wtorek, 31 sierpnia 2021

"„Szpitale to pułapki śmierci”!!!!!!! – mówi Reader

(Steele, kolejny antyszczepionkowiec pokonany przez „covid”)


"Prawdopodobnie otruli Davida...

poszedł do szpitala

a potem go wykończyli.







by "Jennifer"
(henrymakow.com)


Smutno mi o tym słyszećRobert David Steele's death : ((

Przypomniało mi się, jak niedawno poszłam na ostry dyżur, a oni chcieli wziąć te wszystkie pigułki i -- zapomniałem wspomnieć -- pielęgniarka powiedziała, że ​​po zażyciu pigułek musisz przyjść do sali szpitalnej na zapleczu, przez 30 minut, aby upewnić się, że nie masz reakcji alergicznej, a następnie uwolnimy Cię.

Miałem takie złe przeczucia – czułem, że zrobią mi coś z tyłu, a potem będę miał respirator taki jak Robert.

Zabiliby mnie za statystykę – kolejna śmierć Covida

Szpitale to śmiertelne pułapki – prawdopodobnie otruli Davida – poszedł do szpitala, a potem go wykończyli.

Proszę polecić swoim czytelnikom, aby za wszelką cenę unikali szpitali.

Chcieli, żebym zażyła 3 różne tabletki – byłam w poczekalni, bo podobno szpital był pełny

Pielęgniarka podała mi tabletki i kubek wody, a potem skinęła na mnie, żebym poszedł do sali szpitalnej z tyłu, żebym był obserwowany, jeśli zachoruję po tabletkach

Poczekaj -- powiedziałem, że chcę je sprawdzić, aby zobaczyć, czy mogę być uczulony, więc odebrała je -- i powiedziała, że ​​wróci

Po zbadaniu ich - postanowiłem ich nie brać - nie mówią ci nic o tym, co ci dają - wszyscy kupujący uważaj - nie martw się o czyjeś zdrowie.

Po tym , jak powiedziałem nie , była zła -- dlaczego ? Co jej to było?

Potem poprosiłem o zwolnienie z pracy, a ona powiedziała, że ​​nie, po prostu idź

To było tak, jakby była zdenerwowana -- nie mogła mnie zabić i zrobić swojego bonusu za śmierć COVID !!!

Pojechałem do szpitala. Odmówiłem przyjmowania tabletek po tym, jak sprawdziłem, że mają straszne skutki uboczne – i nie chciałem iść do „sali na tyłach szpitala”, aby być obserwowanym przez 30 minut do godziny, aby sprawdzić, czy nie mam reakcji alergicznej. (gdzie mnie przewietrzyli) Była też 3:30 rano - nie chciałem budzić kogoś, kto po mnie przyjedzie - i nie wolno mi było wezwać taksówki. Musiałam zostać wypuszczona komuś, ponieważ pigułki mnie usypiały – prawdopodobnie zamierzały mnie zjebać, a potem przewietrzyć i pobrać opłaty za śmierć w wyniku COVID.

jennifer.jpg
Pielęgniarki czuły się jak zakłady pogrzebowe -- miałem bardzo złe przeczucie -- kiedy powiedziałem, że nie wezmę 3 tabletek -- co, szczerze mówiąc, było ponad zabijaniem (gra słów zamierzona)
 Powiedziałem pielęgniarce, że poczekam, porozmawiałem z lekarzem i powiedziałem, że jeśli mój stan się pogorszy, mogę wrócić

Pigułki miały powstrzymać tę dziwną reakcję alergiczną na wysypkę / pokrzywkę, która nagle pojawiła się i gwałciła na całym moim ciele - Zaczęło się w pobliżu dołu pod pachą, a następnie szybko rozprzestrzeniło się na całe moje ciało - oto kilka zdjęć - potem wysypka zaczęła pełzać po mojej szyi – byłam oszustką, może mnie to udusić

W końcu, kiedy zdecydowałam się po prostu wrócić do domu ze szpitala – koleżanka poradziła mi, żebym wypiła odrobinę sody oczyszczonej z ciepłą wodą – zrobiłam to

 Następnego ranka cała wysypka/pokrzywka zniknęły!

Ule wracają kilka razy, a ja biorę trochę sody oczyszczonej i działa jak magia.

-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------
Powiązane -- Mike Adams --Pod tyranią kowbojów szpitale w USA stały się FABRYKAMI MORDERCÓW

"Pełne porwanie medyczne. NIE WOLNO OD SZPITALI CULT RUN!" OSTRZEŻENIE od AMANDHA VOLLMER

PIELĘGNIARKA NHS REZYGNACJA, PRZECIEKI DOKUMENTY DOWODZĄCE, ŻE NIE MA „PANDEMII” COVIDÓW

Lekarz medycyny nielegalnie uwięziony w szpitalu na Florydzie

Komentarz Firat od Mike'a Stone'a-

Znakomity artykuł Jennifer. Prawdopodobnie uratowała sobie życie, odrzucając te leki.

Szpitale są absolutnie, bez wątpienia, śmiertelnymi pułapkami. Czy wiesz, że wszystkie szpitale mają kostnice w piwnicy?

Kiedy byłem nastolatkiem, u mojego ojca zdiagnozowano raka. Czytałam wtedy książki o zdrowiu i błagałam go, żeby nie szedł do szpitala. Moi rodzice zignorowali moją radę. Szpital podał mojemu ojcu duże dawki promieniowania i zmarł sześć miesięcy później.

Jako dorosły mój przyjaciel trafił do szpitala z drobną dolegliwością nerek. Nigdy nie wyszedł.

Inny przyjaciel poszedł na „drobną operację”. Nigdy nie wyszła.

Znajomy poszedł na „kontrolę”. Nigdy nie wyszła.

W ciągu ostatnich dziesięciu lat nikt, kogo znam, kto trafił do szpitala z jakiegokolwiek powodu, nie wyszedł z tego żywy.

Jeśli ktoś jest chory, absolutnie ostatnim miejscem, w którym chce być, jest szpital.

Przetlumaczyla GR przez translator Google

zrodlo:https://www.henrymakow.com/

Brak komentarzy:

"USA tracą pozycję na świecie na rzecz Rosji i Chin .Wsparcie dla Izraela zaszkodziło pozycji Ameryki na Bliskim Wschodzie"

  Choć w ciągu ostatniego roku zarówno Chiny, jak i Rosja poprawiły swoją pozycję na świecie, według respondentów z 53 krajów ocena poparcia...