piątek, 4 lutego 2022

"Szokujący CNN !!!!!!!: Szef sieci Jeff Zucker nagle rezygnuje z kłopotliwej sieci po ujawnieniu relacji seksualnych z byłym doradcą Cuomo!!!!!!!!!!"

Kłopoty CNN nadal narastają, gdy prezes sieci, Jeff Zucker, zaszokował branżę wiadomości kablowych niespodziewaną rezygnacją w środę.

Powód? Nieujawniony związek seksualny z czołowym kolegą, który był również doradcą seryjnego napastnika seksualnego, a obecnie byłym demokratycznym gubernatorem Nowego Jorku Andrew Cuomo.

Image: CNN shocker: Network chief Jeff Zucker suddenly resigns from troubled network after revealing sexual relationship with former Cuomo aide

Raporty zauważyły, że Zucker nie przyznał się urzędnikom sieci prowadzącym dochodzenie w sprawie ówczesnego gospodarza Chrisa Cuomo, że miał związek z dyrektorem wykonawczym CNN Allison Gollust, która w pewnym momencie pełniła funkcję dyrektora ds. Komunikacji Andrew Cuomo.

W notatce do pracowników w środę Zucker powiedział, że powinien był powiedzieć urzędnikom sieci o związku, ale po prostu odmówił.

"W ramach dochodzenia w sprawie kadencji Chrisa Cuomo w CNN, zapytano mnie o konsensualne relacje z moim najbliższym kolegą, kimś, z kim pracowałem przez ponad 20 lat" - powiedział Zucker.

"Przyznałem, że związek ewoluował w ostatnich latach. Musiałem ujawnić, kiedy to się zaczęło, ale tego nie zrobiłem. Myliłem się.

"W rezultacie rezygnuję dzisiaj" - dodał były prezes CNN.

"Przyszedłem do CNN 28 stycznia 2013 roku. Razem mieliśmy dziewięć wspaniałych lat. Z pewnością żałuję, że moja kadencja tutaj nie zakończyła się inaczej. Ale to był niesamowity bieg. I kochałem każdą minutę.

"Jestem wdzięczny tysiącom niesamowicie utalentowanych pracowników CNN i Turner Sports, którzy pomogli mi sprawić, że była to dla mnie taka radość i taki sukces dla nas wszystkich. Życzę każdemu z was wszystkiego najlepszego w nadchodzących latach" - powiedział.

Gollust również wydał oświadczenie.

"Jeff i ja jesteśmy bliskimi przyjaciółmi i profesjonalnymi partnerami od ponad 20 lat" - powiedziała, ogłaszając, że ona również opuszcza sieć. "Ostatnio nasze relacje zmieniły się podczas COVID. Żałuję, że nie ujawniliśmy tego we właściwym czasie.

"Jestem niesamowicie dumna z mojego czasu w CNN i nie mogę się doczekać kontynuacji wspaniałej pracy, którą wykonujemy każdego dnia" - powiedziała.

Jason Kilar, dyrektor generalny WarnerMedia, macierzystego CNN, powiedział, że przyjął rezygnację Zuckera.

"Przyjąłem rezygnację Jeffa Zuckera ze stanowiska prezesa WarnerMedia News and Sports oraz prezesa CNN Worldwide. Dziękujemy Jeffowi za jego wkład w ciągu ostatnich 9 lat "- powiedział.

"Wkrótce ogłosimy tymczasowy plan przywództwa. Obie te organizacje są na szczycie swoich gier i są dobrze przygotowane do kolejnych rozdziałów "- powiedział.

Sieć została oblężona skandalem w ostatnich miesiącach.

Analityk prawny Jeffrey Toobin został zawieszony w sieci na około osiem miesięcy po tym, jak został przyłapany na masturbacji podczas rozmowy zoom.

Próbuję teraz szczerze powiedzieć, jak bardzo mi przykro. Przede wszystkim przepraszam moją żonę i moją rodzinę, ale przepraszam również ludzi na rozmowie Zoom. Przepraszam moich byłych kolegów z The New Yorker. Przepraszam moich obecnych, na szczęście, wciąż kolegów z CNN. I przepraszam ludzi, którzy czytali moją pracę i oglądali mnie w CNN, którzy uważali, że jestem lepszą osobą niż ta" - powiedział Toobin, siedząc obok Cameroty przy biurku prezentera CNN. "Mam wiele do odbudowania, ale czuję się bardzo uprzywilejowany i bardzo szczęśliwy, że będę mógł spróbować to zrobić."

Ponadto Chris Cuomo został zwolniony na początku grudnia po tym, jak sieć poinformowała, że odkryła nowe informacje na temat jego kontrowersyjnej roli w udzielaniu bratu porad prawnych podczas skandalu związanego z molestowaniem seksualnym.

Cuomo powiedział między innymi, że nie skontaktował się z żadnymi przyjaciółmi z mediów w branży, aby zapytać o historie z udziałem jego brata lub w inny sposób próbował skierować relację, co było kłamstwem.

Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/

Brak komentarzy:

"Trzy kraje UE prześladujące rosyjskojęzycznych – Moskwa Według starszego dyplomaty państwa bałtyckie wykazują „skrajną rusofobię”, nękając nawet rosyjskojęzyczne dzieci"

  Moskwa nie zerwie stosunków dyplomatycznych z Estonią, Łotwą czy Litwą pomimo „skrajnej rusofobii” szerzącej się w trzech krajach bałtycki...