AUTOR: TYLER DURDEN
Aktualizacja (piątek 0711ET): Organizatorzy "Konwoju Wolności" "otrzymali potwierdzenie, że GoFundMe wypuścił naszą pierwszą partię funduszy" po doniesieniach w czwartek, platforma crowdfundingowa zablokowała dostęp do pieniędzy.
W Internecie zawrzało wczoraj, gdy GoFundMe zablokował dostęp do funduszy, które pomogłyby wesprzeć konwój co najmniej 50 000 kierowców ciężarówek zmierzających w sobotę do Ottawy, stolicy Kanady. Oczekuje się, że darowizny zostaną przekazane kierowcom ciężarówek, którzy wzięli udział w rajdzie, płacąc za paliwo, jedzenie i hotel. GoFundMe chciał więcej wyjaśnień od grupy na temat tego, jak pieniądze zostaną wydane.
W Kanadzie trwa poważna rewolta, ponieważ rząd i korporacyjne media bagatelizują ruch, który wciąż nabiera rozpędu.
Kierowcy ciężarówek są wściekli na nakazy szczepień, które rozpoczęły się 15 stycznia i wymagały, aby nieszczepioni kierowcy ciężarówek wracający do Kanady zostali przetestowani i poddani kwarantannie przez tydzień.
Stany Zjednoczone wprowadziły podobną politykę 22 stycznia. Te dwa mandaty natychmiast usunęły 20% ze 160 000 transgranicznych amerykańskich i kanadyjskich kierowców ciężarówek z dróg z powodu niezgodności w obu krajach.
W czwartek ruch przyciągnął uwagę najbogatszego człowieka na świecie, Elona Muska, który napisał na Twitterze, że wspiera kierowców ciężarówek dla swoich 71,8 miliona obserwujących.
Oto pełna aktualizacja od jednego z organizatorów Freedom Rally, który powiedział, że pierwsza partia ponad 6,8 miliona CAD została wydana.
Mamy świetną wiadomość, którą możemy podzielić się z wami wszystkimi! Otrzymaliśmy potwierdzenie, że GoFundMe wypuściło naszą pierwszą partię środków i inicjuje nasz pierwszy przelew. Nie możemy ci wystarczająco podziękować za cierpliwość.
Niestety, dotychczasowe media uznały za konieczne publikowanie artykułów sugerujących, że GoFundMe zamroził nasze fundusze z różnych skandalicznych powodów. W rzeczywistości tymczasowe wstrzymanie było spowodowane międzynarodowymi przepisami bankowymi, które dyktują wiele polityk GoFundMe. Powszechną praktyką w GoFundMe jest przeprowadzanie tego rodzaju należytej staranności w celu zapewnienia, że fundusze są legalne.
W naszym przypadku, ze względu na przytłaczające darowizny, które otrzymaliśmy, a obecnie jesteśmy 8. najszybciej rozwijającą się kampanią w ich historii, ciągłe próby aktywistów, aby oznaczyć naszą kampanię jako nielegalną, zaostrzyły i tak już żmudny proces. Zespół GoFundMe był niesamowity w pracy i jesteśmy bardzo wdzięczni za ich wsparcie.
Uwolnienie tej pierwszej partii środków pozwoli nam rozpocząć przetwarzanie formularzy rejestracyjnych i przekazów pieniężnych do kierowców, którzy potrzebują naszego wsparcia. Początkowo pojawi się wąskie gardło ze względu na dużą liczbę żądań, które musimy przetworzyć, oraz ze względu na czas przetwarzania płatności. Proszę, bądźcie z nami, ponieważ pracujemy tak szybko, jak to możliwe, aby to zrobić.
Przypominamy, że fundusze te w pierwszej kolejności pomogą kierowcom wszystkich półciężarówek i pojazdów wsparcia bezpośredniego, takich jak ciężarówki pilotowe i / lub ciężarówki mechaniczne w konwojach do Ottawy. Rejestracje muszą zostać odebrane i podpisane przez Kapitanów Dróg. Formularze te muszą być również wypełnione dokładnie zgodnie z instrukcjami zawartymi w formularzu rejestracyjnym, w przeciwnym razie nie będą przetwarzane. Należy pamiętać, że wszystkie zgłoszenia nie są gwarantowane, ponieważ zależy to od tego, ile rejestracji otrzymano i ile zostało przekazanych za pośrednictwem kampanii GoFundMe.
Mamy niesamowity zespół za kulisami składający się z prawników, księgowych i księgowych, którzy ciężko pracują, aby zapewnić ludziom rekompensatę. Przypominamy, że zajmie to trochę czasu i prosimy o cierpliwość, podczas gdy zespół sprawdza i zatwierdza przytłaczającą liczbę zgłoszeń uczestników.
