poniedziałek, 11 kwietnia 2022

"Melinda Gates wyładowuje się na globalistycznym mężu Billu Gatesie: Miał wiele romansów... Jego "odrażające" spotkania z Jeffreyem Epsteinem były ostatnią słomką... Pedofil Jeffrey Epstein "był uosobieniem zła""

  Melinda Gates pojawiła się w CBS This Morning z Gayle King, aby omówić jej rozwód z założycielem Microsoftu i mężem miliarderem, Billem Gatesem. Podczas wywiadu powiedziała Kingowi: "Nie podobało mi się, że miał spotkania z Jeffreyem Epsteinem". Wyjaśniła, jak pewnego razu spotkała Epsteina, ponieważ chciała "zobaczyć, kim był ten człowiek". "Żałowałem tego od chwili, gdy wszedłem do drzwi. Był odrażający. Był uosobieniem zła". Po spotkaniu z nim Melinda powiedziała Kingowi, że "bardzo jasno powiedziała" swojemu mężowi, "co do niego czuję [Epsteina]".

Zdjęcie: Melinda Gates wyładowuje się na globalistycznym mężu Billu Gatesie: Miał wiele romansów... Jego "odrażające" spotkania z Jeffreyem Epsteinem były ostatnią słomką... Pedofil Jeffrey Epstein "był uosobieniem zła"

(Artykuł Patty McMurray ponownie opublikowany z 100PercentFedUp.com)

Gates powiedział Kintowi, że był nie tylko jeden, ale kilka czynników, które doprowadziły ją do decyzji o rozwodzie z jednym z najbogatszych mężczyzn na świecie po 27 latach małżeństwa.

"Nie podobało mi się, że miał spotkania z Jeffreyem Epsteinem, nie. Wyjaśniłem mu to" - powiedział Gates Kingowi.

W oświadczeniu dla CBS Bill powiedział, że "Spotkanie z Epsteinem było błędem, którego głęboko żałuję. To był poważny błąd w ocenie".

Melinda mówiła również otwarcie o romansie swojego byłego męża z pracownikiem 20 lat temu, co rzecznik współzałożyciela Microsoftu potwierdził w maju 2021 roku. "Z pewnością wierzę w przebaczenie, więc myślałam, że przepracowaliśmy niektóre z nich" - wyznała. "To nie był jeden moment ani jedna konkretna rzecz, która się wydarzyła. Po prostu nadszedł moment, w którym było wystarczająco dużo, gdzie zdałem sobie sprawę, że to po prostu nie było zdrowe i nie mogłem ufać temu, co mieliśmy. " Zapytany przez Kinga, czy w trakcie ich małżeństwa były inne romanse, współprzewodniczący Fundacji Billa i Melindy Gatesów odpowiedział: "To są pytania, na które Bill musi odpowiedzieć".

Dodała, że "nigdy nie myślała", że się rozwiedzie, ale ich związek rozwinął się do punktu, w którym czuła, że nie może już dłużej kontynuować. "Niestety, czułam, że muszę obrać inną ścieżkę" - powiedziała. "Wiedzieliśmy, że kiedy rozwód będzie niespodzianką, ludzie i czułem się z tym źle. Nie zadaję sobie teraz pytań. Wcale. Oddałem każdą cząstkę siebie temu małżeństwu. Byłem zaangażowany w to małżeństwo od dnia, w którym się zaręczyliśmy i do dnia, w którym z niego wyszedłem. "

Czytaj więcej na: 100PercentFedUp.com

Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/

Brak komentarzy:

"USA tuszujące ukraiński terroryzm – Moskwa Zachód nie chce powstrzymywać swoich ukraińskich „marionetek” od ataków na ludność cywilną, powiedział ambasador Anatolij Antonow"

  Brak reakcji Stanów Zjednoczonych na niedawny śmiertelny ostrzał rosyjskiego miasta Biełgorod pokazuje chęć wybielenia zbrodni Ukrainy na ...