sobota, 16 stycznia 2021

"„Trump ma zdecydowane poparcie zdeterminowanego sojuszu wojskowego, który sprowadza komunistyczne Chiny, Watykan, Brytyjczyków i in. po piętach, niszcząc Deep State na całym świecie…"

 

Capitol Rozważania: PastForward

 
 
autorstwa Jacka Sussa znanego jako WymanWicket.com/buy
by Jack Suss aka WymanWicket.com/buy
 
Każdy, kto ma pół mózgu i wbudowany system B.S. wykrywacz może wyczuć idiotę popychaną przez amerykańskich sprzedawców zaprzeczających oszustwom wokół nas. Jestem więc zaskoczony, że ktokolwiek mógłby zakwestionować to, co wydaje się całkowicie oczywiste dla mnie i dla innych, którzy również badają prawdę o oszustwie, zamachu stanu.
 
Jeśli chodzi o zwykłych ignorantów, wątpiących, pieniących się z ust nienawidzących Trumpa i przeciwników Trumpów - moja odpowiedź na ich temat w odniesieniu do bieżących wydarzeń zaczyna się od tego, że: przytłaczające głosowanie i oszustwa wyborcze w co najmniej siedmiu stanach wahadłowych wywołały nielegalne wybory - skradzione przez skorumpowanych, zbrodniczych Demokratów w zmowie z republikanami milquetoast i szeregiem zagranicznych rządów.
 
Zależy mi na ochronie naszego świętego prawa do głosowania. I zależy mi na przestrzeganiu Konstytucji. Dlatego popieram prezydenta Trumpa, który wraz z Sidneyem Powellem, L. Lin Woodem, Patrickiem M. Byrne i innymi osobami przedstawił ponad wszelką wątpliwość przekonujące dowody na oczywiście ugotowane wybory.
 
Zarówno Establishment, jak i Anti-Establishment (czyli Bagna) przymykały oczy, w tym skorumpowany Departament Sprawiedliwości i sądy.
 
Cały ten haniebny (zły) wybór i jego okropne następstwa były całkowitą parodią. W rzeczywistości dla mnie i co najmniej 75 milionów innych osób (plus spora liczba Demokratów) „zszokowało to sumienie”.
 
Właściwie to 6 stycznia pojechałem na rajd Stop-the-Steal.
 
Naprawdę chciałem przeprowadzić solowy rekonesans całego National Mall, aby uzyskać intuicyjne wyczucie rzeczy. Dorastałem w rejonie DC.
 
Pamiętam to jako senne południowe miasto od połowy lat pięćdziesiątych do wczesnych lat sześćdziesiątych. Ale od połowy lat 60. zaczął coraz bardziej przekształcać się w lewiatana bezpieczeństwa narodowego, jakim jest dzisiaj.
 
I chociaż nieraz zjeżdżałem z tego mrowiska, wróciłem w 2001 roku i od tamtej pory mieszkam. Kiedy prezydent poprosił o rajd Patriotów 6 stycznia, zdecydowałem się na wczesny rower i spacer, ponieważ wyobrażałem sobie milion ludzi spacerujących po okolicy, nawet we wczesnych godzinach porannych, więc byłoby to niezręczne miejsce utknąć w pojeździe silnikowym lub nawet na rowerze. (To oczekiwanie okazało się całkowicie błędne.)
 
Cóż, jazda na starym rowerze z grubymi oponami z lat 50. zajęła mi dokładnie godzinę, aby dotrzeć do nabrzeża Georgetown. Dotarłem tam o 6:30. Koniec tego nabrzeża stawia cię w cieniu kompleksu Watergate. Szybko znalazłem sekretne miejsce, aby zamknąć mojego zaufanego wierzchowca i stamtąd ruszyłem pieszo. Szedłem wzdłuż rzeki Potomac, mijając Watergate i Kennedy Center, a następnie udałem się do Pomnika Lincolna.
 
Wciąż było ciemno, kiedy brnąłem wzdłuż Odbijającego Stawu, czujny, obserwując kilka rozbieganych grup wijących się w pobliżu.
 
Ale czułem się trochę „niewidzialny”.
 
Nikt ze mną nie rozmawiał. (Może to był przekrzywiony, zawadiacki irlandzki kapelusz z wełny naciągnięty na moją głowę w dziwny sposób.) O 7:00 rano zbliżałem się do obszaru centralnej sceny na tle Białego Domu i usłyszałem „odpowiednią rockową” muzykę, która, jak przypuszczałem, trąbiła początek Rajdu. Biorąc pod uwagę moją cichą jazdę i cichy, medytacyjny spacer, poczułem się zniechęcony hałasem i po prostu szedłem dalej.
 
