sobota, 18 czerwca 2022

"Dlaczego samoloty wojskowe ciągle spadają z nieba???????" -Nowa analiza dostarcza odpowiedzi

 W zeszłym tygodniu amerykańskie rodziny wojskowe straciły pięciu kolejnych członków służby, ale nie po to, by użyć broni w bitwie na odległym polu bitwy – w wyniku kolejnego wypadku samolotu wojskowego.

Zdjęcie: Dlaczego samoloty wojskowe ciągle spadają z nieba? Nowa analiza dostarcza odpowiedzi

Pięciu amerykańskich marines - dwóch lotników i trzech członków załogi - zginęło, gdy ich samolot MV-22 Osprey, który może startować, lądować i unosić się jak helikopter, ale latać jak samolot - rozbił się podczas lotu szkoleniowego w Imperial County w Kalifornii. Zostali przydzieleni do Marine Medium Tiltrotor Squadron 364, w ramach 3rd Marine Aircraft Wing, zgodnie z oświadczeniem wydanym w piątek wieczorem przez majora Masona Engleharta z 3rd Marine Aircraft Wing, donosi Los Angeles Times.

Przyczyna katastrofy jest badana, ale jest to tylko ostatnia z serii katastrof, które w ciągu ostatnich sześciu lat zabiły 198 członków służby i cywilów, zniszczyły 157 samolotów i kosztowały podatników 9,41 miliarda dolarów, zgodnie z raportem Kongresu z 2020 roku.

Jak donosi Responsible Statecraft:

Dwa lata po raporcie Kongresu katastrofy nadal zdarzają się z alarmującą częstotliwością, co prowadzi wielu do zastanowienia się, dlaczego ta pozornie prosta kwestia nadal nęka najlepiej finansowane wojsko na świecie. Eksperci, którzy rozmawiali z Responsible Statecraft, mieli prostą odpowiedź: epidemia wypadków jest wynikiem budżetu wojskowego nastawionego bardziej na błyszczącą, najnowocześniejszą technologię niż nakrętki i bezpieczeństwa pilotów.

"?? Istnieją duże lobby dla systemów dużych biletów i nie ma tego samego rodzaju lobby na rzecz bezpieczeństwa lotniczego "- powiedział Bill Hartung z Quincy Institute.

Gazeta zauważyła, że raport Kongresu z 2020 r. dostarcza wielu informacji na temat tego, dlaczego śmiertelne wypadki nadal mają miejsce.

Podczas gdy śledczy zalecili kilka zdroworozsądkowych środków w celu rozwiązania problemu, w tym więcej pieniędzy na konserwację i części zamienne, a także ustanowienie rady bezpieczeństwa w Pentagonie, powiedzieli również, że przynajmniej niektóre z wypadków prawdopodobnie mają miejsce, ponieważ piloci nie latali wystarczająco dużo godzin. Zalecili więc wydawanie więcej, aby umożliwić więcej czasu lotu.

"Jednak Dan Grazier, ekspert ds. Obrony w Project on Government Oversight, mówi, że Pentagon jest "w dużej mierze w tym samym miejscu", co wtedy, gdy ukazał się raport. "Według Defense One, rada nadzorcza wciąż nie została ustanowiona. Grazier zauważa, że "w niektórych przypadkach podjęto próbę podwojenia niektórych problemów".

Weźmy na przykład wydłużone godziny lotu. W ubiegłym roku piloci Sił Powietrznych w służbie czynnej zdołali uzyskać średnio 10,1 godzin lotu miesięcznie, co stanowiło spadek z 10,9 godzin miesięcznie, które uśredniali rok wcześniej. Również starszy obrońca Heritage Foundation, John Venable, były pilot F-16, powiedział niedawno, że piloci naprawdę dostają tylko około 4. 1 godzina lotu miesięcznie. Jak zauważono w raporcie Kongresu, Pentagon próbował zastąpić rzeczywisty czas lotu godzinami spędzonymi w symulatorach lotu. Nie do końca to samo, jak zauważył Grazier.

Odnotował incydent w 2020 roku, w którym F-35 rozbił się podczas lądowania w bazie sił powietrznych Eglin na Florydzie. Według eksperta obrony, pilot "intensywnie trenował na symulatorze", ale jego szkolenie wcale nie przygotowało go do usterki podczas lądowania.

"Symulator działał w jeden sposób, gdy samolot lądował, ale potem prawdziwy samolot działał w inny sposób" - powiedział Grazier.

Ten pilot katapultował się i nikt na ziemi nie został ranny. Ale z coraz bardziej wyrafinowanymi samolotami w amerykańskich zapasach, "które nie mogą dostać się w powietrze tak często, jak ich prostsi przodkowie i są bardziej narażone na awarie", katastrofy narastają i są czymś więcej niż tylko problemem przelotu, zauważył outlet.

To sprowadza sytuację z powrotem do V-22 Osprey, niezwykle złożonej maszyny latającej, która według wielu ekspertów ds. Obrony nigdy nie powinna zostać zakupiona.

"Kiedy ten program został rozpoczęty, byłem w budynku, jak mówią, w latach 80." - powiedział Lawrence Korb z Center for American Progress. "To było tak drogie i [miało] tak wiele problemów, że armia z niego zrezygnowała, a w zasadzie Marines pozostali w nim".


Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/

Brak komentarzy:

"Premier państwa UE oskarża Zełenskiego o próbę przekupstwa Premier Słowacji Robert Fico powiedział, że „nigdy” nie przyjmie pieniędzy z Kijowa"

  Ukraiński przywódca Władimir Zełenski rozmawia z mediami pod koniec szczytu UE w Brukseli. © Getty Images / Thierry Monasse Słowacki pre...