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za ich życzliwość, cierpliwość i wsparcie, podczas gdy my to sortujemy. Każdy z was odgrywa rolę w jednoczeniu Kanadyjczyków w całym kraju i pokazuje światu, że istnieje nie tylko nadzieja dla Kanady, ale dla całego świata.
... i kto wie, kierowcy ciężarówek mogą być w stanie doprowadzić Ottawę do zastoju od soboty. Tymczasem prezydent Justin Trudeau przebywa w izolacji po możliwym narażeniu na COVID.
* * *
Aktualizacja (1900ET):W znaczącym zwrocie wydarzeń, który z pewnością zostanie postawiony pod pręgierzem trudeau jako mieszanka rasizmu, mizoginizmu, niebezpiecznej lub "niszczącej demokracji", Elon Musk - wcześniej tweetował swoje poparcie dla kanadyjskich kierowców ciężarówek protestujących przeciwko nakazom szczepień ..
... właśnie podkręcił wzmacniacz mediów społecznościowych do "11", mówiąc swoim 71,1 milionom obserwujących na Twitterze, że: "Jeśli wystarczająco przestraszysz ludzi, zażądają usunięcia wolności. To jest droga do tyranii" i dodał, że sposobem na walkę jest "przegłosowanie ich".
Ile czasu upłynie, zanim Musk - najbogatszy człowiek na świecie - zostanie pozbawiony platformy
* * *
Ogromny konwój kanadyjskich kierowców ciężarówek zbliża się do stolicy Ottawy, aby zaprotestować przeciwko transgranicznym nakazom szczepień przeciwko COVID-19, które poważnie wpływają na branżę transportową.
Najwyżsi urzędnicy rządowi, duże firmy technologiczne i media głównego nurtu bagatelizują protest, nazwany "Konwojem Wolności", który rozpoczął się w Vancouver w niedzielę i ma dotrzeć do Ottawy, stolicy Kanady, w sobotę.
Premier Justin Trudeau nazwał protest i jego zwolenników "małą marginalną mniejszością" o "niedopuszczalnych poglądach".
"Niewielka marginalna mniejszość ludzi, którzy są w drodze do Ottawy, ma niedopuszczalne poglądy, które wyrażają, nie reprezentują poglądów Kanadyjczyków, którzy byli tam dla siebie nawzajem, którzy wiedzą, że podążanie za nauką i wzmacnianie się w celu wzajemnej ochrony jest najlepszym sposobem na dalsze zapewnianie naszych wolności, prawa i wartości jako kraj" - powiedział Trudeau dziennikarzom w środę.
Prezydent nazwał każdego nieszczepionego rasistą i mizoginistycznym ekstremistą.
Tymczasem duże firmy technologiczne biorą na cel ruch, aby ograniczyć swoją mobilność przed dotarciem do Ottawy.
GoFundMe zamroził konto powiązane z grupą, która zorganizowała protest. Strona GoFundMe zebrała 6 milionów CAD od czwartku rano od 76 000 osób. "Prosimy o darowizny, aby najpierw pomóc w pokryciu kosztów paliwa, a także, miejmy nadzieję, jedzenie i zakwaterowanie, aby złagodzić presję tego żmudnego zadania" - czytamy na stronie GoFundMe.
Ale rzeczniczka GoFundMe Rachel Hollis wywołała znaczną reakcję po tym, jak firma technologiczna zamroziła dystrybucję funduszu po tym, jak poprosiła organizatorów o pokazanie dokumentacji "o tym, jak fundusze zostaną prawidłowo rozdzielone".
Ma sens, dlaczego Trudeau, wielkie firmy technologiczne i korporacyjne media bagatelizują i ograniczają mobilność grupy - to dlatego, że ruch jest ogromny, od 10 000 do 50 000 kanadyjskich kierowców ciężarówek. Konwój może łatwo zamknąć Ottawę w ten weekend.
Kierowcy ciężarówek są wściekli po tym, jak nakaz szczepień, który rozpoczął się 15 stycznia, wymagał, aby nieszczepioni kierowcy ciężarówek wracający do Kanady zostali przetestowani i poddani kwarantannie przez tydzień. Stany Zjednoczone wprowadziły podobną politykę 22 stycznia. Te dwa mandaty natychmiast usunęły 20% ze 160 000 transgranicznych amerykańskich i kanadyjskich kierowców ciężarówek z drogi z powodu niezgodności w obu krajach.
Joe Rogan podsumowuje: Kanada "jest w buncie".
Konwój ma dotrzeć do Ottawy w ciągu najbliższych 48 godzin.
Przetlumaczono przez translator Google
zrodlo:https://www.zerohedge.com/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz