wtorek, 9 lutego 2021

"Pielęgniarka zniesmaczona perfidią medyczną!!!"

 

„Jestem lekarzem i wiedziałem, że to SCAMDEMIC od pierwszego dnia, w którym to ogłosili, i nigdy nie byłem tak rozczarowany i zły na społeczność medyczną, jak w tej chwili.

Niestety, prowadzę rozmowy z innymi kolegami z branży i boją się, że stracą pracę, jeśli będą mówić w obronie swoich pracodawców ”.


mabel.jpg
przez Magen Davis
(henrymakow.com)


Wiem, że ten komentarz jest spóźniony, ale właśnie znalazłem twoje posty i uważam je za odświeżającą zmianę w fałszywej PROPAGANDIE, którą wpychali nam w gardła ZŁE SOCJOPATY na świecie.

Jest to próba przejęcia władzy przez Cabal, jednak nie tylko nad Amerykanami, ale oni próbują teraz przejąć świat.

Inne kraje przechodzą przez to (niektóre w końcu budzą się z planem zniszczenia i przejęcia. Jednak Amerykanie będą jedynym krajem, który może stracić plan Cabala, ponieważ jesteśmy uzbrojeni, więcej z nas się budzi i walcząc, a BiDUMB zajmuje teraz scenę, która wygląda jak Biały Dom, ale nie zabija setek tysięcy miejsc pracy w ciągu pierwszych kilku dni „prowadząc” (jest tylko marionetką Obamy) ten kraj, więcej ludzi, którzy popierali go i właściwie złapali przynętę i głosowali na takie czyste zło, widzą dokładnie, na co głosowali i nie lubią tego tak bardzo.

Właściwie miałem przyjaciela, który powiedział, że głosował na niego, powiedział mi, że się mylił i teraz rozumie, co próbowałem mu przekazać przez ostatnie cztery lata… czy wspomniałem, że jest marszałkiem USA?

MEDIA PRANIE MÓZGU

Nawet ci, którzy zasiadają w pierwszym rzędzie w cyrku politycznym, zostali poddani praniu mózgu przez MSM PROPAGANDA TELL-A-VISION, która jest wrogiem ludu….

Może tak właśnie MUSIŁO się wydarzyć ?? Nie wiem na pewno, ale zaczynam czuć się bardziej optymistycznie niż w zeszłym roku.

Mam nadzieję, że moim zdaniem mam rację, bo jeśli nie, to cały świat zostanie zniewolony przez satanistycznych iluminatów, którzy i tak już za bardzo kontrolują.

Nieustannie modlę się do Boga, aby dał mi siłę i głębię charakteru, aby odnieść sukces w zwróceniu serc ludzi na mojej drodze, abym miał moc pomóc im zobaczyć prawdę, aby mogli przyłączyć się do walki o wspólne dobro, że ciemność może stać się światłem i że Bóg zawsze zwycięża, to moja pełna nadziei mantra.

Jestem lekarzem i wiedziałem, że to SCAMDEMIC od pierwszego dnia, w którym to ogłosili, i nigdy nie byłem tak rozczarowany i zły na społeczność medyczną, jak w tej chwili.

Niestety, prowadzę rozmowy z innymi kolegami z branży i boją się, że stracą pracę, jeśli będą mówić w obronie swoich pracodawców.

Rozumiem, ale w tym przypadku nie oszczędza to również przyszłości dzieciom, że starają się po prostu ubrać, nakarmić i trzymać nad głową dom.

Dzieci mogą dożyć dzisiaj, może nawet jutro, ale daj im rok, a to nie będzie miało znaczenia. Będą albo emocjonalnie martwi, albo dosłownie martwi, albo po prostu będą żałować, że nie żyją.

Które piekło będzie gorsze? Całkowite zniewolenie rasy ludzkiej czy prawdziwa śmierć, w której twój duch jest wolny i u Boga?

Jeśli nie przeciwstawimy się dziś tyranii, nie będziemy mieli przyszłości wartej opuszczenia przyszłych pokoleń. Będą żyć w niewoli, najbardziej ZŁEJ ze wszystkich form zła.

Jako część grupy ludzi, którzy obudzili się i zrozumieli plan gry Cabal, aby nas zabić, MUSIMY nadal próbować obudzić naszych współobywateli, starając się jak najbardziej współczuć i rozumieć ich przekonania oraz trudności godząc te przekonania, które zostały im poddane praniu mózgu.

Większość ludzi to naprawdę dobrzy ludzie i nie chcą wierzyć, że ktokolwiek mógłby lub byłby tak ZŁY, tak SOCJOPATYCZNY, że staraliby się zrobić wszystko, co w ich mocy, aby ich zniszczyć.

Niestety, Cabal rzeczywiście chce zniszczyć Amerykę i każdy inny naród na świecie, aby podbić Ziemię mocą szatana, a nie dobrem Boga.

Modlę się, abyśmy mogli obudzić naszych współbraci na świecie i dać im odwagę, by stanęli w obronie dobra ludzkości i tego, co sprawiedliwe!

Z Bogiem wszystko jest możliwe i MUSIMY trzymać tę wiarę w Niego blisko naszych serc. Jeśli w niego wierzymy, zwyciężymy! Po prostu musimy na to zapracować!

Pierwszy komentarz od JR md: Dziękuję za opublikowanie uwag pielęgniarki Davis. Zawód lekarza milczy częściowo dlatego, że zwrot kosztów szpitala jest wyższy, jeśli mogą zgłosić śmierć Covid-19, co w rzeczywistości rzadko można przypisać samemu wirusowi . Większość zgonów wiąże się z wieloma chorobami współistniejącymi: CHF, otyłością, POChP, cukrzycą, zaawansowanym wiekiem i nie tylko.

Psychiatryczne komplikacje związane z zamknięciami są astronomiczne: gwałtowny wzrost alkoholizmu, przedawkowania narkotyków, samobójstwa, zubożenie rodzin z powodu utraty dochodów z pracy. Wskaźniki samobójstw wśród dzieci gwałtownie wzrosły z powodu niepotrzebnych zamknięć szkół. Stopnie gwałtownie spadają z powodu nieskutecznego nauczania online. Monitory komputerowe są szkodliwe dla młodych oczu. Prawdziwa śmiertelność nie przekracza 0,5%.

MASKI MOGĄ POMÓC W PRZYPADKU KASZENIA LUB Kichania, ale nie mogą zapobiec przenoszeniu wirusa Covid-19 (lub jakiegokolwiek wirusa). Czy istnieje kancelaria na tyle odważna, aby wnieść pozwy zbiorowe przeciwko Związkom Nauczycieli za ich dyktatorskie i nieuzasadnione naukowo zamykanie szkół? Gubernator neurologa dziecięcego w Wirginii popełnia błędy w sztuce na ogromną skalę w dziedzinie zdrowia publicznego. Chociaż jestem emerytowanym lekarzem, stwierdzenia, które złożyłem, są oparte na faktach
___
https://www.henrymakow.com/2021/02/nurse-disgusted-with-medical-perfidy.html

Brak komentarzy:

"Ukraina zablokuje rachunki bankowe uchylających się od poboru do wojska – poseł Może się to zdarzyć osobom, które nie będą w stanie zapłacić podwyższonych kar za naruszenie zasad mobilizacji, powiedział Andrey Osadchyuk"

  Ukraina może rozpocząć blokowanie rachunków bankowych i nakładanie kar na majątek osób próbujących uchylić się od służby wojskowej w związ...