College London dla rządu Wielkiej Brytanii ujawnia, że wszystkie lotniska zostaną zamknięte, jedzenie wołowiny i jagnięciny zostanie zdelegalizowane, a budowa nowych budynków nie będzie dozwolona w celu spełnienia prawnego zobowiązania do zerowej emisji do 2050 roku.

Raport stwierdza, że wszystkie lotniska muszą zostać zamknięte w latach 2020-2029, z wyjątkiem lotnisk Heathrow, Glasgow i Belfast, które mogą pozostać otwarte tylko pod warunkiem, że transfery do i z lotniska odbywają się koleją.

Wszystkie pozostałe porty lotnicze muszą następnie zostać zamknięte w latach 2030-2049, aby spełnić prawne zobowiązanie do zerowej emisji do 2050 r., Każdy obywatel Wielkiej Brytanii musi "zaprzestać korzystania z samolotów" na znaczny okres czasu.

Ponadto raport stwierdza, że aby przestrzegać prawa ustawy o zmianach klimatu, społeczeństwo będzie musiało zaprzestać robienia czegokolwiek, co powoduje emisje, niezależnie od źródła energii. Według raportu będzie to wymagało od społeczeństwa, aby nigdy więcej nie jadło wołowiny ani jagnięciny.

W tym celu krajowa konsumpcja wołowiny i jagnięciny spadnie o 50% w latach 2020-2029. Następnie w latach 2030-2049 wołowina i jagnięcina zostaną "wycofane".

Raport potwierdza również, że budowa nowego budynku musi zakończyć się do 2050 r. –

Podstawową kwestią jest to, że każdy składnik aktywów wykorzystujący węgiel będzie miał zasadniczo zerową wartość w 2050 r. To z kolei może zachęcić do większego wykorzystania w okresie do 2050 r. – na przykład stawiania nowych budynków w znacznie szybszym tempie przez następne 30 lat, wiedząc, że budowa musi się wtedy zatrzymać.

Raport został opublikowany w listopadzie 2019 r. i został napisany przez "UK Fires", współpracę między uniwersytetami w Cambridge, Oksfordzie, Nottingham, Bath i Imperial College London - domu profesora Neila Fergusona.

Zatytułowany "Zero absolutne" raport jest współpracą badawczą, w której autorzy ujawniają, co Wielka Brytania musi zrobić, aby spełnić prawny wymóg osiągnięcia zerowej emisji netto do 2050 r., I stanowi wstrząsającą lekturę.

Jednak harmonogram wydarzeń może znacznie przyspieszyć, ponieważ rząd zapisał w prawie nowy cel w kwietniu 2021 r., Aby zmniejszyć emisje o 78% do roku 2035.

Autorzy raportu stwierdzają, że kluczowe przesłania są następujące:

Oprócz zmniejszenia naszego zapotrzebowania na energię, zapewnienie zerowej emisji przy użyciu dzisiejszych technologii wymaga stopniowego wycofywania latania, żeglugi, jagnięciny i wołowiny, stali wielkopiecowej i cementu.

Stwierdzają to również na temat miejsc pracy i lokalizacji -

Istnieją dwie kluczowe implikacje dla naszego życia: po pierwsze, budynki staną się znacznie droższe z powodu ograniczeń budowlanych, które generują znaczne niedobory; po drugie, transport stanie się znacznie droższy, ponieważ ograniczenia w podróżach lotniczych będą generować nadmierny popyt na inne formy transportu.

Ci, którzy rozpoczynają naukę w szkole średniej teraz, w 2019 r., Będą mieli 43 lata w 2050 r. Myślenie o tym, jaka edukacja jest odpowiednia dla bardzo różnych branż, jest kluczowym pytaniem. Czy nadal powinniśmy szkolić pilotów samolotów? Albo inżynierowie lotnictwa?

I stwierdzają to przy wdrażaniu wymagań –

Zmiany w zachowaniu zmierzające do osiągnięcia zera absolutnego są wyraźnie znaczące. Zasadniczo zmiany te mogą być wywołane poprzez zmianę cen, a tym samym zapewnienie wyraźnych zachęt do zmiany zachowań. Alternatywą jest to, że rząd zakazuje pewnych rodzajów zachowań i reguluje procesy produkcyjne.

Być może zastanawiasz się, w jaki sposób, u licha, uzyskają poparcie społeczeństwa w zamykaniu lotnisk i zaprzestaniu konsumpcji wołowiny i jagnięciny?

