piątek, 3 grudnia 2021

"Żona opisuje tortury śmierci dr Andreasa Noacka!!!!!!!"

 


noack.jpg

Szczegóły nie zostały jeszcze potwierdzone
ale wygląda na to, że dr Andreas Noack odszedł,
wokalny przeciwnik „szczepionek”
został zamordowany w sobotę. Od jego żony
opis, mogła to być bezpośrednia broń energetyczna.

Niemiecki chemik naukowy, Noack, powiedział: „Wodorotlenek grafenu został znaleziony we wszystkich badanych szczepionkach. Tlenki grafenu tworzą w krwiobiegu struktury o szerokości około 50 nm i grubości 0,1 nm. Są bardzo cienkie, ale bardzo mocne. Działają jak małe żyletki w krwiobiegu, który może przecinać naczynia krwionośne. Nie ulegają rozkładowi. Raz w krwiobiegu pozostaną tam na zawsze (nie licząc osoby, która otrzyma transfuzję krwi w celu ich usunięcia). Ich wpływ na naczynia krwionośne kumuluje się. Im dłużej pozostają w krwiobiegu, tym więcej uszkodzeń zostanie wyrządzonych naczyniom krwionośnym z czasem.


Niemiecki czytelnik przesłał to podsumowanie-
 
To jest wideo od jego żony lub partnerahttps://t.me/archenoack/3742 wydany 29 listopada 2021

