czwartek, 16 czerwca 2022

"Hunter Biden chwali się nowo odkrytym dźwiękiem, że tata Joe "myśli, że jestem bogiem" i zrobi wszystko, o co poprosi"

 Gdyby nasi dziennikarze mediów głównego nurtu relacjonowali sprawy, które naprawdę mają znaczenie, Joe Biden nie znalazłby się w odległości 100 stóp od Gabinetu Owalnego.

Zdjęcie: Hunter Biden chwali się nowo odkrytym dźwiękiem, że tata Joe "myśli, że jestem bogiem" i zrobi wszystko, o co poprosi

Nie mielibyśmy pacjenta z demencją jako prezydenta, a jego syn, Hunter Biden, zostałby już oskarżony i stanąłby przed sądem za wiele zarzutów, w tym oszustwa podatkowe, kłamstwo na federalnym formularzu sprawdzania przeszłości broni palnej i niezarejestrowanie się jako zagraniczny agent.

Ale nie mamy uczciwych, bezstronnych mediów, więc reelekcja Donalda Trumpa została skradziona, a Hunter nadal jest demaskowany jako, zdeprawowany, narkotyczny kosz istoty ludzkiej.

W tym tygodniu dostaliśmy kolejny rzut oka na ten pokaz klaunów "elitarnej" rodziny Demokratów wśród raportów opisujących nowo ujawnione nagranie audio Huntera, które znaleziono na jego pełnym skandali laptopie.

"Będzie mówił o wszystkim, czego chcę, w co wierzy" - powiedział Hunter w odniesieniu do swojego ojca w nagraniu z 3 grudnia 2018 roku. "Jeśli powiem, że jest to dla mnie ważne, to będzie pracował nad tym, aby uczynić to częścią swojej platformy. Mój tata szanuje mnie bardziej niż kogokolwiek na świecie i wiem to na pewno, więc nie będzie chodziło o to, czy wpłynie to na jego politykę.

"Wszystkie te obawy, o których myślisz, że mam o ludziach, którzy mnie nie lubią lub że nie kocham siebie ... Nie boję się tego. Wiesz, dlaczego się tego nie boję? Bo człowiek, którego najbardziej podziwiam na świecie... myśli, że jestem bogiem" - dodał Hunter Biden w 77-minutowym nagraniu, które powstało około pięciu miesięcy przed tym, jak Joe Biden rozpoczął swoją "udaną" kampanię prezydencką w 2020 roku pod koniec kwietnia 2019 roku. "Mój brat też. A nasza trójka, to było dosłownie - miałem wsparcie, aby wiedzieć, że mogę zrobić wszystko. "

Washington Examiner dodał: "Nagranie znajdowało się na kopii porzuconego laptopa Huntera Bidena w chronionej hasłem kopii zapasowej jego iPhone'a XS. Konstantinos "Gus" Dimitrelos, ekspert w dziedzinie cyberinalistyki na zlecenie Washington Examiner, zlokalizował hasło podczas badania dysku twardego.

W nagraniu Hunter Biden przechwalał się swojej przyjaciółce, brytyjskiej artystce Phillipie Horan, że jest "lepszy niż ktokolwiek, kogo znasz", gdy para omawiała sprawy, począwszy od prezydenckich aspiracji Joe Bidena, zmagań Huntera Bidena z uzależnieniem, projektu artystycznego, nad którym oboje pracowali razem, i filozoficznych rozważań na temat tego, jak żyć satysfakcjonującym życiem.

"Rozmowa została nagrana w domu na Plum Island w stanie Massachusetts, wśród bólów uzależnienia Huntera Bidena od kokainy".

"Wszyscy tak myślą, mówią o tym, jak – "Jak możesz być tak dobry jak twój tata?" Jestem lepszy od mojego taty" - powiedział Hunter Biden. "Wiesz, dlaczego jestem lepszy od mojego taty? Ponieważ mój tata mówi mi, że jestem lepszy od niego, odkąd skończyłem dwa lata.

"Czy kiedykolwiek myślałeś o tym: może to jest najwspanialsza rzecz, jaka mi się kiedykolwiek przydarzyła" - powiedział Hunter Biden do Horana o swoim uzależnieniu od narkotyków. Może to jest dosłownie kontynuacja i kontinuum tego, co uczyni mnie osobą, za którą mój ojciec uważa mnie.

W pewnym momencie Horan zapytał Huntera, co jego tata sądzi o jego uzależnieniu od cracku.

"On mówi k***a stop"odpowiedział Hunter Biden. ► "Jest śmiertelnie przerażony."

Horan zapytał również Huntera, czy jego ojciec zajmie się reformą narkotykową, jeśli zostanie prezydentem.

"Będzie mówił o reformie narkotykowej i wszelkich innych rzeczach, które chcę, aby zrobił" - odpowiedział Hunter Biden.

Joe Biden nie mówił o "reformie narkotykowej" – zgadnij, że nie jest to ważne dla Huntera – ale pogorszył problem narkotykowy w USA, odwracając politykę imigracyjną i bezpieczeństwa granic Trumpa, co doprowadziło do rekordowego przemytu śmiercionośnego fentanylu.

Źródła obejmują:

WashingtonExaminer.com

CitizenFreePress.com

Przetlumaczono przez translator google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/

Brak komentarzy:

"Ukraina to „skorumpowany dupek” – były doradca Borisa Johnsona Poparcie Kijowa popchnęło Rosję i Chiny do sojuszu, powiedział Dominic Cummings"

  Wielka Brytania i jej sojusznicy dali się oszukać, aby wesprzeć „skorumpowane państwo mafijne” na Ukrainie i wdać się w wojnę na wyniszcze...