Ta sama ustawa z 2019 r. zatwierdziła również stosowanie "edycji genomu" "w ramach działań przygotowawczych i reagowania w celu zwiększenia bezpieczeństwa zdrowia narodowego".
ANALIZA
(LifeSiteNews) Program "wywiadu epidemicznego" amerykańskich Centrów Kontroli Chorób (CDC) został zmieniony na kilka miesięcy przed COVID-19 w sposób, który dał prawną osłonę tajnym"ćwiczeniom i ćwiczeniom"zdrowia publicznego - sugerując kolejną wskazówkę przynajmniej częściowo sfałszowanej pandemii COVID. To samo prawo, uchwalone w czerwcu 2019 r., Zatwierdziło również włączenie "edycji genomu" i "powiązanych technologii" "w ramach działań przygotowawczych i reagowania w celu zwiększenia bezpieczeństwa zdrowia narodowego".
Kilka poprzednich artykułów zawierało informacje sugerujące, że COVID-19 może być pewnego rodzaju krajową i międzynarodową mistyfikacją, podstępem, sztuczką, ćwiczeniami operacyjnymi, ćwiczeniami bezpieczeństwa narodowego lub czymś podobnym uchwalonym przez rząd USA i rządy międzynarodowe. Ten artykuł zawiera bardziej istotne informacje na poparcie tego twierdzenia. Chociaż duża ilość istotnych informacji podanych w poprzednich artykułach nie może być tutaj wspomniana, konieczne jest przedstawienie krótkiego podsumowania kilku z tych artykułów, z nowymi odniesieniami, jako wsparcia dla nowych informacji omówionych w tym artykule.
Administracja Obama-Biden nakazała FBI powiązanie zdrowia publicznego z organami ścigania
Poprzednie artykuły opisywały, że rozporządzenie wykonawcze administracji Obamy-Bidena w 2016 r., Zaledwie kilka dni przed tym, jak Demokraci stracili Biuro Prezydenckie na rzecz administracji Trumpa, nakazało FBI i Departamentowi Sprawiedliwości bycie liderami w "łączeniu zdrowia publicznego z egzekwowaniem prawa" oraz "ułatwianie wdrażania i koordynacji programów FBI w celu wspierania GHSA [Globalnej Agendy Bezpieczeństwa Zdrowotnego], a także zapewnić wiedzę techniczną w celu pomiaru i oceny postępów w krajach, w których Stany Zjednoczone zobowiązały się pomóc. "
To samo rozporządzenie wykonawcze Obama-Biden zostało następnie zacytowane w 2019 r. "Globalna strategia bezpieczeństwa zdrowotnego rządu Stanów Zjednoczonych" jako jeden z głównych dokumentów, który "kieruje rządem federalnym w ochronie Stanów Zjednoczonych i ich partnerów za granicą przed zagrożeniami chorobami zakaźnymi poprzez współpracę z innymi narodami, organizacjami międzynarodowymi i interesariuszami pozarządowymi". (Strona 5)
Ta istotna informacja sugeruje, że rozporządzenie wykonawcze administracji Obamy-Bidena, z dyrektywą dla FBI o powiązaniu zdrowia publicznego z organami ścigania, było nadal używane jako główny przewodnik zdrowia publicznego rządu USA zaledwie kilka miesięcy przed zgłoszonym wybuchem COVID-19.
Organy ścigania, agencje wywiadowcze zwolnione z zakazu podawania fałszywych informacji
Istnieje wiele powodów, dla których rozporządzenie wykonawcze administracji Obamy-Bidena wymagające od FBI powiązania zdrowia publicznego z organami ścigania, ułatwienia wdrażania i koordynacji programów FBI w celu wspierania Globalnej Agendy Bezpieczeństwa Zdrowotnego oraz koordynacji z Międzynarodową Organizacją Policji Kryminalnej (która obejmuje kraje takie jak Chiny, Rosja, Arabia Saudyjska, Iran, Turcja itp.) w sprawie pomyślnego wdrożenia Globalnej Agendy Bezpieczeństwa Zdrowotnego jest znaczące.
