysłuchanie tego, co ci doświadczeni piloci mają do powiedzenia, niezależnie od tego, gdzie jesteś na świecie - to, co się dzieje, nie jest unikalne dla Australii, ale ma zastosowanie na całym świecie. Poniżej znajdują się tematy omówione w znacznikach czasu wskazanych w nawiasach kwadratowych:

  • Czy istnieje racjonalny powód, aby pasażerowie martwili się o latanie? [13:24]
  • Powodem jest chaos na lotniskach. [18:27]
  • Czy są jakieś linie lotnicze, którymi pasażerowie mogą polecieć, które nie zmuszają personelu do szczepienia? [21:55]
  • Dlaczego piloci trzymają swojego lekarza lotniczego oddzielnie od lekarza rodzinnego? [23:02]
  • Nadzwyczajne opóźnienia w lotach krajowych. [25:31]
  • Sprawa sądowa przeciwko Qantas. [35:02]

Kliknij na obrazek poniżej, aby obejrzeć film na Rumble.

Goodsauce: Aussie Pilots Sue Over Safety Concerns, 17 lipca 2022 r. (70 min)

Przetlumaczono przez translator Google
zrodlo:https://expose-news.com/

Brak komentarzy:

"USA tuszujące ukraiński terroryzm – Moskwa Zachód nie chce powstrzymywać swoich ukraińskich „marionetek” od ataków na ludność cywilną, powiedział ambasador Anatolij Antonow"

  Brak reakcji Stanów Zjednoczonych na niedawny śmiertelny ostrzał rosyjskiego miasta Biełgorod pokazuje chęć wybielenia zbrodni Ukrainy na ...