czwartek, 9 grudnia 2021

"Eksplozja w nowych chorobach serca odrzucona jako „zaburzenie stresu po pandemii”!!!!!!!!!!"

PRZEZ TYLER DURDEN

ŚRODA, 08.12.2021 - 11:25

Autor: Paul Joseph Watson za pośrednictwem Summit News,

Authored by Paul Joseph Watson via Summit News,

Eksperci z Wielkiej Brytanii twierdzą, że eksplozję nowych chorób serca u młodszych pacjentów można wytłumaczyć nowym stanem zwanym „zespołem stresu popandemicznego”.

Tak naprawdę.


Raport London Evening Standard cytuje starszego chirurga naczyniowego Tahira Hussaina, który pracuje w szpitalu NHS w Londynie.


„W mojej praktyce zaobserwowałem duży wzrost chorób naczyniowych związanych z zakrzepicą” – powiedział Hussain.


„Dużo młodsi pacjenci są przyjmowani i wymagają interwencji chirurgicznej i medycznej niż przed pandemią”.


Hussain powiedział, że przypadki te są „bezpośrednim wynikiem zwiększonego poziomu stresu i lęku spowodowanego skutkami PPSD (zespół stresu popandemicznego)”.


Powiedział również, że ludzie umierający w domu „z powodu takich schorzeń jak zator płucny i zawał mięśnia sercowego” sprowadzali się do samoizolacji i nie szukania pomocy medycznej, której potrzebują.


Następnie powiedzieliśmy im, że nagły początek setek tysięcy chorób związanych z sercem był spowodowany „zespołem stresu popandemicznego”. pic.twitter.com/EaRfakalFu


— Paul Joseph Watson (@PrisonPlanet) 7 grudnia 2021 r.

Wyjaśnienie Hussaina zostało powtórzone przez byłego starszego terapeutę psychologicznego NHS, Marka Raynera, który powiedział, że nawet 300 000 dolegliwości serca może być spowodowanych „zespołem stresu popandemicznego”.


„Wszyscy słyszeli o PTSD, ale naprawdę musimy pilnie zająć się PPSD”, powiedział Rayner, dodając, że „Pandemia i wynikające z niej blokady miały ogromny wpływ na zdrowie psychiczne całego narodu”.


Niektórzy wyrażali sceptycyzm, że nagły wzrost problemów z sercem wśród młodych ludzi wynika wyłącznie ze stresu związanego z blokadą (Wielka Brytania nie była objęta żadną formą blokady od prawie 6 miesięcy).


TO JEST NIENORMALNE


TO JEST NIENORMALNE


TO NIE JEST NORMALNE https://t.co/Tkxqi140Mb


— Dr Aseem Malhotra FRCP (@DrAseemMalhotra) 5 grudnia 2021 r.

„Nieważne mój ostatni tweet!” skomentowała Candace Owens.


„Właśnie dowiedziałem się, że nagły wzrost liczby chorób związanych z sercem jest prawdopodobnie spowodowany **sprawdzeniem notatek Wielkiej Farmacji** Popandemicznym Zespołem Stresowym. Nie ma tu nic do zobaczenia!”


W swoim poprzednim tweecie zapytała: „Czy to ja – czy może wielu młodych, zdrowych sportowców nagle umiera w tym roku?”


Mniejsza o mój ostatni tweet! Właśnie dowiedziałem się, że nagły wzrost liczby chorób związanych z sercem jest prawdopodobnie spowodowany **sprawdzeniem notatek Wielkiej Farmacji**

Zaburzenie stresowe po pandemii.


Nie ma tu nic do zobaczenia! pic.twitter.com/mB0ctcROQ3


— Candace Owens (@RealCandaceO) 7 grudnia 2021 r.

* * *


Nowiutkie gadżety już dostępne! Pobierz go na https://www.pjwshop.com/


W dobie masowej cenzury w Dolinie Krzemowej Bardzo ważne jest, abyśmy pozostawali w kontakcie. Chcę, abyś zapisał się na mój bezpłatny biuletyn tutaj. Wesprzyj mojego sponsora – Turbo Force – doładowany zastrzyk czystej energii bez zjazdów. Uzyskaj wczesny dostęp, ekskluzywną zawartość i materiały zza kulis, obserwując mnie w Locals.

Przetlumaczyla GR przez translator Google

zrodlo:https://www.zerohedge.com/covid-19/explosion-new-heart-conditions-dismissed-post-pandemic-stress-disorder

Brak komentarzy:

"USA tracą pozycję na świecie na rzecz Rosji i Chin .Wsparcie dla Izraela zaszkodziło pozycji Ameryki na Bliskim Wschodzie"

  Choć w ciągu ostatniego roku zarówno Chiny, jak i Rosja poprawiły swoją pozycję na świecie, według respondentów z 53 krajów ocena poparcia...