Jednym z powodów jest to, że amerykańskie prawo dotyczące "fałszywych informacji i mistyfikacji" ma wyjątek dla "organów ścigania" (co nie tylko zapewnia wsparcie dla hipotezy COVID-19-is-a-hoax, ale może również opisywać osobliwości kilku innych pozornie idealnie zaplanowanych wydarzeń publicznych i politycznych na przestrzeni lat). Prawo zabrania angażowania się w
wszelkie działania mające na celu przekazanie fałszywych lub wprowadzających w błąd informacji w okolicznościach, w których takie informacje mogą być racjonalnie wiarygodne i gdy takie informacje wskazują, że dana działalność została podjęta, podejmuje lub będzie miała miejsce [itp.].
Ale sekcja prawa przewiduje wtedy następujące wyłączenie:
Działalność organów ścigania. –Niniejsza sekcja nie zabrania żadnej prawnie upoważnionej działalności dochodzeniowej, ochronnej lub wywiadowczej organów ścigania Stanów Zjednoczonych, stanu lub podziału politycznego państwa lub agencji wywiadowczej Stanów Zjednoczonych. (podkreślenie moje)
Prawo używa bardzo podobnego języka do języka, którego FBI i Departament Sprawiedliwości użyły do opisania "zwolnienia z egzekwowania prawa". (Strony 1158-1160)
Innymi słowy, brzmienie prawa wydaje się oznaczać to, co nie-prawnik myślałby, że sugeruje: agencje "egzekwowania prawa" (FBI, Departament Bezpieczeństwa Wewnętrznego, policja lokalna i stanowa itp.) lub "agencja wywiadowcza Stanów Zjednoczonych" mogą ewentualnie uchwalić lub zaangażować się w "oszustwa" lub "zachowanie z zamiarem przekazania fałszywych lub wprowadzających w błąd informacji w okolicznościach, w których można zasadnie wierzyć w takie informacje i gdy takie informacje wskazują, że aktywność została podjęta, jest podejmowana lub będzie miała miejsce".
"Uzasadnione wątpliwości" i wyłączenia w przypadku fałszywych informacji, oszustw
Tutaj konieczne jest krótkie rozwinięcie niektórych punktów niezwiązanych bezpośrednio z głównym tematem tego artykułu ze względu na obowiązek obrony niewinnych. Zwolnienie organów ścigania z zakazu fałszywych informacji i mistyfikacji może być pozornie interpretowane jako oznaczające, że organy ścigania lub społeczność wywiadowcza rządu USA mogą fałszywie oskarżyć jedną lub więcej osób pod pozorem powodów "śledczych, ochronnych lub wywiadowczych". To zwolnienie, wraz z dodatkowym znanym faktem, że tajne metody i potencjalnie zaawansowane zdalne technologie podmiotów takich jak FBI są utrzymywane w tajemnicy, wydaje się sprawiać, że "uzasadnione wątpliwości" istnieją w wielu oskarżeniach.
Na przykład oskarżenia inne niż kryminalne zostały wysunięte przeciwko katolickiej osobie prawdopodobnie odpowiedzialnej za nawrócenie lub "ponowne nawrócenie" dużej liczby katolików. Osoba ta regularnie potępiała aborcję, antykoncepcję, eutanazję, homoseksualizm, socjalizm, głosowanie na liberalnych kandydatów, a nawet publicznie i gorliwie sprzeciwiała się administracji Obamy-Bidena i ich partii politycznej przy kilku okazjach.
Podczas administracji Obamy-Bidena ten konkretny katolik został uciszony lub zdecydował się milczeć w wyniku oskarżeń, po których nastąpiły nagłośnione informacje od nieco dziwnego "zespołu ustalającego fakty". Oskarżony przez cały czas utrzymywał swoją niewinność.
Ze względu na potencjalne wykorzystanie wyżej wymienionego zwolnienia organów ścigania i agencji wywiadowczych z zakazu fałszywych informacji i oszustw, uzasadnione wątpliwości powinny automatycznie pojawić się w scenariuszu tej konkretnej osoby. Istnieje wiele innych podobnych przypadków, w których powinny istnieć uzasadnione wątpliwości, jeśli organy ścigania i agencje wywiadowcze są zwolnione z przepisów zakazujących fałszywych informacji i oszustw.