00:10 To było w dniu, w którym ukazał się film Graphenhydrooxid i odbył się wywiad z Haraldem Thiersem.
00:24 Potem poszliśmy na górę na galerię; odpoczywaliśmy, rozmawialiśmy, śmialiśmy się, mówiliśmy sobie, jak bardzo się kochamy
00:40 potem chciał zejść na dół do kuchni po coś do przegryzienia.
00:47 i normalnie nie spędza tam więcej niż minutę
0050, więc zszedłem na dół i powiedziałem żartując „znowu zjadasz wszystko z dala ode mnie”
01:06 w tym momencie zaczął się kołysać i myślałem, że się ze mnie naśmiewa - wyglądało na to, że grał (udając) pijaną osobę.
01:31 Więc poszedłem do niego i powiedziałem, ha ha, pocałowałem go, ale nie zatrzymał tego.
01:34 Powiedziałem przestań, to nie jest śmieszne. W tym momencie zgasł prąd
01:44 i całość wydarzyła się 20 min-30 min po wywiadzie (nie patrzyłem na zegarek)
01:53 i wtedy Andreas upadł w moich ramionach
02:00 Zaczął jęczeć, miał silny ból
02:07 Jego ciało było całkowicie napięte, nagle nie mogło już mówić
02:19 Na początku myślałem, że mógł zostać otruty, ponieważ wydawał z siebie odgłosy dławienia
02:25 Zaszczepiłem mu Sole (jak słoną wodę), a potem zwymiotował to, co zjadł w ciągu dnia. Nie było to dużo. Jadłem też z tego samego jedzenia, więc to nie mogło być zatrucie
02:41 Po prostu nie mogłem nic zrobić. Byłem tylko z nim i musiałem oglądać
02:50 Nigdy nie widziałem czegoś takiego.
02:57 To była dla niego męka, jakby był torturowany z zewnątrz.
03:04 trwało to około pół godziny. A może dłużej jak wydawało mi się wiecznością
03:15 Nie mógł mówić. Był jakby sparaliżowany - naprawdę nie potrafię tego opisać
03:30 Po prostu trzymałem go, żeby nie uderzył się w głowę
03:34 W pewnym momencie uspokoił się, jego ciało było wyczerpane całą sprawą
03:42 Potem mógł znowu wstać, trochę zakręciło mu się w głowie
03:51 Wszedł na górę, jakoś się podniósł
03:57 potem wyzdrowiał, był bardzo wyczerpany, nie chciał rozmawiać, był wycofany i zauważyłem, że był naprawdę bardzo wyczerpany
04:19 Nie wiem, czy rozpoznał, co się z nim stało
04:29 Ale potrzebował dużo odpoczynku, ale potem powiedział, że poczuje się dobrze i nie chciał, żeby ktoś się o tym dowiedział (w nocy z 25 na 26 listopada 2021)
04:44 Zauważyłem jego niespokojny sen, pocił się, może gorączka. Ale nie obudziłem go, bo potrzebował odpoczynku
05:00 W pewnym momencie nie mogę powiedzieć w jakich odstępach czasu - w pewnym momencie zaczął bardzo ciężko oddychać i grzechotać - wtedy naprawdę się przestraszyłem. Zauważyłem, że nic już nie jest w porządku.
05:25 i zapytałem go, co się dzieje, ale potem znowu miał ten paraliż, nie mógł już rozmawiać
05:38 znowu ten skurcz był tam ponownie
05:41 oddech, strasznie ciężki oddech - nie mógł już oddychać
05:48 Zaczęłam krzyczeć, wrzasnęłam na niego, że powinien wyjść z tego stanu i wrócić do mnie
05:59 płacz
06:11 Płakałam, a on próbował mnie pocieszyć
06:14 płacz
06:24 Byłem wtedy zajęty, żeby Andreas mógł dobrze oddychać, musiałem zmienić jego pozycję, żeby mógł swobodniej oddychać
06:39 Miał coraz więcej wody w płucach, terkotał i nie mógł wypluć
06:46 Nawet wyjąłem go rękami
06:56 Pogotowie zadzwoniło do mnie w tym czasie i kazało reanimować
07:02 Więc po prostu to zrobiłem, zrobiłem masaż serca i wentylowałem - po prostu zrobiłem to, co mi powiedzieli
07:18 czułem się jak godziny
07:23 w pewnym momencie jego brzuch wzdęł, potem powiedział, że powinienem przestać go wietrzyć i robić tylko masaż serca
07:30 i już nie mogłem, ale po prostu kontynuowałem
07:40 I w pewnym momencie przyjechali, około 6 osób, nie pamiętam, i podłączyli go do maszyn
07:54 ta automatyczna maszyna (płacze)
08:00 dała mu zastrzyki, jak adrenalina i inne rzeczy
08:12 Przez cały czas mieli na sobie maski, poprosiłem ich, żeby zdjęli maski, żeby mogli lepiej oddychać (nie przetłumaczone dosłownie)
08:20 W pewnym momencie zapytałem ich "czy on jeszcze żyje"
08:29 odpowiedzieli „w tej chwili nie”, ale byli w trakcie reanimacji”
08:34 a potem najwyraźniej znowu go żyli iw tym momencie mogli go przetransportować i sprowadzić na dół
08:45 i wtedy zaczęliśmy
08:52 i sanitariusz - to też był zbieg okoliczności - że znał drogę, bo sanitariusz mieszka tu w dolinie
08:59 a potem pojechaliśmy do Wolfsbergu
09:01 Ale nie mogłem z nim być, bo nie mogłem nic zrobić i musieli go włożyć do respiratora, do którego nie miała wstępu
09:15, więc zapytałem „zanim wprowadzisz go do środka, czy mogę go zobaczyć
09:22 i zapytałem, jak się teraz czuje, a oni powiedzieli, że mogą go przywrócić (do życia) i będzie dobrze wyglądać
09:30 Zapytałem "co jest z jego uszkodzeniem mózgu", a oni odpowiedzieli, że ponieważ ciągle robiono mi masaż serca i jego obwód był zawsze zawieszony (nie jestem pewien, czy dobrze przetłumaczony - oznacza, że ​​​​obwód krwi nie został przerwany z powodu masażu serca), więc miałby duże szanse, że wszystko będzie dobrze

09:59 potem go wyjęli i podszedłem do niego, położyłem głowę na jego klatce piersiowej, był zaintubowany, powiedziałem mu, jak bardzo go kocham
10:18 potem ponownie wepchnęli go do środka. Musiałem siedzieć na zewnątrz i tak naprawdę nic już nie zauważyłem
10:30 potem lekarze wyszli, złożyli głowy razem
10:42 To było właściwie zaraz potem. prawie nie mieli go w szpitalu, zanim wyszedł ponownie
10:51 Kiedy złożyli głowy, wiedziałem.
10:55 Potem powiedzieli: „Jego duża zastawka serca całkowicie zepsuła się. Miał atak serca i zmarł z tego powodu.
11:10 Osoba, która filmowała: „Wielu zrozumiało, że ludzie go zaatakowali, ale chciałeś powiedzieć, że był to atak promienia”
11:19 Nic nie wiem o tych rzeczach. Trudno sobie wyobrazić, jak coś takiego działa
11:26 Ale on zawsze mówił, że będą mieli te technologie
ciąg dalszy - koniec filmu

(oznacza to, że film zakończył się napisem „Fortsetzung folgt – kontynuacja”


Wcześniejsze oświadczenie ciężarnej żony Noacka
Transkrypcja w języku angielskim (angielskie napisy na wideo autorstwa Stefana Reicha)

Jest sobota, 27 listopada 2021 [w Niemczech].

We wtorek 23 listopada o godz. 10.00 ukazał się film o wodorotlenku grafenu. Film uderzył jak bomba. W tym samym czasie Andreas miał z kimś telefon Zoom (przepraszam, nie rozpoznałem nazwiska). Obsługiwałem kamerę i śledziłem rozmowy. Wywiad trwał około dwóch godzin. Potem porozmawialiśmy ze sobą i powiedzieliśmy sobie, jak bardzo się kochamy i śmialiśmy się.

noack-wife.jpg
Wkrótce potem Andreas został brutalnie zaatakowany. Atak był wyjątkowo podstępny i nieoczekiwany. Muszę ci powiedzieć, że niestety Andreas nie przeżył napaści. Wiadomość ta jest dla nas wszystkich niezwykle szokująca. Ale Andreas jest we mnie, a ja jestem jego częścią. Jesteśmy jednością.

Wszystkie informacje są tam dostępne. Wiemy wszystko, co musimy wiedzieć. Potrzebuję was wszystkich teraz... Nadszedł czas na działanie. Teraz nadszedł czas, aby uwierzyć. Teraz musimy zrealizować jego plan. Nie mamy nic więcej do stracenia. Chodzi o całą ludzkość. Zrobił to dla ciebie. Umarł za ciebie. Nie bał się śmierci, przyjął możliwość. To straszne, że musiało się to stać w ten sposób. Nie planował, żeby tak szybko nas opuścić. Jak powiedziałem, przejmij energię wroga. Musimy teraz wykorzystać tę energię. Obróć to przeciwko nim. Użyj go dla nas. Potrzebuję was teraz. Nie mogę tego zrobić sam. Proszę ruszaj.

Więcej szczegółów opowiem. Proszę nie panikuj.
[mówi po angielsku:] „Razem stoimy, podzieleni upadamy. Stańmy razem jako zespół, aby zmaksymalizować, zobaczmy nasz głos”
--

Znaczące cytaty dr Noack
„Zaszczepienie się jest jak gra w rosyjską ruletkę. Ludzie, którzy umierają natychmiast lub wkrótce po zaszczepieniu, są jak ofiary rosyjskiej ruletki. Gdy tlenek grafenu natychmiast uderza w ścianę naczynia krwionośnego, powoduje śmierć lub zapada się natychmiast po otrzymaniu wosk.
Lekarze przeprowadzający sekcję zwłok ofiar Vax niczego nie znajdą. Ci lekarze szukają czegoś biologicznego jako przyczyny śmierci, ale wodorotlenek grafenu nie jest biologiczny, więc nie będzie widoczny w ich testach.
Są zdjęcia zakrzepłej krwi wychodzącej z nosa. Ludzie wykrwawiają się od środka.
Zwłaszcza najlepsi sportowcy, którzy umierają, mają szybko płynącą krew. Im szybciej płynie krew, tym więcej szkód wyrządzą brzytwy.
Jako chemik, jeśli wstrzykniesz to do krwi, jesteś mordercą.
Pytanie, które należy zadać twórcom szczepionek i politykom, brzmi: DLACZEGO TE BRZYTWY ZNAJDUJĄ SIĘ W SZCZEPIONKACH? Jak mogą usprawiedliwić ich przebywanie w szczepionkach?
A teraz chcą zmusić dzieci od 5 roku życia tą okropną rzeczą!


------------------
Wodorotlenek nanografenu działa jak żyletki i pozostaje na zawsze we krwi, więc krwotoki i krzepnięcia są nieuniknione

Opisując nanografen znaleziony w szczepionkach metodą spektroskopii jako wodorotlenek grafenu, a nie tlenek grafenu – w rzeczywistości zidentyfikowano go jako zredukowany tlenek grafenu – dr. Noack podkreśla, że ​​monoatomowe warstwy węgla, które zawiera, mogą tworzyć łańcuchy o długości 50 nanometrów i grubości 0,1 nanometra, a postrzępione krawędzie tej warstwy nanowęgla mogą przecinać naczynia krwionośne jak żyletki. Niebezpieczne, postrzępione krawędzie tlenku grafenu znalezione w szczepionkach zostały wcześniej zauważone przez zespół dr Campry i dr Roberta Younga podczas analizy wyników.

Stwierdzając, że toksykolodzy nie mają jeszcze narzędzi do zrozumienia zjawiska, mówi, że chemicy są lepiej przygotowani do zrozumienia konsekwencji i że zasadniczo ludzie mają krwotoki wewnętrzne, a sportowcy padają martwi na boisku z powodu wewnętrznego krojenia naczynia włosowate i krwotoki krwi, a także występujące zakrzepy krwi.

Dodatkowym niepokojem jest jego stwierdzenie, że rGO nie rozkłada się — pozostanie w krwiobiegu i nie można go usunąć inaczej niż przez transfuzję krwi, co oznacza, że ​​jego skutki będą nieuchronnie pojawiać się z czasem, jeśli nie natychmiast. Ilość rGO w partii podanej każdemu, kto stanie w kolejce do strzału, określi rosyjską ruletkę, czy śmierć jest natychmiastowa, czy opóźniona. Pytanie, które należy zadać firmie Pfizer, jak mówi, brzmi: dlaczego te węglowe żyletki zostały umieszczone w szczepionkach.

(Nano grafen został znaleziony we wszystkich 4 głównych szczepionkach: Pfizer, Moderna, Johnson & Johnson i AstraZeneca.)

Wielu lekarzy i naturopatów sformułowało różne zalecenia dotyczące usuwania tlenku nanografenu, o czym wielu tutaj wspomina. Dr Young ostatnio omawiał detoksykację francuską glinką Montmorillonite, podczas gdy niedawno odkryto, że Clean Slate od Root Brand usuwa tlenek grafenu z krwi zaszczepionych. Clean Slate można znaleźć tutaj pod tym linkiem, który obsługuje również podcasty w Ramola D Reports.

Dr Noack wygłosił te komentarze mniej więcej w czasie, gdy Austria ogłosiła mandat na szczepionki dla wszystkich obywateli 22 listopada i powiedział, że kanclerz Alexander Schallenberg potrzebuje setek tysięcy listów od ludzi informujących go, że rGO w szczepionkach będzie działać jak żyletki i maszyny śmierci , i że jeśli pan Schallenberg przyjmie mandaty, będzie działał jako masowy morderca.

Przedstawione tutaj informacje sugerują, że wszystkie szczepionki przeciwko COVID należy natychmiast wstrzymać, biorąc pod uwagę ich wyraźną ekspozycję jako maszyny do zabijania. Podczas gdy media głównego nurtu odmawiają publikowania faktów odkrycia nanotlenku grafenu w szczepionkach, wielokrotne potwierdzenia przy użyciu mikroskopów elektronowych, mikroskopów z optycznym kontrastem fazowym i spektroskopów energetycznych przez różne zespoły naukowców zgłaszane tu wcześniej i tu i tu, sprawiają, że jest to niemożliwe. wykształceni czytelnicy zakwestionowali te ustalenia jako wątpliwe. Ostatecznie, czytelnicy i widzowie będą musieli być poinformowani, aby podjąć zdecydowane działania, takie jak pisanie listów informacyjnych i kwestionujących oraz kontynuowanie masowych wieców (które już odbywają się na całym świecie), aby powstrzymać rządy przed narzucaniem mandatów i zachęcaniem do szczepień tymi śmiertelnymi zastrzykami.

