poniedziałek, 27 września 2021

"Alberta przyjmuje drakońskie środki w celu zwalczania oszustw !!!!!"

COVID-19 w Kanadzie: Alberta grozi łamaczom zasad grzywną w wysokości 100 000 USD, Kanada jest „dobrze przygotowana” do dystrybucji szczepionek na dużą skalę. Alberta również tymczasowo dodaje 700 kolejnych funkcjonariuszy pokojowych, którzy mogą egzekwować zasady zdrowia publicznego w prowincji.




W zeszłym tygodniu Alberta wprowadziła 20-stronicowe przepisy określające, ile stóp Alberty muszą stać oddzielnie, ilu gości mogą mieć w domu (żadnych) i zabraniają im gromadzenia się w grupach w pomieszczeniach. Zima nadchodzi.


„Ta pandemia nie ma nic wspólnego ze zdrowiem, a wszystko z kontrolowaniem populacji”. -- List od pielęgniarki z Alberty


„Nie wierz w ten szum” – kontynuuje. „Nie ma innego kryzysu niż kryzys kadrowy, który narasta od dziesięcioleci. Mimo to oczekuję, że w ciągu najbliższych trzech tygodni zostanę zwolniony za odmowę wszczepienia. Jestem lojalnym, niezawodnym pracownikiem, który nigdy nie chorował dzień za 2 lata, a jednak zostanę skończony."

Tymczasem Norwegia mówi Covid is the common flu, and will treat it as such.)   Dżuma dymienicza w Australii, Ontario i Albercie. Przeziębienie na Florydzie, w Norwegii i Szwecji. Co daje? Globalistyczny zasięg.

Dzień dobry,

Jestem RN pracującym w hrabstwie Północnej Alberty z około 10 000 mieszkańców. W ciągu 2 lat mieliśmy 3 zgony związane z COVID. Osobiście znam 2 z tych zgonów i obaj pacjenci mieli wcześniej zagrażające życiu schorzenia. Jeden ze zmarłych pacjentów został w pełni zaszczepiony. Test itital PCR u tego pacjenta był pozytywny, a drugi test „szybkiego antygenu” był negatywny. Testy te nie są wiarygodne i nawet CDC stwierdziło, że nie należy ich używać. Dlatego jest tak wiele osób, które mają pozytywny wynik testu, ale nie mają objawów choroby.

Obserwowałem również łóżka intensywnej opieki/OIOM w regionie i zgadzam się, że nie ma kryzysu łóżkowego.

shandro.png
Mamy kryzys kadrowy. Kryzys ten jest spowodowany starzeniem się populacji zarówno pacjentów, jak i personelu. Zaczęliśmy rok z 10 lekarzami w moim mieście. 3 lekarzy się wyprowadziło. 2 lekarzy ma ponad 70 lat i nie zajmuje się już naszym oddziałem ratunkowym. Tak więc zostało nam pięciu lekarzy do pracy w ich prywatnej praktyce ORAZ do obsługi oddziału ratunkowego 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Co gorsza, (Minister Zdrowia Tyler) Shandro (po lewej) ograniczył liczbę pacjentów, za których lekarze mogą codziennie wystawiać rachunki. Przepraszamy, ale nie możesz oczekiwać, że ci lekarze będą pracować za darmo.

Dodatkowo w naszym okręgu znajduje się drugi mały szpital, w którym pracowało 2 lekarzy i locum. Jeden z tych lekarzy się wyprowadził, więc lekarze w naszym rejonie będą zmuszeni zwiększyć obciążenie pacjentów odchodzącym tym lekarzem. Oddział ratunkowy w tym szpitalu był zamykany o różnych porach z powodu braku lekarza dostępnego do pracy.

Znam trzy pielęgniarki w naszym szpitalu, które mają ponad 70 lat. Ponadto administrator naszego szpitala przechodzi w tym miesiącu na emeryturę, a jeden z kierowników regionalnych przechodzi na emeryturę 1 października.

Czy mamy kryzys? Tak, ale to nie ma nic wspólnego z COVID. Kryzys wynika ze starzejącego się personelu, którego nie zastąpiono młodszymi ludźmi. Jest to problem starzejącej się populacji i złego planowania przez władze zdrowotne. W czasie „cięć Kleina” w latach 90. w samym Edmonton zamknięto 3 szkoły pielęgniarskie. Nigdy nie zostały one ponownie otwarte iz tego powodu tracimy 300 pielęgniarek rocznie.

Nie pracuję w nagłych wypadkach, ale pracuję na oddziale poza nagłymi wypadkami, dzięki czemu widzę przychodzących i odchodzących pacjentów. Nie jesteśmy przytłoczeni pacjentami z COVID. W drugi weekend pracowałem i poszedłem do ER, aby porozmawiać z lekarzem na wezwanie. Nie było go tam, a izba przyjęć była pusta. Brak pacjentów.

W tym tygodniu pracowałem na ostrym oddziale i mieliśmy jednego pacjenta z nosicielstwem wirusa, podwójnie zaszczepionego. Połowa pacjentów na oddziale była podwójnie zaszczepiona.

Nie wierz w szum. Nie ma innego kryzysu niż kryzys kadrowy, który narasta od dziesięcioleci. Mimo to spodziewam się, że w ciągu najbliższych trzech tygodni zostanę zwolniona za odmowę wszczepienia. Jestem lojalnym, rzetelnym pracownikiem, który nie miał dnia chorobowego od 2 lat, a mimo to zostanę zwolniony.

