wtorek, 16 marca 2021

"W ten sposób mafia medyczna terroryzuje naród amerykański!!!!!!!"

 

Lekarz pisze receptę dla babci, która mówi, że może przytulić swoją wnuczkę po pełnej szczepionce

„To było cudowne, cudowne i coś, co zapamiętam do końca życia” - powiedziała Evelyn Shaw o uścisku

Joelle Goldstein

Ludzie

Jessica Ann Shaw

Recepta wystawiona przez lekarza
| Kredyt: Jessica Ann Shaw
Babcia, która nie widziała swojej rodziny od miesięcy z powodu trwającej pandemii koronawirusa, w końcu przytuliła wnuczkę po otrzymaniu zgody słodkiego lekarza.

Evelyn Shaw powiedziała CNN, że minął rok, odkąd po raz ostatni mogła się uściskać ze swoją wnuczką Ateret Frank.

Jednak dzięki szczepionce i niespodziewanemu prezentowi od lekarza - recepcie, na której zezwalano jej na przytulanie wnuczki - Evelyn w końcu spotkała się z najbliższymi.

„Staliśmy w moim mieszkaniu, tylko przytulaliśmy się, przytulaliśmy, płakaliśmy i płakaliśmy po raz pierwszy od roku, co było doświadczeniem poza ciałem” - powiedziała Evelyn w tym momencie w CNN.

„Było cudownie, było cudownie i zapamiętam to do końca życia” - dodała.
Jessica Ann Shaw
Ateret Frank przytulający Evelyn Shaw
| Kredyt: Jessica Ann Shaw
Evelyn powiedziała CNN, że Ateret i jej córka, dr Laura Shaw Frank, początkowo pojawiły się w jej mieszkaniu z „małym prezentem”, ale wahała się, czy ich wpuścić.

„Moja wnuczka wypełniła swój protokół COVID, ale nie zamierzałem jej wpuścić… mimo że skończyłem moje szczepienia” - wyjaśniła Evelyn w wywiadzie. „Utknąłem w krainie COVID”.

Po otwarciu prezentu i przeczytaniu recepty Evelyn powiedziała „coś mi się stało”.

„Posiadanie recepty od mojego lekarza dodało mi odwagi, by ją wpuścić” - wyjaśniła sprzedawcy.

Gdy Ateret była w środku, oboje długo się objęli - emocjonalny moment, który został uchwycony na wideo i opublikowany na Twitterze córki Evelyn, Jessiki Shaw.

Obok klipu - który od tego czasu stał się popularny - Jessica napisała: „Pierwszy uścisk, jaki miała od roku. Dziękuję wszystkim naukowcom i lekarzom, którym to się stało! ”

W rozmowie z CNN Evelyn podziękowała swojemu lekarzowi za napisanie recepty i powiedziała, że ​​pomogła jej w przejściu ze strachu przed COVID do „lepszego miejsca nadziei i możliwości oraz większej liczby uścisków i pocałunków”.


Ateret przyznała również, że była „zdenerwowana”, aby przytulić swoją babcię, ale potem powiedziała: „to było niesamowite”.


„Mimo, że mam swoje zdjęcia, to nadal, jak powiedziała moja babcia, czuję się dziwnie” - wyjaśniła. „Mając tę ​​receptę w dłoni, czułem się jak pozwolenie na przytulenie babci, a kiedy to zrobiłem, wydawało mi się to naturalne. Poczułem ulgę i natychmiast zacząłem płakać ”.


Na Twitterze Laura powtórzyła zdanie swojej mamy obok zdjęcia recepty.


„TO jest holistyczna opieka medyczna” - napisała w tweecie. „Lekarz naszej mamy (także lekarz mojej i mojej córki) wie, że nasza mama jest bardzo zdenerwowana powrotem na świat, nawet po szczepieniu x2 + 2 tygodnie. Wymyśliła, jak ułatwić sobie drogę. Opieka medyczna z serca ”.


POWIĄZANE WIDEO: W pełni zaszczepieni ludzie mogą spędzać razem czas bez maski, mówi CDC w nowych wytycznych

Ponieważ kraj nadal rozprowadza szczepionkę i dostosowuje się do nowych wytycznych, Evelyn powiedziała, że ma nadzieję, że ich spotkanie zainspiruje innych do „robienia właściwych rzeczy”, aby mogli dzielić podobne chwile ze swoimi bliskimi.


„To był bardzo ciemny rok, słuchałem wiadomości, czytałem gazetę” - powiedziała CNN. „Noś maskę, zaszczep się, myj ręce, zachowaj dystans społeczny, ponieważ na końcu tego wszystkiego jest nagroda”.


„To ten uścisk, który widziałeś… nie tylko dla jednego dziecka, ale dla całej twojej rodziny i dla twoich przyjaciół, dla naszej społeczności i naszego stanu” - kontynuowała. „A jeśli o mnie chodzi, dla świata”.

Brak komentarzy:

"Ukraina zablokuje rachunki bankowe uchylających się od poboru do wojska – poseł Może się to zdarzyć osobom, które nie będą w stanie zapłacić podwyższonych kar za naruszenie zasad mobilizacji, powiedział Andrey Osadchyuk"

  Ukraina może rozpocząć blokowanie rachunków bankowych i nakładanie kar na majątek osób próbujących uchylić się od służby wojskowej w związ...