Inne "wyłączenia organów ścigania" i COVID-19
Tak więc pozorne "zwolnienie organów ścigania" z zakazu mistyfikacji jest jednym z powodów, dla których dekret administracji Obamy / Bidena, który nakazał FBI powiązanie "zdrowia publicznego z organami ścigania", jest tak wielką sprawą - ponieważ łącząc te dwa, dekret wydaje się zapewniać to, co może być legalnym sposobem dla FBI, Departament Bezpieczeństwa Wewnętrznego, społeczność wywiadowcza i inne podmioty współpracujące z CDC i innymi podmiotami zdrowia publicznego w celu potencjalnego wprowadzenia mistyfikacji w nagłych wypadkach zdrowia publicznego, pandemii/ epidemii mistyfikacji lub ciągłego "przekazywania fałszywych lub wprowadzających w błąd informacji w okolicznościach, w których takie informacje można zasadnie wierzyć i gdy takie informacje wskazują, że podjęto działanie, bierze lub będzie miało miejsce".
Inne amerykańskie prawo federalne z wyłączeniem może być istotne dla ustalenia, czy COVID-19 jest mistyfikacją. Zwolnienie znajduje się w sekcji amerykańskiego prawa federalnego zabraniającego składania "jakichkolwiek materialnie fałszywych, fikcyjnych lub oszukańczych oświadczeń lub oświadczeń" lub składania lub używania "fałszywego pisma lub dokumentu, który wie, że zawiera on jakiekolwiek materialnie fałszywe, fikcyjne lub oszukańcze oświadczenie lub wpis" "w jakiejkolwiek sprawie podlegającej jurysdykcji władzy wykonawczej, ustawodawczej lub sądowniczej rządu Stanów Zjednoczonych". (18 Kodeks Stanów Zjednoczonych §1001)
An exemption to that law states that the law “does not apply to a party to a judicial proceeding, or that party’s counsel, for statements, representations, writings or documents submitted by such party or counsel to a judge or magistrate in that proceeding.” (18 U.S. Code §1001(b))
Now, the non-lawyer may wonder what such wording in the exemption means. But the exemption matches similar language used to describe the FBI potentially swearing falsely or providing false documents. A guideline published by the Department of Justice appears to imply that the FBI may “supply falsely sworn testimony or false documentation in any legal or administrative proceeding,” language which is similar to the aforementioned exemption. In other words, the exemption in 18 U.S. Code §1001(b) appears to be a codified version of the FBI’s guideline permitting itself to potentially supply falsely sworn testimony or false documentation.
Could such falsifications play a part in COVID-19 “judicial proceedings” including those “judicial proceedings” regarding mRNA COVID-19 injections purported to be vaccines? And what about the government mandates forcing mRNA COVID-19 injections into Americans? Does the U.S. federal government – and some of the corrupt human beings which the words “U.S. federal government” signifies – allow themselves to falsify documents or statements during judicial proceedings on such forced injections?
National security exercises for ‘emerging’ threats lawfully authorized before COVID
But as previous articles explained, by researching U.S. federal laws enacted leading up to COVID-19, one may be able to deduce whether U.S. government officials were attempting to “lawfully authorize” a falsified epidemic or pandemic for “investigative, protective, or intelligence” reasons.
One of the most significant amendments made to U.S. federal law leading up to COVID-19 which suggests the possibility that the U.S. federal government was preparing for a falsified pandemic national exercise was an amendment made to a law governing the U.S. “National Exercise Program.” The amendment made sure to have written in law (that is, the amendment made sure to attempt to “lawfully authorize”) that the U.S. government could perform national security exercises for “emerging” threats. (133 STAT. 1123)
Coronaviruses, epidemics, and pandemics are often referred to as “emerging threats” or “emerging infectious disease threats” in government documents.