Podsumowując, powiem, że celowo zaraziłem się członkiem rodziny zarażonym COVID i nie zachorowałem. Ta pandemia nie ma nic wspólnego ze zdrowiem, a wszystko z kontrolowaniem populacji.
Dziękuję Johnowi B i Kat za przesłanie tych informacji.

Related- Alberta Hiring "Covid Compliance Personnel" at $18 an Hr.

AHS CEO Caught Spreading Misinformation About ICU Bed Capacity Sep 25 Written By Wyatt Claypo


hinshaw.png
Dr Deena Hinshaw, naczelny lekarz zdrowia Alberty, powiedziała, że słyszała pewne „rozczarowujące” doniesienia o inspektorach zdrowia publicznego Alberta Health Services (AHS) „krytykowanych” lub „obrażonych słownie” podczas wykonywania swojej pracy. 
Więcej o tekście źródłowymWskaż tekst źródłowy, by wyświetlić dodatkowe informacje o tłumaczeniu


* Wszyscy muszą być zamaskowani w miejscach publicznych idoor z tuzinem wyjątków ...patrz s. 8
* Albertynie muszą pozostać w odległości 2 lub 3 metrów od siebie, z wyjątkiem ich najbliższego domostwa i ... patrz s. 10
* Każdy musi pracować zdalnie. W domu nie mogą przebywać goście. P. 11
* Brak posiłków w restauracjach. Na zewnątrz przy stole mogą przebywać tylko trzy osoby. Ludzie przy różnych stołach nie mogą wchodzić w interakcje. P. 14
* Zajęcia grupowe w pomieszczeniach, takie jak siłownie i teatr, są zabronione, chyba że wszyscy uczestnicy są blisko spokrewnieni. P. 15

Niezależnie od postanowień niniejszego Rozporządzenia, Naczelny Lekarz Zdrowia może zwolnić osobę lub grupę osób ze stosowania niniejszego Rozporządzenia. P. 20

Pierwszy komentarz

Kat Meijer po wizycie w szpitalu w Albercie...

Właśnie zostałem wysłany, aby zrobić EKG/EKG w laboratorium. Mój doktor powiedział mi, żebym nie szedł do szpitala, ponieważ pękają w szwach, a ich laboratorium jest zamknięte dla publiczności, chyba że jesteś w szpitalu. Powiedziała również, że są już prawie w punkcie, w którym triage musi zdecydować, kto żyje, a kto umrze.
Poszedłem do laboratorium i zostałem zawrócony jak oni NIE robią STAT testów i powiedziałem, że idą do szpitala. Bałem się, co jeśli nie mogę dostać się do środka, mój Dr podejrzewa atak serca. Bałam się też złapać Covida.
Kiedy tam dotarłem, w poczekalni nie było NIKOGO! Zostałem sprowadzony z powrotem do EMERG w mniej niż 10 minut. Ku mojemu całkowitemu zdziwieniu był martwy! Było 4 pacjentów, w tym ja i ŻADNY z objawami Covid (wszystko słychać, było tak cicho). Był 1 doktor i 2 pielęgniarki.
To było jak strefa zmierzchu! Mój mózg nie rozumiał, wszystko, co słyszałem i czytałem, sugerowało, że szpitale są przepełnione i przepełnione pacjentami z Covid!
Jeszcze dziwniejsze, kiedy wyszedłem, poprosili mnie, żebym schował telefon do kieszeni! Wszędzie pojawiły się znaki mówiące, że „Absolutnie w szpitalu nie wolno robić żadnych zdjęć ani nagrań”
Jesteśmy okłamywani! Wywoływanie strachu przez najwyższy personel AHS, media głównego nurtu i naszych wybranych urzędników, zwłaszcza Justina Trudeau, który najpierw nam mówi, potem przekupuje, potem zawstydza, a teraz grozi nam, rodakom Kanadyjczykom, że otrzymamy szczepionkę, ponieważ nasze systemy opieki zdrowotnej działają na pełnych obrotach większość naszego narodu!
Kilka razy przejrzałem swoje doświadczenie, zastanawiając się, czy to tylko ten szpital, dopóki nie zacząłem widywać innych ludzi, którzy mówią to samo o swoich szpitalach. Teraz znam prawdę i obserwuję, jak ta „dama” kłamie o tym, ile łóżek na OIOM-u i najwięcej, jakie kiedykolwiek mieliśmy na OIOM-ie ....... Nie mogę się powstrzymać, by nie wstydzić się przywódców moich krajów, i kłamstwa, za którymi opowiadają się, i zmuszają innych, by kłamali za nimi i razem z nimi, bez względu na to, jaki jest szalony program, który mają i wdrażają.

Przetlumaczyla GR przez translator Google

zrodlo:https://www.henrymakow.com/

Brak komentarzy:

"Niemieccy parlamentarzyści sugerują, że NATO narzuci strefę zakazu lotów nad zachodnią Ukrainą Ustawodawcy twierdzą, że nadlatujące rosyjskie drony i rakiety mogą być celem z Polski i Rumunii"

  Niemieccy prawodawcy zarówno z koalicji rządzącej, jak i opozycji popierają pomysł wprowadzenia przez NATO strefy zakazu lotów nad zachodn...