W tamtym czasie zebrało się tam bardzo niewielu ludzi. Przez głowę przemknęły mi rozczarowujące myśli o tym, jak wielu z nich zachowuje normalne godziny i tęskni za uroczystym pięknem i inspiracją wczesnych godzin porannych.
 
Zastanawiałem się, jak zmotywowani ludzie na misji woleliby spać, zamiast rozglądać się tak, jak ja. Kontynuując, minąłem Pomnik Waszyngtona, przypominając sobie jedną fatalną noc w 1969 roku, kiedy jako student drugiego roku liceum asystowałem w wieczornym napadzie podstępnym, w którym umieściliśmy dwie masywne ramki z kolorowej celuloidu na reflektorach, aby obrócić dwie strony Pomnik fioletowy. Idąc dalej, szukałem przerw w barykadach, aby z maksymalną łatwością posuwać się naprzód. Wkrótce mijałem po obu stronach muzea, stare i nowe.
 
Wydawało się, że budynek Modern Air & Space Museum został wyremontowany, a wyszukany ceglany budynek znany jako The Smithsonian nadal stał w całej swojej starożytnej wielkości. Niepokojące, zauważyłem również w tym obszarze coś, co wyglądało jak dwie masywne i potężne wieże mikrofalowe 5G, których nigdy wcześniej nie widziałem.
 
Budynek Kapitolu majaczył już w zasięgu wzroku i teraz byłam na nim twarda. Przesunąłem się w prawo, mijając Narodowe Arboretum.
 
Kiedy zacząłem wspinać się na wzgórze, inne stare wspomnienia dotarły do ​​mnie z 1975 roku, kiedy byłem kurierem wiadomości motocyklowych dla ABC News.
 
Przypomniało mi się, jak zaparkowałem swoje BMW 505 na Independence Avenue. Wkrótce przeszedłem przez miejsce, w którym czekałem na film, podczas gdy reporterzy medialni robili swoje „stand-upy”, wykorzystując Kapitol jako tło.
 
Po zakończeniu zdjęć szybko wracałem z filmem do studia ABC w celu przetworzenia i dystrybucji, która teraz nazywa się „mocking-bird-media”.
Okrążyłem tył Kapitolu z otwartymi oczami i uważnymi uszami, wychwytując fragmenty głupich rozmów.
 
Nie odnotowano nic niezwykłego. (Niewiele wiedziałem, 5 czy 6 godzin później zajmie to centralne miejsce w rajdzie psy-op.) Kontynuowałem powrót do centrum handlowego, tym razem trzymając się bardziej strony Muzeum Historii Naturalnej.
 
Dużo więcej ludzi kręciło się teraz i mieszało. Około 8:30 wróciłem w okolice sceny. Tutaj trochę ociągałem się, rozglądając się po dużym tłumie. Kiedy to zrobiłem, scena ta przypomniała mi stare antywojenne demonstracje, na które kiedyś maszerowałem.
 
Nigdy nie byłem dobrym „aktywistą”, ale wiedziałem, że to historyczny moment, którego nie można przegapić, i dlatego przyjechałem (chociaż przegapiłem „fajerwerki”). Szedłem dalej, wracając na rower przed 9:00. Wróciłem do domu półtorej godziny później. To była „szybka wycieczka” w obie strony, która zajęła mi w sumie pięć godzin.
 
Teraz dla porządku, jestem w 100% pewien, że PDJT będzie naszym prezesem przez kolejne cztery lata. Biorąc pod uwagę alternatywę, bolszewicki horror, to cholernie dobra rzecz. Oto moje szybkie i nieprzyzwoite podejście do bieżącej społeczno-politycznej bzdury i dlaczego jestem w 100% pewien, że PDJT będzie odbywać kolejną czteroletnią kadencję:
 
Oszustwo deprawuje wszystko, czego dotyka: w ten sposób wybory, zatwierdzanie wyborców oraz przyjmowanie i potwierdzanie wyborców są nieważne i łatwo odwracalne; Biden jest po pierwsze winny korupcji (np. Ukraina, Chiny, Rosja) i stanowi zagrożenie dla bezpieczeństwa narodowego / Harris nie jest nawet obywatelem USA; NSA ma każdy telefon i e-mail, a także wszystkie dane wywiadowcze dotyczące przerażającej działalności przestępczej powstańców, dawców / sponsorów, polityków, sędziów, urzędników mianowanych, agentów wywiadu, zdrajców w Big Tech, mediach, Hollywood, w edukacji, biznesie, przemysł, nauka i medycyna i in., czyli tak zwana „karta atutowa”;
 