Sytuacja w Austrii wydaje się dość tragiczna, ponieważ kanclerz wydaje się planować nadanie szczepień również dla pięciolatków i starszych.

„Jako chemik mówię, że to są żyletki. I widzę, że lekarze nie wiedzą wystarczająco dużo o chemii. Ale robią chemię w ciele, u małych dzieci, u kobiet w ciąży. Ale teraz wy lekarze wiecie, co robicie… a jeśli nadal będziecie wstrzykiwać, jesteście mordercami. Wyjdźcie, przekażcie te informacje swoim lekarzom, swoim politykom – a jeśli będziecie kontynuować, obiecuję, że żaden sąd na świecie was nie uratuje”. Dr Andreas Noack
Ten film jest obowiązkowy do obejrzenia, niezależnie od wszystkich pytań dotyczących. Zapoznaj się z dalszymi informacjami i opublikuj dodatkowe informacje w komentarzach, jeśli je masz.

Prosimy również o poinformowanie wszystkich urzędników państwowych o odkryciach zgłoszonych tutaj, podobnie jak w innych artykułach na tej stronie, aby nie mogli później powiedzieć, że nigdy nie zostali poinformowani. Urzędnicy państwowi muszą uznać swoją indywidualną odpowiedzialność i winę oraz podjąć zdecydowane działania, aby powstrzymać te niezaszczepione.

Grafenowe „żyletki” znalezione w szczepionkach COVID (dr Andreas Noack)

-----------------


Pierwszy komentarz od TP

https://odysee.com/@I-Rabbi-T:3/Stefan-Reich---Graphene-razor-blades-found-in-the-COVID-vaccines-Dr.-Andreas-Noack:5

Konkluzja:
Dr Andreas Noack jest ekspertem od grafenu. Zrobił na tym doktorat. Następnie pracował dla wiodącego producenta nanocząstek węglowych.

Pomógł zaprojektować techniki wytwarzania grafenu i wodorotlenku grafenu (GH).

Mówi, że w vaxx jest GH. Mówi, że jest rozpuszczalny i stabilny w wodzie.

To jest widoczne za pomocą spektrometru Micro Ramana.
https://en.wikipedia.org/wiki/Raman_spectroscopy
Mówi, że zna wpływ, jaki GH wywiera na organizm.

GH działa jak nano maszynki do golenia i niszczy naczynia, rozrywając je w niewidoczny sposób.

Mówi, że im większy przepływ krwi, tym większe rany (patrz sportowcy).
Oczywiście nie ulega rozkładowi i toksykolodzy nie mogą go wykryć, ponieważ nie są chemikami i używają szalek Petriego do wykrywania zarazków lub wirusów.

Mówi, że problem z mRNA to objazd. Ponieważ to GH jest zabójcą.

Idealna, ohydna zbrodnia.

I prawdopodobnie został zamordowany za ujawnienie strasznej prawdy.

Wdowa po nim, która była w ciąży, zeznaje. Mógł zostać zamordowany przy użyciu skierowanej broni energetycznej.
https://www.youtube.com/watch?v=TbmyGPPZIqY


Przetlumaczyla GR przez translator Google

zrodlo:https://www.henrymakow.com/

Brak komentarzy:

"FBI wszczyna śledztwo w sprawie zawalenia się mostu w Baltimore – media W zeszłym miesiącu duży kontenerowiec zderzył się z mostem Francisa Scotta Key Bridge, w wyniku czego zginęło sześć osób, a konstrukcja została całkowicie zniszczona"

  Federalne Biuro Śledcze Stanów Zjednoczonych (FBI) wszczęło dochodzenie w sprawie śmiertelnego zawalenia się dużego mostu w Baltimore – po...