sobota, 30 stycznia 2021

"RKI zaleca: noszenie masek FFP2 tylko po wstępnym badaniu stanu zdrowia!!!"

 

Wymóg maski FFP2 - Söder celowo lekceważy opiekę zdrowotną. Austriacki rząd również ostrożnie podchodzi do masek FFP2.

PETER HAISENKO: RKI wyraźnie wskazuje na swojej stronie internetowej, że przed założeniem masek FFP2 konieczne jest profilaktyczne badanie lekarskie w celu ustalenia, czy potencjalny użytkownik jest w odpowiednim stanie zdrowia, aby nosić te maski bez narażania swojego zdrowia. Według Kancelarii Państwa nie dotyczy to osób zagrożonych wyginięciem, osób starszych i chorych.

22 stycznia, trzy dni przed nałożeniem grzywny na maskę FFP2, wysłałem e-mail do Ministerstwa Zdrowia Bawarii, ministra Holetscheka, z następującą treścią:

Szanowny Panie Ministrze,
po tym, jak RKI na swojej stronie internetowej odsyła do przepisów BHP dotyczących stosowania masek FFP2, aw szczególności do obowiązkowych badań profilaktycznych w celu ustalenia, czy noszenie tych masek jest dopuszczalne w indywidualnych przypadkach, chciałbym pragnę poinformować, że jestem z moim lekarzem rodzinnym, nie mam jeszcze umówionej wizyty na to badanie.
Zobacz tutaj:  www.rki.de/SharedDocs/FAQ/NCOV2019/otal.html
Tak więc teraz znajduję się w trudnej sytuacji, aby zachować równowagę bez noszenia tego obowiązkowego badania masek FFP2, a tym samym prawdopodobnie szkodzić mojemu zdrowiu lub ryzykować grzywnę, jeśli będę czekać z założeniem maski, dopóki nie uzyskam zgody lekarza. 

Pytam również, kto musi ponieść koszty tego obowiązkowego badania, które nie zostałyby poniesione bez obowiązku noszenia masek FFP2.

Dlatego proszę o udzielenie mi prawnie wiążących instrukcji, jak to zrobić.
Mam 68 lat. 

Z poważaniem,
Peter Haisenko 

Do środy, 27 stycznia, pomimo dwóch przypomnień i kopii, nie otrzymałem odpowiedzi bezpośrednio do pana posła Södera. Więc spróbowałem zadzwonić bezpośrednio do Ministerstwa Zdrowia. Zrezygnowałem z tego po 20 minutach oczekiwania. Kiedy zadzwoniłem bezpośrednio do Kancelarii Stanu, po kilku minutach zostałem połączony z pracownikiem. Oczywiście znał już ten temat, ponieważ mi odpowiedział, chociaż z góry powiedział, że nie jest z Ministerstwa Zdrowia. Krótka forma jego potoku mowy to: Przepisy BHP dotyczą tylko ludzi podczas pracy. Uważam to za nieludzkie. Pracownik nie chciał podać swojego nazwiska.

Rozporządzenie FFP2 jest całkowicie bezcelowe i powinno zostać natychmiast uchylone 

Nieustannie argumentuje się, że szczególną uwagę należy zwrócić na ochronę zdrowia osób starszych, chorych i zagrożonych. Faktem jest, że noszenie masek FFP2 może stanowić zagrożenie zwłaszcza dla zdrowia tej grupy ludności. W zeszłym tygodniu widziałem starego mężczyznę w supermarkecie, skulonego na pudełku w opłakanym stanie, bladego, z potem na czole i z trudem łapiącym oddech. Nawet w tym stanie nie zdjął maski FFP2, która najprawdopodobniej natychmiast poprawiłaby jego stan. Jest najlepszym przykładem tego, co może zrobić taktyka strachu i strachu. Ale pokazał też, że jest dobrym obywatelem, który postępuje zgodnie z poleceniami z góry, nawet jeśli mogłoby to go zabić.

Nie dziwię się, że nie otrzymałem odpowiedzi od Ministra Zdrowia, a zwłaszcza odpowiedzi pisemnej. Chodzi o to, że nie możesz spełnić mojej prośby o prawnie wiążące instrukcje. Najpóźniej podczas odpowiedzi stanie się oczywiste, że albo zmuszą mnie do narażania mojego zdrowia, albo dadzą mi licencję na bezkarne lekceważenie przepisów FFP2 - do czasu, gdy będę mógł zrobić profilaktyczne badanie lekarskie. Ale co, jeśli okaże się negatywny? Jeśli mój lekarz ogólny stwierdzi, że nie może udzielić mi pozwolenia na prawidłowe noszenie maski FFP2 bez narażania mojego zdrowia. Pamiętaj,maska FFP2 utrudnia swobodne oddychanie w znacznie większym stopniu niż wcześniej obowiązkowa „maska codzienna”.