The reasonable person might conclude, then, that the 2019 amendment attempting to lawfully authorize national exercises for “emerging” threats is a tip-off that the U.S. federal government was preparing for a national exercise of an “emerging” threat or an emerging infectious disease threat. The amendment was made in October of 2019, only a few months before the reported outbreak of COVID-19, an “emerging infectious disease threat.”
Poprawka do programu CDC z 2019 r. kolejna wskazówka dotycząca sfałszowanej pandemii?
Kilka innych amerykańskich przepisów federalnych, strategii, planów i innych dokumentów zawiera informacje sugerujące, że COVID-19 może być pewnego rodzaju mistyfikacją, podstępem, sztuczką, ćwiczeniami operacyjnymi lub ćwiczeniami bezpieczeństwa narodowego.
Jednym z takich amerykańskich przepisów, które dostarczają dużej ilości informacji sugerujących możliwość, że COVID-19 może być ćwiczeniem bezpieczeństwa narodowego, jest "Pandemic and All-Hazards Preparedness and Advancing Innovation Act of 2019" (Ustawa o gotowości na pandemię z 2019 r.). Została podpisana 24 czerwca 2019 r.
Potencjalnie istotna zmiana w ustawie o gotowości na wypadek pandemii i wszystkich zagrożeń oraz postępie innowacji z 2019 r. została odkryta w sekcji zatytułowanej "Wzmocnienie służby wywiadu epidemicznego".
Pomocne mogą być informacje ogólne. Pełna dyskusja na temat "służby wywiadu epidemicznego" w amerykańskim CDC nie może być tutaj przedstawiona. Jednak opis, najwyraźniej ostatnio zaktualizowany w 2018 r., Jest dostarczany przez CDC:
Oficerowie EIS [służba wywiadu epidemicznego] służą na pierwszej linii frontu zdrowia publicznego, chroniąc Amerykanów i globalną społeczność, jednocześnie szkoląc się pod kierunkiem doświadczonych mentorów. W przypadku pojawienia się ognisk choroby lub innych zagrożeń dla zdrowia publicznego funkcjonariusze EIS badają, identyfikują przyczynę, szybko wdrażają środki kontroli i zbierają dowody w celu zalecenia działań zapobiegawczych.
Co ciekawe, istnienie takich oficerów CDC "służb wywiadu epidemicznego" jako "śledczych" "zagrożeń dla zdrowia publicznego", które "pojawiają się", sugeruje możliwość, że rola FBI w gotowości zdrowia publicznego nie polega na badaniu zwierząt lub ludzi po wykryciu nowej lub "pojawiającej się" choroby zakaźnej.
Zamiast tego, ekspertyza FBI we wdrażaniu Globalnej Agendy Bezpieczeństwa Zdrowotnego i wykorzystaniu w gotowości zdrowia publicznego, zgodnie z nakazem wspomnianym powyżej dekretu Obama-Biden, może być dużą liczbą nieumundurowanego personelu FBI do "podstępów lub sztuczek" (lub, jak wydaje się opisywać powyższe prawo federalne USA, "fałszywe informacje i mistyfikacje"), o których kiedyś mówiono, że są: i nadal może być używany "często" przez FBI. (Strona 133)
Nie jest również od razu jasne, czy "służba wywiadu epidemicznego" CDC jest uważana za "agencję wywiadowczą Stanów Zjednoczonych". Jest to istotne ze względu na zwolnienie "agencji wywiadowczych Stanów Zjednoczonych" z zakazu fałszywych informacji i oszustw wspomnianego powyżej.
Ale ustawa Pandemic and All-Hazards Preparedness and Advancing Innovation Act z 2019 r. wprowadza coś, co może być odkrywczą poprawką do ustawy regulującej służby wywiadu epidemicznego, która może dostarczyć więcej informacji na poparcie twierdzenia, że rząd federalny USA mógł przygotowywać się do sfałszowanych ćwiczeń pandemicznych.