W tym przypadku PDJT pozwolił, aby cały dramat zagrał się w taki sposób, że każdy zdrajca ujawnia się, co sprawia, że ​​ich zdrada jest tym bardziej zrozumiała dla amerykańskiej (i światowej) ludności; Odtajnienie i wkrótce ujawnione oszałamiające rewelacje na temat tego masowego komunistycznego zamachu stanu wspierają militarną dezorganizację podczas „przejściowego”. teraz, a może dopiero w kwietniu, kiedy to Trump dowodzi.
 
UWAGA:
 
Gdy Korporacja Stanów Zjednoczonych upada (po 150 latach oszukiwania We the People), zdrajcy zostają usunięci - a gdy pierwotne Stany Zjednoczone Ameryki zostaną w pełni przywrócone, PDJT zostanie zaprzysiężony jako 19. prezydent albo w sensie rzeczywistym lub metaforycznym (ostatnim lub osiemnastym prawowitym prezydentem był gen. Ulysses S. Grant.
 
Zostań ze mną teraz).
 
Trump ma zdecydowane poparcie zdecydowanego sojuszu wojskowego, który sprowadza komunistyczne Chiny, Watykan, Brytyjczyków i in. po piętach, niszcząc Głębokie Państwo na całym świecie i miażdżąc Bagna, które zbyt długo wyprzedały nasz naród. Ponieważ wierzę, że powyższe jest prawdą, jestem w 100% pewien, że PDJT będzie miało kolejne cztery lata, a mianowicie: „najlepsze jeszcze przed nami”.
 
Ale moje poręczenie nie opiera się jedynie na „przekonaniu”. Do prawdy dochodzi się za pomocą czegoś, co zostało opisane jako „wywiad o otwartym kodzie”, termin zapoczątkowany przez Roberta Davida Steele (dość pewnego siebie, wybuchowego byłego faceta z CIA, który mimo wszystko odznacza się wysokim stopniem wiarygodności ze mną). „Inteligencja open source” oznacza sprawdzanie i destylowanie informacji, które są swobodnie dostępne w sieci oraz z jakichkolwiek innych prywatnych źródeł, które są dostępne dla danej osoby, śledzenie i potwierdzanie potencjalnych klientów, gdy tylko jest to możliwe, a następnie wykorzystanie własnej wnikliwości do porównania i przesiewania wszystkiego w celu dojść do wiarygodnej prawdy, na której można oprzeć swoje zrozumienie i działanie.
 
Do tego dochodzi mowa ciała PDJT w jego ostatnich przemówieniach: pewny siebie, bardzo pewny siebie - lider, który głosi, że od zawsze znał podręcznik i ma wszystko pod kontrolą. Zobaczymy, jak sprawy potoczą się w nadchodzących miesiącach. Jestem bardzo pozytywnie nastawiony i podbudowany mądrością i wytrwałością PDJT, nie wspominając o jego wojskowej kadrze oddanych patriotów.
 
Będąc dociekliwym facetem, którym jestem, pomagam w prowadzeniu dyskusji, podczas gdy inni Patrioci rozważają i wędrują ze mną podczas tej długiej, dziwnej podróży, w którą wszyscy razem jedziemy. Na koniec, niezależnie od tego, czy jesteś wierzący w Boga Biblii, czy nie, wysłuchaj następującej dyskusji, w której dokładność biblijnych linii czasu łączy się z proroctwami (zostań ze mną teraz) i bieżącymi wydarzeniami.
 
Dla mnie jest to fascynujące i podnoszące na duchu, i najprawdopodobniej rezonuje z wieloma innymi:
 
https://beforeitsnews.com/opinion-conservative/2021/01/greg-hunter-have-faith-its-not-over-amanda-grace-bo-polny-video-3561695.html
https://spyoptaelip.blogspot.com/2021/01/capitol-musings-pastforward.html

Brak komentarzy:

FrankenSkies:" Program smug chemicznych i jego wpływ na całe życie na Ziemi"

  FrankenSkies to film dokumentalny wydany w 2017 roku, skupiający się na geoinżynierii słonecznej lub chemtrails i jej wpływie na każdą żyw...