Z moich obserwacji wynika, że mało kto nosi maskę FFP2 w taki sposób, aby mogła wywołać jej rzekomy efekt ochronny. Nie jestem zaskoczony. Każdy, kto nie miał z tym nic wspólnego zawodowo, czyli przeszedł profilaktyczne badanie lekarskie i odprawę, zostaje sam z obowiązkowym regulaminem noszenia. W każdym razie nie otrzymałem żadnych instrukcji ani instrukcji od żadnego oficjalnego organu, jak nosić tę maskę. Ale jeśli nie jest prawidłowo noszony, nie ma to żadnego efektu. Poza tym, że zawsze może wywołać choroby skóry i problemy z oczami. Nie wspominając o nieodłącznym ryzyku narażenia się na zwiększone ryzyko upadku ze schodów, czyli ryzyko obrażeń, z powodu zasłonięcia widoku w dół. Można więc stwierdzićże regulacja ta jest całkowicie bezcelowa i musi zostać natychmiast uchylona. Zagraża mojemu zdrowiu, a tym samym powoduje przeciwieństwo tego, co ma być jego znaczeniem.

W cyrku koronnym nic nie pasuje do siebie 

Teraz, kiedy rząd wmawia sobie, że przepisy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy nie mają zastosowania do zwykłych ludzi, nawet do grup ryzyka, jedynym dopuszczalnym wnioskiem jest to, że rząd - a tu w szczególności koronator Söder - wie bardzo dobrze, jak to zrobić. daleko idą od regulacji FFP2 od prawa i rozsądku. Profesor Hockerz opisał szczepienie koronowe jako eksperyment na ludziach i umyślne uszkodzenie ciała. Zgadzam się i kontynuuję tutaj. Obowiązek FFP2 obejmuje również umyślne uszkodzenie ciała. O ile nie spełnia rygorystycznych wymagań przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Nie zostały one opracowane na darmo i uważam za niezwykle perfidne, nieludzkie, aby je wykluczyćktórzy są powszechnie określani jako najbardziej wrażliwi i najsłabsi. Ich szczególna ochrona służy jako argument do więzienia i torturowania reszty populacji.

Muszę więc jeszcze raz powiedzieć: w cyrku Corona nic nie pasuje do siebie. Nieostrożny szybki strzał Södera z maskami FFP2 wyrządza więcej szkody niż może zrobić. Przygotowane wymówki dla oczywiście zwiększonej liczby dochodzeń pokazują, że rząd Södera dokładnie wie, co zostało schrzanione. Jeśli spojrzysz na Berlin, na Merkel, kochankę Södera, to po prostu oszaleje. Zresztą fałszywe liczby dotyczące „sprawdzonych” infekcji spadają i jakie są tego konsekwencje? Przewodniczący Rady Państwa wzywa do wstrzymania ruchu lotniczego. Jak rok temu, kiedy powtórzono po tym, jak wszystkie liczby spadły, nakazano pierwszą blokadę.

Celowe działanie przeciwko lepszemu osądowi 

Więc dla mnie nie ma wątpliwości, że cały cyrk koronny nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Nasza gospodarka, porządek społeczny, a nawet nasze życie powinny najpierw zostać zniszczone, a następnie zreorganizowane, tak aby obywatele podlegali całkowitej kontroli. Powinniśmy pozwolić się otruć „szczepionkami”, które zostały przetestowane na samych ludziach i nikt nie może wiedzieć, jak wpłyną one na nasze istnienie w dającej się przewidzieć i odległej przyszłości. I znowu: nikt nie może dziś podać wiarygodnych informacji na ten temat.

Nie ma dla mnie wątpliwości, że dzieje się to celowo, tj. Wbrew lepszemu osądowi, ponieważ jest wystarczająco dużo ekspertów, których ekspertyza jest celowo lekceważona, a nawet zniesławiana. Nie chodzi bynajmniej o ochronę „grup ryzyka”, ale raczej o utrzymanie władzy gangu Merkel. Nie może przyznać, że zrobiła wszystko źle, bo wtedy uderzyłby ją nieskończenie narastający gniew pobitych obywateli. Tak, to jest problem, kiedy zaczynasz od kłamstw. Zawsze trzeba dodawać nowe, aby chronić pierwszego i ich autorów. Lub narażać zdrowie i życie tych, którzy mają otrzymać priorytetową ochronę, stosując wymóg maski FFP2. Można tylko mieć nadziejęże koronatorzy muszą odpowiedzieć przynajmniej w końcu przed sądem najwyższym. Nasze światowe sądy odmawiają tego.

Co wirusolog Streek mówi o obowiązku noszenia FFP2? Zobacz tutaj:
www.n‑tv.de/panorama/Streeck-Rate-davon-ab-dass-jeder-FFP2-Masken-traegt-article22321257.html

Więcej głosów i informacji na temat postępowania z maskami FFP2 można znaleźć tutaj:
de.rt.com/inland/112345-virologin-kritisiert-ffp2-maskenpflicht-im/

O autorze: Peter Haisenko jest pisarzem, właścicielem Anderwelt Verlag i wydawcą AnderweltOnline.com

zrodlo:unser-mitteleuropa.com

Brak komentarzy:

FrankenSkies:" Program smug chemicznych i jego wpływ na całe życie na Ziemi"

  FrankenSkies to film dokumentalny wydany w 2017 roku, skupiający się na geoinżynierii słonecznej lub chemtrails i jej wpływie na każdą żyw...