Przed nowelizacją ustawy o gotowości na wypadek pandemii z 2019 r. odpowiednia część sekcji została napisana w następujący sposób:
Sekretarz może realizować program zawierania umów z odpowiednio wykwalifikowanymi pracownikami służby zdrowia, na mocy których tacy pracownicy służby zdrowia wyrażają zgodę na prowadzenie działalności profilaktycznej, jako pracownicy Centrów Kontroli i Zapobiegania Chorobom oraz Agencji ds. Substancji Toksycznych i Rejestru Chorób, w zamian za zgodę Rządu Federalnego na spłatę za każdy rok takiej służby, nie więcej niż 35 000 USD kwoty głównej i odsetek od pożyczek edukacyjnych takich pracowników służby zdrowia. (42 USC §247b–7) przed nowelizacją z 2019 r., wyróżnienie moje)
Nacisk kładziony jest na działania, które prawo zezwala na służbę wywiadu epidemicznego CDC - "działania prewencyjne".
Ale w 2019 r., Zaledwie kilka miesięcy przed zgłoszonym wybuchem COVID-19, to samo prawo zostało zmienione. Poprawka nosi tytuł "Wzmocnienie Służby Wywiadu Epidemicznego". (133 STAT. 932-933) Konkretne brzmienie poprawki, które może być trudne do zrozumienia, znajduje się w poprzednim cytacie. Po zmianie z 2019 r. odpowiednia część prawa amerykańskiego brzmi następująco:
Sekretarz może realizować program zawierania umów z odpowiednio wykwalifikowanymi pracownikami służby zdrowia, na mocy których tacy pracownicy służby zdrowia wyrażają zgodę na prowadzenie działań profilaktycznych lub działań w zakresie gotowości i reagowania, w tym szybkiego reagowania na sytuacje zagrożenia zdrowia publicznego i znaczące zagrożenia dla zdrowia publicznego,jako pracownicy Centrów Kontroli i Zapobiegania Chorobom oraz Agencji ds. Substancji Toksycznych i Rejestru Chorób, w zamian za zgodę rządu federalnego na spłatę, za każdy rok takiej służby, nie więcej niż 50 000 USD kwoty głównej i odsetek od pożyczek edukacyjnych takich pracowników służby zdrowia. (42 Kodeks Stanów Zjednoczonych § 247b–7 lit. a) pkt 1 ,podkreślenie moje)
Ponownie, korzystanie z usług wywiadu epidemicznego CDC było wcześniej autoryzowane do "działań zapobiegawczych". Zauważ, że poprawka z 2019 r. próbowała zgodnie z prawem zezwolić lub zgodnie z prawem wymagać korzystania z usług wywiadu epidemicznego CDC do"działań przygotowawczych i reagowania,w tym szybkiego reagowania na sytuacje zagrożenia zdrowia publicznego i znaczące zagrożenia dla zdrowia publicznego".
Innymi słowy, w 2019 r. rząd federalny USA przygotowywał się do zatrudnienia pracowników "służby wywiadu epidemicznego" w ramach CDC do "działań w zakresie gotowości i reagowania" oraz "sytuacji zagrożenia zdrowia publicznego i znaczących zagrożeń dla zdrowia publicznego".
Teraz, dlaczego rząd federalny USA miałby uznać za konieczne legalne upoważnienie lub próbę zgodnego z prawem wymagania od służby wywiadowczej CDC, aby "zgodziła się na prowadzenie ... działania w zakresie gotowości i reagowania?" O co chodzi? Odpowiedzią może być sposób, w jaki ustawa Pandemic and All-Hazards Preparedness and Advancing Innovation Act z 2019 r. definiuje "działania w zakresie gotowości i reagowania".
Działania w zakresie gotowości i reagowania mogą obejmować "ćwiczenia i ćwiczenia"
Gdzie indziej w ustawie Pandemic and All-Hazards Preparedness and Advancing Innovation Act z 2019 r. bardziej szczegółowa definicja "działań w zakresie gotowości i reagowania" obejmuje "ćwiczenia i ćwiczenia".
W 133 STAT. 938, Pandemic and All-Hazards Preparedness and Advancing Innovation Act of 2019 pisze, że "działania w zakresie gotowości i reagowania na sytuacje kryzysowe" mogą obejmować "ćwiczenia i ćwiczenia".
