piątek, 17 grudnia 2021

"Australijska senator mówi, że nie przyjmie szcz....nki C...D-19!!!!!!!!!!!!!!!!"(video)

(Natural News) Senator Pauline Hanson z Queensland w Australii ogłosiła niedawno, że nie planuje otrzymać szczepionki na koronawirusa z Wuhan (COVID-19).

Image: Australian senator says she won’t take the COVID-19 vaccine

(Natural News

Lider Partii Jednego Narodu przemawiał podczas wydarzenia „Biznes dla wyboru” 9 grudnia w dzielnicy miejskiej Ipswich w Queensland. Hanson powiedział uczestnikom wydarzenia, że ​​nie ma zamiaru zaszczepić się przeciwko COVID-19.


„Powiem ci szczerze, że nie miałem szczepu [i] nie zamierzam go szczepić. Nie wkładam tego gówna do mojego ciała. Zająłem stanowisko i to jest mój wybór” – powiedział Hanson, gdy publiczność klaskała.


„Nie jestem antyszczepionkowcem, ale jestem bardzo ostrożny z tym, co wkładam do mojego ciała. Czułem, że przez całe życie zachowywałem całkiem dobre zdrowie i zamierzam tak zachować”.


Senator skrytykował również władze zdrowotne, które jej zdaniem podejmują decyzje dotyczące jej ciała.


„Nie mam zamiaru słuchać biurokratów, polityków, Organizacji Narodów Zjednoczonych czy Światowej Organizacji Zdrowia, które forsują swój własny program i odbierają mi wolności, moje prawa [i] moje wybory. Dlatego walczę z tym problemem i ty też powinieneś.


Hanson, zagorzały krytyk nakazu szczepień, powiedział wcześniej, że środki te zachęcają do „pandemii dyskryminacji”. Aby temu przeciwdziałać, w listopadzie 2021 r. przedstawiła ustawę w australijskim Senacie, której celem było zablokowanie mandatów na szczepionki. Jednak projekt Hansona został odrzucony w głosowaniu 44-5.


Tasmania senator Jacqui Lambie potępiła propozycję Hanson i oskarżyła swoją partię o rozwój dzięki dyskryminacji i sianiu strachu. „Ten projekt ustawy miał dotyczyć walki z dyskryminacją osób, które nie zostały zaszczepione przeciwko COVID-19. Jedynymi osobami, które potrzebują ochrony przed dyskryminacją, są osoby, które nie mogą otrzymać [szczepionki] z przyczyn od nich niezależnych” – powiedziała.


Kilka miesięcy wcześniej Hanson i jej szef personelu James Ashby dołączyli do kierowców ciężarówek, którzy protestowali przeciwko mandatom szczepień i środkom zablokowania w Queensland. Kierowcy ciężarówek zablokowali autostradę M1 30 sierpnia w proteście przeciwko obowiązkowym szczepieniom COVID-19. Senator wezwał kierowców ciężarówek do „ruszenia” do godziny 7 rano tego samego dnia.


Więcej australijskich senatorów sprzeciwia się szczepionkom COVID-19, tyranii medycznej

Oprócz Hansona, dwóch innych ustawodawców w Australii sprzeciwiało się szczepionkom COVID-19 i tyranii medycznej.


Senator z Australii Południowej, Alex Antic, jest jednym z takich prawodawców, którzy sprzeciwiają się nakazom szczepień. Niedawno trafił na pierwsze strony gazet po tym, jak funkcjonariusze policji Australii Południowej odprowadzili go do hotelu objętego kwarantanną, aby odizolować go na dwa tygodnie. Antic twierdził, że przymusowe odizolowanie go było „z premedytacją” i było odpowiedzią na jego sprzeciw wobec tyranii medycznej.


„Byłem osobą, która bardzo, bardzo głośno wypowiadała się na temat mandatów, paszportów szczepionkowych, dyskryminacji, przesady rządu i biurokracji. Teraz nagle wydaje mi się, że zostałem wyróżniony w czymś, co wydaje się być politycznym wyczynem. [Jedyną ingerencją, jaką naprawdę można z tego wyciągnąć, jest to, że było to dość zaplanowane” – powiedział ABC Radio Adelaide.


„Bardzo jasno przedstawiłem swoją historię medyczną, a opieka medyczna to sprawa dla mnie i mojej rodziny”. (Powiązane: australijski prawodawca sprzeciwia się tyranii medycznej eskortowanej do hotelu kwarantanny COVID.)


Premier Scott Morrison powiedział, że był zaskoczony, że Antic został poddany kwarantannie, ponieważ początkowo uważał, że senator jest w pełni zaszczepiony. „Z pewnością rozumiałem, że został podwójnie zaszczepiony. Omówiłem szczepienia i bardzo jasno powiedziałem, że właśnie tak go rozumiem, więc byłem zaskoczony”.


„Senator Antic dokonał wyboru i jest do niego uprawniony” – dodał Morrison.


Senator z Queensland Gerard Rennick również skrytykował mandaty dotyczące szczepień. W październiku napisał list do Morrisona, prosząc o złomowanie mandatów na szczepionki i odszkodowań za urazy związane ze szczepionką. List Rennicka do premiera z 29 października wezwał również do stworzenia odpowiedniego i odpowiedniego ”programu odszkodowań dla ofiar obrażeń poszczepiennych.


„Wiele ofiar było niezdolnych do pracy i boryka się z problemami ekonomicznymi, a także zdrowotnymi w wyniku niepożądanego zdarzenia związanego ze szczepionką [COVID-19]. Ofiary nie powinny czekać do przyszłego roku, aby otrzymać odszkodowanie i wsparcie dochodu” – napisał Rennick. „Żadna osoba w tym kraju nie powinna być zmuszana do utraty pracy, ponieważ nie chce brać szczepionki przeciw COVID”.


Rennick dodał, że osoby, które doświadczyły niepożądanej reakcji po pierwszej dawce szczepionki, powinny mieć możliwość odrzucenia drugiej. Nie pozwolenie im na to było „zupełnie nieludzkim scenariuszem”, powiedział. (Powiązane: australijski senator wypowiada się na temat obrażeń poszczepiennych, mówi, że wymuszanie drugiego strzału jest „nieludzkie”.)


Senator z Queensland wezwał również do zwolnienia dzieci ze wszystkich mandatów związanych z COVID-19 oraz do zniesienia krajowych ograniczeń w podróżowaniu.


Poniżej znajduje się film, na którym Hanson ogłosiła swoją odmowę przyjęcia szczepionki COVID-19 podczas wydarzenia 9 grudnia.

Revolt.newsma więcej artykułów o prawodawcach, którzy sprzeciwiają się nakazom szczepień

Przetlumaczyla GR przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/2021-12-17-australian-senator-hanson-wont-take-covid-vaccine.html

Brak komentarzy:

"Oni kłamią, my wiemy, że kłamią, a oni wiedzą, że my wiemy, że kłamią"

  "Wiemy, że kłamią. Wiedzą, że kłamią. Wiedzą, że my wiemy, że kłamią. Wiemy, że oni wiedzą, że my wiemy, że wiedzą, że kłamią. A jedn...