środa, 1 czerwca 2022

"Kanada intensyfikuje nadzór lotnisk za pomocą systemów identyfikacji cyfrowej i rozpoznawania twarzy" (video)

 Kanada zintensyfikowała nadzór lotniskowy za pomocą systemów identyfikacji cyfrowej i rozpoznawania twarzy pod przewodnictwem premiera Justina Trudeau.

Wizerunek: Kanada intensyfikuje nadzór lotnisk za pomocą systemów identyfikacji cyfrowej i rozpoznawania twarzy

Public Safety Canada (PSC) poruszyła te systemy w oświadczeniu z 14 maja w Canada Gazette, zauważając, że te cyfrowe dane uwierzytelniające podróże stanowiły część przepisów zmieniających przepisy dotyczące bezpiecznych podróży lotniczych (SATR). Jako przykłady tych poświadczeń wymieniono "zdigitalizowane dokumenty tożsamości, cyfrowe dokumenty tożsamości i biometryczne dokumenty podróży".

W oświadczeniu zdefiniowano "zdigitalizowane" dokumenty jako "cyfrowe kopie fizycznych dokumentów identyfikacyjnych, które są skanowane lub aktualizowane". "Cyfrowe" dokumenty podróży odnoszą się do miękkich kopii takich dokumentów, które są wydawane przez organ rządowy. Tymczasem dokumenty "biometryczne" odnoszą się do "identyfikacji elektronicznej, która wykorzystuje identyfikatory biometryczne", takie jak rozpoznawanie twarzy.

Według PSC czterech niezidentyfikowanych przewoźników lotniczych "potwierdziło zamiar wdrożenia innowacyjnych rozwiązań w zakresie zarządzania tożsamością w perspektywie krótko- i średnioterminowej". Dodał, że departament "będzie nadal angażował [innych] przewoźników lotniczych i informował się o tym, jak ten obszar ewoluuje".

Wydaje się, że zwrot Ottawy w kierunku cyfrowego nadzoru podróżnych był zgodny z projektem pilotażowym w ramach Światowego Forum Ekonomicznego (WEF). Inicjatywa WEF's Known Traveler Digital Initiative (KTDI) wymieniła rządy Kanady i Holandii jako partnerów, obok przewoźników lotniczych i lotnisk w obu krajach. (Powiązane: Przemysł lotniczy naciska na testy medyczne, badania przesiewowe, identyfikatory cyfrowe i paszporty szczepień.)

Kanadyjski przewoźnik flagowy Air Canada, wraz ze swoim holenderskim odpowiednikiem KLM Royal Dutch Airlines, są wymienieni jako partnerzy. Lotniska wchodzące w skład KTDI obejmują lotnisko Schiphol w stolicy Holandii Amsterdamie, międzynarodowe lotnisko Montreal-Trudeau w Quebecu i lotnisko Toronto Pearson w Ontario.

Na stronie internetowej inicjatywy napisano, że KTDI "umożliwia partnerom konsorcjum dostęp do weryfikowalnych roszczeń dotyczących danych tożsamości podróżnego, aby mogli uzyskać dostęp do ich wiarygodności, zoptymalizować przetwarzanie pasażerów i zmniejszyć ryzyko". Tymczasem poszczególne ulotki mogą "zarządzać własnym profilem i zbierać cyfrowe "atesty" swoich danych osobowych, decydując, jakie dane udostępnić i kiedy".

"Im więcej poświadczeń podróżnik gromadzi i udostępnia - tym lepsi partnerzy konsorcjum, rządy i inne strony mogą zapewnić płynną i bezpieczną podróż"."

System cyfrowy podąża za tyrańskimi nakazami szczepień dla podróżujących samolotem

Przejście na przekazywanie ulotek cyfrowemu nadzorowi na lotniskach nastąpiło po tym, jak Ottawa nakazała podróżnym wstrzyknięcie szczepionki przeciwko koronawirusowi Wuhan (COVID-19) w celu wejścia na pokład samolotu - kolejny orwellowski edykt.

W październiku 2021 r. Kanada nakazała, aby każda osoba podróżująca samolotem, pociągiem lub statkiem w kraju musiała zostać zaszczepiona przeciwko COVID-19. Zarządzenie weszło w życie w styczniu 2022 r., z kilkoma przepisami dotyczącymi wyjątków.

Nakaz szczepień przeciwko COVID-19 zarządzony przez Trudeau skutecznie zakazał nieszczepionym osobom podróżowania, co z kolei naruszało ich swobodę przemieszczania się. Co najmniej dwa pozwy zostały złożone w celu zakwestionowania nakazu szczepień dla podróżnych w sądzie.

Centrum Sprawiedliwości dla Wolności Konstytucyjnych (JCCF) złożyło jeden pozew w lutym 2022 r. w imieniu Maxime'a Berniera, lidera Partii Ludowej Kanady. Bernier, który nie jest szczepiony, nie był w stanie podróżować samolotem, aby promować swoją partię ze względu na mandat szczepionkowy. Podróż lądowa jest możliwa tylko w ograniczonej odległości od jego miejsca zamieszkania w Quebecu.

"Fanatycy COVID-19 próbują za wszelką cenę zakneblować głosy sprzeciwu, takie jak moje. Muszę pojechać i spotkać się z ludźmi w całej Kanadzie, aby moja partia rosła i rozpowszechniła to słowo. Sądy muszą położyć kres tej segregacji" - powiedział Bernier.

Miesiąc później JCCF poinformowało, że złożyło 11 oświadczeń w kanadyjskim Sądzie Federalnym, aby unieważnić mandat dotyczący szczepionki COVID-19. Warto zauważyć, że były premier Nowej Fundlandii Alfred Brian Peckford służył jako główny wnioskodawca w sprawie. Jest jedynym żyjącym autorem i sygnatariuszem kanadyjskiej konstytucji z 1982 roku oraz Kanadyjskiej Karty Praw Człowieka i Wolności.

"Zaszczepieni mogą podróżować samolotem i widywać się ze swoimi rodzinami, a nieszczepieni nie. To nie jest Kanada, którą znam i kocham, a ten rodzaj segregacji powoduje u mnie najwyższy smutek" – zauważył Peckford w swoim zaprzysiężonym oświadczeniu.

Zobacz, jak gospodarz InfoWars David Knight opowiada o technologiach nadzoru cyfrowego na lotnisku Johna F. Kennedy'ego w Nowym Jorku.

Ten film pochodzi z kanału The David Knight Show na Brighteon.com.

Przetlumaczono przez translator Google

zrodlo:https://www.naturalnews.com/

Brak komentarzy:

"Oni kłamią, my wiemy, że kłamią, a oni wiedzą, że my wiemy, że kłamią"

  "Wiemy, że kłamią. Wiedzą, że kłamią. Wiedzą, że my wiemy, że kłamią. Wiemy, że oni wiedzą, że my wiemy, że wiedzą, że kłamią. A jedn...