W 133 STAT. 940, Pandemic and All-Hazards Preparedness and Advancing Innovation Act of 2019 opisuje "Państwowe działania w zakresie gotowości i reagowania na sytuacje kryzysowe, w tym powiązane ćwiczenia i ćwiczenia zgodnie z celami gotowości zgodnie z sekcją 2802 (b)". Sekcja 2802 (b) jest amerykańskim prawem federalnym wymagającym, aby Narodowa Strategia Bezpieczeństwa Zdrowia, częściowo, zawierała przepisy wspierające
okresowa ocena federalnych, stanowych, lokalnych i plemiennych zdolności w zakresie gotowości i reagowania poprzez ćwiczenia i ćwiczenia,w tym ćwiczenia i ćwiczenia w celu zapewnienia zdolności medycznej do zdarzeń bez uprzedzenia (42 Kodeks Stanów Zjednoczonych § 300hh–1 (b) (1) (A), podkreślenie dodane)
Innymi słowy, poprawka do ustawy o gotowości na wypadek pandemii z 2019 r. regulująca "służbę wywiadu epidemicznego" CDC, aby uwzględnić "zgodę na prowadzenie ... gotowość i działania reagowania" można rozsądnie interpretować jako sugestię, że CDC planowało wykorzystać takich pracowników "wywiadu epidemicznego" do "ćwiczeń i ćwiczeń" w zakresie gotowości i reagowania.
I oto kolejna istotna kwestia: w szczególności zmiana amerykańskiego prawa federalnego, aby "zgodnie z prawem autoryzować" lub zgodnie z prawem wymagać korzystania z epidemicznej służby wywiadowczej CDC w "działaniach przygotowawczych i reagowania, w tym szybkim reagowaniu na sytuacje zagrożenia zdrowia publicznego i poważne zagrożenia dla zdrowia publicznego", może być również interpretowana jako sugestia, że przyszłe "działania w zakresie gotowości i reagowania na dużą skalę" mogły być wystarczająco niebezpieczne, aby doprowadzić do podjęcia kroków prawnych przeciwko USA. pracownicy rządu federalnego i/lub rządu federalnego USA. Rok 2019 może być próbą legalnego pokrycia. Oczywiście, może z nieznanego i nieistotnego biurokratycznego powodu konieczna była zmiana ustawy. Jednak przynajmniej harmonogram i brzmienie poprawki mogą sugerować inaczej.
Tak więc, zaledwie kilka miesięcy przed zgłoszonym wybuchem COVID-19, CDC mogło próbować legalnie zezwolić na wykorzystanie służby wywiadu epidemicznego do "ćwiczeń i ćwiczeń"; a poprawka określa nawet: "sytuacje zagrożenia zdrowia publicznego i znaczące zagrożenia dla zdrowia publicznego".
Wkrótce po poprawce legalnie zezwalającej na korzystanie z epidemicznych służb wywiadowczych CDC do "działań przygotowawczych i reagowania", w tym "sytuacji zagrożenia zdrowia publicznego", COVID-19 podobno się rozpoczął, a rząd USA oczywiście określił go jako stan zagrożenia zdrowia publicznego. To, co jest zgłaszane jako pandemia COVID-19, stan zagrożenia zdrowia publicznego pasowałby do opisu takiego krajowego ćwiczenia w zakresie stanu zagrożenia zdrowia publicznego.
prawo z 2019 r. wskazuje, że "działania w zakresie gotowości i reagowania" obejmują edycję genomu
Warto wspomnieć o paragrafie z Pandemic and All-Hazards Preparedness and Advancing Innovation Act z 2019 roku, który może być istotny dla dyskusji na temat zastrzyków mRNA COVID-19. Prawdopodobnie powinno to zostać omówione bardziej szczegółowo w osobnym artykule, ale ze względu na znaczenie znaleziska i potencjalny wpływ, jaki może mieć na decyzję o otrzymaniu lub odrzuceniu zastrzyków COVID-19, jest ono podsumowane w tym artykule.