Cóż, możemy argumentować, że są już na dobrej drodze do zamknięcia wielu lotnisk dzięki drakońskim przepisom, w ramach których Brytyjczycy żyją od marca 2020 r. w imię ochrony NHS i ratowania życia.

Czy to tylko zbieg okoliczności, że cztery miesiące po opublikowaniu raportu rząd Wielkiej Brytanii wprowadził ustawę o koronawirusie i wprowadził krajowy lockdown, który zdziesiątkował branżę turystyczną? Szybka lektura raportu z pewnością sugeruje, że prawdziwym powodem blokady mogło być to, że rząd mógł wywiązać się ze swojego prawnego zobowiązania do redukcji emisji.

Otrzymają wsparcie, tak jak otrzymali wsparcie dla wdrażania absurdalnych, drakońskich przepisów pod pozorem powstrzymania rozprzestrzeniania się Covid-19. Prawa, które zdziesiątkowały mały biznes, odebrały nam wolność i stworzyły największy kryzys zdrowotny, jaki kiedykolwiek miał miejsce, z powodu przekształcenia NHS w National Covid Service, a następnie National Vaccination Service.

Poradzili sobie z tym wszystkim poprzez psychologiczną manipulację i przymus. To nie jest opinia, to jest fakt, a wszystko to jest udokumentowane w oficjalnych dokumentach rządu brytyjskiego, które można przeczytać tutaj i tutaj.

I zamierzają użyć dokładnie tej samej taktyki, aby upewnić się, że pozwolisz wszystkim lotniskom zamknąć się i nigdy więcej nie jeść wołowiny lub jagnięciny, to jest to, co raport "Zero absolutny" zaleca, aby rząd Wielkiej Brytanii wdrożył w celu osiągnięcia swoich prawnie wymaganych celów 

Normy społeczne i zachowania indywidualne

Istnieje rozbieżność między skalą działań zalecanych przez rząd (np. oszczędzanie energii) a tymi najczęściej wykonywanymi przez osoby fizyczne (np. recykling). Działania, które mogą mieć duży wpływ, takie jak lepsza izolacja w domach i nie latanie, są ignorowane na rzecz małych, głośnych działań, takich jak nieużywanie plastikowych słomek. Dzięki temu ludzie mogą czuć się usatysfakcjonowani, że "robią swoje" bez faktycznego wprowadzania zmian w stylu życia wymaganych do osiągnięcia celu zerowej emisji. Jeśli zmiana społeczna na dużą skalę ma odnieść sukces, potrzebne jest nowe podejście.

Podczas gdy myśl o społeczeństwie podejmującym radykalne, znaczące kroki w celu osiągnięcia celów zerowej emisji może być krytykowana za idealizm, możemy uczyć się z historycznych zmian kulturowych. Nie tak dawno temu palenie papierosów było zachęcane i uważane za dopuszczalne w przestrzeni publicznej, którą odwiedzały dzieci, jazda pod wpływem alkoholu była praktykowana z taką regularnością, że zabijała 1000 osób rocznie w Wielkiej Brytanii, a dyskryminacja ze względu na orientację seksualną została zapisana w prawie. Zachowania te wydają się teraz karygodne, pokazując, że społeczeństwo jest w stanie uznać negatywne konsekwencje pewnych zachowań i społecznie zakazać ich praktyki. Należy zatem skoncentrować się na przyspieszeniu ewolucji nowych norm społecznych z przekonaniem, że zmiana może nastąpić.

Dowody z nauk behawioralnych i wieloletnie doświadczenie w dziedzinie zdrowia publicznego w zakresie zmiany zachowań związanych z paleniem i alkoholem pokazują, że same informacje nie wystarczą, aby zmienić zachowanie. Aby dokonać zmian opisanych w tym raporcie, będziemy musieli szerzej zastanowić się nad kontekstami ekonomicznymi i fizycznymi, w których projektanci, inżynierowie i członkowie społeczeństwa podejmują decyzje określające emisję dwutlenku węgla.

Jednocześnie jasne, dokładne i przejrzyste informacje na temat problemów i skuteczności proponowanych rozwiązań mają zasadnicze znaczenie dla utrzymania publicznego poparcia dla interwencji politycznych. Ważne jest również sformułowanie komunikacji. Komunikaty sformułowane na temat strachu i kryzysu klimatycznego okazały się nieskuteczne w motywowaniu zmian.

Długowieczność wyzwania związanego z redukcją emisji oraz brak natychmiastowych lub nawet widocznych konsekwencji małych indywidualnych działań oznaczają, że trudno jest powiązać je z kryzysem klimatycznym na dużą skalę. Pozwala to jednostkom podejmować decyzje, które kontrastują z ich pragnieniem zmniejszenia emisji.

Opis naukowy nie zawsze jest najskuteczniejszym środkiem komunikacji, a język używany do promowania zerowej emisji nie powinien już skupiać się na "ekologicznym" i "zielonym" leksykonie, ale raczej na szczerych opisach działań, które odwołują się do ludzkiego spełnienia. Dowody z badań nad wykorzystaniem czasu pokazują, że spełnienie przez człowieka nie zależy ściśle od zużycia energii – działania, które najbardziej lubimy, to te o najniższym zapotrzebowaniu na energię.

Konsumenci mogą być zadowoleni w krajobrazie zerowej emisji.

Ale otrzymają również wsparcie, którego potrzebują, warunkując i indoktrynując swoje dzieci w szkołach -

"Zaczynając od trudnych decyzji, otoczenie edukacyjne powinno zapewnić harmonogram działań, które ludzkość ma podjąć, aby zapewnić osiągnięcie naszych celów redukcji emisji dwutlenku węgla do 2050 r. Pracując wstecz od 2050 r. i sekwencyjnie opracowując kolejność i termin, w którym należy podjąć kluczowe działania łagodzące, można ustanowić mapę drogową niezbędnych ograniczeń.

W całym systemie szkół średnich ta mapa drogowa ma zasadnicze znaczenie dla wywołania pytań, które nieuchronnie będą pochodzić od dzieci w wieku szkolnym. Umożliwi to eksplorację prawdziwych zmian w sposobie myślenia tych, którzy będą musieli przyjąć zmiany bardziej niż kiedykolwiek wcześniej w późniejszym życiu.

Pojawią się ogromne pytania, takie jak: czy znikną silniki spalinowe, czy znikną samolotyczy zniknie rolnictwo mięsne i mleczarskie i czy będziemy musieli przestać budować? Umożliwiając dzieciom w wieku szkolnym uświadomienie sobie, że zadawanie ogromnych pytań jest właściwe, umożliwimy przyjęcie zmian poprzez edukację.

Wszystko to zostanie zrobione w celu rzekomego zmniejszenia emisji dwutlenku węgla z powodu rzekomego niebezpieczeństwa globalnego ocieplenia.

Średni ślad węglowy na osobę w Wielkiej Brytanii rocznie wynosi 12,7 tony CO2e.

  1. Twoje ogrzewanie musiałoby być w pełni napędzane przez 80 dni, aby wyprodukować 12,7 tony CO2e.
  2. Musiałbyś przejechać 23 000 mil w przeciętnym samochodzie, aby wyemitować 12,7 tony CO2e (to raz na całym świecie).
  3. Musiałbyś zjeść ponad 1000 steków wołowych, aby wyprodukować 12,7 tony CO2e.

Jeśli chodzi o globalną roczną emisję dwutlenku węgla wynoszącą około 38 000 megaton CO2e, 12,7 tony nie brzmi zbyt wiele. Ale kiedy weźmie się pod uwagę populację 68 milionów ludzi w samej Wielkiej Brytanii, zbliżającą się do 8 miliardów na całym świecie, nagle wydaje się, że aby osiągnąć cel, który jest zapisany w prawie brytyjskim i musi być legalnie osiągnięty, może być po prostu łatwiej zmniejszyć populację Wielkiej Brytanii?

W ciągu ostatnich szesnastu miesięcy –

Musisz przeczytać raport "Zero absolutne", autorstwa Uniwersytetu Oksfordzkiego i Imperial College London, z których pierwszy wynalazł szczepionkę AstraZeneca Covid-19, a drugi odegrał zasadniczą rolę w dostarczaniu wadliwych modeli, które zostały wykorzystane do uzasadnienia drakońskich blokad zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i USA.

Ponieważ kiedy to zrobisz, zdasz sobie sprawę, że ostatnie szesnaście miesięcy było częścią znacznie bardziej złowrogiego programu, który dopiero się rozpoczął.


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://tapnewswire.com