Jak wspomniano powyżej, ustawa o gotowości na wypadek pandemii i wszystkich zagrożeń oraz postępie w innowacjach z 2019 r. może zawierać "ćwiczenia i ćwiczenia" w wyrażeniu "działania w zakresie gotowości i reagowania". W ramach ustawy o gotowości na wypadek pandemii i wszystkich zagrożeń oraz postępie innowacji z 2019 r. można znaleźć potencjalnie otwierającą oczy wzmiankę o "działaniach w zakresie gotowości i reagowania" w tym akapicie:
Nie później niż 270 dni po spotkaniu opisanym w podsekcji (a) asystent sekretarza ds. gotowości i reagowania wyda raport dla komisji jurysdykcyjnych Kongresu na tematy omawiane na takim spotkaniu i przedstawi zalecenia, w stosownych przypadkach, dotyczące wykorzystania innowacji w inżynierii genomicznej (w tym edycji genomu) i powiązanych technologii w ramach działań w zakresie gotowości i reagowania w celu zwiększenia bezpieczeństwa zdrowia narodowego. . Sprawozdanie takie sporządza się w sposób nienaruszający bezpieczeństwa narodowego. (133 STAT. 959, wyróżnienie moje)
It is probably self-explanatory: “utilize innovations in genomic engineering (including genome editing) and related technologies as a part of preparedness and response activities to advance national health security” apparently implies that such “innovations in genomic engineering (including genome editing) and related technologies” could be “utilized,” apparently meaning “used,” in “preparedness and response activities;” and again, according to the same Pandemic and All-Hazards Preparedness and Advancing Innovation Act of 2019, “preparedness and response activities” may include “drills and exercises.”
Istotne może być również to, że akapit brzmi: "przekaż zalecenia ... wykorzystanie innowacji w inżynierii genomicznej [itp.]" Nie mówi "zaleca się, czy" lub "jeśli" innowacje w inżynierii genomowej mogą być wykorzystywane w ćwiczeniach gotowości i reagowania. Akapit wydaje się oznaczać "dostarczenie zaleceń" dotyczących sposobu wykorzystania lub sposobu wykorzystania innowacji w inżynierii genomowej w ramach działań przygotowawczych i reagowania. "
Wydaje się, że prawo zostało napisane w taki sposób, aby oznaczać, że plan miał obejmować inżynierię genomową (w tym edycję genomu) i powiązane technologie w ramach działań w zakresie gotowości i reagowania, a "zalecenia" dotyczyłyby jedynie sposobu włączenia ich do działań.
Akapit ten wydaje się sugerować, że już zdecydowano, że "innowacje w inżynierii genomowej (w tym edycja genomu) i powiązane technologie" będą wykorzystywane w "ćwiczeniach i ćwiczeniach" w celu "zwiększenia bezpieczeństwa zdrowia narodowego". Czy oznacza to potencjalną próbę krajowej inżynierii genomowej i krajowej edycji genomu "i powiązanych technologii" "jako części", to znaczy zawartych w "działaniach w zakresie gotowości i reagowania", które najwyraźniej mogą obejmować krajowe ćwiczenia i ćwiczenia?
Pomyśl o tym w ten sposób: ilu Amerykanów świadomie i dobrowolnie byłoby, lub świadomie i dobrowolnie pozwoliłoby innym być, inżynierią genomową lub genomem edytowanym "w celu zwiększenia bezpieczeństwa zdrowia narodowego"? Innymi słowy, sama idea inżynierii genomicznej lub edycji genomu w celu "zwiększenia bezpieczeństwa zdrowia narodowego" może oznaczać użycie ukrytych, tajnych lub mistyfikacyjnych "działań w zakresie gotowości i reagowania" lub "ćwiczeń i ćwiczeń" na poziomie krajowym.
Jest to zgodne z amerykańskim federalnym prawem dotyczącym zdrowia publicznego i bezpieczeństwa narodowego; nie ma tam zbyt wielu teorii spiskowych. I jest jeszcze więcej informacji na poparcie sugestii, że pandemia COVID-19 może zostać sfałszowana, ale informacje te nie zostaną tutaj podane.
Przetlumaczyla GR przez translator Google
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz